Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 516 17 18 19 20442 443 444 445 446
klobasa
30.10.2013 00:10:30
Mr. Speed: Jengi karsastaa aika helposti tuntemattomampien kavereiden rakentamia kamoja ja siksi valitsee tunnetumman ja kalliimman. Niille kun on huomattavasti helpompi määrittää arvo ja hinta.

Totta tuo. Itse taidan olla poikkeustapaus, koska mua kiinnostaa merkittömät tai muuten vain erikoisen merkkiset laitteet. Toi mun Tweedy oli täydellinen esimerkki pienestä tuhkimotarinasta, että ihan OK käsintehty laite viritettiin uuteen loistoon. Jos tossa olisi Fender logo niin 500e sijasta hintalapussa lukisi 1000e.
Jucciz
30.10.2013 01:52:14
Vilpur1: Juuri näin. Mä en osaa soittaa mutta mielenkiintoa soittopeleihin riittää.

Kyllähän nyt yksi R9 kannattaa omistaa jo silkasta mielenkiinnosta aiheeseen.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
ulipalsternak
30.10.2013 09:48:45
Old Joe: Voisithan kysyäkin. Ehkä?

Joo ehkä voisinkin. Mutta kun pikaviesteillä keskusteltiin, eikä tyyppi ole sen jälkeen kertaakaan ollut enää kirjautuneena, jotta olisi kysymykseni nähnyt. Muita yhteystietoja ei hänen puoleltaan ole.
Kaiffari katosi kertaheitolla, kuten leikkisästi tokaistaan, niin kuin suolikaasu saharaan.
Kysele siinä nyt sitten. Asia on sen verran vähäpätöinen, että enpä ala nimen lisäksi muita yhteystietoja etsimään.
Sananlaskun mukaan: "pidä tunkkis" :D
Vilpur1
30.10.2013 11:16:45
Jucciz: Kyllähän nyt yksi R9 kannattaa omistaa jo silkasta mielenkiinnosta aiheeseen.

Nimen omaan. Tarkoitin että vaikka en lue nuotteja enkä tunne satoja eri skaaloja ja soittelen tabulatuurien avulla niin kitara on kohtuullisen aktiivisessa käytössä kuitenkin. Ja kohtuullisen aktiivisella käytöllä tarkoitan sitä että pienten lasten kanssa oman ajan käyttö on tehokasta :)
I got myself a Cadillac But I can't afford the gasoline
Alfons Åberg
01.11.2013 21:27:36
Mistä muuten parhaiten näkisi referenssihintoja Monster-merkkisille vahvistimille ja irtokaapeille?
"Linkkejä kiitos tutkimuksiin tai artikkeleihin, missä Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi." -Jazzmies-
LaMotta
01.11.2013 22:00:05

Presidentti: Mistä muuten parhaiten näkisi referenssihintoja Monster-merkkisille vahvistimille ja irtokaapeille?

Mnetin tori. Eipä niitä muualla paljoa ole näkynyt myynnissä.

Täällä on joskus http://www.kitarakuu.fi/index.php?PAGE=42&NODE_ID=42&LANG=1
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Alfons Åberg
01.11.2013 23:13:03
LaMotta: Mnetin tori. Eipä niitä muualla paljoa ole näkynyt myynnissä.

Täällä on joskus http://www.kitarakuu.fi/index.php?PAGE=42&NODE_ID=42&LANG=1

Ok. Toki valmistajalta itseltään voi koittaa varovasti kysäistä että onks tää hyvä hinta käytetystä, mutta pitää kaiketi vaan luottaa vaistoon näissä asioissa.
"Linkkejä kiitos tutkimuksiin tai artikkeleihin, missä Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi." -Jazzmies-
Seba
02.11.2013 00:23:26 (muokattu 02.11.2013 00:30:28)

Presidentti: Mistä muuten parhaiten näkisi referenssihintoja Monster-merkkisille vahvistimille ja irtokaapeille?

Jos alta pari tonttua irtoaa 300W el monarca vaimikäsenyoli, niin alkaa olla ihan jees hinta.
Kai.
Todellisuudessa tuon hintaisia laitteita on hiton vaikea kaupata.
1500 tuntuu olevan kipuraja jonka jälkeen ei enää kovin vauhdilla kama liiku.

E:
Ei tuo torin 200W settikään pahan hintainen ole. Ostaisin jos ostaisin.
Liian läski hipsteriksi.
edenbeast
02.11.2013 16:11:36
Hyvinhän tuo on lähtenyt sittenkin vetämään. Halpisbasso odotteli vaihdokkia torilla puoli vuorokautta.
???
DooMTroopeR
05.11.2013 18:00:27
On kohta ollut kuukauden torilla MT-2 eikä tullut edes tiedusteluja...Ei ole hinnallakaan pilattu.
Aina parhaat välineet eivät takaa parasta lopputulosta.
Gabe
05.11.2013 22:37:55
Hyvin liikkuu tavara. Ostaminen taas näyttää olevan yllättävänkin hankalaa..
LaMotta
05.11.2013 23:02:23

Gabe: Ostaminen taas näyttää olevan yllättävänkin hankalaa..

Se on helppoa kun maksaa riittävästi ;)
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
jarna68
05.11.2013 23:17:30
Gabe: Hyvin liikkuu tavara. Ostaminen taas näyttää olevan yllättävänkin hankalaa..

