Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5158 159 160 161 162497 498 499 500 501
Hi-Power
14.10.2012 00:01:36

AngieRainbow: Hah hah. Saapas nähdä. Bluetone combot tuntuvat häviävän torilta aika nopsaan, kun taas nupit jäävät jostain syystä vähän pyörimään sinne.

Mutta hyvä ku tilaavat uusia lisää nii eiköhän niitä joskus tuu myyntiinkin...
Vladi
14.10.2012 00:50:40
AngieRainbow: Juma! Minkälainen on VH Custom? Voitko kertoa tästä enemmän? Jokin sun toiveiden mukaan tehty combo?

Mä haluaisin todella paljon jonkin pienehkön Fenderin saundimaailmaan sijoittuvan 1x12 Bluetone combon jousikaiulla ja PPIMV:llä, mutta nyt on fyrkat loppu :( Olen jopa harkinnut jem:in myymistä, mutta ainkaan vielä ei ole pystynyt.

VH saattaa viitata esim. mun nimeen... ;) Eli joo, custom mallihan tuo on. Jotain Bluetone Plexi Jr:n ja JMP:n väliltä. Yksikanavainen etuaste, jossa normal- ja bright-sisäänmenot jumpperoitu yhdeksi sisäänmenoksi ja molemmille on oma volumensa. Siihen päälle PPMIV, VVR, looppi ja mitä kaikkea...

Tolla pitäis onnistua niin kotiäänittelyt kuin keikatkin ja kun kotelona on Bluetone Wizardin kotelo, pysyy sekä koko että paino erittäin roudausystävällisenä.

Nyt sitten vaan odottelemaan...
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
jniska
14.10.2012 11:03:24 (muokattu 14.10.2012 11:03:45)
Vladi: VH saattaa viitata esim. mun nimeen... ;) Eli joo, custom mallihan tuo on. Jotain Bluetone Plexi Jr:n ja JMP:n väliltä. Yksikanavainen etuaste, jossa normal- ja bright-sisäänmenot jumpperoitu yhdeksi sisäänmenoksi ja molemmille on oma volumensa. Siihen päälle PPMIV, VVR, looppi ja mitä kaikkea...

Tolla pitäis onnistua niin kotiäänittelyt kuin keikatkin ja kun kotelona on Bluetone Wizardin kotelo, pysyy sekä koko että paino erittäin roudausystävällisenä.

Nyt sitten vaan odottelemaan...

Onnea. Mulle tuli VH.sta mieleen yks Etvartti, mut taisin olla väärässä.
Millos lupasivat toimitusta.
Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !!
Vladi
14.10.2012 11:06:49
jniska: Onnea. Mulle tuli VH.sta mieleen yks Etvartti, mut taisin olla väärässä.
Millos lupasivat toimitusta.

Sehän se idea tossa nimessä vähän onkin... :)

Harrylla pitelee kiirettä nykyään, mutta kyllä mä uskaltaisin sitä jouluks odotella viimeistään. Eipä se oo vaarallista, vaikka siinä kestääkin tovi, on tossa tommoinen Ironman jolla pärjää just ja just...
jniska
14.10.2012 11:14:27 (muokattu 14.10.2012 11:14:44)
Vladi: Sehän se idea tossa nimessä vähän onkin... :)

Harrylla pitelee kiirettä nykyään, mutta kyllä mä uskaltaisin sitä jouluks odotella viimeistään. Eipä se oo vaarallista, vaikka siinä kestääkin tovi, on tossa tommoinen Ironman jolla pärjää just ja just...

Mistäs moinen innostus EVH saundiin ? Mää luulin että sä tykkäät enempi skuupatusta etuastemörköilystä. VH voi olla vähän kirkas, vähän niinkuin viimeks se mun Ceriatone piikitteli.
jyrkalt
14.10.2012 11:15:16
AngieRainbow: Hah hah. Saapas nähdä. Bluetone combot tuntuvat häviävän torilta aika nopsaan, kun taas nupit jäävät jostain syystä vähän pyörimään sinne.

