Aihe: Kitara, josta et luovu!!
1 2 3 4 518 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Icy-Sun
27.11.2009 03:47:23
Taitaa olla tuo mun ensikitara eli Ibanezin klassinen akkari. Tarkkaa mallia en edes tiedä. Vahvistinpuolella tuntuisi todella surrealistiselta luopua nykyisestä HK:stani.
Crossroad
27.11.2009 07:58:49
Ben_D: Aika tyhmää ruveta myymään kitaroita, joissa oma nimi...

Leo Fender on myynyt vaikka kuinka monta. :P

Parempi kun en julista mitään kitaraa niin rakkaaksi, ettei tule joskus myytyä.
Aika monta ex-kitaraani seilaa jossain missä lie maailmalla, mitkä ostaisin heti takaisin, jos tietäisin kenellä nykyään on.
horseface
27.11.2009 08:35:42
Kohta 20 vuotta vanha palacaster, jossa on Warmothin kaula ja soitinrakentajan tekemä body. Kaikki kilkkeet vaihdettu moneen kertaan. Myyntiarvo torilla olisi vissiin max. 400-500 euroa mutta käyttö- ja tunnearvo rajaton.

Toinen on sitten -87 Les Paul Custom, jonka en aikanaan nyt usko menevän koskaan vaihtoon.
Oli miten oli, näin on!
elektra
27.11.2009 10:27:02

Tuntuis nyt että Custom Shop Strato closet 66, standardin jälkeen tuntuva ero soinnissa ja soitettavuudessa, eipä olisi edes oikein uskonut. No onhan niitä vielä masterbuildeja...
...tulis sota ja moraali laskisi
Crossroad
27.11.2009 11:13:05 (muokattu 27.11.2009 11:13:12)
elektra: Tuntuis nyt että Custom Shop Strato closet 66, standardin jälkeen tuntuva ero soinnissa ja soitettavuudessa, eipä olisi edes oikein uskonut. No onhan niitä vielä masterbuildeja...

Masterbuilt löytyy ja nyt voisin vannoa etten sitä koskaan myy ,mutta vannomatta paras :)
akuankkakomppi
27.11.2009 11:29:19
Eipä semmosta kitaraa taida ollakaan, josta en raskisi luopua. Tosin täysin toimivia kitaroita ei just nyt ole kuin kaksi teräskielistä akustista ja omakuvassa näkyvä sähkis. "Raatoja" on kaksi, joista toisen tuunaan tämän talven aikana soittokuntoon. Toinen olkoot koristeena, sen se osaa hyvin!
Call me a relic, call me what you will. Say I'm oldfashioned say I'm over the hill. Today's music ain't got the same soul, I like that old time rock'n'roll" -Bob Seger
eLihis
27.11.2009 17:21:17
Vaikka tuore tapaus onkin, niin tästä tähdestä ei voi luopua:

http://www.veivi.fi/guitarpages/Photos.html

Siitä olen samaa mieltä, että omat nimikirjaimet kyllä rajoittavat aika kovasti customin myyntiä eteenpäin.
Ihmissyöjä
29.11.2009 17:40:14
Nuo mun USA Jacksonit ovat tulleet jäädäkseen. Kaikista muista saattaisin heikkona hetkenä luopuakin.
pietari-poika
29.11.2009 18:37:21
eLihis: Vaikka tuore tapaus onkin, niin tästä tähdestä ei voi luopua:

Siitä olen samaa mieltä, että omat nimikirjaimet kyllä rajoittavat aika kovasti customin myyntiä eteenpäin.

Jumaleissön että on siisti keppi!!! Kiinteellä tallalla on vielä siistimmän näköinen kuin se Roope Latvalan ESP.
Andy Six
29.11.2009 18:40:34
Koetan pitää kiinni siitä,ettei mikään missä lukee Gibson lavassa lähde ilman minua ovesta ulos...Sitä kadun ikuisesti,jos niin joskus käy....
Have you ever seen the eyes of Ian Hunter...?
Väsykäsi
29.11.2009 18:43:41
CeeCeeÄr: Koetan pitää kiinni siitä,ettei mikään missä lukee Gibson lavassa lähde ilman minua ovesta ulos...Sitä kadun ikuisesti,jos niin joskus käy....

