Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 516 17 18 19 20121 122 123 124 125
SirElwood
19.04.2005 23:54:20
mutta paikallisille soitinmarkkinoille oli varmaan kovakin kolaus.

Minusta on aina huono juttu, jos jollain firmalla on "monopoliasema" kaupungissa. Sävelaitasta en sano juuta enkä jaata, mutta olisi huomattavasti terveemmät markkinat kotkassa, jos kaupungista löytyisi myös toinen musaliike. Kiva lähtä kilpailuttamaan jonkun Kouvolan liikkeen kanssa... Siinähän sitten saa ajella eestaas joka vaan viitsii, minä en.

Tosin itsellä oli kyllä suurempien hankintojen ollessa kyseessä tapana mennä Helsinkiin ja kiertää kaikki mahdolliset liikkeet siellä, mutta kaikilla ei ymmärrettävästi aikaa/halua tähän ole.

Minä tuen mielelläni paikallisia firmoja, jos se vaan on mahdollista. Valitettavasti se ei ole mahdollista läheskään aina.
momo
20.04.2005 02:27:01
Matilla oli niitä Stratoja sinistä, vihreetä ja two-tone burstia ainakin, tosin saattaahan olla että tuo kaula on tosiaan myöhemmin pistetty vaikka aitoon Fenkun runkoon

No en siis mene takuuseen siitä oliko se aidon fenkun runko, myyjä vaan muistaakseni sano niin (eli ei sen tarkempaa varmistusta), luultavampaa lienee että kyseessä juuri tuollainen nevalaisen tekemä kappale. Oliko noissa kaikissa muuten floikat? Tuollainen mutta vain vintage tallalla vois olla aika kiinnostava. Saakohan noita mistään tällä hetkellä? Ja paljonkohan noita on ylipäätään tehty?
"Raha on vain vaihdon väline"
ekikoo
20.04.2005 12:18:58
sattui kyllä kaverille:

kaveri: tarviisin metronomia
myyjä: no tässä olis tällasia hyvin kitaran kanssa toimivia
kaveri: siis tarviin rumpuihin
myyjä: jaa, no tässä olis tällanen isompi
kaveri: opaljonko maksaa
myyjä: eihän tää kovin paljoa, mutta tähän tarvii tällaset kuulokkeet. Kuulokkeet on satkun.
fox
20.04.2005 13:19:20

Oliko noissa kaikissa muuten floikat? Tuollainen mutta vain vintage tallalla vois olla aika kiinnostava. Saakohan noita mistään tällä hetkellä? Ja paljonkohan noita on ylipäätään tehty?

En tosiaan osaa sanoo, noista mihinkään..Ei niissä, mitä mä olen räplänny, ollu muuta kun tavan Straton talla..yks saatto olla hardttaili kielet läpi rungon.. Kyllä niitä floikkiakin oli... Ainaskin Matilla oli laatikoissa Floyd Roseja, aika uus oli tuolloin, siis 80-luvun alkupuolella. Kaipa ne jossain on, ruusupuukaulaiset Nevalaiset.. Valmistusmääriähän vois yrittää Matilta kysellä, kun seuraavan kerran näen..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
booster
20.04.2005 21:24:03
Tampereen musiikissa mun annettiin ostaa Zoom 505. Sen tyhmempää ei ole musaliikkeissä tapahtunut. Kyllä monesti on vähän töykeä fiilis noissa, mutta siihen on oikeastaan jotenkin tottunut.. :)
SDMF
20.04.2005 22:09:59
'älä vittu soita stairway to heavenia' :D
R.I.P Dimebag darrell
Bluesmies
20.04.2005 22:13:53
Menin oulun soitin ja tarvikkeeseen testaamaan kitaroita. Testasin siinä sitten huvikseni B.C. Richejä. Huomasin että yhdessä warlockissa heiluu kaula pahanlaatuisesi (eli tosiaankin huomattavasti). Sanoin myyjälle, että "et kai aio tosissasi koittaa myydä tätä kitaraa kenellekään? Tästähän on kaula melkeen irti.." Myyjä sanoi sitten "Senhän kuuluukin olla vähän irti. Ainahan se on kitaroissa. Eihän se muuten virettä pidä."

Kyllä tämä liike on niitä legendaarisimpia suomessa... varsinkin juuri tämä kyseinen äijä!!!! Huh huh. Itsekin kerran menin kysymään, myyvätkö he orangeja ja vastaus oli, että "ei me voxeja myydä, mutta tuolla olis tollanen line6".
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
immaculate
21.04.2005 06:00:35
'älä vittu soita stairway to heavenia' :D

Turun Vertikaalissa heitetty toi ^^ ? :D
Immaculate.
Twinkle
21.04.2005 18:24:16
Paikka: Hämeenlinnan Musiikki
Aika: Pari varttia sitten

Tapahtui viime numerossa: viime kertainen visiitti päättyi siihen että hermostuin niin saatanasti että haukuin liikkeen pystyyn, kovaan ääneen kaikkien asiakkainen kuullen.

Tässä numerossa: Kävin sitten käymässä siellä taas, basson vaihtaminen mielessä. Tällä kertaa se hassu käppänä (joka vittuilee minulle aina) tuli oven suuhun, vilkaisi meikäläistä ja pinkaisi karkuun sinne jonnekin hyllyjen taakse :D Ylipäätänsäkin asiakaspalvelu oli jouhevaa tällä kertaa, soittimia testailtiin ja juteltiin niitä näitä ja asiakas oli muutenkin oikeassa koko ajan. Sain samalla muuten myös hyvän tarjouksen vaihtobassosta samalla kertaa.

Ei joo, ei tämä tähän threadiin sovi kun mitään hauskaa ei sanottu mutta oli pakko nyt ilmoittaa. Jos sanottava loppuu, niin huuda. Se kyllä muistetaan pitkään ja seuraavalla kerralla meininki voi olla eri sorttinen.
Velli
21.04.2005 18:56:49 (muokattu 21.04.2005 18:57:19)
Menin oulun soitin ja tarvikkeeseen testaamaan kitaroita. Testasin siinä sitten huvikseni B.C. Richejä. Huomasin että yhdessä warlockissa heiluu kaula pahanlaatuisesi (eli tosiaankin huomattavasti). Sanoin myyjälle, että "et kai aio tosissasi koittaa myydä tätä kitaraa kenellekään? Tästähän on kaula melkeen irti.." Myyjä sanoi sitten "Senhän kuuluukin olla vähän irti. Ainahan se on kitaroissa. Eihän se muuten virettä pidä."

Juu, tuommoiset letkautukset on ihan jokapäiväistä rampen suusta =). Itse ihmettelin Ibanez Lo-Pro Edge-tallan korkeaa 330e:n hintaa kun samanlaisen saa Levytukusta 170e:lla. No rampe vain totesi että jaa, no tällä hintaa se on meille tullut. Kaupanteko tyssäsi siihen...
Master of reality
21.04.2005 21:12:24
Olin kerran Helsingin F-musiikisssa kun joku tyyppi soitteli siellä Metallicaa. Sitten myyjä kävelee ohi ja sanoo sille tyypille "soita paremmin" :D
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Gramer
21.04.2005 21:23:06 (muokattu 21.04.2005 21:23:29)
Tämäkin Oulun soittimessa ja tarvikkeessa:

Takuuaikainen Craten GT15R comboni teki tenän ja vein sen takuuhuollettavaksi. Äijä otti vahvistimen vastaan, mutta unohti minut tyystin. En saanut minkäänlaista vastausta kyselyihini milloin vahvistimeni voisi mahdollisesti olla valmiina. "Sitte ku korjaaja käy... ei tietoo siitä." Tälläistä mutinaa koin osakseni. Lopulta ehdotin että hän soittaisi korjaajalle ja kysyisi asiasta. "Joo, voishan tuota soittaakin." Äijä oli koko ajan etäinen ja tuntui kuin ei haluaisi palvellakkaan. Kaikki vastaukset joutui kaivamaan. Seuraavan vahvistimeni ostan kyllä muualta.
Migo
21.04.2005 22:05:44
Olin kerran Helsingin F-musiikisssa kun joku tyyppi soitteli siellä Metallicaa. Sitten myyjä kävelee ohi ja sanoo sille tyypille "soita paremmin" :D
Tommonen on kyllä aivan syvältä...Jää helposti ostamatta jos noin asiakaspalvelu henkistä porukkaa on..
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
marx
22.04.2005 09:45:05
Joo Tampereen Soitinkeskus on tosi hyvä ja luotettava...jos tykkää että kitaran nauhoja naarmutetaan. En tiedä millä haista vittu- asenteella siellä tehdään hommia. Patu ei edes tiennyt laskiko vai nostiko se kieliä kun leathermanilla väänsi...idiootti. Oli viimenen kerta kun asioin siellä.
SininenIII
22.04.2005 13:12:58

Yhdyn GUANOn mielipiteeseen Keskusmusiikin hyvyydestä:
Missään en oo nähny hyvää musiikkikauppaa paitsi Lahdessa, Keskusmusiikki. Kaikki muut kaupat on olleet perseestä, tarkotan kaikilla kaikkia.

Keskusmusiikki on aina ollu kyllä hyvä. Yläasteikäisenä käytiin koulun jälkeen aina ja toisinaan välitunneillakin rämpyttämässä kitaraa eikä kukaan koskaan vittuillu vaikkei ostettu kuin plekroja. No, sittemmin on tullu ostettua vaikka mitä ja henkilökuntakin on vaihtunut kokonaan mutta palvelu on hyvää edelleen.
Da Make
22.04.2005 14:20:40
F-musiikissa:

Myyjä tulee, sanon "Terve, tuota olisiko teil..." ja samassa myyjä tuhahtaa jotain mikä kuulosti lähinnä "em..t.y.". Selvä jäi ostamatta kun ei ilmeisesti edes kiinosta mitä olisin ostamassa. PASKANpalvelun mekka Helsingissä.
"Soundi lähtee sormista!" -Line6 tuo markkinoille mallintavat sormenpäät. Katso omat plussasi täältä!
JS
22.04.2005 14:32:19 (muokattu 22.04.2005 14:32:32)
F-musiikissa:

Myyjä tulee, sanon "Terve, tuota olisiko teil..." ja samassa myyjä tuhahtaa jotain mikä kuulosti lähinnä "em..t.y.". Selvä jäi ostamatta kun ei ilmeisesti edes kiinosta mitä olisin ostamassa. PASKANpalvelun mekka Helsingissä.

Ai, viimeksi tänään kun kysyin vaaleanpunasia potikannuppitsydeemejä mut neuvottiin Milbrookiin ja kun en tiennyt paikkaa niin annettiin vielä ohjeet miten sinne pääsee... Eipä valittamista...
kalamies#20 >-)))>
skeba
22.04.2005 21:30:36 (muokattu 22.04.2005 21:44:23)
Kävin musakauppa.fi:ssä kampissa. Menin ostamaan 15w kitaravahvistinta. En löytänyt mistään myyjiä. Kiertelin hetken ja lopulta löysin ne kahvittelemasta. Yritän herättää niiden huomion, mutta mitään ei tapahdu. Sitten puhun niille ostamisesta, niin saan yhden myyjän laiskasti kävelemään luokseni. Sitte se ettii mulle sitä vahvistinta, mutta ei löydä muutakuin mallikappaleen. Alkuperäistä boxia ei tietenkään löydy. Sen jälkeen se yrittää tunkea sitä naurettavan pieneen muovipussiin ja toteaa ettei se mahdu :). Sen jälkeen se laittaa sen mulle yli-isoon pahvilaatikkoon, jossa se olisi tarkoitus kuskata julkisilla kotiin. Sain mä siitä sentään 5e alennusta...

Anteeksi, että mainitsin liikkeen nimeltä, mutta ärsyttää kun nuoria ihmisiä ei oteta tosissaan, eikä saa kunnon palvelua.
pira
22.04.2005 21:34:43
tarkoitus kuskata julkisilla kotiin. Sain mä siitä sentään 5e alennusta...

Mikä vahvistin ja mikä oli ovh, jos saa kysyä?
Vibrato lähtee syrämmestä.
skeba
22.04.2005 21:37:33
Mikä vahvistin ja mikä oli ovh, jos saa kysyä?
Vahvistin oli line6 spider II 15w. Ovh jotain 199, mutta se oli tarjouksessa 165. Sain sen siis lopulta hintaan 160e. Oli kyllä ehkä vähän munkin moga, koska en älynnyt siitä enempää pyytää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)