Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 5167 168 169 170 171497 498 499 500 501
Myrkky Nuoli
17.07.2014 00:20:53 (muokattu 17.07.2014 00:21:24)
Gary the pine: Aika ja vaiva = rahaa. Joka toista todistaa, on ituhippi, kommunisti tai yhteiskunnan ulkopuolella.

Itsehän olen juuri tällainen. Kaiken lisäksi vielä anarkisti, kasvissyöjä, pasifisti ja AKL:n jäsen. Laita vaikka vielä kaikki hommafoorumin maneerit perään niin saadaan punavihermädättäjät, mokuttajat ja suviksetkin samoilla vauheilla. Ilolla otetaan kaikki vastaan!

Ihan asiaa tuo sun teksti oli kyllä.
When in doubt, lower your expectations.
hallu
17.07.2014 01:02:57
Gary the pine: Mitäs ymmärtämistä siinä on? Ihan sama on se auto, vene, kitara, anoppi tai joku muu. Jos mä myyn vaikkapa kitaraa jonka itse arvostan tonnin arvoiseksi ja mulle tarjotaan vaihdossa vahvistinta, jonka myyjä arvostaa 1200e arvoiseksi, niin jos mulla ei ole hakusessa just sellanen, niin päittäin max, koska se hyöty pitää valua myyjälle päin, ie. sillepäin, jolle jotain ehdotetaan. Plus että se vaihtokama pitää olla sellasta, että sen saa eteenpäin ja sen alkuperäisen tonnin vähintään kouraan, mielellään enemmän, kun on saanut tehdä toisenkin turakaisen myyntityön omansa lisäksi.

Autokauppaan vielä, sä oot varmaan niitä Corolla-miehiä, niin tuskin kannattaa selittää, mutta koitan silti. Eli jos mä myyn autoa hintaa 19900e ja mulle tarjotaan jotain halvempaa vaihdossa, niin siitä tulee kuluja plus vaivaa kun sen myy eteenpäin. Aika ja vaiva = rahaa. Joka toista todistaa, on ituhippi, kommunisti tai yhteiskunnan ulkopuolella. Jos otan itselleni lisää aikaa ja vaivaa vaativaa pois hukattavaa, siitä pitää olla mulle jotain hyötyä, ie. rahaa.

Mielihyvällä tai olalle taputuksella ei ole vielä lähikaupasta ruokakassi lähtenyt, aina on sitä pätäkkää pitänyt kaivaa. Näin se vaan on. Toki jos noin kapitalistivastaisesti haluaa asioista ajatella, niin ei tartte syytä omaan persaukisuuteen kauhean kaukaa hakea...

Mun pointti olikin siinä että ei voi olla kahta hintaa yhdellä tuotteella vaan se hinta on aina se mikä sovitaan. Enhän minä (tai kukaan muukaan) maksa 1300 euroa (huom käteistä) kitarasta, jonka samalta myyjältä saisi 1200 eurolla vain siksi että se suostuisi ottamaan mun kolmen sadan euron härpäkkeen vaihdossa. Siksi tuntuu mielettömältä laittaa myynti-ilmoitukseen että vaihdossa hinta on tämä ja käteisellä ostettaessa tämä muu. Mieluummin niin, että vaihdot tapaus kohtaisesti, koska tapauskohtaisesti ne sovitaan joka tapauksessa.

Kyllä minä sen ymmärrän, että myyjän ei kannata ottaa mitä tahansa vaihdossa millä tahansa ehdoilla, vaan sen kannattaa funtsia miten homman saisi vietyä kunnialla maaliin. No ehkä tamä on vain tällaista saivartelua taholtani. Saahan myyjät laittaa ihan minkälaisia myynti-ilmoituksia haluavat ei siinä mitään.
Ei onni tule ostamalla. Onni tulee soittaen ja lauluja tehden
Gary the pine
17.07.2014 01:08:27
Myrkky Nuoli: Itsehän olen juuri tällainen. Kaiken lisäksi vielä anarkisti, kasvissyöjä, pasifisti ja AKL:n jäsen. Laita vaikka vielä kaikki hommafoorumin maneerit perään niin saadaan punavihermädättäjät, mokuttajat ja suviksetkin samoilla vauheilla. Ilolla otetaan kaikki vastaan!

Ihan asiaa tuo sun teksti oli kyllä.

