Aihe: Hukummeko pian kitaroihin
1 2 3 4 514 15 16 17 18
BugBadWolf
15.04.2016 14:02:47
tender.insanity: Sielunkumppanit, kukaties. Tai vaikka rakastavaiset *sydänhymiö*

Hankkikaa huone ;D
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Jucciz
15.04.2016 14:20:22
BugBadWolf: Hankkikaa huone ;D

Parivuoteella vai kahdella normaalipunkalla?
BugBadWolf
15.04.2016 14:27:29
Jucciz: Parivuoteella vai kahdella normaalipunkalla?

Eikö nuo nyt sen verran ole toisiaan rasvailleet, että parivuoteella?
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Laulava Kylätohtori
15.04.2016 14:28:49
Jucciz: Parivuoteella vai kahdella normaalipunkalla?

Sen verran iso vuode, että BugBadWolfkin mahtuu mukaan 'musiikillisiin iloihin'...
They pass too much electricity. -SRV
mpekkanen
16.04.2016 12:47:02
Minusta voi kyllä sanoa, jos jostain artistista ei itse tykkää. Ei hänen musiikista tai jostain muustakaan tyylistä.

Kuitenkin vammaiseksi haukkuminen ei ole oikein aikuismaista käyttäytymistä, silloinkaan kun on kyse itselle vähemmän miellyttävästä artistista.

Kaikki eivät voi sairauksiaan valita ja tällaisilla asioilla haukkuminen huumorillakin on todella typerää ja lapsellista.
Kaikki me vanhetaan ja monia vaivoja tulee, vaikka niitä ei niin haluaisikaan. Tältä osin toivoisin, itsekkin tapaturmassa pysyvästi vammautuneena, ettei tällaisista asioista laskettaisi leikkiä. Kaikki sairaudet tai vammat kun eivät ole tosiaankaan sen ihmisen itsensä syytä.
Laulava Kylätohtori
16.04.2016 16:06:46
mpekkanen: Minusta voi kyllä sanoa, jos jostain artistista ei itse tykkää. Ei hänen musiikista tai jostain muustakaan tyylistä.

Kuitenkin vammaiseksi haukkuminen ei ole oikein aikuismaista käyttäytymistä, silloinkaan kun on kyse itselle vähemmän miellyttävästä artistista.

Kaikki eivät voi sairauksiaan valita ja tällaisilla asioilla haukkuminen huumorillakin on todella typerää ja lapsellista.
Kaikki me vanhetaan ja monia vaivoja tulee, vaikka niitä ei niin haluaisikaan. Tältä osin toivoisin, itsekkin tapaturmassa pysyvästi vammautuneena, ettei tällaisista asioista laskettaisi leikkiä. Kaikki sairaudet tai vammat kun eivät ole tosiaankaan sen ihmisen itsensä syytä.

Ei se ole mitään haukkumista tai huumoria. Minusta Cheek vaikuttaa siltä kuin olisi lievästi autistinen tai kehitysvammainen. Ei siinä nyt kannata nähdä mitään, mitä siinä ei ole tai itse alkaa tarinaa värittämään...

Oikeasti huono musiikki on huonoa ja sitä on oikeastaan vain pieni osa musiikista. Suurin osa on tyhjänpäiväistä, jota ei voi varsinaisesti sanoa huonoksi, mutta jota ei itse jaksa kuunnella. Hyvä ja huono musiikki ovat vain ääripäistä ja edustavat hyvin pientä osaa musiikista. Kyse ei ole siitä, että kaikki musiikki, mistä itse ei pidä, olisi huonoa tai täyttää tuubaa...
Funkånaut
16.04.2016 16:39:34

Laulava Kylätohtori: Ei se ole mitään haukkumista tai huumoria. Minusta Cheek vaikuttaa siltä kuin olisi lievästi autistinen tai kehitysvammainen. Ei siinä nyt kannata nähdä mitään, mitä siinä ei ole tai itse alkaa tarinaa värittämään...

