Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5175 176 177 178 179343 344 345 346 347
iec
12.09.2014 14:51:19

Laulava Kylätohtori: ...
Mutta nyt on uusi gas. Gas kohdistuu tällä kertaa kitaratunteihin. Jos sitä vanha koira vielä jonkin uuden tempun oppisi. Tai edes tekemään vanhan tempun oikein...

Mitä.... ettäkö meidän pitäisi vielä oppia soittamaankin.... Mä kun luulin että riittää että on riittävän hienon näköiset kitarakamppeet :D

Ei vaiskaan, tuo taitaa olla fiksuin idea tässä threadissä pitkään aikaan. Olis varmaan mullekin hyvä juttu.

-iec
Ja niin päin pois...
Muovinen
12.09.2014 16:23:08

Laulava Kylätohtori: Mutta nyt on uusi gas. Gas kohdistuu tällä kertaa kitaratunteihin. Jos sitä vanha koira vielä jonkin uuden tempun oppisi. Tai edes tekemään vanhan tempun oikein...

Minä oon soitellu 15v itseopiskellen ja keskiviikkona kävin ekalla tunnilla evö. Jo näillä kokemuksilla voin sanoa, että kannattaa mennä. Ilmeisesti oon jotain tehny oikein ku sain kehujakin opelta.
kekkuliheikki
12.09.2014 16:55:54
Auttaako GASiin 10mg Diapam?

Pahenee vaan. Ei olisi pitanyt pitaa taukoa vuoden alussa. Nyt karkailee silmittomasti.
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
12.09.2014 16:58:24
kekkuliheikki: Auttaako GASiin 10mg Diapam?

Pahenee vaan. Ei olisi pitanyt pitaa taukoa vuoden alussa. Nyt karkailee silmittomasti.

Auttaa se hetkeksi. Ainakin jos riittävän monta ottaa. Ja siihen vaikka punkkua päälle, niin avot... ;)

Mutta tämä taitaa olla kuin jojo-laihdutus. Se, minkä saa pudotettua (gasia hillittyä) tulee hetken päästä tuplana takaisin....
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
kekkuliheikki
12.09.2014 17:33:42
Laulava Kylätohtori: Auttaa se hetkeksi. Ainakin jos riittävän monta ottaa. Ja siihen vaikka punkkua päälle, niin avot... ;)

Mutta tämä taitaa olla kuin jojo-laihdutus. Se, minkä saa pudotettua (gasia hillittyä) tulee hetken päästä tuplana takaisin....

GAS on myoskin sekoittanut paan!

Tehnyt tuollaisen biisin tassa viikolla...

https://soundcloud.com/petja-lepola/the-13th-floor
En allekirjoita.
Gabe
12.09.2014 17:59:01
Hitto kun ei oikein yrittämälläkään saa aikaan mitään kunnon gas kohtausta syksyn piristykseksi. :/ Pari kolme pedaalia olisi tarkoitus ostaa ja koota näppärä pikkulauta mutta eipä sekään näytä samanlaisia väristyksiä aiheuttavan kuin viimeksi ja teleen aion ostaa uudet pikkuisen ruudikkaammat mikit mutta sekin on enemmänkin pakon sanelema juttu. Kitaroitakaan ei oikein jaksa haalia lisää kun näistä nykyisistä saan revittyä kaiken mitä olen vailla eikä muun tyylisiä sitten kuitenkaan tule lopulta käytettyä... ja vahvistimia ei missään nimessä tee edes mieli ostaa tämän enempää.

Onko minun kamarunkkarin päiväni nyt viimein luetut vai mikä neuvoksi? :(
Sarko
12.09.2014 18:02:17
Voi perkele, nyt tuli Zvex Super Duper-GAS. Strymon Flint himottaa kans, rääh.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Lape500
12.09.2014 18:06:25
Itsellä himottelee kovasti tämmöinen: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=917968 (Les paul lpj 450e) Haluaisiko joku kertoa minulle, onko tuolle parempia samanhintaisia vaihtoehtoja tai korjata tarpeen vaatiessa käsitykseni tuon hinnan huokeudesta :)
Shredator
12.09.2014 18:12:10

Prkl tällä viikolla tullut 3 pedaalia jo taloon, mutta silti tässä himoitsen tuota Kekkulin Axea. Pitäskö se vaan riipasta pois kuljeksimasta?
Jos et soita taimissa, olet liian hidas.
kekkuliheikki
12.09.2014 18:45:05
Shredator: Prkl tällä viikolla tullut 3 pedaalia jo taloon, mutta silti tässä himoitsen tuota Kekkulin Axea. Pitäskö se vaan riipasta pois kuljeksimasta?

Siita vaan. Saat tanaan tonnilla. Tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan. :)
En allekirjoita.
fhtagn
12.09.2014 20:34:31
Lape500: Itsellä himottelee kovasti tämmöinen: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=917968 (Les paul lpj 450e) Haluaisiko joku kertoa minulle, onko tuolle parempia samanhintaisia vaihtoehtoja tai korjata tarpeen vaatiessa käsitykseni tuon hinnan huokeudesta :)

Hyvä peli on, hakkaa saman hintaluokan Epiphonet ja Tokait ihan suvereenisti. Noissahan tosin on vaahterakaulat, että ei ole ihan klassisinta LP-designiä. Valmistuskustannuksia on lähinnä säästetty karsitussa pintaviimeistelyssä, joka ikääntyy nopeasti rankemmassa käytössä. Naarmuuntuu myös helposti, mutta sehän on vaan lisämojoa. ;)
Stalkah
12.09.2014 20:51:55

fhtagn: Hyvä peli on, hakkaa saman hintaluokan Epiphonet ja Tokait ihan suvereenisti. Noissahan tosin on vaahterakaulat, että ei ole ihan klassisinta LP-designiä. Valmistuskustannuksia on lähinnä säästetty karsitussa pintaviimeistelyssä, joka ikääntyy nopeasti rankemmassa käytössä. Naarmuuntuu myös helposti, mutta sehän on vaan lisämojoa. ;)

