Jucciz 22.11.2006 16:48:40 | |
---|
Syksyn värimuoti on pirteää, koska muuten pimeys vetää mielialat miinuksen puolelle: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/piristys.jpg Samassa satsissa tuli myös uusi krominen jakkilevy haljenneen muovisen tilalle viininpunaiseen Les Pauliin. Ameriikan herkkuva. |
Härski 22.11.2006 17:10:07 (muokattu 22.11.2006 17:11:19) | |
---|
Haa, lisää Trilogy-miehiä siis tulossa ;) Hmm... voi olla että menee Trilogyreissu jäihin, koska sitä ei ole nyt oikein suomessa saatavilla (PK-seudulla, muualta en ole katsellut). Voi olla, että joudun kääntymään Englin Blackmoreen. |
saastara 22.11.2006 17:13:35 | |
---|
Hmm... voi olla että menee Trilogyreissu jäihin, koska sitä ei ole nyt oikein suomessa saatavilla (PK-seudulla, muualta en ole katsellut). Voi olla, että joudun kääntymään Englin Blackmoreen. Eipä ole sekään huono vaihtoehto.. High gain-meininkien monipuolisimpia värkkejä IMO. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
cruel_destiny 22.11.2006 17:14:21 | |
---|
Hmm... voi olla että menee Trilogyreissu jäihin, koska sitä ei ole nyt oikein suomessa saatavilla (PK-seudulla, muualta en ole katsellut). Voi olla, että joudun kääntymään Englin Blackmoreen. http://www.soitin-huttunen.com/kitvah3.php laallaalaa... I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands! |
Härski 22.11.2006 17:20:37 | |
---|
http://www.soitin-huttunen.com/kitvah3.php laallaalaa... Kävin siellä tänään ja se on vähänniinkö myyty. Joku oli ottanut sen testaukseen ja todennäköisesti sen ostaa poiskin. Annoin numeron, jotta voivat siittä ilmottaa. Hieman kalliin oloinen hinta, täytyy koittaa tinkiä - jos nyt edes palaa liikkeeseen. |
jussimus 22.11.2006 17:47:15 | |
---|
http://www.soitin-huttunen.com/kitvah3.php laallaalaa... Höh, ite ostin kyseisen värkin uutena, ja se tuli maksamaan vain 70 egee enemmän kuin Huttusella. Toimituskuluineen päivineen. Elämä kallis, Huttunen vielä kalliimpi ;) |
Härski 22.11.2006 18:06:18 | |
---|
Höh, ite ostin kyseisen värkin uutena, ja se tuli maksamaan vain 70 egee enemmän kuin Huttusella. Toimituskuluineen päivineen. Elämä kallis, Huttunen vielä kalliimpi ;) Tilasitko MP:stä, G24:stä vai MSK:sta? Eli siis Musik Produktivilta, Guitar24:stä vai Music Store Kölnistä? Ajattelin, että joutuis sieltä tilata, mut ei oikein viitti. Tarttis päästä testaamaan ensin. |
jussimus 22.11.2006 18:10:23 | |
---|
Tilasitko MP:stä, G24:stä vai MSK:sta? Eli siis Musik Produktivilta, Guitar24:stä vai Music Store Kölnistä? Ajattelin, että joutuis sieltä tilata, mut ei oikein viitti. Tarttis päästä testaamaan ensin. MP:stä. Meni alle kaks viikkoo, kaikki toimi loistavasti. Ja kiva suomea puhuva täti oli asiakaspalvelussa oikein avulias. Senkus tuut testaamaan meidän treenikselle. Pistä pikaviestiä jos oikeesti kiinnostaa.. |
ilkkis 22.11.2006 18:14:41 | |
---|
Budjettistrato-ongelma ratkesi! Huttuselta tarttui mukaan 80-luvun Squier strato.En ollut aiemmin kokeillut Japanin vermeitä, mutta nyt siellä oli niitä kaksin kappalein: Skuijeri ja tokai.Taitavat japani pojat osata hommansa, molemmat olivat kyllä huomattavasti laadukkaamman tuntuisia kuin uudemmat stratokopiot mitä kerkesin kokeilla aikaisemmin. Onko muita jaappanidiggareita? Anna kaikkien kukkien kukkia ja mulkuille turpaan |
Härski 22.11.2006 18:15:30 (muokattu 22.11.2006 18:17:49) | |
---|
