the-Antero 13.11.2012 10:47:56 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ehkä on turvallisinta tehdä soittopelit itse... Näin se on varmasti parasta :) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
tpekkarinen 15.11.2012 20:43:14 | |
---|
Minulta pääsi varastamaan Taylor Dan Crary kitarani kun olin juuri reissuun lähdössä ja jäi hyypiön taustat tarkistamatta. --clip-- Muuta: Varastettu nettipetoksella: Taylor Dan Crary DCSM _Lisätty: 15.11.2012 Voimassa: 13.01.2013 Ilmoittaja: tpekkarinen (#61228)_Pikaviesti _ Sarjanumero 15709. Valmistuspäivä 3/17/92 (suomalaisittain 17.3.1992) Löytöpalkkio 100eur. Kaikki löytämiseen johtavat vihjeet palkitaan! --clip-- opaa: Varokaas tämmöistä puhelinnumeroa kuin 0402467656. Sama kaveri teki m-nettiin nimimerkin Ovaskainen ja pikaviestitti toisesta torin kohteesta, yritti tuplahuijata. Seuraavaa uhria varten varmasti löytyy taas uusi nimimerkki. Mun vinkkinä nimimerkin rekisteröintipäivä ja aktiivisuus kannattaa tarkastaa jos epäilyttää, ja postitus aina postiennakkona ja tavaran tarkastaminen ennen maksua Postissa. Huijari perääntyi kaupasta kun pyysin postiennakkoa. Jääköhän nämä huijarit koskaan kiinni? Itse en tullut huijatuksi, mutta oli väärentänyt printtauskuitin nettipankin tiliotteesta, ihan kova yritys päällä. Oli mukamas maksanut mulle kitarasta eri pankista, jolloin rahat ei heti näy tilillä, ja halusi kuitenkin tavaran hakea heti pois. Hyvä herätys itsellenikin olla kriittinen, yllätyin kyllä. Kaikenlaista rosmoa :D Edit: Huuto-netissä näyttää löytyvän nimellä dj_riku http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=2014448&fbtype=-1 |
McLeach 15.11.2012 22:18:44 | |
---|
nimimerkki LindaM = huijari |
Jeszse 15.11.2012 22:58:02 | |
---|
McLeach: nimimerkki LindaM = huijari Informaation määrä räjäytti galakseja. |
naavanka_ 15.11.2012 22:59:46 | |
---|
Jeszse: Informaation määrä räjäytti galakseja. Keinonenkin laskeutui. |
the-Antero 30.11.2012 14:19:09 | |
---|
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
espESPesp 10.12.2012 21:59:52 (muokattu 10.12.2012 22:01:26) | |
---|
Alkaa nyt kyllä jo epäilyttämään: Mulla on tuo setti tuola myynnissä. No, tuli sitten sähköpostiin joltain mieheltä että olisi kiinnostunut setistä. Ensin se kysyi että Saako tuohon settiin tuplapedaaleja? toiseksi kysyi, että missä päin Helsinkiä se setti on että sen kaveri voi tulla kattomaan niitä ja esittää tarjouksen?? Ja siis ilmotuksessahan lukee Tuplista ja pitäisi varmaan näkeä kaupunginkin. Saas nähdä mihin tämäkin johtaa.. En allekirjoita. |
AngieRainbow 07.03.2013 18:10:53 | |
---|
Jucciz: Huijari tai ei, nimim. Perttim ottaa pikaviestitse yhteyttä, vaikka miehellä ei näytä olevan pienintäkään aikomusta ostaa mitään: kyselee "lisää kuvia" esim. noista mun vahvistimista, vaikka niitä on niistä kymmenittäin jo nyt. Lisäksi ohjekirja ja vahvistimen ikä tuntuvat kiinnostavan kovasti. Ja lisäksi kun kerroin etten tiedä vahvistimen tarkkaa ikää, kysyy mies sitä seuraavassa viestissä uudestaan. En tajua. Tietämättä tarkkaan, millaisesta kaverista on kyse, kehoitan kaiken varalta olemaan varovainen. Myös kirjoitustyyli on perin omalaatuinen: paljon väärin kirjoitettuja sanoja ja melkein joka sana alkaa isolla kirjaimella - myös miehen omassa tori-ilmoituksessaan. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=589341 Ei taida käydä ihan täysillä valoilla tämä kaveri. Kysyy mun torilla olevan pedaalin kuntoa ja koska se on ostettu. Sanon, että kunto on todella hyvä ja sain osana maksua myydessäni yhden kitaran, eli en tiedä, koska se on ostettu liikkeestä. Tähän kaveri vastaa: "Ok. Ostitko uutena vai käytettynä?" Että näin. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