Mulla ei ole minkäänlaisia kytköksiä em. foorumille tai kyseiseen poliittiseen suuntaukseen ylipäätään, että sen verran saat ottaa takapakkia tossa. Ihan pesunkestävä kapitalistinen kokoomuksen äänestäjä olen.
Tulin, näin, paskoin housuun.
oiva tumpeloinen
17.07.2014 01:28:54
hallu: Mun pointti olikin siinä että ei voi olla kahta hintaa yhdellä tuotteella vaan se hinta on aina se mikä sovitaan. Enhän minä (tai kukaan muukaan) maksa 1300 euroa (huom käteistä) kitarasta, jonka samalta myyjältä saisi 1200 eurolla vain siksi että se suostuisi ottamaan mun kolmen sadan euron härpäkkeen vaihdossa. Siksi tuntuu mielettömältä laittaa myynti-ilmoitukseen että vaihdossa hinta on tämä ja käteisellä ostettaessa tämä muu. Mieluummin niin, että vaihdot tapaus kohtaisesti, koska tapauskohtaisesti ne sovitaan joka tapauksessa.

Kyllä minä sen ymmärrän, että myyjän ei kannata ottaa mitä tahansa vaihdossa millä tahansa ehdoilla, vaan sen kannattaa funtsia miten homman saisi vietyä kunnialla maaliin. No ehkä tamä on vain tällaista saivartelua taholtani. Saahan myyjät laittaa ihan minkälaisia myynti-ilmoituksia haluavat ei siinä mitään.

Jo edellä tulleen lisäksi usein syynä eri hinnoitteluille on se, että vaikka laittaisi romunsa halvalla torille, siihen usein tulee vaihtotarjouksia, joissa vaihdokin arvo on jotain ihan päätöntä. Mun mielestä noista eri hinnoista käy aika nopeasti ilmi, ettei haluta ottaa vastaan 300 euron vaihdokkia, minkä vaihtaja arvottaa 500 euroon. Se on kumman yleistä, että ihmiset ajattelee persaukisena tehdä elämänsä kaupat maksamalla tavarasta jo lähtökohtaisesti halvan hinnan ja kuittaavansa suurimman osan siitä vielä jollain ylihintaisella tavaralla.

Tori on keskimäärin muutenkin mitä sattuu milloinkin. Se on ihan sama, laittaako ilmoitukseen, ettei vaihtareita haluta, kun niitä kuitenkin tarjotaan.
UkkonenIskee
17.07.2014 02:07:00
hallu: Saahan myyjät laittaa ihan minkälaisia myynti-ilmoituksia haluavat ei siinä mitään.

Minusta tämä sanailu oli jotenkin aivan helvetin ironista koko tämän käydyn keskustelun jälkeen ja että missä ketjussa se käytiin.

Täällä ei todellakaan saa laittaa minkälaista myynti-ilmoitusta haluaa, siitä pitävät huolen nämä meidän kaikkien yhteistä etua valvovat vakio muusikoiden.net poliisit joilla ei ole muuta tekemistä kuin kytätä toria ja painaa paniikkinappulaa suu vaahdossa jos asia ei mene oman, eli tärkeimmän mielipiteen mukaan.

Mutta joo, tätä ketjua on kyllä ollut aina mukava seurata juuri yllämainituista syistä.
Laulava Kylätohtori
17.07.2014 08:27:06
oiva tumpeloinen: Jo edellä tulleen lisäksi usein syynä eri hinnoitteluille on se, että vaikka laittaisi romunsa halvalla torille, siihen usein tulee vaihtotarjouksia, joissa vaihdokin arvo on jotain ihan päätöntä. Mun mielestä noista eri hinnoista käy aika nopeasti ilmi, ettei haluta ottaa vastaan 300 euron vaihdokkia, minkä vaihtaja arvottaa 500 euroon. Se on kumman yleistä, että ihmiset ajattelee persaukisena tehdä elämänsä kaupat maksamalla tavarasta jo lähtökohtaisesti halvan hinnan ja kuittaavansa suurimman osan siitä vielä jollain ylihintaisella tavaralla.

Tori on keskimäärin muutenkin mitä sattuu milloinkin. Se on ihan sama, laittaako ilmoitukseen, ettei vaihtareita haluta, kun niitä kuitenkin tarjotaan.