Täälläpä on oikea kotipäätepsykologi vauhdissa.
"I've been described, ladies and gentlemen, as a sex symbol. That symbol is a question mark. Followed by a no." Jimmy Carr
Laulava Kylätohtori
16.04.2016 17:51:53 (muokattu 16.04.2016 17:55:25)
Funkånaut: Täälläpä on oikea kotipäätepsykologi vauhdissa.

Funkånaut: Täälläpä on oikea kotipäätepsykologi vauhdissa.

Äläs ny Funkå. Sanoin, että minusta se vaikuttaa ihan vammaiselta. En väittänyt, että se olisi - välttämättä... ;)

e. Mä voin kyllä ratkoa ongelmia pientä maksua vastaan. Privana vaan pyydätte tilinumeroa ja maksun jälkeen voitte esittää ongelman. Vastailen sitten parhaan kykyni mukaan. Motto vois olla vaikka: "Näe huomisen ongelmat jo tänäät" tai "Koskaan asiat ei ole niin huonosti, etteikö niitä voisi yhdellä puhelulla vielä pahentaa"
Rämppy
16.04.2016 21:12:52
Laulava Kylätohtori: Ei se ole mitään haukkumista tai huumoria. Minusta Cheek vaikuttaa siltä kuin olisi lievästi autistinen tai kehitysvammainen. Ei siinä nyt kannata nähdä mitään, mitä siinä ei ole tai itse alkaa tarinaa värittämään...
Yleensä sä kirjoitat ihan hyvin, mutta tällaiset henkilöön menevät kirjoittelut ovat asiatonta paskaa.
In Finland we have this thing called "diu diu".
Laulava Kylätohtori
16.04.2016 22:41:14
Rämppy: Yleensä sä kirjoitat ihan hyvin, mutta tällaiset henkilöön menevät kirjoittelut ovat asiatonta paskaa.

Joo, okei, sorry, mutta kaikki te, jotka sanotte, että huonoa musiikkia ei ole. Haastan teidän, kuunnelkaa tämä ja sanokaa se sitten uudestaan.. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=fKtNawQ3cxM
Myrkky Nuoli
16.04.2016 22:52:20 (muokattu 16.04.2016 22:53:42)
Laulava Kylätohtori: Joo, okei, sorry, mutta kaikki te, jotka sanotte, että huonoa musiikkia ei ole. Haastan teidän, kuunnelkaa tämä ja sanokaa se sitten uudestaan.. ;)

Iha huikee. Jestas tota tuli kuunneltua. Todella kova levy alusta loppuun asti. Niin saatanan rasistinen, ettei voi kun nauraa.

Mutta mites Dr. Bombayn kadonnut kaksoisveli Dr. Macdoo? Aika rautanen mies sekin.

https://www.youtube.com/watch?v=xeJgdUWZzKg
More Nintendo, less Marshall.
tuskiz
16.04.2016 22:52:57
Laulava Kylätohtori: Joo, okei, sorry, mutta kaikki te, jotka sanotte, että huonoa musiikkia ei ole. Haastan teidän, kuunnelkaa tämä ja sanokaa se sitten uudestaan.. ;)

Jumalauta, Dr. Bombay. Supermusiikkia nouruudestani, kyllä ennen vain oli paremmin.
Laulava Kylätohtori
16.04.2016 22:55:26 (muokattu 16.04.2016 22:57:58)
Myrkky Nuoli: Iha huikee. Jestas tota tuli kuunneltua. Todella kova levy alusta loppuun asti. Niin saatanan rasistinen, ettei voi kun nauraa.

Mutta mites Dr. Bombayn kadonnut kaksoisveli Dr. Macdoo? Aika rautanen mies sekin.

Hetkinen? Siis ihan tosissasi kuuntelit? Koko levyn? Yksin kotona stereoista, koska oli niin huikea?

Ei prkl, tämä ei mene kyllä edes huumorista... :D

Voi macahula sentään...
tuskiz
16.04.2016 22:58:12
Laulava Kylätohtori: Hetkinen? Siis ihan tosissasi kuuntelit? Koko levyn? Yksin kotona stereoista, koska oli niin huikea?