Pitäiskö mun laittaa tuo mun Bluetonen Blackface-combo torille.
Olis taas vähän kaasua ilmassa ja rahoitusta tarvisi uusiin hankintoihin :)

Niin joo.. Ostin minä kitarakamaakin!
Flashback x4 tuli hommattua ja päivän tuon kanssa leikkineenä ei osaa olla soittamatta. Kädet ei vaan kestä maratoonaamista kitaralla.. Mainio laite. Yksinkertainen yksinkertaisen soittajan käyttää ja kuulostaa helvetin hyvältä. Tossa on loopperi jota jopa minä osaan käyttää! :D
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
julkke
14.10.2012 12:21:50

TAD super lead rakennussarja läks. WOOO
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
jniska
14.10.2012 12:36:37
julkke: TAD super lead rakennussarja läks. WOOO

Hahhaa, meinaat halkasta tärykalvos ja häiritä naapureita oikein kunnolla.
On sitten KAUHEE meteli moisessa ilman keinokuormaa. HIENOA !!!
Laiskiainen
14.10.2012 12:57:50
julkke: TAD super lead rakennussarja läks. WOOO

:)

Jos joku innostuisi järjestämään sellaisen 'Rakennetaan Plexi' kurssin pääkaupunkiseudulla mäkin lähtisin rakentelamaan.
- The late bird catches a nap -
julkke
14.10.2012 13:14:14

Laiskiainen: :)

Jos joku innostuisi järjestämään sellaisen 'Rakennetaan Plexi' kurssin pääkaupunkiseudulla mäkin lähtisin rakentelamaan.

Ois kyllä jees, mä oon nyt reilut puoli vuotta lueskellut kaikkea mahollista putkivahvareista mm. uraltonen, metroampin ja aikenin sivuilta. Nyt alkaa oleen koossa sellanen tietotaito että tietää mitä mikäkin osa tossa marsukytkennässä tekee. Samalla on tullut modailtua tota 2203:a ja todettua mitä eri komponenttiarvojen muutokset tekee soundille. Uskon ettei tuon kasaamisessa ongelmia tule vastaan, teen metroampin ohjeiden mukaan ym. (tadissa vähän modernisoitu layouttia, mikä on itse asiaassa hyvä asia) Vähän idioottimaisesti tossa on ulkoinen biaspotikka, laitoin trimmerin erikseen tilaukseen. 1 ohmin vastukset biasin säätöön laitoin kanssa mukaan, täytyypi availla tuolle projektille elektroniikkapuolelle oma ketju kun saapuu.
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Vladi
14.10.2012 13:22:52
jniska: Mistäs moinen innostus EVH saundiin ? Mää luulin että sä tykkäät enempi skuupatusta etuastemörköilystä. VH voi olla vähän kirkas, vähän niinkuin viimeks se mun Ceriatone piikitteli.

Scoopattu etuastemörköily oli kivaa joskus 4v sitten, kyllä siitä on aika paljon tultu "eteenpäin". Mä soitan todella paljon muutakin, kuin rock/heavy/metallihommia erilaisissa kokoonpanoissa ja niissä tuommoinen combo olis just passeli. Eipä se EVH soundi ole yhtään paha lisä siinä samalla... :)
Jucciz
17.10.2012 15:47:33
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
McNulty
17.10.2012 15:53:23
Jucciz: Edes jotain piristystä syksyn ankeuteen.

Silmille:
https://www.dropbox.com/sh/75wd0l6ketnvdvs/uRcU-BWnAI

Korville:
https://dl.dropbox.com/u/4302688/espitesti.mp3

Liikaa lakkaa rungossa! :))
Ei vaan, komia score. Hienoja ja hyvettyjä ovat nuo vanhat nelisataset Elektrooniset Soundi Pökkelöt.
Hey, hey, hey, a life. A life, Jimmy. You know what that is? It's the shit that happens while you're waiting for moments that never come. -Lester Freamon
Dominaattori
17.10.2012 15:59:53
Jos sitä itsekin kirjoittelisi pitkästä aikaa.

