Roadstar1 16.12.2008 16:26:38 (muokattu 16.12.2008 16:28:10) | |
---|
Moni jo kysyny että voiko maksaa tilisiirtona. Niin se on mahdollista. Ite kävin koko osto hässäkän siis sähköpostitse. Ja lähetin rahat tilille ja koht varmaan ne lähettää sen kitaran sieltä, kunhan niitä ilmestyy varastoon. Ja postiennakolla kai ei pysty maksamaan ulkomailta tulevia paketteja. Jos ne tyypit ei vastaa 2pv sisällä sun sähköpostiis ni lähetä uus vaan. Niitä tulee päivässä kuitenki sähköpostia tollaselle yritykselle aika paljon, ni uskon että ne vahingossa saattaa sivuuttaa muutamia. Niinku mun ekan sähköpostin ne just oli vaan unohtanu kattoa. |
TeB@ 16.12.2008 19:00:47 | |
---|
Kannanpa korteni kekoon.. Tilattiin kaksi samanmallista kitaraa. Tuotesivulla luki "usually shipped in 3-12 working days". Viikon päästä tuli ilmoitus että kitarat on loppu. Soitin firmaan ja kysyin erästä muuta mallia missä oli sama teksti, loppu oli sekin. Kolmas kiinnostava (ja kalliimpi) malli löytyi ja pistin tilauksen netin kautta menemään 8.12, maksoin samantien Solosta. Tuotteen sivuilla luki "in stock", ilmeisesti niitä oli kuitenkin vain 1kpl kun tilauksenteon jälkeen siellä luki tuo em. "usually shipped...". 10.12 oli lähtenyt UPS:n kuljetettavaksi ja tänään 16.12 tuli siinä keskipäivän aikoihin. Kitara tuli ihan OK pakattuna, loota oli kääräisty tuhdin kuplamuovin sisään. Toimitusnopeuteen olin ihan tyytyväinen, jatkossa tosin jos tuolta tilaan niin soitan heti kättelyssä ja kysyn löytyykö haluamaani tuotetta. Tuolla on osa tuotteista hinnoteltu niin edullisesti verrattuna muihin putiikkeihin että puhelu ainakin tällä kertaa kannatti :) |
Vancet 17.12.2008 17:15:09 | |
---|
Heräs semmonen kysymys, että miten ne lähettävät plektrat kun tilasin akustisen mukana muutaman. Siis erillisiä eikä mitään settiä. |
TPL 17.12.2008 18:37:51 | |
---|
Heräs semmonen kysymys, että miten ne lähettävät plektrat kun tilasin akustisen mukana muutaman. Siis erillisiä eikä mitään settiä. Tää nyt on ihan spekulaatiota, mut voi olla et ne muutamat plekut mahtuu sinne akustisen lootaan tai laukkuun... |
mishka 18.12.2008 11:21:15 | |
---|
Moni jo kysyny että voiko maksaa tilisiirtona. Niin se on mahdollista. Ite kävin koko osto hässäkän siis sähköpostitse. Ja lähetin rahat tilille ja koht varmaan ne lähettää sen kitaran sieltä, kunhan niitä ilmestyy varastoon. Ja postiennakolla kai ei pysty maksamaan ulkomailta tulevia paketteja. Jos ne tyypit ei vastaa 2pv sisällä sun sähköpostiis ni lähetä uus vaan. Niitä tulee päivässä kuitenki sähköpostia tollaselle yritykselle aika paljon, ni uskon että ne vahingossa saattaa sivuuttaa muutamia. Niinku mun ekan sähköpostin ne just oli vaan unohtanu kattoa. Tilausvahvistus ei oo tullut vieläkään, rahatkaan ei oo lähtey. Mailia laitoin asiasta, eilen aamulla, mitään vastausta ei ole tullut... Haiskahtaa... |
Sawez 18.12.2008 11:36:49 | |
---|
Olen lähettänyt yhdeksän päivän aikana heille kolme mailia, jossa on kysyttävää. Vastausta en ole saanut... :) |
mishka 18.12.2008 12:41:11 | |
---|
Olen lähettänyt yhdeksän päivän aikana heille kolme mailia, jossa on kysyttävää. Vastausta en ole saanut... :) Meniskö vielä "jouluhässäkän" piikkiin... vähän alkaa kyllä ärsyttää |
J-PPP 18.12.2008 12:43:26 | |
---|
Olen lähettänyt yhdeksän päivän aikana heille kolme mailia, jossa on kysyttävää. Vastausta en ole saanut... :) Lähetin viime perjantaina iltapäivällä meiliä, jossa pyysin korjaamaan tilaustani, sain vastauksen alle tunnissa. Muutenkin kaikki mennyt toistaiseksi hyvin, huomenna pitäisi olla lähetys perillä. |
