Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5165 166 167 168 169497 498 499 500 501
Kuha
19.11.2012 15:17:15

Bluetone Princeton Reverb tilattu.
elash
19.11.2012 15:53:54
Fenderin American standard strato torilta. Joku sanoo noita stankkuja hajuttomiksi ja mauttomiksi, mutta mä tykkään ku hullu puurosta!
AngieRainbow
19.11.2012 23:36:10
Kuha: Bluetone Princeton Reverb tilattu.

Senkin sika :)
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
elektra
21.11.2012 12:45:26

Giffin Vikta by Premier Guitars. On tämä niin tämmöistä, kun tavallinen ei muka riitä.
McNulty
21.11.2012 12:48:32 (muokattu 21.11.2012 12:48:50)
Hienoja vimpaimia...
I'm rather a person who cannot think clearly... instead of being a person who clearly cannot think.
Hokkuspokkus
21.11.2012 18:03:52
Gibson Les Paul Traditional 1960 Zebra. Huikea sointi, soitettavuus ja ulkonäkö.
javia
21.11.2012 18:06:04
Ostin turengin messuilta ku halavalla sain niin mad proffan forest green kompuran. Luulin aina että että ikinä en kompuraa tartte niin kyllä tais tää jäädä lautaan. ihan käsittämättömän hyvä kompura/sutainer, saa kaiken kuulostamaan hyvältä. säröjen kanssa varsinkin toimii ihan älyttömän hyvin... tätä pitää ihan suositella jos kompura ois mietintä myssyn alla...
Man With Bad Tone Laughs Alone!
PIM
21.11.2012 19:39:43
javia: Ostin turengin messuilta ku halavalla sain niin mad proffan forest green kompuran. Luulin aina että että ikinä en kompuraa tartte niin kyllä tais tää jäädä lautaan. ihan käsittämättömän hyvä kompura/sutainer, saa kaiken kuulostamaan hyvältä. säröjen kanssa varsinkin toimii ihan älyttömän hyvin... tätä pitää ihan suositella jos kompura ois mietintä myssyn alla...

Jos olis ollut käteistä mukana niin olisin ostanut itekin, vaikken minäkään ikinä kompuraa (vai hyventimeksikö se Nikun Jarmo sitä kutsui?) tarvinnut.
Andy J.
21.11.2012 19:48:19
elektra: Giffin Vikta by Premier Guitars. On tämä niin tämmöistä, kun tavallinen ei muka riitä.

Pilkkua nusaisen ja sanon, että Premier Builders Guild, ei Premier Guitars... Hienoja pelejä, pääsitkös kokeilemaan jossain ennen hankintaa?
Kauppoja: jars, gaunt666, Twinkle, JPHe, slowfinger, Akilles, E Tone, jaripat, kuolio, GoshFlardon, flea laven, joppejoo, runrunrun, santeriv, StevieRayVehkakoski, p. s, esaruoho, jarialanaama, jaroslove_80, DaNoNe, georges, mataki, jubar1, Kunnallisjäte,
Thunder
22.11.2012 16:42:13
Tech21 60W lähti liikkeestä mukaan. Ei edes konetta soitellessani vieressä koko ajan liikettä imuroineet harjoittelijapojat ja "soitatko hiljempaa minun täytyy soittaa puhelu" myyjä saanut kauppaa estettyä.
jyrkalt
22.11.2012 18:23:30
AngieRainbow: Senkin sika :)

Todella. Testin perusteella tuo ei ollut ollenkaan pöllömpi peli ;)
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
Tigerstedt
23.11.2012 15:41:03

Squierin CV Tele odottais kotona. Jospa tuo hillitsis telekuumetta hetkeksi, aiempien testausten perusteella hintaisekseen oikein mainio kepukka.
elwood66
24.11.2012 15:51:15

Insane Kanen rustaama Landgraff Dynamic OD klooni tuli hankittua. Laudasta lähti VOX Valvetone 810 ja Visual Soundin Route 66. Tässä on nyt sitten ruttua joka lähtöön + überhieno ulkoasu. Opiskelut vielä kesken tämän purkin kanssa.
Let that boy boogie woogie!
juikkipuikki
25.11.2012 09:42:13

Viikolla matrix gt1000fx ja eilen blueskeissiltä 5u räkki.
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
elektra
26.11.2012 13:05:28

Andy J.: Pilkkua nusaisen ja sanon, että Premier Builders Guild, ei Premier Guitars... Hienoja pelejä, pääsitkös kokeilemaan jossain ennen hankintaa?