Lisäksi vielä sen verran nättejä, vaikka kuinka olisikin paperilla "karsitulla pintaviimeistelyllä", että pisti tällasen Les Pauleista vähät välittävän Stratomiehen pysähtymään ja ihmettelemään, että mikäs kitara se noin nätti on, kun tuli Helsingin F-Musiikin näyteikkunoiden ohi käveltyä. Hetken siinä valutin kuolaa suupielestä viereiseen sadevesikaivoon, kunnes havahduin, mutta kyllä tuo teki ainaki visuaalisesti suuren vaikutuksen. Hieno natural -puupinta on aina kaunis.
"Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi"
Lape500
12.09.2014 21:01:36
Stalkah: Lisäksi vielä sen verran nättejä, vaikka kuinka olisikin paperilla "karsitulla pintaviimeistelyllä", että pisti tällasen Les Pauleista vähät välittävän Stratomiehen pysähtymään ja ihmettelemään, että mikäs kitara se noin nätti on, kun tuli Helsingin F-Musiikin näyteikkunoiden ohi käveltyä. Hetken siinä valutin kuolaa suupielestä viereiseen sadevesikaivoon, kunnes havahduin, mutta kyllä tuo teki ainaki visuaalisesti suuren vaikutuksen. Hieno natural -puupinta on aina kaunis.

Tavallaan toivoin (samalla kyllä en uskonut että niin käy) että täällä tulisi täysi lyttäys ja gasi vähenisi, mutta kun ei niin ei :D
sustain65
12.09.2014 23:08:24
fhtagn: Hyvä peli on, hakkaa saman hintaluokan Epiphonet ja Tokait ihan suvereenisti.

Hakkaa millä tavoin?
Ja suvereenisti vielä.

(siis itse en väitä asiasta mitään, kunhan olen kiinnostunut)
JaaGeRMaisTeR
12.09.2014 23:43:30 (muokattu 12.09.2014 23:45:12)
fhtagn: Hyvä peli on, hakkaa saman hintaluokan Epiphonet ja Tokait ihan suvereenisti. Noissahan tosin on vaahterakaulat, että ei ole ihan klassisinta LP-designiä. Valmistuskustannuksia on lähinnä säästetty karsitussa pintaviimeistelyssä, joka ikääntyy nopeasti rankemmassa käytössä. Naarmuuntuu myös helposti, mutta sehän on vaan lisämojoa. ;)

Voisin väittää vastaan. Hyvin samantyyppinen kuin saman hintaluokan Epit. Vain karkkia vähemmän. Ei mitään niin erinlaista, etteikö se hienompi olisi ihan yhtä varteenotettava hankinta. Hyvä kitara, muttei niin erikoinen, että kannattaa jättää muita samalla hinnalla olevia testeistä pois.
fhtagn
13.09.2014 01:45:12
sustain65: Hakkaa millä tavoin?
Ja suvereenisti vielä.

(siis itse en väitä asiasta mitään, kunhan olen kiinnostunut)

JaaGeRMaisTeR: Voisin väittää vastaan. Hyvin samantyyppinen kuin saman hintaluokan Epit. Vain karkkia vähemmän. Ei mitään niin erinlaista, etteikö se hienompi olisi ihan yhtä varteenotettava hankinta. Hyvä kitara, muttei niin erikoinen, että kannattaa jättää muita samalla hinnalla olevia testeistä pois.

No nämähän on taas osittain subjektiivisia mielipiteitä ja makuasioita eikä mitään absoluuttisia totuuksia, mutta omien empiiristen kokemusten perusteella: a) Gibsonissa mikit on vähemmän tumput kuin Epissä tai Korean Tokaissa b) puumateriaali resonoi miellyttävämmin ja soi jotenkin luonnollisemman oloisesti - ainakin parissa mulla olleessa Epissä sointi sammui yllättävänkin nopeasti

Epiphonen Standardeista ainakin mulle itselleni jäi sellainen vähän köykäinen "lelufiilis" yleisestä soittotuntumasta, en loppupeleissä osaa ihan täysin määritellä miksi. Mikkien vaihto auttoi vähän asiaan, mutta vaihtoonhan sekin kitara lopulta meni. Tokain halpiksia on tullut testattua lähinnä kaupassa, japsiversio mulla on itselläni - ja sitäkin voin toki suositella. Menee vaan jo vähän isomman budjetin puolelle.
Jucciz
13.09.2014 02:30:29
kekkuliheikki: Auttaako GASiin 10mg Diapam?

Salon Heikki laulaa jossain biisissä disperiinikaljasta. Ootko kokeillu?
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Kontiak
13.09.2014 15:06:36 (muokattu 13.09.2014 15:07:10)
kekkuliheikki: Siita vaan. Saat tanaan tonnilla. Tarjous on voimassa vain rajoitetun ajan. :)

Onko se Axe todella niin hyvä?
"If you dig it, you must learn it." http://www.truthinshredding.com
kekkuliheikki
13.09.2014 16:28:44
Jucciz: Salon Heikki laulaa jossain biisissä disperiinikaljasta. Ootko kokeillu?

Olen. Oksensin valkoista vaahtoa.
En allekirjoita.
kekkuliheikki
13.09.2014 16:29:00
Kontiak: Onko se Axe todella niin hyvä?

On. Nyt on saatava kakkonen.
En allekirjoita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)