Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5187 188 189 190 191444 445 446 447 448
Zambe88
13.11.2016 18:34:27

Kyllä täällä kauppa edelleen käy ja itse olen onnistunut myymään myös kalliimpia tavaroita suht nopeasti.
Tori.fissä taasen en ole vielä kertaakaan saanut soittokamoja kaupaksi, vaikka ovatkin siellä keränneet parhaimmillaan useitakin satoja katselukertoja, pelkkiä renkaanpotkijoita?:)
Tokihan se tuntuu, että myynnissä kestää kauan, kun on kiikarissa uusi ja kiintoisa soittokampe. Juuri myymäni basso oli viikon myynnissä ja se tuntui ikuisuudelta, kun odotti niin kovasti uutta kampetta räpellettäväksi:)
If it's too loud, you're too old!
Corto
15.11.2016 00:12:09
Yllättävän liukkaasti on mennyt kauppaamani tavarat. Pedaalit menivät muutamassa päivässä eikä tinkaustakaan ollut kuin vähäisessä määrin. Orange Rockerverbin laitoin maanantaiaamuna torille myyntiin suht sopuhintaan ja vaihto-option kera. Jo samana päivänä tuli kaksi sopivaa vaihtotarjousta joista toiseen sitten tartuin. Hyvä tuuri, koska muutama muu Rockerverb on ollut torilla jo aika pitkään tyrkyllä, pelkäsin että omanikin jää roikkumaan sinne.
More Gary, Less Paul
Jucciz
15.11.2016 00:24:46
Yllättävän jees. Kingsley ei mennyt pelkällä rahalla, mutta erittäin mukavat vaihtokaupat siitä saatiin aikaiseksi. Sit pari pienempää kauppatapahtumaa on kans osunut lähimenneisyyteen, kaikki ovat sujuneet oikein hyvin.
Alfons Åberg
18.11.2016 11:04:51
Fender Champion 600 meni kellosta katsottuna noin 21 tunnissa kaupaksi pyyntihintaan. Ei ollenkaan paha.
"Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny-
Jymi
18.11.2016 12:17:22
Kaikki on aina mennyt mitä olen torille laittanut.
janpeko
18.11.2016 13:28:29
Facen myyntiryhmät vetää huomattavasti paremmin. Mnetin kautta ei ole kauppa juurikaan käynyt.
Shredator
18.11.2016 13:32:40

janpeko: Facen myyntiryhmät vetää huomattavasti paremmin. Mnetin kautta ei ole kauppa juurikaan käynyt.

Kokemukset päinvastasia :) Kalliimpi kama ei tosin mene kuin ulkomaille ja Suomessa vaihtokaupoilla.
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
klobasa
18.11.2016 13:40:13
janpeko: Facen myyntiryhmät vetää huomattavasti paremmin. Mnetin kautta ei ole kauppa juurikaan käynyt.

Miten tämä on edes mahdollista? Voisi kuvitella, että jokainen musakamppeita osteleva (nettiyhteyden omaava ihminen) käyttää mnetin toria kamojen etsimiseen, mutta facebookin ostomyyntiä vain ne jotka on facebookissa ja ylipäänsä tietää tollaisten sivujen olemassaolosta. Tai ehkä mulla on vaan väärä käsitys.
Silver Mica
18.11.2016 13:49:20
Hyvin ovat kamppeet menneet kaupaksi joko rahalla tai osittaisella vaihtokaupalla.
toivase
18.11.2016 17:07:52
Harley Bentonin 212 -kaappi meni reilu viikko sitten kaupaksi...ja tuli sitten tänään takaisin. Uskomaton tarina sinällään, joka lyhyesti ja ytimekkäästi meni seuraavasti: asiakas rupesi epäilemään, että lieköhän tuossa kuitenkaan Vintage 30:set sisällä, koska tuotekilpi kaapin takana oli harhaanjohtava (kaappi on vähän vanhempaa mallia). Hän kysyi asiaa Thomannilta, josta kerrottiin, että ei noissa vanhoissa ollut Vintage 30:siä sisällä...Ostaja halusi purkaa kaupan..Kuitenkin minulla oli sellainen mielikuva, että pitihän siinä ne Vintage-tötteröt olla. Kysyin ostajalta, että voisihan hän katsoa sisälle mitkä siinä on. Hän ilmoitti, että hänellä ei ole halua eikä taitoa katsoa kaappiin...Hänelle Thomannin vastaus oli riittävä todiste. Noh, minä sanoin, että pistäpä kaappi tulemaan MH:n kautta minun piikkiin. Tuli tänään...avasin kaapin...ja sisältä löytyi... (tähän kohti rummuilla sitä jännityspäristystä)...CELESTION VINTAGE 30 siä 2 kpl :). Noh, katsotaan meneekö se uudelleen kaupaksi...
Gary the pine
18.11.2016 17:36:39 (muokattu 18.11.2016 19:48:44)
toivase: Harley Bentonin 212 -kaappi meni reilu viikko sitten kaupaksi...ja tuli sitten tänään takaisin. Uskomaton tarina sinällään, joka lyhyesti ja ytimekkäästi meni seuraavasti: asiakas rupesi epäilemään, että lieköhän tuossa kuitenkaan Vintage 30:set sisällä, koska tuotekilpi kaapin takana oli harhaanjohtava (kaappi on vähän vanhempaa mallia). Hän kysyi asiaa Thomannilta, josta kerrottiin, että ei noissa vanhoissa ollut Vintage 30:siä sisällä...Ostaja halusi purkaa kaupan..Kuitenkin minulla oli sellainen mielikuva, että pitihän siinä ne Vintage-tötteröt olla. Kysyin ostajalta, että voisihan hän katsoa sisälle mitkä siinä on. Hän ilmoitti, että hänellä ei ole halua eikä taitoa katsoa kaappiin...Hänelle Thomannin vastaus oli riittävä todiste. Noh, minä sanoin, että pistäpä kaappi tulemaan MH:n kautta minun piikkiin. Tuli tänään...avasin kaapin...ja sisältä löytyi... (tähän kohti rummuilla sitä jännityspäristystä)...CELESTION VINTAGE 30 siä 2 kpl :). Noh, katsotaan meneekö se uudelleen kaupaksi...

Ei ole halua eikä taitoa käyttää ruuvimeisseliä taikka akkukonetta? Mutta sakulandiaan kyllä jaksaa runoilla ja odotella vastausta että Günther etänä kertoo mitä komerossa on Kytäjällä?

Voin sanoa että mulla olis aika rapeesti loppunu diplomaattisuus ennen ku olis ees alkanu.

On meitä monenlaisia apinoita laumassa...
Tulin, näin, paskoin housuun.
toivase
18.11.2016 17:43:17
Gary the pine: Ei ole halua eikä taitoa käyttää ruuvimeisseliä taikka akkukonetta? Mutta sakualandiaan kyllä jaksaa runoilla ja odotella vastausta että Günther etänä kertoo mitä komerossa on Kytäjällä?

Eiku Gynthööri ei nimenomaan kertonut, että mitä komerossa on, vaan ainoastaan sen että mitä siellä ei ole...Jotka siellä kuitenkin oli...:).
Metalkallo
18.11.2016 20:32:28
Gary the pine: Ei ole halua eikä taitoa käyttää ruuvimeisseliä taikka akkukonetta? Mutta sakulandiaan kyllä jaksaa runoilla ja odotella vastausta että Günther etänä kertoo mitä komerossa on Kytäjällä?

Voin sanoa että mulla olis aika rapeesti loppunu diplomaattisuus ennen ku olis ees alkanu.

On meitä monenlaisia apinoita laumassa...

Itsekin mietin ihan samaa koska ei se vaikea ole avata tuollainen kaappi, mutta tokihan tuossa oli varmaan myös sellainen juttu takana, että ostaja ei halunnut avata niin sanotusti pakettia jotta saa varmasti rahansa takaisin.
Vähemmän on nykyään enemmän
askomiko
18.11.2016 21:20:26
Laita kuva, kuvatekstillä
"HAISTA VITTU IDIOOTTI".