Erittäin hyvä pointti ja näin olen asian itsekin ymmärtänyt. Minusta se 1000 käteisenä ja 1200 vaihdokilla kertoo juuri siitä, ettei haluta mitään parin sadan ritsaa vaihdossa.

Ja usein tosiaan se oma romu ylihinnoitellaan ja aletaan tyrkyttämään sitä saman hintaisiin päittäin. Paitsi, että ne, mihin yritetään vaihtaa ovat oikeasti paljon arvokkaampia. Esim. A maksaa uutena 1500 ja myydään 800:lla. B maksaa uutena 1000, sen hinnaksi laitetaan 800 ja tyrkytetään sitä vaihdossa päittäin.
- Thunder will never die!
Laulava Kylätohtori
17.07.2014 08:29:46
UkkonenIskee: Täällä ei todellakaan saa laittaa minkälaista myynti-ilmoitusta haluaa.

Ei, eikä pidäkään saada. Tottakai ilmoitusten pitää olla sääntöjen mukaisia ja muutenkin asiallisia.
Myrkky Nuoli
17.07.2014 08:39:33 (muokattu 17.07.2014 08:51:00)
Gary the pine: Mulla ei ole minkäänlaisia kytköksiä em. foorumille tai kyseiseen poliittiseen suuntaukseen ylipäätään, että sen verran saat ottaa takapakkia tossa. Ihan pesunkestävä kapitalistinen kokoomuksen äänestäjä olen.

En missään nimessä sinuun viitannut hommalaisuudella. Tää termistö ja ylipäätään tuo retoriikan tyyli tulee vaan aika monesti samassa yhteydessä ja sitä kautta myös kanavoituu meidän mädättäjien ja suomalaisten vihaajien huumoriin. Ei ollut tarkoitus natsitella tai asettaa semmoiseen valoon, tsori!

Laulava Kylätohtori: Ei, eikä pidäkään saada. Tottakai ilmoitusten pitää olla sääntöjen mukaisia ja muutenkin asiallisia.

Näin on. Mutta on tuo ihan tottakin, että täällä vaanii välillä semmoisia yhteiskunnan tukipilareita, joille on ehdottoman tärkeää, ettei niitä ilmoituksia tuu vahingossakaan kahdesti, hinnat on oikein ja ilmoituksessa ei muutenkaan oo mitään arveluttavaa. Se ei toki tarkota, että tämmösistä tyypeistä tarttis sen kummemmin välittää. Paitsi sillon kun ne tukkii ilmojen kommenttiosion totuuksillaan. Kummallista minusta on se, että useimmiten tulee heti ensi kättelyssä suoraa vittuilua, eikä asioita voi sanoa asiallisesti. Tuntuu olevan suomalaisille tyypillinen tyyli. Kävelytiellä pyöräillään ensin niskaan hengittäen vartti ja sit ängetään väkisin läpi ja mumistaan, että saatanan euroopanomistajat. Pirikelloa ei voi käyttää, koska se viestii "haista mummo paska!" sen "anteeksi, olisin tulossa" -sijaan mitä sen tulis tarkoittaa ja on muutenkin aika noloa. Sit kun on laitettu pässit ojennukseen niin nämä valtateiden ritarit tulee vaikka sitten muusikoiden.nettiin vaahtoamaan vääristä hinnoista. Mie en ymmärrä.
Laulava Kylätohtori
17.07.2014 08:52:05
Myrkky Nuoli: Mutta on tuo ihan tottakin, että täällä vaanii välillä semmoisia yhteiskunnan tukipilareita, joille on ehdottoman tärkeää, ettei niitä ilmoituksia tuu vahingossa kahdesti, hinnat on oikein ja ilmoituksessa ei muutenkaan oo mitään arveluttavaa. Se ei toki tarkota, että tämmösistä tyypeistä tarttis sen kummemmin välittää. Paitsi sillon kun ne tukkii ilmojen kommenttiosion totuuksillaan.

Kyllähän näitä valitettavasti löytyy. Tosin, jos niitä paineita saa purettua tässä ketjussa ja itse ilmoitusten kommenttiosiot jäävät rauhaan, niin tämä ketju on paikkansa ansainnut.

