Stanley.Climbfall 15.12.2008 14:10:06 | |
---|
Ite oon odottanu about 3vk omaa kitaraani. Vaikka siinä luki "usually shipped in 3-12 working days". Jos tulis nyt tän vuoden puolella edes. Kauan paketti on postissa ennen ku se lähetetään takasin? Oon lähössä ulkomaille 30.12. ja jos ei siihen mennes oo skege tullu postiin, ni Murphyn lain mukaan se tulee sitten ku mä oon siel Egyptissä. Ni kuin kauan se voi olla siel postissa ilman, että mä ilmotan mitään niille? Tilasitko sinäkin Sheratonin? Jos tilasit niin mihin hintaan saat sen? "..it's your story.....do you want it back..." |
mishka 15.12.2008 15:27:16 | |
---|
Tilasitko sinäkin Sheratonin? Jos tilasit niin mihin hintaan saat sen? Epiphonen mallin? |
Stanley.Climbfall 15.12.2008 16:18:28 | |
---|
Epiphonen mallin? Eihän Sheratoneja kukaan muu valmista? :) "..it's your story.....do you want it back..." |
Estranged 15.12.2008 18:50:09 | |
---|
Tilasin basson ja kitaran. Ainakin yritin. My Orders on tyhjä, rahat ei oo lähteny tililtä, mitään tilausvahvistusta ei ole tullut. Tavaratkin on ostoskorissa vielä. Laitanko uuden tilauksen vai odotanko? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
JEEK 15.12.2008 19:41:46 | |
---|
Lähettääkö nuo ollenkaan UPS-ennakolla? |
Roadstar1 15.12.2008 20:39:59 | |
---|
Tilasitko sinäkin Sheratonin? Jos tilasit niin mihin hintaan saat sen? Ei en mä sheratonia. Ihan Ibanezin SA160:n. Niin siinä luki se 3-12pv mutta kestäny jo 3 viikkoa nyt. Eihän nois sheratoneissa edes lue mitään päivämäärää. |
Sawez 15.12.2008 21:03:11 | |
---|
Eipä vastaa britinjuntit mailiin... tilaus pitäs tehdä, mutta maksaisin sen ennakkoon heidän tililleen. Kyselin, että onnistuuko näin, mut ei oo vastausta kuulunu. |
Stanley.Climbfall 15.12.2008 22:31:05 | |
---|
Ei en mä sheratonia. Ihan Ibanezin SA160:n. Niin siinä luki se 3-12pv mutta kestäny jo 3 viikkoa nyt. Eihän nois sheratoneissa edes lue mitään päivämäärää. Joo ei lue mutta tilauksen yhteydessä luki In Stock. mutta vieläkin jaksan toivoa että saan tämän ennen uutta vuotta. Vituttaa olla jo kohta 2kk ilman sähkistä.. "..it's your story.....do you want it back..." |
T.K. 16.12.2008 08:16:32 | |
---|
Niin. saako tuolta tilattua kamaa ennakolla, eli maksaa kun tavara tulee. |
mishka 16.12.2008 08:58:54 | |
---|
Tilasin basson ja kitaran. Ainakin yritin. My Orders on tyhjä, rahat ei oo lähteny tililtä, mitään tilausvahvistusta ei ole tullut. Tavaratkin on ostoskorissa vielä. Laitanko uuden tilauksen vai odotanko? Tismalleen sama juttu mulla...nyt 2 pvää mennyt eikä vieläkään my ordersissa näy mitään, eikä s.postiin ole tullut vahvistusta. Rahatkin on tallella. Ite ajattelin odotella vielä hetken... Ilmoittelehan jos tapahtuu "edistystä" :) Kaveri tuossa ilmoitti että ulkomaiselle tilille maksettaessa kestää aina hieman.. |
tommiot 16.12.2008 10:12:23 | |
---|
Laitoin tilauksen ja rahat matkaan perjantaina 5.12. ja maaantaina tuli tilausvahvistus muistaakseni. Tavaraa ei ollu varastossa mutta nyt eilen aamulla tuli viesti että tavarat on OOPSilla, perjantaina pitäis olla perillä. Saas nähdä. |
Estranged 16.12.2008 11:07:28 | |
---|
Tismalleen sama juttu mulla...nyt 2 pvää mennyt eikä vieläkään my ordersissa näy mitään, eikä s.postiin ole tullut vahvistusta. Rahatkin on tallella. Ite ajattelin odotella vielä hetken... Ilmoittelehan jos tapahtuu "edistystä" :) Kaveri tuossa ilmoitti että ulkomaiselle tilille maksettaessa kestää aina hieman.. Kestäähän siinä varmaan. Joillakin vaan kun on ilmeisesti heti lähteny rahat ja tullu tilausvahvistus. Eniten ihmetytti kun kamat oli edelleen ostoskorissa, normaalia vai ei? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
mishka 16.12.2008 12:45:54 | |
---|
Kestäähän siinä varmaan. Joillakin vaan kun on ilmeisesti heti lähteny rahat ja tullu tilausvahvistus. Eniten ihmetytti kun kamat oli edelleen ostoskorissa, normaalia vai ei? Mullakin oli, kunnes kirjauduin ulos ja suljin selaimen. Seuraavana päivänä ei ollu enään ostoskorissa. |
Estranged 16.12.2008 12:46:43 | |
---|
Mullakin oli, kunnes kirjauduin ulos ja suljin selaimen. Seuraavana päivänä ei ollu enään ostoskorissa. Juu, ei siis enää mullakaan ole, mutta sillon heti tilauksen laiton jälkeen oli. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
megan 16.12.2008 14:10:33 | |
---|
Mulla ilmestyi ihan saman tien my ordersiin tilaus, maili tuli ja rahat lähti. Vaikka sunnuntaina tein tilauksen. Ilmeisesti ei ole teillä menneet perille, ei mullakaan kyllä ekalla yrityksellä.. |
Sawez 16.12.2008 14:24:35 | |
---|
Tavaraa pitäs saada tilattua, mutta luottokorttia ei käytössä. Eivätkä vastaa mailiin, että miten menetellä. Yritin tuolta jo tilata, mutta ainoa vaihtoehto oli kortilla maksu, mutta eikös mnetinkin porukka ole tilannut tuolta tavaraa tilisiirrollakin? |
tommiot 16.12.2008 14:26:04 | |
---|
Tavaraa pitäs saada tilattua, mutta luottokorttia ei käytössä. Eivätkä vastaa mailiin, että miten menetellä. Yritin tuolta jo tilata, mutta ainoa vaihtoehto oli kortilla maksu, mutta eikös mnetinkin porukka ole tilannut tuolta tavaraa tilisiirrollakin? Ei kai sieltä tilisiirrolla voi? Visa Electronilla onnistuu. |
mishka 16.12.2008 14:47:08 | |
---|
Mulla ilmestyi ihan saman tien my ordersiin tilaus, maili tuli ja rahat lähti. Vaikka sunnuntaina tein tilauksen. Ilmeisesti ei ole teillä menneet perille, ei mullakaan kyllä ekalla yrityksellä.. Maksoitko electronilla/luottokortilla? |
megan 16.12.2008 14:59:17 | |
---|
Maksoitko electronilla/luottokortilla? Electronilla juu. |
mishka 16.12.2008 15:24:30 | |
---|
Electronilla juu. Vois melkein kokeilla tilata uudestaan, pelottaa vaan jos muutaman päivän päästä lähtee summa kahteen kertaan.. |