Sitä se todellakin on, olen laittanut viestin yhteystietojeni kanssa, kolmesta Hagströmistä ja yhdestä Vox:sta, jokaisessa olen luvannut maksaa pyydetyn hinnan. Tästä huolimatta myyjä on hävinneet kuin piru saharaan. Olen lähestynyt viestillä, koska roikun täällä koneella yleensä aika myöhään ja, klo 23:00 jälkeen ei ole kohteliasta soittaa.
Olen muutaman rojun torilta ostanut ja, yhtään tarjoustani en ole jättänyt lunastamatta.

Myyjien pitäisi torillakin ottaa oppia oikeasta elämästä nimittäin, typerin lause mitä ilmoitukseen voi laittaa on, "tosiostaja soittaa". Jos ostaja lähettää yhteystietonsa puhelinnumero mukaanlukien myyjän velvollisuus on soittaa, tai kertoa jollain tapaa että, laite on myyty.

En usko että edustamani myyntiyritys saisi kovin hyvää mainetta, jos jokaiseen mainokseemme ja ilmoitukseemme lisättäisiin loppuun tuo typerä "tosiostaja soittaa" - lause.
Alex_K
06.11.2013 02:50:01 (muokattu 06.11.2013 02:50:54)
jarna68: Sitä se todellakin on, olen laittanut viestin yhteystietojeni kanssa, kolmesta Hagströmistä ja yhdestä Vox:sta, jokaisessa olen luvannut maksaa pyydetyn hinnan. Tästä huolimatta myyjä on hävinneet kuin piru saharaan. Olen lähestynyt viestillä, koska roikun täällä koneella yleensä aika myöhään ja, klo 23:00 jälkeen ei ole kohteliasta soittaa.
Olen muutaman rojun torilta ostanut ja, yhtään tarjoustani en ole jättänyt lunastamatta.

Myyjien pitäisi torillakin ottaa oppia oikeasta elämästä nimittäin, typerin lause mitä ilmoitukseen voi laittaa on, "tosiostaja soittaa". Jos ostaja lähettää yhteystietonsa puhelinnumero mukaanlukien myyjän velvollisuus on soittaa, tai kertoa jollain tapaa että, laite on myyty.

En usko että edustamani myyntiyritys saisi kovin hyvää mainetta, jos jokaiseen mainokseemme ja ilmoitukseemme lisättäisiin loppuun tuo typerä "tosiostaja soittaa" - lause.

No tämä.

Itsekin olen laittanut viime aikoina aika moneen ilmoitukseen niin sähköpostia, kuin myös yv:jä. Homma on kuitenkin se että jos olen 15 ilmoitukseen laittanut viestiä ja luvannut maksaa x summa, on 14 sellaista joilta ei vastausta kuulu vaikka hinta on hintapyynnin veroinen.

Täällä ollaan niin persaukisia, mutta raha ei kelpaa. Kumma juttu.
Laulava Kylätohtori
06.11.2013 09:16:01
jarna68:En usko että edustamani myyntiyritys saisi kovin hyvää mainetta, jos jokaiseen mainokseemme ja ilmoitukseemme lisättäisiin loppuun tuo typerä "tosiostaja soittaa" - lause.

Itse periaatteessa tykkään hoitaa kauppoja puhelimellakin, mutta kyllä myyjän pitäisi ymmärtää, että aina soittaminen ei yksinkertaisesti ole mahdollista. Sinkkuopiskelijan tai eläkeläisen on helppo soitella, mutta perheellisillä on tilanteita, missä soitto ei yksinkertaisesti onnistu. Lapset metelöivät ja hakevat vanhempien huomiota, niin siinä on turha alkaa soittella, koska ei siitä mitään tule. Molempia vain ärsyttää jatkuvat "Hiljaa tonimarjatta!" tai " Odota vähän, isä on puhelimessa!" -huudot sekä tietysti jatkuva lasten kiljuminen taustalla...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Vladi
06.11.2013 09:23:07
Laulava Kylätohtori: "Hiljaa tonimarjatta!"

Hienolla nimellä olet lastasi paiskannut!
Laulava Kylätohtori
06.11.2013 09:25:23
Vladi: Hienolla nimellä olet lastasi paiskannut!

Olisihan se hirveän vanhanaikaista ja fasistista alkaa sanelemaan lapselle tämän sukupuolta. Antaa lapsen sitten itse isona päättää.... ;)
Muovinen
06.11.2013 09:27:29

Vladi: Hienolla nimellä olet lastasi paiskannut!

Mestaritason kasvattajat joutuvat joskus turvautumaan äärimmäisiin keinoihin lastensa pilaamiseksi. Minä esim soitan lapselleni ainoastaan saksalaisia mainossävelmiä.
Laulava Kylätohtori
06.11.2013 09:41:59
Muovinen: Mestaritason kasvattajat joutuvat joskus turvautumaan äärimmäisiin keinoihin lastensa pilaamiseksi. Minä esim soitan lapselleni ainoastaan saksalaisia mainossävelmiä.

Aiot siis ottaa veronmaksajana kaiken hyödyn irti lasten psykiatrisesta sairaanhoidosta... ;)
ulipalsternak
06.11.2013 11:18:34
Gabe: Hyvin liikkuu tavara. Ostaminen taas näyttää olevan yllättävänkin hankalaa..

Itse sain postissa erittäin hienon ilmakitaran, eikä lopulta edes maksanut mitään. Sillä olen nyt tyytyväisenä soitellut parisen viikkoa. Myyjää myös kiitin reilusta kaupankäynnistä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)