JaaGeRMaisTeR 07.03.2013 21:18:13 | |
---|
Ei aina voi käydä täysillä :D Näin on! |
Gabe 07.03.2013 21:22:23 | |
---|
AngieRainbow: Ei taida käydä ihan täysillä valoilla tämä kaveri. Kysyy mun torilla olevan pedaalin kuntoa ja koska se on ostettu. Sanon, että kunto on todella hyvä ja sain osana maksua myydessäni yhden kitaran, eli en tiedä, koska se on ostettu liikkeestä. Tähän kaveri vastaa: "Ok. Ostitko uutena vai käytettynä?" Että näin. Luetun ymmärtämisessä ehkä vähän parantamisen varaa.. |
Twinkle 07.03.2013 21:33:11 | |
---|
Jännää on myös se, että täällä ihmiset jotka peräänkuuluttaa joka käänteessä "normaaleja käytöstapoja" niin haukkuvat täällä aivan sumeilematta yhtä käyttäjää porukalla. Etenkin kun sillä ihmisellä ei kaiken kerrotun mukaan ole kaikki kunnossa, niin kyllähän tässä on aika kyseenalainen sävy etenkin kun ketään ei ole edes tietääkseni huijattu. |
espESPesp 07.03.2013 21:46:41 | |
---|
espESPesp: Alkaa nyt kyllä jo epäilyttämään: Mulla on tuo setti tuola myynnissä. No, tuli sitten sähköpostiin joltain mieheltä että olisi kiinnostunut setistä. Ensin se kysyi että Saako tuohon settiin tuplapedaaleja? toiseksi kysyi, että missä päin Helsinkiä se setti on että sen kaveri voi tulla kattomaan niitä ja esittää tarjouksen?? Ja siis ilmotuksessahan lukee Tuplista ja pitäisi varmaan näkeä kaupunginkin. Saas nähdä mihin tämäkin johtaa.. *Saatiin kaupat kuitenkin tehtyä tämän hepun kanssa, ja osoittautuikin erittäin mukavaksi.* :) |
jhlamm 07.03.2013 22:56:31 | |
---|
Itse kanssa huomannut, että joskus kysytään asioita joihin on jo tullut vastattua. Tämä on myös itse tullut tehtyä. Kyse voi hyvinkin olla vain suuresta innostuneisuudesta, väsymyksestä tai kuka tietää mistä. Itsellä on käynyt, jos jonkin näköistä hiihtäjää ja vaikka välillä oikeasti on epäilyttänyt niin vaan on osoittautunut syyksi joku sosiaalinen käytökseen vaikuttava syndrooma eikä huijausyritys :D "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Gabe 08.03.2013 02:37:05 | |
---|
jhlamm:n on osoittautunut syyksi joku sosiaalinen käytökseen vaikuttava syndrooma Tämä tunnistan myös itsessäni :D Ei aina voi onnistua. |
Hynkel 08.03.2013 08:49:11 | |
---|
Twinkle: Jännää on myös se, että täällä ihmiset jotka peräänkuuluttaa joka käänteessä "normaaleja käytöstapoja" niin haukkuvat täällä aivan sumeilematta yhtä käyttäjää porukalla. Etenkin kun sillä ihmisellä ei kaiken kerrotun mukaan ole kaikki kunnossa, niin kyllähän tässä on aika kyseenalainen sävy etenkin kun ketään ei ole edes tietääkseni huijattu. Juu, ei tarvitse olla kuin lukihäiriö... Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli. |
mpekkanen 08.03.2013 17:44:23 | |
---|
Ostin erään soittimen huuto.netistä ja rahaa paloi yli satasen. Soitin on aivan kelvoton ,vaikka asiallisesti keskusteltiin ennen kauppaa. Myyjä on vielä tehomyyjä ja hän on tehnyt 50 kauppaa joista kaikista on saanut posiitiivisen arvion. Ei yhtään neutraalia,eikä negatiivista. Laitoin juuri hänelle sähköpostia, miten asian kanssa menetellään. Tulen antamaan negatiivisen palautteen ja teen myös rikosilmoituksen mikäli kauppaa ei pureta. Soitin ei vastaa millään tasolla sitä soitinta josta käytiin keskusteluja. Oikeasti pistää vituttamaan tällainen. Ei näemmä voi edes siihen enää luottaa ,että kaveri on saanut useista kaupoista posiitiivista palautetta. Tällä vehkeelä joka nyt mulle postissa tuli ei tee mitään ,vaikka kauppasummasta palauttaisi lähes kaiken. Soittimen korjaaminen soittokuntoon maksaisi niin paljon,ettei siinä ole mitään järkeä kun soittimen laatu on jo valmiiksi niin huono ettei siihen mitään kannata tehdä. Oikeasti tulee mieleen että milloinkahan tulee ensimmäinen uutinen iltapäivä lehtiin kun joku käy hakkaamassa kirveellä paremman jakauksen tällaiselle kusettajalle. Itse en sitä tee,enkä kehoita ketään muutakaan tekemään. Tässäkin on kyse aikuisesta jo hieman vanhemmasta pariskunnasta jolla tuntuisi ettei ole tarvetta kusettaa ihan huvikseen jotain köyhää soittajaa. |
Gabe 08.03.2013 19:32:55 | |
---|
mpekkanen: Ostin erään soittimen huuto.netistä ja rahaa paloi yli satasen. Soitin on aivan kelvoton ,vaikka asiallisesti keskusteltiin ennen kauppaa. Myyjä on vielä tehomyyjä ja hän on tehnyt 50 kauppaa joista kaikista on saanut posiitiivisen arvion. Ei yhtään neutraalia,eikä negatiivista. Voi harmi :/ Todella ikävää tuollainen. Millaisessa kunnossa soitin sitten on? Ja mitä myyjä sanoi? |
Numb 08.03.2013 19:59:21 | |
---|
Gabe: Ja mitä myyjä sanoi? Tämäpä. Onko myyjä ylipäätään ollut tietoinen mitä myy. |
mpekkanen 08.03.2013 20:06:41 | |
---|
Gabe: Voi harmi :/ Todella ikävää tuollainen. Millaisessa kunnossa soitin sitten on? Ja mitä myyjä sanoi? Myyjä ei ole vielä vastannut mitään. Yksikään kieli ei soi kunnolla koko kaulan mitalta. Nauhat on niin loppu,ettei niitä voi edes hioa. kovalaukku osottautui pussiksi,jossa ei ole edes pehmusteita. Soittimen takapuolella on kaksi halkeamaa joista niistäkin oli puhetta ja piti olla aivan ehjä. Virityskoneistot on ihan paskat ja ne on niin pienet ja lähellä toisiaan etten tuollaisia varaosia ole nähnyt missään. Siihen ei käy edes mitkään maniskan tai vastaavan pienen soittimen virityskoneistot. Soitin on 6-kielinen balalaikka ja kaveri joka oli jo hieman vanhempi mies vakuutti ja vastasi asiallisesti että se ei ole mikään matkamuisto/lelu. Piti todella laadukkaana soittimena. Kehui ,että on soittanut kitaraa ja balalaikan soitto on jäänyt. Oli todella asiallinen ja viestejä vaihdeltiin kymmenittäin. Tämä kaveri on siis tehomyyjä ja kaikki palautteet pelkästään positiivisia ja niitä on 50. Mulla itsellä on yksi 3-kielinen balalaikka ,joka on osastoa matkamuisto ja ostin sen Jyväskyläläisestä soitinliikkeestä 15 eurolla. Sitä ei voi edes verrata tähän ,koska sillä voi ihan oikeasti soittaa. Ostin soittimen siksi kun ajattelin ,että olisin tehnyt siitä tres kitaran kun niitä ei ole saatavilla kuin Martinin tekemänä ja kitarapajassa ne maksaa 430 euroa. Mulla joskus oli tres joka oli tehty teräskielisestä akustisesta,mutta siinä jäi kielet liian kauaksi toisistaan kun tres kitarassa on 3 kahden kielen paria. No tästä ei voi tehdä mitään ja tämä on muutenkin niin huono laatuinen,ettei mitään nauharemonttia tai satulan,virityskoneistojen ja tallan vaihtoa kannata edes ajatella. Varsinkaan kun en itse niitä osaa ainakaan kaikkia tehdä. Soitin oli kuitenkin niin kaukana etelä-suomessa,että jos olisin lähtenyt sitä katsomaan niin satanen olisi siihenkin uponnut. Enemmin olisin kyllä tehnyt vaikka hupireissun jonnekkin kuin ottanut riesaksi tällaisen paskan jolla ei tee yhtään mitään. En osta enää ikinä mitään keltään jos en näe tavaraa ja pääse sitä kokeilemaan ,vaikka olisi kuinka luotettavaksi kehuttu myyjä. |
Laulava Kylätohtori 08.03.2013 20:10:44 | |
---|
mpekkanen: Myyjä ei ole vielä vastannut mitään....... Paskamaista. Ja todella ikävää, jos palautteisiinkaan ei voi luottaa. 50 pelkkää positiivista palauttetta - tuohon olisi kyllä itsekin jo langennut... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |