pira 22.04.2005 21:44:44 | |
---|
Ei toi nyt ainakaan mun mielestä huono hinta ollenkaan ollut. Joku toinen voi olla toista mieltä. Esim. Thomannilla toi on 177 euroa näköjään. Vibrato lähtee syrämmestä. |
Da Make 22.04.2005 21:57:15 | |
---|
f-musikissa on kyllä kaksi asiallista myyjääkin, se nuorempi kaiffari (pitkä letti, rockari) on paras, ja joku toinen kanssa. |
Coyote_FH 22.04.2005 23:05:43 (muokattu 22.04.2005 23:07:29) | |
---|
Kumma kyllä, ei. Mutta kyllä häneltäkin on hieman vastaavia kommentteja tippunut joskus. Jeah, koettu on. Eka ja toka kitara (ja myöhemmin eka half-stack) on hankittu sieltä. Ja siihen ne jäikin kun löysin Markun Musiikin S-joelta... |
32788 22.04.2005 23:20:19 | |
---|
f-musikissa on kyllä kaksi asiallista myyjääkin, se nuorempi kaiffari (pitkä letti, rockari) on paras, ja joku toinen kanssa. Kitaraani sieltä ostaessani minua palveli joku Harri. Sain kunnon kitarapussin, nylonhihnan, kielisetin noin kaupan päälle... Lisäksi olisin saanut tuosta paskasta stratostani vielä 100 euroa vaihdossa, mutten sitten vienyt sitä vaihtoon. Olen samaa mieltä ylläolevan kanssa! |
Hohhoijaa 23.04.2005 11:12:43 | |
---|
Anteeksi, että mainitsin liikkeen nimeltä, mutta ärsyttää kun nuoria ihmisiä ei oteta tosissaan, eikä saa kunnon palvelua. Minkäs ikäinen olet? Mulla on sama ongelma. |
Niskamies 23.04.2005 11:34:24 | |
---|
Anteeksi, että mainitsin liikkeen nimeltä, mutta ärsyttää kun nuoria ihmisiä ei oteta tosissaan, eikä saa kunnon palvelua. Mä olen huomannut saman. Mutta mulla se on tapahtunut niin että kun ikää sekä kamatietoisuutta on tullut lisää, niin palvelu on parantunut potenssiin 4. Meitsi on meshissä. |
fox 23.04.2005 12:02:18 | |
---|
Anteeksi, että mainitsin liikkeen nimeltä, mutta ärsyttää kun nuoria ihmisiä ei oteta tosissaan, eikä saa kunnon palvelua. Hei hoi, tuskin kukaan hermostuu liikkeen nimen mainitsemisesta, tuol aikasemmin oli vaan siitä, ettei niitä ihmis-olentoja jotka siellä duunissa on, oikeen viittis netissä nimellä parjata... Sen sijaan se liike toki kannattaa mainita.. Ja totta varmaan tuo, että nuoremmat soittaja-kolleegat saa huonoa kohtelua ja ylenkatsetta..vaikka sitte koittais olla kuinka asiallisesti ja "kiltisti".. :| |
meitu 23.04.2005 12:28:59 (muokattu 23.04.2005 12:29:27) | |
---|
Kun aloin soittaa rumpuja joskus 12-vuotiaana, menin isän kanssa Oulun Musiikki Kullakseen. Isä sanoi Takatukka-Amille, että nyt tarvittais aloittelijalle edulliset rummut. Amihan sitten yritti kaupata meille Zero Ninen rumpalin kymppitonin tuplasettiä jossa oli kaiken maailman härpättimet ennen kun osasin edes biittikomppia :D Ei ostettu. edit. ei ehkä kuulu kitarapalstalle mutta tuli vaan mieleen Ne jotka soittaa, ne tietää. |
fonttis 07.02.2006 10:02:34 | |
---|
Bändikeskuksessa saatiin ihan paskaa palveluu,eka kaikki näytti iha hyvältä ja myyjä tuli kysymän "mitäs,pojat sais olla" siihe vastattiin että ollaan kattomassa uutta säröefektii. Se anto sen meille ja heitti iha hauskaa läppääki siihe alkuu,mut sit ku oltii koitettu 3,5 min,ja sinne tuli joku pappa jonka lompakko on paksumpi ku mun reisi ja sano et se ois ettimässä jotakin rumpu osia,nii se "hauska" myyjä sano "menkääs pojat pois täältä nii voidaan alkaa harrastaa kunnon bisnestä". Sit se tuli ja avas meillle sen oven tyylillä et alkaa heittää täältä. Eli sinne en oo kyl enää ikin menemässä! |
migeboy 07.02.2006 10:16:21 | |
---|