Tämän vuoden aikana kävi PRS CU24 joka vaihtui piakkoin Gibson Les Paul Standardiin vm. 2007. Burstuckerit LP:stä vaihtui BKP:n Rebel Yell-settiin. Yksi uusi miinakin on taloon siunaantunut, OxFuzz II, mainio futsi, omistin tästä ykkösversion aiemmin. Myös snadisti ulkoasultaan customoitu Kramer f-1000 Lundgrenin M6:lla tuli keväällä taloon. Siinäpä ne tärkeimmät taitaa olla, seuraavaksi pitäisi alkaa katselemaan uutta nuppia ja pedaalilautaa :)
Örp
McNulty
17.10.2012 16:14:38
Itselleni saapui eilen:
- VOX AC4C1-BRG, eli tällainen Kiina-Vox, värinään limited edition British Racing Green. Todella hauska 10" elementillä oleva 4W pikkucombo kotikäyttöön. Simppeli laite, joka kuulostaa kivalta (meikäläistä miellyttävä pienen vaffarin "honotus") sekä myös näyttää hyväältä.

- Fender Super-Sonic 22 combo, blondi väriltään. Tykästyin kyllä sen tuottamiin soundeihin sekä puhtaan että säröjen osalta. Todella mainio laite. Sen soundit kyllä kohtaavat miun musiikilliset esikuvat ja ambitiot täydellisesti.

Hivenen tässä meinasi tulla ikävä entistä, pitkäaikaista työkalua, kun viikonloppuna H&K Trilogysta luovuin. Se oli minulla todella pitkään, veikkaisinpa että kymmenen vuotta jollei jopa enempikin. Mutta onneksi löytyi kiva combo sen tilalle.

Tänään tuli ostettua:
- Yamaha GL-1 Guitalele, eli tuollainen pieni konsertti-ukulelen kokoinen 6-kielinen "naikkari". Tämän ostin sohvallaröhnöttely-sessioita varten ja onpahan se kiva lelu sitten meidän pikkuneidillekin kunhan vähän kasvaa vielä :)
Hey, hey, hey, a life. A life, Jimmy. You know what that is? It's the shit that happens while you're waiting for moments that never come. -Lester Freamon
Decadetroll
17.10.2012 17:02:40
Jucciz: Edes jotain piristystä syksyn ankeuteen.

Silmille:
https://www.dropbox.com/sh/75wd0l6ketnvdvs/uRcU-BWnAI

Korville:
https://dl.dropbox.com/u/4302688/espitesti.mp3

Oo, kyllä kelpais mullekkin. :)
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
Arttu_Ace
19.10.2012 12:01:44

Torilta kotiutettu kaveri vahvistimille:
https://www.dropbox.com/sh/256jibk726fxx3r/5Elvf0ERs5

Tänään menee testiin, saa nähdä napsuuko, huriseeko ja onko häiriöitä. Ei pitäisi olla enää. :)
"Joten olin jälleen oikeassa, mikä ei nyt ole kaltaiselleni älykölle mikään yllätys." - Valtteri 17-v
stratomaster
19.10.2012 12:19:10 (muokattu 19.10.2012 12:23:31)

Sen verran jäi CS stratocaster-hinku päälle, että tämä on tulossa. Kyseessä on 62 relic, slabboard ja tuossa on masterbuilder John Cruz-mikit. Suht kevyesti relikoitu, väri aged vintage white:

http://muusikoiden.net/dyn/users/104698.jpg
Jyrken
19.10.2012 12:28:02
stratomaster: Sen verran jäi CS stratocaster-hinku päälle, että tämä on tulossa. Kyseessä on 62 relic, slabboard ja tuossa on masterbuilder John Cruz-mikit. Suht kevyesti relikoitu, väri aged vintage white:

Ohohoh, onnea... soittaisin... vaikka onkin otelauta ruusupuuta :P
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
McNulty
19.10.2012 12:51:58
stratomaster: Sen verran jäi CS stratocaster-hinku päälle, että tämä on tulossa. Kyseessä on 62 relic, slabboard ja tuossa on masterbuilder John Cruz-mikit. Suht kevyesti relikoitu, väri aged vintage white:

Vau, hieno.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)