Sulla on selvästi ollut kurja 90-luku, ei ihme että olet noin katkera. Nyt laitat heti soimaan koko levyn ja sitten perään Scatman's Worldin, kyllä elämä hymyilee.
Myrkky Nuoli
16.04.2016 22:59:38 (muokattu 16.04.2016 23:00:27)
Laulava Kylätohtori: Hetkinen? Siis ihan tosissasi kuuntelit? Koko levyn? Yksin kotona stereoista, koska oli niin huikea?

Ei prkl, tämä ei mene kyllä edes huumorista... :D

Voi macahula sentään...

Taitaa olla vieläkin tallessa. Mistä puhutaan seuraavaksi? Ace of Base? Pandora? Pharao? 2Unlimited? Scatman John? Voin postittaa sulle levyjä lainaan. Tämä on ns. mun laji.
Laulava Kylätohtori
16.04.2016 23:00:28
tuskiz: Sulla on selvästi ollut kurja 90-luku, ei ihme että olet noin katkera. Nyt laitat heti soimaan koko levyn ja sitten perään Scatman's Worldin, kyllä elämä hymyilee.

Ei ollut kurja, enkä ajatellut tehdä 2010-luvustakaan kurjaa, joten kyllä saatana jää laittamatta... :D
Funkånaut
16.04.2016 23:04:20

Myrkky Nuoli: Iha huikee. Jestas tota tuli kuunneltua. Todella kova levy alusta loppuun asti. Niin saatanan rasistinen, ettei voi kun nauraa.

Kerran pidettiin paskojen videoiden ilta ja kaveri pääsi ihoni alle pistämällä Dr. Macdoota pyörimään. Se oli liikaa siihen aikaan ja siihen mielentilaan. Taisi olla jopa tuo video, alitajuntani on ilmeisesti suojannut aivojani häivyttämällä muistot kyseisestä tapahtmasta.
"I've been described, ladies and gentlemen, as a sex symbol. That symbol is a question mark. Followed by a no." Jimmy Carr
Laulava Kylätohtori
16.04.2016 23:08:33
Myrkky Nuoli: Taitaa olla vieläkin tallessa. Mistä puhutaan seuraavaksi? Ace of Base? Pandora? Pharao? 2Unlimited? Scatman John? Voin postittaa sulle levyjä lainaan. Tämä on ns. mun laji.

Pikkusen olen ihmeissäni, mutta ei siinä mitään. Nuo mainitsemasi artistit on ihan ok. Siis ei nyt sitä, mitä kuuntelen tai kuuntelin, vaan ihan tavallista aikansa musiikkia. Mutta Dr. B nyt oli sellasta paskaa, että ei hyvää päivää... :D Sillä ei ole edes sellaista huumoriarvoa kuin 80-luvun musiikilla.

Itse asiassa just vaimo fiilistelin noita ysäri-juttuja YouTubesta ja itse siinä ohessa, vaikken koskaan niitä kuunnellutkaan... ;)
zedder
16.04.2016 23:14:05
Ace of Base:lla on kyllä pari ihan hyvää piisiä. Ja niiden versio Cruel Summerista on parempi kuin orkkis. Kai ko. orkesterin levyillä jotain kitarantapaistakin rämpytetään.
Jokaisella on oikeus kieltäytyä aikuisten kitaroista.
Myrkky Nuoli
17.04.2016 02:32:42
Laulava Kylätohtori: Pikkusen olen ihmeissäni, mutta ei siinä mitään. Nuo mainitsemasi artistit on ihan ok. Siis ei nyt sitä, mitä kuuntelen tai kuuntelin, vaan ihan tavallista aikansa musiikkia. Mutta Dr. B nyt oli sellasta paskaa, että ei hyvää päivää... :D Sillä ei ole edes sellaista huumoriarvoa kuin 80-luvun musiikilla.

Itse asiassa just vaimo fiilistelin noita ysäri-juttuja YouTubesta ja itse siinä ohessa, vaikken koskaan niitä kuunnellutkaan... ;)

No hyvä on sitten. Captain Jack ja E-Rotic. Rajua kamaa. Paitsi oikeesti vihasin aina noita huumorijuttuja. Huumori hemmettiin mun eurodancesta. Paitsi Dr. Bombay. Se on kova.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)