Bändikeskuksessa saatiin ihan paskaa palveluu,eka kaikki näytti iha hyvältä ja myyjä tuli kysymän "mitäs,pojat sais olla" siihe vastattiin että ollaan kattomassa uutta säröefektii. Se anto sen meille ja heitti iha hauskaa läppääki siihe alkuu,mut sit ku oltii koitettu 3,5 min,ja sinne tuli joku pappa jonka lompakko on paksumpi ku mun reisi ja sano et se ois ettimässä jotakin rumpu osia,nii se "hauska" myyjä sano "menkääs pojat pois täältä nii voidaan alkaa harrastaa kunnon bisnestä". Sit se tuli ja avas meillle sen oven tyylillä et alkaa heittää täältä. Eli sinne en oo kyl enää ikin menemässä! Semmoista se on. Kyllä kun tuommoista jatkuu niin niillä ei käy liikkeessä enää muutakun pari hassua asiakasta kellä on törkeesti rahaa. |
sid vicious 07.02.2006 14:18:30 | |
---|
kerta 1: Minä: "paljonkos toi Jackson kepakko maksaa?" äijä: "No kyllähän se nyt maksaa..." minä: "no paljonko, mä voisin ostaa, vinguta se tosta kortilta..." Äijä: "kyllä se nyt maksaa enemmän kuin saksassa..." minä: "juu mutta täkäläisestä pitäis ostaa että sais fiksusti takuuhuoltoon jos jotakin tulee." äijä: "no se nyt on sellainen riski joka on otettava niiden saksalaisten kanssa. Kyllä ne myy ranskassakin hyviä soittimia..." kerta 2: Minä: "Tarttis uuden tallan kitaraan, Originaali Floyd Rose tarttis saada" Äijä: (Taapertaa paikalle ikivanha ruosteinen talla kourassa) Tässä olisi tälläinen, 120 euroa." Minä: "Ei ku ei toi kelpaa, pitäisi olla floikkari.." Äijä: "Minä en sille voi mitään, älä osta jos ei kelpaa." Kerta 3: Minä: "tarttis 4x12 -kaapit mun vahvaria varten." Äijä: "mikä vahvistin sinulla on?" Minä: "Mesan Road King" Äijä: "Tämmöinen olisi ihan hyvä sinulle" (esittelee kaappia) Minä: "Eiku mun vahvari antaa 120 Wattia parhaimmillaan, tää kaappi lahoaa välittömästi.. eikä tää edes ole 4x12?" äijä: "älä soita niin kovaa niin kestää" Minä: "voisko tilata tommoiset vähän kestävämmät kaapit?" äijä: "Saksasta saa varmasti halvalla." Minä: "joo tiedän, sieltä tämä minun vahvarikin on..." Äijä: "no se taas on sinun häpeäsi..." Kuka tietää mikä Hämeenlinnalainen musiikkiliike on kyseessä? Lisäpisteitä vielä jos arvaa mikä myyjä on kyseessä? oisko ollu dave tai hasa Se joka kuuseen kurkottaa niin käpyjä näkee. |
Rypsolisti 07.02.2006 15:00:48 (muokattu 07.02.2006 15:02:05) | |
---|
Ei oo itellä mitää huonompia kokemuksia mutta pari kertaa kun olen käynyt Hesan musamaailmassa nii ei oo kertaakaan myyjät tullu kysymään että tarviinko apua. Ei siinä silleen mitään, saatto olla myyjät just sillon kiireisiä enkä nyt erityisemmin ole apua tarvinnutkaan. Helsingin Levytukusta on iha hyviä kokemuksia kun olen Ibanezin Rg sarjalaisia kokeillut, suht kot asiantuntevia myyjiä. Ja parasta palvelua tietenkin saan paikallisesta musiikkikauppa Viihdeässistä joka on aika pieni paikka. Sieltä on tulla osteltua paljon kamaa ja vakio asiakas siellä oonkin. Aina kiva tulla sinne ja myyjän kanssa heitetään läppää. Yllättävän paljon vaihtuu kitaratkin siellä, jotkut samat kepit tuntuu siellä olevan aina mutta muuten tulee suuhteellisen usein aina pari uutta skittaa sinne. |
Bald Anus 07.02.2006 15:07:08 | |
---|