Ja toisaalta, ei kaikki kritisointi ole turhaa. Kyllä täällä on paljon myös asiallista kritiikkiä. Monissa ilmoissa on naurettavia hintoja tai muuten annetaan vääriä tietoja (joko tietämättä tai tahallaan), joten tavallaan se kritisointi voi olla ihan yleisen edun mukaista...
Mr. Speed
17.07.2014 08:53:50
Parasta tässä ketjussa on se, että jotkut tietäjät sitten itse pyytävät poskettomia hintoja.
http://www.sieni.us/?id=38
Myrkky Nuoli
17.07.2014 08:54:23
Laulava Kylätohtori: Kyllähän näitä valitettavasti löytyy. Tosin, jos niitä paineita saa purettua tässä ketjussa ja itse ilmoitusten kommenttiosiot jäävät rauhaan, niin tämä ketju on paikkansa ansainnut.

Ja toisaalta, ei kaikki kritisointi ole turhaa. Kyllä täällä on paljon myös asiallista kritiikkiä. Monissa ilmoissa on naurettavia hintoja tai muuten annetaan vääriä tietoja (joko tietämättä tai tahallaan), joten tavallaan se kritisointi voi olla ihan yleisen edun mukaista...

Totta turiset joka suhteessa. Hyvä se on tykittää menemään vaikka sitten täällä jos ahdistaa niin paljon, että on pakko hermota jossain. Ja kritiikki on ehdottomasti tarpeellista. Kritiikin ja suun soittamisen ero on vaan aika selvä. Jälkimmäinen harvemmin johtaa mihinkään kovin hedelmälliseen vaikka olis oikeessa.
Laulava Kylätohtori
17.07.2014 09:01:12 (muokattu 17.07.2014 09:01:46)
Myrkky Nuoli: Totta turiset joka suhteessa. Hyvä se on tykittää menemään vaikka sitten täällä jos ahdistaa niin paljon, että on pakko hermota jossain. Ja kritiikki on ehdottomasti tarpeellista. Kritiikin ja suun soittamisen ero on vaan aika selvä. Jälkimmäinen harvemmin johtaa mihinkään kovin hedelmälliseen vaikka olis oikeessa.

Tuosta vittuilusta olet kyllä harvinaisen oikeassa. Käsittämätöntä, että ensimmäiseksi pitää alkaa vittuilemaan.

Esim. sen "poskettoman" hinnan takana voi olla joku junnu, joka on isänsä kanssa ostanut sen myymänsä tuotteen jostain perämetsän paikallisesta musaliikkeestä. Koska isi maksoi siitä 200, niin poika pyytää siitä 100 tietämättä, että Thomann myy sitä uutena satasella. Tai joku vanha patu, joka ei käytä nettiä koskaan. Mistä sellainen voi tietää, mikä on "oikea" hinta tuotteelle.

Ja toisaalta, onhan siellä taas niitä rajatapauksiakin, joiden hinnoittelu eikä kestä päivänvaloa ja syyt ovat moninaiset ja ennemminkin lääketieteen ammattilaisten ymmärrettävissä. Mutta tuskin se vittuilu auttaa näissäkään tapauksissa...
jhlamm
17.07.2014 09:13:46
Mr. Speed: ...sitten itse pyytävät poskettomia hintoja.

Tai muuten vaan siinä arveluttavan rajamailla.

Mitä yleisesti tulee tuohon ilmoihin niin, jos ei kommentointia halua, ottakoon sen pois käytöstä. Itse en ole kuin asiallisia huomautuksia saanut tähän mennessä eli taitaa kyllä hyvällä kirjoituksella ja rehellisyydellä(/tietämällä mitä myy) päästä ilman rölöttelyä.

Mitä soitinten vaihtohintaan tulee niin ymmärrän kyllä, että onhan se vähän huvittavaa, mutta jos rahalle on tarvetta niin kyllä siitä pitäisi sitten nopeasti päästä eroonkin omat taskussaan. Usein tapahtuu jonkun edellä mainitsemaa tinkaamista, että huomattavasti halvempi tuote hinnoitellaan kalliimmaksi eikä esim. samalla %-osuudella mitä myytävä tuote. Ainahan se ei näin yksinkertaista ole, eikä edes kiellettyä. Toki aina saa tarjota vaikka marakassia 500e. Siinä pitää sitten vaan kohteliaasti vastata kiitos ei tai tingata takaisin.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Mr. Speed
17.07.2014 09:17:37 (muokattu 17.07.2014 09:18:12)
jhlamm: Tai muuten vaan siinä arveluttavan rajamailla.