MP:stä. Meni alle kaks viikkoo, kaikki toimi loistavasti. Ja kiva suomea puhuva täti oli asiakaspalvelussa oikein avulias. Senkus tuut testaamaan meidän treenikselle. Pistä pikaviestiä jos oikeesti kiinnostaa.. No jos se Huden Trilogy menee, niin voishan sitä tulla käväsee. Vaikka kyllä mä tuommoista olen testannut, meinaatko, että hakisin sieltä motivaatioo laittamaan tilausta Saksaan? Toisaalta hotsittais toi Blackmore, koska mulla olis toi Z-5 lauta, jossa on kaikki. Myös sooloboosti. Mulle elitärkeä on se. Hoho. Tuliko siihen Trilogyn kylkeen se footswitch? |
Härski 22.11.2006 18:16:56 | |
---|
Budjettistrato-ongelma ratkesi! Huttuselta tarttui mukaan 80-luvun Squier strato.En ollut aiemmin kokeillut Japanin vermeitä, mutta nyt siellä oli niitä kaksin kappalein: Skuijeri ja tokai.Taitavat japani pojat osata hommansa, molemmat olivat kyllä huomattavasti laadukkaamman tuntuisia kuin uudemmat stratokopiot mitä kerkesin kokeilla aikaisemmin. Onko muita jaappanidiggareita? Milloin kävit siellä? Jos olit tänään se partasuinen jätkä, joka soitti vitun lujaa jollain stratolla siellä, niin terve vaan. En ole jaappanidiggari, en edes bukkakediggari. |
jussimus 22.11.2006 18:25:23 | |
---|
No jos se Huden Trilogy menee, niin voishan sitä tulla käväsee. Vaikka kyllä mä tuommoista olen testannut, meinaatko, että hakisin sieltä motivaatioo laittamaan tilausta Saksaan? Toisaalta hotsittais toi Blackmore, koska mulla olis toi Z-5 lauta, jossa on kaikki. Myös sooloboosti. Mulle elitärkeä on se. Hoho. Tuliko siihen Trilogyn kylkeen se footswitch? Aijaa, mä luulin ettet oo testannu Trilogyä ollenkaan...koeta nyt päättää :) Joo, nelinappinen steppilauta tulee mukana. |
ilkkis 22.11.2006 18:44:05 | |
---|
Milloin kävit siellä? Jos olit tänään se partasuinen jätkä, joka soitti vitun lujaa jollain stratolla siellä, niin terve vaan. En ole jaappanidiggari, en edes bukkakediggari. Ei ole partaa ei... Anna kaikkien kukkien kukkia ja mulkuille turpaan |
JHL 22.11.2006 18:57:42 | |
---|
Syksyn värimuoti on pirteää, koska muuten pimeys vetää mielialat miinuksen puolelle: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/piristys.jpg mainiota! tulee mieleen aniliininpunainen Charvelini, jossa on neonvihreä potikan nuppi ja mikkivalitsin, sekä valkoinen humbuckeri... tosin stratosi on vielä... aurinkoisempi? laitan joskus kuvan kunhan saan järjestettyä henk koht kalustonkuvaussession. |
Härski 23.11.2006 20:08:06 | |
---|
Juu, kyllä meikäläinen astuu huomenna Trilogy-leiriin. Baibai rahoille. |
Ze Kink 23.11.2006 21:23:16 | |
---|
Onko muita jaappanidiggareita? Mä <3 mun Tokai! -keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |
saastara 23.11.2006 22:43:57 | |
---|
Mä (sydän) Ze Kinkin Tokai.. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
jussimus 23.11.2006 23:36:43 | |
---|
Juu, kyllä meikäläinen astuu huomenna Trilogy-leiriin. Baibai rahoille. Noni! Elämä on. |
Jucciz 24.11.2006 00:42:23 | |
---|
mainiota! tulee mieleen aniliininpunainen Charvelini, jossa on neonvihreä potikan nuppi ja mikkivalitsin, sekä valkoinen humbuckeri... tosin stratosi on vielä... aurinkoisempi? laitan joskus kuvan kunhan saan järjestettyä henk koht kalustonkuvaussession. Juu juu. Laita tulemaan. PS. Tuo oli vasta kehitysversio 1, ehostusta jatketaan. ;) |
Härski 24.11.2006 18:11:54 | |
---|
400. viestin kunniaksi ilmoitan, että olen köyhä, mutta onnellinen H&K Trilogyn omistaja. |