Menin liikkeeseen katteleen SG: tä. Nehän oli loppu ja ystävällisesti kysyin myyjältä: "Koskas noita SG: itä tulee lisää?" "Semmostahan se elämä on, kaikkea ei voi saada." "Niin niin, mutta milloin SG: itä tulee lisää?!?" "Joo, tota, ei ole nyt tilauslistalla, nii en tiedä." "No voiko niitä tilata lisää?" "En tiedä, kun ei ole tilattu." "..." Ja aikaisemmin testailin Les Paulia: "Onkos tätä kyselly kukaan?" "No, jokaselle kitarallehan löytyy aina omistaja ja kitaran pitää olla käteensopiva." "Onko kukaan aikonu ostaa tätä?!?" "No miten niin? Ainahan kitarat tulee ostetuksi!" "..." kyseessä oli molemmilla kerroilla sama kauppa ja sama myyjä. Oululaiset arvatkoon, mikä liike... He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 |
Räbbänä 07.02.2006 15:13:18 | |
---|
Menin liikkeeseen katteleen SG: tä. Nehän oli loppu ja ystävällisesti kysyin myyjältä: "Koskas noita SG: itä tulee lisää?" "Semmostahan se elämä on, kaikkea ei voi saada." "Niin niin, mutta milloin SG: itä tulee lisää?!?" "Joo, tota, ei ole nyt tilauslistalla, nii en tiedä." "No voiko niitä tilata lisää?" "En tiedä, kun ei ole tilattu." "..." Ja aikaisemmin testailin Les Paulia: "Onkos tätä kyselly kukaan?" "No, jokaselle kitarallehan löytyy aina omistaja ja kitaran pitää olla käteensopiva." "Onko kukaan aikonu ostaa tätä?!?" "No miten niin? Ainahan kitarat tulee ostetuksi!" "..." kyseessä oli molemmilla kerroilla sama kauppa ja sama myyjä. Oululaiset arvatkoon, mikä liike... Soitin ja tarvke veikkaisin vaikka kyllä siellä Musiikki kullaksellakin on SG:tä ja Lespaa Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
Bald Anus 07.02.2006 15:28:54 | |
---|
Soitin ja tarvke veikkaisin vaikka kyllä siellä Musiikki kullaksellakin on SG:tä ja Lespaa Oikein. Mutta Kullaksella on vaan Tokaita, kokeilin Mulkussa ja tumputtimessa Gibsoneita. He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 |
RG 07.02.2006 16:36:49 | |
---|
parasta palvelua tietenkin saan paikallisesta musiikkikauppa Viihdeässistä joka on aika pieni paikka. Mukava mesta. |
Takajeejee 07.02.2006 17:26:03 (muokattu 07.02.2006 17:26:33) | |
---|
Satuimpa lukemaan nyt ainakin yli puolet näistä teijän tarinoista, ja tuntuu, että muutamissa tyhmempi osapuoli on ollut ostaja ;) Jos nyt totta nuo oli, niin kyllä myyjilläkin vähän pönttöjä kommentteja oli oman etunsa suhteen. Eippä muuta. Äbyl? |
Twinkle 07.02.2006 19:00:30 | |
---|
oisko ollu dave tai hasa Väärä liike, kyseessä on siis se Hämeenlinnan musiikin papparainen joka omistaa liikkeen. Se on oikeasti niin käsi äijä kaikessa mitä tekee ettei tosikaan, ei siis ymmärrä miten se liike on pysynyt pystyssä yli vuosikymmenet jos kaikille siellä käyville vittuillaan samalla tavalla. Hämeenlinnassa on vain yksi hyvä liike missä kannattaa käydä, se on juur tuo TV-sävel siellä vastaisessa päässä suhteessa tuohon HML Musiikkiin. |
jyrki_i 07.02.2006 20:25:50 | |
---|
Satuimpa lukemaan nyt ainakin yli puolet näistä teijän tarinoista, ja tuntuu, että muutamissa tyhmempi osapuoli on ollut ostaja ;) Jos nyt totta nuo oli, niin kyllä myyjilläkin vähän pönttöjä kommentteja oli oman etunsa suhteen. Eippä muuta. Lisään vielä, että tämän aiheen kirjoitukset olivat kyllä paskinta, mitä muusikoiden.net:istä olen tähän mennessä lukenut. Valitettavasti luin melkein kaikki. |
Tasapaino 08.02.2006 19:04:47 | |
---|
-Tulin ostaan kitarankieliä. -Sahkö vai akustinen? -Sähkö. Super Slinkyä. -Ernie Ball? -Joo. -Mitä kokoa? -Vittu slinkit on aina 9-42!!! Joka ikinen kerta kieliostoksilla Oulun soittimessa ja tarvikkeessa. Jos on myyjät juntteja, niin kyllä asiakkaatkin joskus ovat armottoman tyhmiä. Heikosti menee jos suuttuu, kun myyjä ei muista, että Ernie Ballin Super Slinkit ovat kokoa 9-42. [( Vapaustaistelija Tasapaino )] |