Sitä samaa, Gibsonit pysyy tässä talossa eivätkä lähde minnekään.
Mäkki on åmostelijoille jotka ei osaa tapella wintoosan kanssa.
The Metal
30.11.2009 17:52:53
CeeCeeÄr: Koetan pitää kiinni siitä,ettei mikään missä lukee Gibson lavassa lähde ilman minua ovesta ulos...Sitä kadun ikuisesti,jos niin joskus käy....
Eipä taida oma gibsonikaan ihan helpolla multa lähteä..
Boltsa
30.11.2009 18:21:48
En jaksa uskoa, että toi Schecterin blackjack c1 ex lähtis ihan heti pois. Sopii vaan niin älyttömän hyvin käteen.
Muutenkin tuntuu, että Schecter on mulla merkkinä hyvin pitkään se mitä suosin. Laadukkaita kitaroita sopivaan hintaan.
Boltsa
SlipKnoT
30.11.2009 19:33:28
eLihis: Vaikka tuore tapaus onkin, niin tästä tähdestä ei voi luopua:

Kuten pietari-poikakin sanoi, on ihan helvetin siisti keppi! Onnea! Jos itsellä olisi moinen keppi niin yrittäisin pitää niin pitkään kuin mahdollista, vasta sitten menisi myyntiin jos tulisi joku "mahdoton" taloudellinen tilanne.
TheMurno
30.11.2009 19:55:14
Kovin oon itelleni lupaillu, etten Deania myy ja yritän kyllä pitää sen lupauksen. Ja oluen tuoksu tallamikin alueella nostaa tunnearvoa.
hevi metalli mies
Aloittelijatuke
30.11.2009 20:29:29
Väsykäsi95: Sitä samaa, Gibsonit pysyy tässä talossa eivätkä lähde minnekään.

Gibsoneista ei luovuta!
Mr. Speed
30.11.2009 20:37:18
Aloittelijatuke: Gibsoneista ei luovuta!

Jos vain tietäisitte paremmasta... ;)
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
McNulty
30.11.2009 20:40:46
Mr. Speed: Jos vain tietäisitte paremmasta... ;)

Sehän siinä on, kun on vaikea löytää parempaa Les Paulia, ESsiä tai vaikka SG:tä kun ovat kyseisen pajan tuotteita. Toki, näköispainoksia ja "saman henkisiä" tuotteita löytyy monelta. En ole vielä löytänyt Fenderiltä, Jacksonilta tai PRS:ltä ES-335:n korviketta tai soundimaailmaa. Tästä syystä voi olla ettei kovinkaan moni ole Gibsonistaan luopumassa :)
I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted.
Väsykäsi
30.11.2009 20:52:02
bonecrusher: Sehän siinä on, kun on vaikea löytää parempaa Les Paulia, ESsiä tai vaikka SG:tä kun ovat kyseisen pajan tuotteita. Toki, näköispainoksia ja "saman henkisiä" tuotteita löytyy monelta. En ole vielä löytänyt Fenderiltä, Jacksonilta tai PRS:ltä ES-335:n korviketta tai soundimaailmaa. Tästä syystä voi olla ettei kovinkaan moni ole Gibsonistaan luopumassa :)

Unohdit listasta Firebirdin, siitä ei muilta saa säädyllistä kopiota.
Mäkki on åmostelijoille jotka ei osaa tapella wintoosan kanssa.
Mr. Speed
30.11.2009 20:55:13
bonecrusher: Sehän siinä on, kun on vaikea löytää parempaa Les Paulia, ESsiä tai vaikka SG:tä kun ovat kyseisen pajan tuotteita. Toki, näköispainoksia ja "saman henkisiä" tuotteita löytyy monelta. En ole vielä löytänyt Fenderiltä, Jacksonilta tai PRS:ltä ES-335:n korviketta tai soundimaailmaa. Tästä syystä voi olla ettei kovinkaan moni ole Gibsonistaan luopumassa :)

Lähinnä vitsillä tuon heitin. Yksikään hypistelemäni Gibson Les Paul ei ole kyllä vakuuttanut, mutta enpä ole niitä oikeita Customeita olekaan päässyt testailemaan. Oma jaappanintuote on tähän mennessä paras lespa mihin olen sotkeutunut.. By a mile :)
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)