Pysyypähän poissa.
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
toivase
18.11.2016 21:52:09
Metalkallo: Itsekin mietin ihan samaa koska ei se vaikea ole avata tuollainen kaappi, mutta tokihan tuossa oli varmaan myös sellainen juttu takana, että ostaja ei halunnut avata niin sanotusti pakettia jotta saa varmasti rahansa takaisin.

Tarjosin hänelle mahdollisuutta käyttää tuo kaappi sellaisen sepän luona, joka osaisi kurkistaa sisälle....Lupasin maksaa viulut ;).
AngieRainbow
18.11.2016 22:06:11
"Joka myyntiin ryhtyy, se myynnin kestäköön." Tällä viisaudella yritän aina lohduttaa itseäni, kun alkaa kunnolla vituttamaan.

Kyllähän se myynnin syy meikäläisen kohdalla tuppaa aina gas olemaan, mikä myös tuo sen turhautumisen tunteen, kun tavara ei liiku niin nopeasti kuin itse haluaisi. Seuraava kiinnostuksen kohde on yleensä jo valmiiksi katsottu. Muutoinhan sen ei olisi väliä, vaikka siinä myynnissä kestäisi kauemminkin.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Morri
18.11.2016 22:15:34
AngieRainbow: "Joka myyntiin ryhtyy, se myynnin kestäköön." Tällä viisaudella yritän aina lohduttaa itseäni, kun alkaa kunnolla vituttamaan.

Kyllähän se myynnin syy meikäläisen kohdalla tuppaa aina gas olemaan, mikä myös tuo sen turhautumisen tunteen, kun tavara ei liiku niin nopeasti kuin itse haluaisi. Seuraava kiinnostuksen kohde on yleensä jo valmiiksi katsottu. Muutoinhan sen ei olisi väliä, vaikka siinä myynnissä kestäisi kauemminkin.

Minuun on taas iskenyt ns myynnin vaikeus...laitan tavaraa myyntiin ja tajuan myöhemmin, että ei hemmetti, miksi näin hyvää tavaraa myyn, en halua luopua siitä...silti alitajunnassa kummittelee Ruokankaan Unicorn...
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
hallu
18.11.2016 22:55:40
Morri: Minuun on taas iskenyt ns myynnin vaikeus...laitan tavaraa myyntiin ja tajuan myöhemmin, että ei hemmetti, miksi näin hyvää tavaraa myyn, en halua luopua siitä...silti alitajunnassa kummittelee Ruokankaan Unicorn...

Kun sulla alkaa olemaan kamppeet viimeisen päälle hyviä, niin siitä ei pysty enää parantamaan. Ainoastaan rahanhaaskaus kamppeiden huononnus onnistuu :-). Jokuhan lähtee siihenkin leikkiin ihan tarkoituksella. Siis tiedän ihmisiä joilla on ihan huippukamat ja sitten he päätteävä, että halvemmat välttää ihan yhtä hyvin ja mikäpä siinä :-D. Kamojen kanssa pitää olla kotonaan ja ne pitää tuntua omilta, oli ne minkä hintaisia tahansa.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
hallu
18.11.2016 22:58:22
Pitää muuten ihmetellä, että mikä hemmetti noissa Mesan Mark Vitosissa on, kun niistä porukat näyttää haluavan päästä eroon? eikös se ole jokseenkin parasta mitä maailma päällään tarjoaa? vai onko se Mark V:n JP malli nyt sitten se the juttu? että semmoinen pitää saaha :-D
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
TTV
19.11.2016 10:36:25 (muokattu 19.11.2016 10:45:57)
hallu: Pitää muuten ihmetellä, että mikä hemmetti noissa Mesan Mark Vitosissa on, kun niistä porukat näyttää haluavan päästä eroon? eikös se ole jokseenkin parasta mitä maailma päällään tarjoaa? vai onko se Mark V:n JP malli nyt sitten se the juttu? että semmoinen pitää saaha :-D

Taitavat olla kokoonsa nöhden liian äänekkäitä? Jostain syystä Mesa on jättänyt näihin pikkunuppeihin järkyttävän ison kynnysvolan, minkä luulisi tuon tason firman osaavan tehdä paremminkin...

Edit: sekoitin jutun pikkunuppiin, vaikka hallu taisikin tarkoittaa isoa :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)