-jaani- 17.06.2006 02:12:28 | |
---|
hain tänään bändikeskuksesta viimeisen virittimen. mielenkiintoista tehdä vertailut bossin kanssa kun pääsen treenikselle. muita behkuja en uskaltanut ostaa. joku siinä vaan niin pirusti pelottaa... |
Räbbänä 17.06.2006 11:18:42 | |
---|
Vois kyllä tilata tuon EQ:n ja Virittimen jos jossain vaiheessa sais rahaa. Thomannilta muutenkin ois krääsää menossa tilaukseen. Dean Markleyn Blue Steelejä jonkin verran varastoon kun ei ainakaan Oulun liikeissä ollut kovin kummosesti. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
BenGlenton 29.06.2006 12:25:08 | |
---|
Onko uusia havaintoja Suomessa noista Behkun viritinpedaaleista? www.supremecourtband.fi |
-jaani- 29.06.2006 22:56:09 | |
---|
Nyt on sitten jo jonkun aikaa behkun virittimellä touhuttu ja ei ole valituksen sanaa sanottavana. Toimii ihan yhtä hienosti kuin TU-2. Meni vaan sitten nuppi paskaksi, mutta ei luultavimminkaan johdu tuosta virittimestä...ja tähän hymiö. Kenelle muuten kannattaisi viedä tuo vahvistin huoltoon? Se on Sound City 120 ja ongelmana on semmoinen vittumainen sirinäsärinä. |
rosberg 29.06.2006 23:07:47 | |
---|
Nyt on sitten jo jonkun aikaa behkun virittimellä touhuttu ja ei ole valituksen sanaa sanottavana. Toimii ihan yhtä hienosti kuin TU-2. Meni vaan sitten nuppi paskaksi, mutta ei luultavimminkaan johdu tuosta virittimestä...ja tähän hymiö. Kenelle muuten kannattaisi viedä tuo vahvistin huoltoon? Se on Sound City 120 ja ongelmana on semmoinen vittumainen sirinäsärinä. uraltone tai joku muu jolla on putki päällä! uijui uijui! mulla oli aikoinaan soundcityn 120 wattinen combo. pistä vaikka pikaviestiä jos haluat myydä. combohan meni rikki kun rumpali kaatoi sinne puolitoistalitraa kokakolaa vehkeiden ollessa täysissä virroissa! miksi? |
-jaani- 30.06.2006 03:00:54 | |
---|
uijui uijui! mulla oli aikoinaan soundcityn 120 wattinen combo. pistä vaikka pikaviestiä jos haluat myydä. combohan meni rikki kun rumpali kaatoi sinne puolitoistalitraa kokakolaa vehkeiden ollessa täysissä virroissa! Just joo. Ne rumpalit ei ehkä aina ymmärrä mitä tekevät... On kyllä sundi niin kohdillaan ettei tuosta vehkeestä halua eroon päästä, mutta kuntoon sen kyllä haluan. Uraltonelle siis? Olisiko muita ideoita? |
Simo78 30.06.2006 09:36:57 | |
---|
Jotain säröjä testasin ja olivat ihan paskoja. Ainakin metal-särö, tai joku sinnepäin, soundi oli kuin porakoneessa. Kyllä kannattaa ostaa mieluummin bossin laitteita... |
Stratocaster_90 01.07.2006 09:05:31 (muokattu 01.07.2006 09:05:36) | |
---|
... jotka ovat 400% kalliimpia :) |
Puavali 01.07.2006 10:33:53 | |
---|
Onko uusia havaintoja Suomessa noista Behkun viritinpedaaleista? Mulla on ollut jo muutaman viikon ajan, hyvin pelittää. Kunhan vaan hoksasi laittaa oikean moodin päälle. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
Tietysti Pauligin 01.07.2006 11:20:06 | |
---|
Tube Overdrive ja viritin kiinnostaisi. Noin testiin ainakin, viritin nyt kaiketi jäisi ihan käyttöön, tuskin on täysi susi. Joskus roinaa tilatessa nappaan pari behkua mukaan testiin. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Stratocaster_90 01.07.2006 11:23:14 | |
---|
Mikä noista pedaaleista on eniten tuollainen Bodom tyylinen? |
Ziggy Bubba 01.07.2006 12:06:08 | |
---|