Juuri noin, justiinsa tuli paketti ja kylmätyyppi kuten Gibson JR. Tämä malli sattuu olemaan mahonkirunkoinen ja siksi sen oikeastaan kotiutin ja suht edullisesti. (normisti näkyy olevan basswood). Sokkona ostin, muotoilusta voi olla monta mieltä, mutta itseäni tuon putiikin tuotanto jotenkin viehättää.
artal
26.11.2012 13:51:10
TC Electronicin Nova Systemiä pitäisi alkaa testata. Nappulanvääntely ei ole aina ollut mun hommaa, mutta katsotaanpa nyt miten toimii.
Krice
27.11.2012 16:24:00

Blackstar HT5R nuppi. Katselin youtubesta, että tuostahan lähtee tarpeeksi säröä. No, ei irronnut. OD-kanava on sellaista todella kevyttä blues-rutinaa. Jos tästä kuitenkin saisi nauhoitukseen sopivan vekottimen (clean-soundeihin, jotka ei ole hassummat) tuon suoran ulostulon ansiosta.
Estranged
27.11.2012 16:39:02
Krice: Blackstar HT5R nuppi. Katselin youtubesta, että tuostahan lähtee tarpeeksi säröä. No, ei irronnut. OD-kanava on sellaista todella kevyttä blues-rutinaa. Jos tästä kuitenkin saisi nauhoitukseen sopivan vekottimen (clean-soundeihin, jotka ei ole hassummat) tuon suoran ulostulon ansiosta.

Laita Black Paisley eteen.
"Vittu sinä oot huono ihminen ollaksesi kuitenkin niin paska jätkä." -Painajaismainen | "Vielä ku Esso ois kaunis. Ja nainen. Kun nyt se on komea. Ja mies. Junou. Melkeen sama mutta enempi munaa suussa." -Kitaravirtuaali
Krice
27.11.2012 17:39:42

Estranged: Laita Black Paisley eteen.

Tossa menisi vähän se idea, jonka vuoksi ostin vahvistimen särökanavalla. Kuulokkeilla huomasin, että kuulostaa huomattavasti paremmalta, vaikka gainia voisi olla vielä aavistuksen verran lisää. Ehkä "kaappi" eli Lionheart ei ole sitten ihan optimaalinen yhdistelmä. Linuskassa on 12" G12H. Hassulta vaan tuntuu, että kuulokkeilla kuulostaa paremmalta kuin pääte+kaiutin. Yleensä sen pitäisi olla päinvastoin.
vilpor79
27.11.2012 18:33:58
Krice: Tossa menisi vähän se idea, jonka vuoksi ostin vahvistimen särökanavalla. Kuulokkeilla huomasin, että kuulostaa huomattavasti paremmalta, vaikka gainia voisi olla vielä aavistuksen verran lisää. Ehkä "kaappi" eli Lionheart ei ole sitten ihan optimaalinen yhdistelmä. Linuskassa on 12" G12H. Hassulta vaan tuntuu, että kuulokkeilla kuulostaa paremmalta kuin pääte+kaiutin. Yleensä sen pitäisi olla päinvastoin.

Mulla on sitten taas sellanen ongelma ton kanssa että on hiukan turhan äänekäs, enkä kyllä minäkään tosta boostaamatta mitään Mesa-säröä ulos ole saanut, mutta vaikee sanoa miltä toi särökanava oikeesti soundaa kun volaa pystyy pitämään maksimissaan ekassa pykälässä. Mä oon boostaillut Timmyllä ja sillä pelittää ihan Ok. Cleanit on tosiaan yllättävänkin hyvät. Mulla kaiuttimena tällä hetkellä vintage 30, ja aattelin kokeilla Eminencen maverickkia tai vastaavaa missä volan säätö elementissä. Mun on kyllä se vanhempi versio ilman reverbiä, enkä osaa sanoa onko noissa värkeissä muuten eroa. Mulla irtoo ilman boostaamista johonkin tollaseen alice in chainssiin saakka piisaava ruttu, mut ei sit taas kyl enää mitään death metal juttuja, ei oo tosin mitään kovin kuumia mikkejäkään yhdessäkään kitarassa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)