mishka 18.12.2008 13:24:58 | |
---|
Lähetin viime perjantaina iltapäivällä meiliä, jossa pyysin korjaamaan tilaustani, sain vastauksen alle tunnissa. Muutenkin kaikki mennyt toistaiseksi hyvin, huomenna pitäisi olla lähetys perillä. Laitoitko orders@dititalvillage baaa... osoitteeseen vai johonkin muualle? |
Sawez 18.12.2008 13:34:13 | |
---|
Laitoitko orders@dititalvillage baaa... osoitteeseen vai johonkin muualle? Tuota osotetta olen itse käyttänyt... en tainnut muuta edes nettisivuilta löytää. |
Vancet 18.12.2008 14:08:25 | |
---|
Tiistaina pistin tilauksen vetämään. Vieläkin on New. Eipä taida ehtiä jouluks :S |
J-PPP 18.12.2008 15:18:44 | |
---|
Laitoitko orders@dititalvillage baaa... osoitteeseen vai johonkin muualle? Sinnepä juuri. Mulla oli kyseessä aika spesifi asia, johon oli melko helppo vastata joko kyllä tai ei. Tietty kannattaa muistaa ne "dear" ja "yours sincerely" meiningit ja panostaa hieman siihen kieleen kun kirjottelee ulkomaille, todennäköisemmin saa silloin asiallisen vastauksen itsekin takaisin. |
Sawez 18.12.2008 15:30:51 | |
---|
Sinnepä juuri. Mulla oli kyseessä aika spesifi asia, johon oli melko helppo vastata joko kyllä tai ei. Tietty kannattaa muistaa ne "dear" ja "yours sincerely" meiningit ja panostaa hieman siihen kieleen kun kirjottelee ulkomaille, todennäköisemmin saa silloin asiallisen vastauksen itsekin takaisin. No pistin taasen uutta mailia ja liitin mukaan nuo mielistelytkin. Seuraavalla kerralla jos vastausta ei tuu, niin kutsun ne meille teelle tai jotain. |
mrk 18.12.2008 15:44:27 | |
---|
Punnan päivän kurssi 0.94. Pitäisiköhän laittaa jo ihan huvikseen uutta roipetta tilaukseen. "Short On Long Term Goals" |
Lonesome 18.12.2008 15:49:00 | |
---|
Punnan päivän kurssi 0.94. Pitäisiköhän laittaa jo ihan huvikseen uutta roipetta tilaukseen. Olishan se "pakko", kun halvalla saa. Toisaalta vanhoja myydessä on "virallisena m-net referenssinä" nuo Enklannin hinnat. Tai sitten löytää itsensä "päättömät hintapyynnöt"-ketjusta... ;) Thomann taasen on nostanut Gibsonien ja Epiluurien hintoja. Nehän oli aiemmin Saksassa selvästi halvempia. "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett |
jra 18.12.2008 17:27:03 | |
---|
No pistin taasen uutta mailia ja liitin mukaan nuo mielistelytkin. Seuraavalla kerralla jos vastausta ei tuu, niin kutsun ne meille teelle tai jotain. Eipä ole mullekaan tullut vastausta, kun tiedustelin muutamien tuotteiden saatavuutta ja varastotilannetta samaisesta osoitteesta. Ja, muodollisuudet olivat kaikkien taiteen sääntöjen mukaiset;) Aikaisemmin kun oli yhden kitaran osalta takuujuttuja, vastasivat kyllä nopeasti ja asiallisesti. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Jazz- 18.12.2008 17:36:38 | |
---|
|
Punisher 18.12.2008 17:38:12 | |
---|
Katsoinpa vielä tuossa eilen, että Laneyn VH100R lähtisi omistukseen ~660n euron sijoituksella. Huhhuh, Tomppa kauppasi vielä hetki sitten tontulla samaa kapinetta. Elämme ihmeellisiä aikoja. "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
Sawez 18.12.2008 17:42:06 | |
---|
Katsoinpa vielä tuossa eilen, että Laneyn VH100R lähtisi omistukseen ~660n euron sijoituksella. Huhhuh, Tomppa kauppasi vielä hetki sitten tontulla samaa kapinetta. Elämme ihmeellisiä aikoja. 628.33euroa on tällä hetkellä tarkka... :) |
Jaqqi1991 18.12.2008 17:43:25 | |
---|
628.33euroa on tällä hetkellä tarkka... :) Kaveri tilas marraskuun lopussa tavaraa ja nyt tilaamalla olis säästäny yli 200€. Esim. tuo vh100r sillon 730€ tai jtn.. We may be humans, but we're still animals |