Tube Overdrive ja viritin kiinnostaisi. Noin testiin ainakin, viritin nyt kaiketi jäisi ihan käyttöön, tuskin on täysi susi. Joskus roinaa tilatessa nappaan pari behkua mukaan testiin. Ton Tube Overdriven tilalle suosittelisin Digitechin Bad Monkeytä. Reilusti tukevampaa tekoa ja laitteesta löytyy erilliset säädöt bassolle ja diskantille. Soundit on kyllä suht lähellä toisiaan, mutta kyllä BM vie tälläkin osastolla niukan voiton. T-kaupassa noi maksaa muistaakseni 39 juuroa. Tai sitten ostat multa pois tuon Behringerin Vintage Tube Overdriven (Tubescreamer-kopio) ;) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
ekikoo 01.07.2006 12:16:31 | |
---|
Mikähän tuossa DD100:ssa viivyttää... ...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani. |
Simo78 01.07.2006 12:46:06 | |
---|
... jotka ovat 400% kalliimpia :) ... ja 400 kertaa parempia=) |
Ziggy Bubba 01.07.2006 13:01:31 (muokattu 01.07.2006 13:02:18) | |
---|
... ja 400 kertaa parempia=) Jaa, ovat vai? Ainakaan soundien puolesta ei eroa mun kokemusten perusteella usein ole paljoakaan (joskus toki enemmän). Rakenne onkin sitten aika hentoinen noissa Behkuissa, se kotelohan mun ymmärtääkseni on se kallein osa noissa speduissa. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Tietysti Pauligin 01.07.2006 13:08:30 | |
---|
Ton Tube Overdriven tilalle suosittelisin Digitechin Bad Monkeytä. Reilusti tukevampaa tekoa ja laitteesta löytyy erilliset säädöt bassolle ja diskantille. Soundit on kyllä suht lähellä toisiaan, mutta kyllä BM vie tälläkin osastolla niukan voiton. T-kaupassa noi maksaa muistaakseni 39 juuroa. Tai sitten ostat multa pois tuon Behringerin Vintage Tube Overdriven (Tubescreamer-kopio) ;) Bad Monkey on kyllä jo ostoslistalla, mutta behkun leluja pitäisi testata myös ;) Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Ziggy Bubba 01.07.2006 13:11:14 | |
---|
Bad Monkey on kyllä jo ostoslistalla, mutta behkun leluja pitäisi testata myös ;) Veikkaisin että jos Bad Monkeyn hommaat, niin tolle TO100:lle ei välttämättä löydy käyttöä. Toisaalta eihän noi paljoa maksa eikä pedaaleita kai voi olla liikaa ;) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Tietysti Pauligin 01.07.2006 13:13:10 | |
---|
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Simo78 01.07.2006 13:37:14 | |
---|
Jaa, ovat vai? Ainakaan soundien puolesta ei eroa mun kokemusten perusteella usein ole paljoakaan (joskus toki enemmän). Rakenne onkin sitten aika hentoinen noissa Behkuissa, se kotelohan mun ymmärtääkseni on se kallein osa noissa speduissa. No ei ehkä ihan noin, mutta ainakin toi mainittu ultra metal on ihan hirveä kapistus. Piti ostaa ihan vaan treeniskäyttöön joku särö, ei huippu muttei ihan paskaa, mutta kyllä toi vehje alitti riman turhan alhaalta. Pörinää ja säröä lähtee, mutta mitään järkevää soundia ei saa aikaiseksi, soundi on hyvin kapea, ei middleä lähes lainkaan... Tremoloakin testasin ja sama vika, kun laittaa päälle, tuntuu että soundista katoaa syvyys... |
Tietysti Pauligin 01.07.2006 14:18:53 | |
---|
Veikkaisin että jos Bad Monkeyn hommaat, niin tolle TO100:lle ei välttämättä löydy käyttöä. Toisaalta eihän noi paljoa maksa eikä pedaaleita kai voi olla liikaa ;) Nuo behkut nyt on niin halpoja että vain omaksi huvikseen niitä testailee. Ei haittaa suuremmin jos on kuraa. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |