hapan 03.01.2008 17:48:24 | |
---|
Eikös nuo Planet Wavesit ole kuitenkin suht laadukkaita? Ei, kun ne pitää olla puhtaintamahdollistakuparihopeakarhunluumunaseosjohtimelliset platinaplugiset ja jalopeurannahkaan käärityt, mielellään vielä omatekoiset johdot. Muuten ei kato lähe buddasta pikkurosot. |
timppa67 03.01.2008 17:49:51 | |
---|
Ei se sormista lähde vaan haara-asennosta.. |
biibob 03.01.2008 17:52:00 (muokattu 03.01.2008 17:52:59) | |
---|
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
Keke Urlaub 03.01.2008 18:03:37 | |
---|
Tele saapui, kiitos Antille! Twanga-bang! Vahvaimeni on hai-kein! |
Mäci 03.01.2008 18:15:55 | |
---|
No nythän se saapui,Vibro Champ XD nimittäin.Pikaisten testailujen jälkeen ainakin Blackface-osio kuulostaa varsin maukkailta Straton kanssa. Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt |
J.Hollström 03.01.2008 18:16:16 | |
---|
|
Jucciz 03.01.2008 18:20:41 (muokattu 03.01.2008 18:29:36) | |
---|
Ei, kun ne pitää olla puhtaintamahdollistakuparihopeakarhunluumunaseosjohtimelliset platinaplugiset ja jalopeurannahkaan käärityt, mielellään vielä omatekoiset johdot. Muuten ei kato lähe buddasta pikkurosot. Olet tainnut yhden asian elämässäsi valita tähän mennessä oikein: nimimerkkisi. Olis hauska tietää, mistä tuo kiukku kumpuaa. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
Jucciz 03.01.2008 18:25:52 | |
---|
Jösses sentään.. (taas).. miten istuu 7,25 radius? kaulahan tuossa on "maltillinen" Hyvinhän se istuu. Telecasterissa on samanlainen. Eri radiuksilla ei tunnu olevan mitään merkitystä mulle, koska pystyn soittamaan sekä Fendereillä että Gibsoneilla ongelmitta. Sen sijaan jos kaulan paksuus alkaa olla luokkaa Ibanez RG, sytytän semmoisella ennemmin saunan kuin yleisön. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
fox 03.01.2008 18:37:17 | |
---|
Välillä riikinkukon, ja toisinaan relicoidun mintunvihreänä. Viheriät soittimet on vänkiä! 8) |
Swan 03.01.2008 18:42:41 | |
---|
Sen sijaan jos kaulan paksuus alkaa olla luokkaa Ibanez RG, sytytän semmoisella ennemmin saunan kuin yleisön. Soitin eilen wanhalla '62 reissuella, ja siinä oli korkeintaan parin millin verran tavan RG:tä paksumpi kaula. ;) Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
Jucciz 03.01.2008 18:47:13 | |
---|
Soitin eilen wanhalla '62 reissuella, ja siinä oli korkeintaan parin millin verran tavan RG:tä paksumpi kaula. ;) Ei se monesta millistä oo kiinni kirppujen vauvantekohommatkaan. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
Swan 03.01.2008 18:50:27 | |
---|
Ei se monesta millistä oo kiinni kirppujen vauvantekohommatkaan. Miten niin -kaan? Eihän näillä ole toistensa kanssa mitään tekemistä. Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
hapan 03.01.2008 18:53:32 | |
---|
Olet tainnut yhden asian elämässäsi valita tähän mennessä oikein: nimimerkkisi. Olis hauska tietää, mistä tuo kiukku kumpuaa. Mikä ihmeen kiukku? Eikös se asia noin ole? Ainakin mä saan tolla johdolla kaikista parhaimmat bluesrosot. |
esprit de corps 03.01.2008 18:56:43 | |
---|
Ainakin mä saan tolla johdolla kaikista parhaimmat bluesrosot. Just. Johdollahan ne saakin. Vähän niinku muumi. |
Antti1 03.01.2008 18:57:39 | |
---|
Just. Johdollahan ne saakin. Tottakai tottakai. Haetaan sopiva tone tietynlaisella johtavuudella ja letkun pituudella. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
hapan 03.01.2008 19:02:08 | |
---|
Just. Johdollahan ne saakin. Täällä tuntuu soundi lähtevän ties mistä. Ainakin joillain herra Merliineillä. |
esprit de corps 03.01.2008 19:04:11 | |
---|
Täällä tuntuu soundi lähtevän ties mistä. Ainakin joillain herra Merliineillä. No joo, mutta luulenpa, että esimerkiksi Juccizen tavoitteena on saada mahdollisimman häiriötön ja neutraali signaali kitaralta vahvistimelle. Ja niin kuin kaikki, se maksaa. Ja niin kuin kaikessa, kaikki ei toimi. Vähän niinku muumi. |
Jucciz 03.01.2008 19:12:20 | |
---|
No joo, mutta luulenpa, että esimerkiksi Juccizen tavoitteena on saada mahdollisimman häiriötön ja neutraali signaali kitaralta vahvistimelle. Ja niin kuin kaikki, se maksaa. Ja niin kuin kaikessa, kaikki ei toimi. Ihan kuin tässä mitään hifistejä oltais ja pistettäis satoja euroja johonkin kitarapiuhaan. Mulle kelpaa aivan hyvin Neutrik + Cordial. Ostin myös kokeeksi muutaman George L:n plugin ja saman valmistajan piuhaa kun moni sitä hehkutti: onhan se vähän kalliimpaa, mutta ei silti puhuta mistään hifipiuhahinnoista näissäkään (viisimetrinen kitarapiuha taisi tulla maksamaan n. 15 euroa). Järjettömyyksiin minusta mennään esim. Vovox:in mikkipiuhoissa, joita myydään 400 eurolla per sovitettu pari (!). Tai joku 75 euroa muutaman metrin kitarapiuhasta. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
esprit de corps 03.01.2008 19:21:47 | |
---|
Ihan kuin tässä mitään hifistejä oltais ja pistettäis satoja euroja johonkin kitarapiuhaan. Mulle kelpaa aivan hyvin Neutrik + Cordial. Ostin myös kokeeksi muutaman George L:n plugin ja saman valmistajan piuhaa kun moni sitä hehkutti: onhan se vähän kalliimpaa, mutta ei silti puhuta mistään hifipiuhahinnoista näissäkään (viisimetrinen kitarapiuha taisi tulla maksamaan n. 15 euroa). Järjettömyyksiin minusta mennään esim. Vovox:in mikkipiuhoissa, joita myydään 400 eurolla per sovitettu pari (!). Tai joku 75 euroa muutaman metrin kitarapiuhasta. Ymmärrän erittäin hyvin pointtisi ja olen ihan samaa mieltä tällä hetkellä, mutta jos mulla olisi 5000 euron stereot ja 10 000 euron kaiuttimet, en mä niiden väliin löisi 10 euron piuhaa. Ja usko tai älä, jotkut senkin kuulee. Minä en, mutta on sekin nähty. Jos on priimaa, niin pidetään se priimana loppuun asti. Mun mielestä. Muut tietenkin saa vetää miten huvittaa. Vähän niinku muumi. |
Jucciz 03.01.2008 19:45:36 | |
---|
Joo. Onneks "vimpan päälle"-kitarapiuhatkaan eivät maksa kuin sen pari kymppiä. Siinä valossa tuntuu tyhmältä ostaa edes "vähän halvempia", koska loistotavarakaan ei maksa paljoa. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |