JaaGeRMaisTeR 18.10.2014 12:18:48 | |
---|
Gabe: Aurorat ovat kyllä suorastaan halpoja kun ottaa huomioon että kyse on suomalaisesta käsityöstä. Olisi kiinnostavaa kuulla enemmänkin kommentteja sellaisten tilanneilta. Pidän huolen, että saat kuulla kyllästymiseen asti Aurorasta.. Mitäs sanot, pitäiskö keväällä pakata Fenderin CS Strato ja Ruokankaan Esquire autoon ja tulla aiheuttamaan sulle kunnon gas? :D Vaikka vähän luulen ettei kukaan tai mikään pääse siihen sinun ja luotto Tokain väliin. :) Saankohan tunkea yhden tulevistani mukaan samaan kyytiin?? |
PIM 18.10.2014 12:49:19 (muokattu 18.10.2014 12:50:41) | |
---|
Aurora ei tunnu kiinnostavan ketään ainakaan oman viimeaikaisen empiirisen yhden kappaleen tutkimuksen perusteella. Eli olen siis yrittänyt myydä aivan hävyttömän komeaa Aurora Duo Jetia Gretschin White Penguinista lainatuilla mikeillä ja raudoilla ja 1300e pyynti tuntuu olevan aivan liikaa nykytilanteessa. PS: Olisko kukaan lähdössä huomenna Turenkiin Tonefesteille Tampereen suunnasta. Autossa olisi vielä kaksi paikkaa vapaana. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Morri 18.10.2014 14:27:33 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Onneksi varsinaista gasia ei ole, mutta pakko myöntää, että Aurora on kyllä todella mielenkiintoinen myös. Ja jos tässä nyt pitäisi alkaa customia tilaamaan, niin luulenpa, että Auroralta sitä alkaisin kyselemään. Tässä on nyt se vaara, että jos tuonne paikan päälle menee, niin iskee taas kovemman luokan gas... Jos oikein ymmärsin keskiviikkona Kaitsun puheista niin mm tekeillä ollut upea Firebird olisi Tonefesteillä esillä. Itse en voi kuin kehua Auroran tuotteita, laatu on erinomaista ja kaikki onnistuu. Lisäksi Kaitsu on erittäin mukava mies. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Karhukoira74 18.10.2014 14:33:07 | |
---|
Morri: Jos oikein ymmärsin keskiviikkona Kaitsun puheista niin mm tekeillä ollut upea Firebird olisi Tonefesteillä esillä. Itse en voi kuin kehua Auroran tuotteita, laatu on erinomaista ja kaikki onnistuu. Lisäksi Kaitsu on erittäin mukava mies. Jeh. Suosittelen kyllä Kaitsua jos customia halajatte. Ainakin mun Tulilintu siellä pitäs olla...itekin mielelläni lähtisin käymään mut voi olla ettei kerkii sitte hyvällä tahdollakaan...jos sais aikatauluja vielä mulkkailtua niin aamusta vois pyörähtää. Enpä ole valmiina ite vielä nähnytkään kitaraa ;) -So many assholes, so few bullets- |
Morri 18.10.2014 14:35:18 | |
---|
Karhukoira74: Jeh. Suosittelen kyllä Kaitsua jos customia halajatte. Ainakin mun Tulilintu siellä pitäs olla...itekin mielelläni lähtisin käymään mut voi olla ettei kerkii sitte hyvällä tahdollakaan...jos sais aikatauluja vielä mulkkailtua niin aamusta vois pyörähtää. Enpä ole valmiina ite vielä nähnytkään kitaraa ;) Ai se oli sun skeba vai (transparent black, custom inlay)? Käsissäni sitä pitelin ja hemmetin hyvältä tuntui. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Karhukoira74 18.10.2014 14:38:08 | |
---|
Morri: Ai se oli sun skeba vai (transparent black, custom inlay)? Käsissäni sitä pitelin ja hemmetin hyvältä tuntui. Jep...sepä se :) Pari kertaa nähny sen loppuvaiheissaan, mutta ihan valmiina en vielä. Aattelin että käyn ens viikolla hakemassa, ku Kaitsu halus sen Tonefestiin viedä näytille niin en ole suotta kiirehtiny. -So many assholes, so few bullets- |
Morri 18.10.2014 14:45:13 | |
---|
Karhukoira74: Jep...sepä se :) Pari kertaa nähny sen loppuvaiheissaan, mutta ihan valmiina en vielä. Aattelin että käyn ens viikolla hakemassa, ku Kaitsu halus sen Tonefestiin viedä näytille niin en ole suotta kiirehtiny. Ollos huoleton, komia peli on :) Ja sanottakoon sen verran vielä, että bodyn "loimu" näyttää upealta. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
JaaGeRMaisTeR 18.10.2014 14:46:34 | |
---|
PIM: Aurora ei tunnu kiinnostavan ketään ainakaan oman viimeaikaisen empiirisen yhden kappaleen tutkimuksen perusteella. Eli olen siis yrittänyt myydä aivan hävyttömän komeaa Aurora Duo Jetia Gretschin White Penguinista lainatuilla mikeillä ja raudoilla ja 1300e pyynti tuntuu olevan aivan liikaa nykytilanteessa. PS: Olisko kukaan lähdössä huomenna Turenkiin Tonefesteille Tampereen suunnasta. Autossa olisi vielä kaksi paikkaa vapaana. Hyvin kiinnostaa :) Ei vain sinun kitarasi ja tämän yhden tilaajan näkemykset kohtaa. Vielä ainakaan :) Hieno kitara silti myynnissä. Morri ja karhukoira Onko kyseinen tulilintu tuo joka pyörii facebookissakin? |
Morri 18.10.2014 14:54:36 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Onko kyseinen tulilintu tuo joka pyörii facebookissakin? Kyllä on, juurikin sama. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Karhukoira74 18.10.2014 14:57:11 | |
---|
Morri: Ollos huoleton, komia peli on :) Ja sanottakoon sen verran vielä, että bodyn "loimu" näyttää upealta. Juu...ihan pirun hyvät ja hyvännäköiset puut siinä on. Kaitsulta oli oikea ratkaisu pyytää mua käymään ennen pintakäsittelyä, koska kepistä piti tulla mattamusta maalilla peitetty. Näin puut niin totesin kans että ei helvetissä...samoin oli Kaitsu aatellu :) Päädyttiin sitte see-thru mustaan ja burstia reunaan. Jääkermaisteri: Juu on siellä Auroran sivulla ainakin joku kuva rakennusvaiheesta. -So many assholes, so few bullets- |
JaaGeRMaisTeR 18.10.2014 14:59:10 (muokattu 18.10.2014 15:00:48) | |
---|
Morri: Kyllä on, juurikin sama. Pakko nähdä tuo valmiina. |
Krice 18.10.2014 15:20:11 | |
---|
|
mopar 18.10.2014 20:27:28 | |
---|
Fender Super Reverb kiinnostais ihan törkeesti. Sen ku sais vielä nuppina.... |
JaaGeRMaisTeR 19.10.2014 14:05:55 | |
---|
Joo.. Joulupukki saisi tuoda seuraavaa: Hehku vahvistimen Asgard telen Halla oksacasterin PAFX desert fuzzin Ja monia muita |
Muovinen 19.10.2014 14:28:01 | |
---|
|
ibnz 19.10.2014 15:22:17 | |
---|
Ilmoitteles jos maistuis tollanen 89-90 Hori, jollaisella Hamiltonkin veteli (musta tosin). Itselle turhan kevyt enkä oikein totu tohon archtoppiin :) |
kekkuliheikki 22.10.2014 12:06:07 | |
---|
Loistava uusi gasituksen kohde on rackivehkeet. Vaimo ei huomaa mitaan ja lyo vaan sinne kiinni. Tulee komea joulukuusi. En allekirjoita. |
Muovinen 22.10.2014 12:10:48 | |
---|
kekkuliheikki: Loistava uusi gasituksen kohde on rackivehkeet. Vaimo ei huomaa mitaan ja lyo vaan sinne kiinni. Tulee komea joulukuusi. Minä sain selville, että möit Teradan tänne meikäläisen piskuiselle kotikylälle, joten aionpa ängetä testaamaan sitä! Toivon kovasti, että se ei ole kaiken hehkutuksen veroinen, mutta eipä se onneksi ole ainakaan vielä myynnissäkään. |
kekkuliheikki 22.10.2014 12:36:11 | |
---|
Muovinen: Minä sain selville, että möit Teradan tänne meikäläisen piskuiselle kotikylälle, joten aionpa ängetä testaamaan sitä! Toivon kovasti, että se ei ole kaiken hehkutuksen veroinen, mutta eipä se onneksi ole ainakaan vielä myynnissäkään. Niinpas myinkin. Se oli aika painava versio. Mulla on essikaasut havinneet. Nyt on saatava kaikkia vanhoja rackkivehkeita missa on paljon nappeja mita voi vaantaa. Ei mitaan liian moderneja missa on liikaa parametreja. En allekirjoita. |
arppah8 22.10.2014 15:05:26 | |
---|
Muovinen: Huomaan, että olen alkanut katsella ESP:n Horizonia sillä silmällä koska Page Hamilton. Tuskin teen tämän pienimuotoisen GASin suhteen yhtään mitään, mutta eihän sitä tiedä jos vielä joskus. http://www.premierguitar.com/articl … 5-rig-rundown-helmets-page-hamilton Mitäs ihmettä! Nyt kyllä yllätit, ei ehkä tulisi ekana mieleen että juuri sinä haluaisit tommoisen :D Ei siinä, miekin voisin ottaa ton mulkkulapa-Hamiltonsignaturen. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |