Aihe: Mad Professor RED Cable -käärmeöljyä vai mullistava uutuus?
1 2 3 4 516 17 18 19 2088 89 90 91 92
Gary Enfield
29.07.2015 13:40:21
Åboensis: dadaa... XD

Tulee tosta sun allekirjotuksesta mieleen toinen sitaatti:

"He's a master of disaster, get's tangled in his telecaster..."
Zeeboo
29.07.2015 14:22:43 (muokattu 29.07.2015 14:23:04)
mukis:...Ja ite lisäisin vielä: koska Heisenberg.

Nimenommaan! Punakaapelin synnyinsijat ja Heisenbergin epätarkkuusperiaate nivoutuvat niin nätisti yhteen: "Suattaapi se elektroni olla siellä johossa, vua suattpi olla jotta ei" =D
White men can't Monk
mukis
29.07.2015 15:44:36

Spiral: Niin, mutta jos audiosta on puhe niin sitä voi mitata audio-tasolla (perinteinen fysiikka), ei kvantti-tasolla.

Ehkä laitteen toimivuudesta voi päätellä jotain jo siitä kuinka nopeasti on päädytty tähän "ei kaikkea voi mitata" - jargoniin (tämä ei siis sinulle, mukis, vaan yleisesti).

Juu, audioo voi tietty mitata ilman jäätävää filosofista trabolssia, kvantit tuli vaan mieleen noista tekniikkaselostuksista.

Mut: mun mielestä "kaikkee ei voi mitata" ei oo jargonia sinällään, vaan siinä ollaan itse asiassa ihan ytimessä, ja mun mielestä myös musan ytimessä: eli miltä tuntuu. Soittamisessa tapahtuu parhaimmillaan katharsis. Se et tarviinko mä siihen punaista kaapelia, niin en. Mitä enemmän oon ite soittanut, sitä vähemmän on kiinni kamoista, mut silti liputan vahvasti sen puolesta, omista soittokamoista pitäis tulla hyvä fiilis.
Åboensis
29.07.2015 15:49:59

gary field: Tulee tosta sun allekirjotuksesta mieleen toinen sitaatti:

"He's a master of disaster, get's tangled in his telecaster..."

Loistava biisi! Eikä muuten ainoa, jossa Hiatt mainitsee telen, nimittäin "Memphis in the meantime" -kappaleessa lauletaan notta "Right now I need a telecaster through a Vibrolux turned up to ten"...
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
Murgo
29.07.2015 16:49:10

midprice: Taidan ihan ekaks kytkeä sen itseensä loopiksi, saanko ikiliikkujan :)

Älä hemmetissä, parhaassakin tapauksessa kaapeli ylikuumenee äärettömästi kasvavan virran vaikutuksesta ja katoaa savuna ilmaan, huonoimmassa tapauksessa elektronien pyörintä yltyy niin vinhaksi että syntyy musta aukko, madonreikä tms. ilmiö josta seuraa maailmanloppu ja KAIKKI KUOLEE! :)
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
midprice
29.07.2015 17:16:35

Murgo: Älä hemmetissä, parhaassakin tapauksessa kaapeli ylikuumenee äärettömästi kasvavan virran vaikutuksesta ja katoaa savuna ilmaan, huonoimmassa tapauksessa elektronien pyörintä yltyy niin vinhaksi että syntyy musta aukko, madonreikä tms. ilmiö josta seuraa maailmanloppu ja KAIKKI KUOLEE! :)

Ja nyt vasta varoitat!!!
Kiva kaulakoruhan tuo on lenkiksi kytkettynä, ei lämmittänyt eikä viilentänyt, ei siis sovellu talvi- eikä kesäasusteeksi...
lurkki
29.07.2015 17:20:01
Boutique-kiraristin pirtanauha.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
FastEddie
29.07.2015 18:35:47

lurkki: Boutique-kiraristin pirtanauha.

No, nyt on pirtanauhaa jo torilla.
MNet toritestin mukaan ei siis toimi...
"Rehab is for quitters"
heviäijä
29.07.2015 18:47:33
Haluaisin nähdä tämän tuotteen myyntitekstin torilla, ja tämän ketjun kirjoittajien kommentit siinä.
SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!
73nd3r
29.07.2015 20:00:18
heviäijä: Haluaisin nähdä tämän tuotteen myyntitekstin torilla, ja tämän ketjun kirjoittajien kommentit siinä.
'Mad Professor Red Cable, uudenveroinen. 130 €'
Ja se kommentti: tämä ketju oli paljon parempi siinä vaiheessa kun kukaan osallistujista ei ollut nähnyt/koskenut/kuullut/kokeillut tuota ihmepiuhaa.
mattim
29.07.2015 20:31:45

FastEddie:MNet toritestin mukaan ei siis toimi...

Mikä tiedetaho vannoo toritestin nimeen ?
Right now I need a telecaster through a Kemper turned up to twelve..
Gabe
29.07.2015 21:02:48
73nd3r: 'Mad Professor Red Cable, uudenveroinen. 130 €'

=Eihän tämä paska toimi, katsotaan josko joku sen ostais.
Arkka
29.07.2015 21:16:26

Gabe: =Eihän tämä paska toimi, katsotaan josko joku sen ostais.

Tai yhtälailla "ei ollut käyttöä". Hieno sabotoida toisten torikauppoja spekuloimalla..
Gary Enfield
29.07.2015 21:28:22
Pidin kyllä siitä hienovaraisesta vaikutuksesta joka kuului Customsoundin videolla. Tykkään selkeästä ja erottelevasta soundista. Vaan nyt ei kyllä liikene tota 130:tä ekeäkään. Ja ehkä vähän tarpeeton ehx tube-equn lisäksi.
FastEddie
29.07.2015 21:43:51

mattim: Mikä tiedetaho vannoo toritestin nimeen ?

MNet kamarunkkaus tiedetaho...

Tätä myytiin, sen ostin, ei toimi, kiertoon. Todistettu.
"Rehab is for quitters"
Gary Enfield
29.07.2015 21:48:49
FastEddie: MNet kamarunkkaus tiedetaho...

Tätä myytiin, sen ostin, ei toimi, kiertoon. Todistettu.

Noilla kriteereillä ei taida toimia yksikään spedu, styrkkari tai ritsa. Kiertoon vaan.
Gabe
29.07.2015 23:05:14
Arkka: Tai yhtälailla "ei ollut käyttöä". Hieno sabotoida toisten torikauppoja spekuloimalla..

Eiköhän sen joku Kuopiolainen osta spekuloinnista huolimatta. :) Tuskin se nyt ihan hirveästi mieleenkään. Vaan enhän minä vakavissani ollut.

Pakko tuota kaapelia on päästä itse kokeilemaan jossain välissä jo puhtaasti mielenkiinnosta. Täällä on ollut paikoin mielenkiintoisia näkökulmia, olen keskustelua seurattuani päätynyt pitämään piuhan vaikutusta mahdollisena. Joskaan en vieläkään jaksa uskoa että yksi 90cm piuhanpätkä korjaisi ison pedaalilaudan aiheuttamat ilmiöt.. ja kun samalla rahalla saa torilta todella laadukkaan bufferin/boosterin niin en oikein näe varsinaista käyttöä moiselle piuhalle (vaikkakin idea on mielenkiintoinen ja uusi). Lisäksi en ole varma olisiko tuo piuhan lupaama ero omalla kohdallani edes haluttu, joten ostosormea ei vielä hirveästi kutise.

Mutta luulen että tästä tulee esiin kokemuksia vielä tuolla rapakonkin takana. Seuraan mielenkiinnolla.
s8na
30.07.2015 13:00:54

Voiskohan kaupan perua tuosta jos toteaa että se ei toimi?
PIM
30.07.2015 13:13:33
Gabe:
Mutta luulen että tästä tulee esiin kokemuksia vielä tuolla rapakonkin takana. Seuraan mielenkiinnolla.

Aika tyypillistä suomalaista perässähiitäjämeininkiä. Sitten vasta kun Amerikasta alkaa kuulumaan kummia uskalletaan itsekin kokeilla. ;)
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
antnis
30.07.2015 13:32:04
PIM: Aika tyypillistä suomalaista perässähiitäjämeininkiä. Sitten vasta kun Amerikasta alkaa kuulumaan kummia uskalletaan itsekin kokeilla. ;)

Ootko muuten koskaan aatellut ryhtyä puhelimyyjäks? :) Asenne ainakin on sopiva ammattiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)