Mitä yleisesti tulee tuohon ilmoihin niin, jos ei kommentointia halua, ottakoon sen pois käytöstä. Itse en ole kuin asiallisia huomautuksia saanut tähän mennessä eli taitaa kyllä hyvällä kirjoituksella ja rehellisyydellä(/tietämällä mitä myy) päästä ilman rölöttelyä.

Mitä soitinten vaihtohintaan tulee niin ymmärrän kyllä, että onhan se vähän huvittavaa, mutta jos rahalle on tarvetta niin kyllä siitä pitäisi sitten nopeasti päästä eroonkin omat taskussaan. Usein tapahtuu jonkun edellä mainitsemaa tinkaamista, että huomattavasti halvempi tuote hinnoitellaan kalliimmaksi eikä esim. samalla %-osuudella mitä myytävä tuote. Ainahan se ei näin yksinkertaista ole, eikä edes kiellettyä. Toki aina saa tarjota vaikka marakassia 500e. Siinä pitää sitten vaan kohteliaasti vastata kiitos ei tai tingata takaisin.

No jos ei vintage LP Stankusta pyydetään 3000 euroa, niin... :D Eiköhän se oli poskettoman puolella.

Sä et oo selkeästi yrittänyt myydä Navigatoria.
Ruutukunkku
17.07.2014 09:19:09
Luojan kiitos täällä ei sentään ole käytössä hopeinen omena sivustolta tutut kauppaatava 1, 2 ja 3. Ne myynti-ilmot on yleensä täynnä pelkkää itkua siitä kun tavaraa ei myyty sääntöjen mukaan. Hyvää huumoria toki.
You are number six
jhlamm
17.07.2014 09:23:53
Mr. Speed: No jos ei vintage LP Stankusta pyydetään 3000 euroa, niin... :D Eiköhän se oli poskettoman puolella.

Sä et oo selkeästi yrittänyt myydä Navigatoria.

Olen opiskelija. Ei minulla ole varaa tuollaisiin :D Varmaan noiden kalliiden soitinten kohdalle se myyntihinta on hieman epävakaampi kuin halpojen kamojen. Varsinkin jonkun customin arvon määrittely on huomattavasti vaikeampaa, tai vintage soitinten.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Mr. Speed
17.07.2014 09:29:07
jhlamm: Olen opiskelija. Ei minulla ole varaa tuollaisiin :D Varmaan noiden kalliiden soitinten kohdalle se myyntihinta on hieman epävakaampi kuin halpojen kamojen. Varsinkin jonkun customin arvon määrittely on huomattavasti vaikeampaa, tai vintage soitinten.

Mutta kun 1989 Gibsonissa ei ole mitään vintagea :D Niitä ei ole tehty mitenkään erityisen vähän ja niitä on jatkuvasti tarjolla :D LP Stankut menee sinne 1300-1600 hujakoille noin yleisesti.

Navigatorin myynnissä viittasin lähinnä tähän kommenttiosion siisteyteen.
Gary the pine
17.07.2014 10:14:17
Laulava Kylätohtori: Erittäin hyvä pointti ja näin olen asian itsekin ymmärtänyt. Minusta se 1000 käteisenä ja 1200 vaihdokilla kertoo juuri siitä, ettei haluta mitään parin sadan ritsaa vaihdossa.

Ja usein tosiaan se oma romu ylihinnoitellaan ja aletaan tyrkyttämään sitä saman hintaisiin päittäin. Paitsi, että ne, mihin yritetään vaihtaa ovat oikeasti paljon arvokkaampia. Esim. A maksaa uutena 1500 ja myydään 800:lla. B maksaa uutena 1000, sen hinnaksi laitetaan 800 ja tyrkytetään sitä vaihdossa päittäin.

Siis en minäkään ikinä laittaisi esille tollasta kaksoishintaa, siinä ei ole järkeä. Mutta silti se vaihtohinta ja käteishinta on kaks eri juttua, ellei löydy sitä pyytämääni vaihdokkia. Ja juurikin siitä syystä, jonka juuri itse tuohon jälkimmäiseksi kirjoitit. Siinä olet just nyt asian ytimessä.

Toki poikkeuksiakin on, mutta jos se vaihdokki ei ole itselle tarpeellinen -> aiheuttaa uuden myyntitapahtuman -> joutuu pyytämään kompensaatiota, koska nyt siltä vaihdokin tarjoajalta jää se myynnin odottelu pois, saa heti samantien kouraansa jotain mitä haluaa, joten onhan sillekin arvo olemassa. Ja tässä maailmassa nyt universaalein määriteltävä arvo on eurolahjaseteli tai joku muu suuri valuutta.

Ja loppuviimein se kauppa on aina niiden kahden kaupantekijän välinen, joten paljon riippuu siitä, onko toinen umpikiero savolainen autokauppias ja toinen ensimmäistä ihan-mitä-vaan ostava märkäkorva peräkammarista. Itse ainakin olen saanut kaupat useimmiten aikas kivasti sovittua puolin ja toisin, poislukien muutamat epätodelliset tapaukset.
Tulin, näin, paskoin housuun.
Jukka Häikiö
17.07.2014 19:21:30

Ihan selkeimmillään:Laittaa sen hinnan minkä haluaa, jos ei kaipaile vaihtoja, laittaa sen: ei vaihtoja, eipähän tarvitse sitten lukutaidottomille vastailla. Josko vaihdot käy laatuun,niin kyllähän järkevien ihmisten kanssa hommat hoituu(onneksi valtaosa Mnettiläisistä on niitä). Ryhtyy kauppaan vain jos se oikeasti natsaa kummallekin, eli kummatkin osapuolet voi jäädä tyytyväisin mielin. Toinen asia on, josko vaihtoon tarjotaan jotain mitä ei itse tarvitse, eikä vaihdokki välttämättä ole kurantilla hinnalla nopsaan myytävää, niin silloinhan kannattaa toiselle osapuolelle asia selvittää, ettei voi hyvittää kuin nopean myyntihinnan ja toisella on tietty oikeus hyväksyä/hylätä tarjous. Ainahan myymisessä on oma aikansa/vaivansa ja kyllä mulle aika on tärkeä asia, sitä kun ei ole yllin kyllin joutoaikaa. Kysehän on kuitenkin yksityisten ihmisten vaihtokaupoista, jos näitä joku "bisnesmielessä" tekee, on kyllä valinnut aika huonon foorumin, välillä voi jotain jäädä ja toisessa hetkessä tulla tuplasti pataan, kun oikein "haluaa jotain", silloinhan se on saatava, maksoi mitä maksoi.
Ihan sivukaneettina, koitapa vaihtaa soitinliikkeessä jotain(poislukien jotkut reilun kaupan putiikit, pitkine asiakas-suhteineen), siellä tulee takkiin jotta roikaa.
Kukinhan saa laatia ilmonsa miten haluaa ja parhaaksi näkee, toiset sitten kommentoi myös niin kuin haluaa, ainahan voi pitää myös kommentti-osion näkymättömissä, tosin täällähän keskustelupalstoilla sitten keskustellaan myös. Itteensä ei paljon ihmisten kommentit paljon kiinnosta, niin makaa kuin petaa ja sen puun hedelmiä syö, minkä istuttaa. Loppupelissä se että hoitaa hommansa hyvin, ihan tappiin asti, on lopulta ainoa merkittävä asia.
Vasta kun on valmis epäonnistumaan,on valmis onnistumaan.
aschrode
17.07.2014 19:37:43
Ruutukunkku: Luojan kiitos täällä ei sentään ole käytössä hopeinen omena sivustolta tutut kauppaatava 1, 2 ja 3. Ne myynti-ilmot on yleensä täynnä pelkkää itkua siitä kun tavaraa ei myyty sääntöjen mukaan. Hyvää huumoria toki.

Se on kyllä yksi iso vitsi nykyään koko sivusto, vuosia sitten siellä sai vielä kaupattua tavarat hyvin mutta nykyään pitäisi olla Apple-historioitsija ja vähintään Applen piirisuunnittelija, ettei vahingossakaan laita vääriä speksejä tai 5 euroa liian kovaa hintaa.

Mnetin Torilla homma tuntuu menevän niin, että aina joku valittaa hinnoista ja ties mistä, mutta jostakin syystä ostaja yleensä löytyy viikossa ja molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä. Koirat haukkuvat jne.
Look behind you, a three-necked guitar!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)