Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 5156 157 158 159 160347 348 349 350 351
Invisible Kid
31.05.2020 09:28:43
Oon kerran aiemminkin tehnyt kauppaa kasvotusten kyseisen henkilön kanssa ja silloin kaikki meni ihan hyvin.

Mielenkiintoista. Oliks hän sit se sama ihminen minkä nimenki antoi, eli joku nuori nainen?

Minullekkin sanoi että palauttaa rahat kun pyysin niitä takas, mutta en odota ihmeitä..
Mehä voitas mennä kysyy silt et missä se pedaali nyt oikeesti on ja vedetään jotain pitkäätikkua et kuka saa sen :)....
Tosin tän tyypin myyntikuvista näyttäs vähä silt et ne kamat on jo kerran myyty johonki panttilainaamoon tai vastaavaan ja sen lisäks huijaa vielä mnet torilla..
WinterMad
31.05.2020 10:35:54
Invisible Kid: Mielenkiintoista. Oliks hän sit se sama ihminen minkä nimenki antoi, eli joku nuori nainen?

Joo sama tyyppi, joka löytyy googlaamallakin. Oli silloinkin harvinaisuuteen nähden halpa pedaali, mutta ei tosiaan ollut mitään ongelmaa kun kävin ovelta hakemassa Helsingissä.
jelma
31.05.2020 18:52:49
WinterMad: Joo sama tyyppi, joka löytyy googlaamallakin. Oli silloinkin harvinaisuuteen nähden halpa pedaali, mutta ei tosiaan ollut mitään ongelmaa kun kävin ovelta hakemassa Helsingissä.

No tämä on hyvin mielenkiintoista kuulla. Olin aivan varma että kyseessä olisi joku muu joka esiintyy tuon tytön nimellä. Itse en alkaisi omaa nimeä käyttäen kusemaan muusikoiden silmään näin pienessä maassa jos tavoittelisin laulajan uraa. Toivottavasti tilanne selkenee ja edes joku sen ce-2:n maksaneista päivittää tänne jossain välissä saaneensa rahat takaisin.
Eipä ole robotista naku-uinnille...
Laulava Kylätohtori
31.05.2020 19:29:55
jelma: No tämä on hyvin mielenkiintoista kuulla. Olin aivan varma että kyseessä olisi joku muu joka esiintyy tuon tytön nimellä. Itse en alkaisi omaa nimeä käyttäen kusemaan muusikoiden silmään näin pienessä maassa jos tavoittelisin laulajan uraa. Toivottavasti tilanne selkenee ja edes joku sen ce-2:n maksaneista päivittää tänne jossain välissä saaneensa rahat takaisin.

Eiköhän se laulajan ura taputeltu siinä kohtaa, kun se ensimmäinen kusetus tehtiin.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
NitroJeesus
01.06.2020 08:42:07
Tein saman ihmisen kanssa kaupat pedaalista Tori.fi:ssä joskus talvella ja silloin tuli laite postitse ongelmitta perille. Muistaakseni postitus tosin kesti muutaman päivän kauemmin, mitä lupasi.

Tuo aiemmalla sivulla mainittu Stero Box oli muuten jo silloin myynnissä.
horseface
03.06.2020 12:26:26
Nyt näyttävät nuo kaikki jäsenen Jade12345678 ilmoitukset kadonneen. Itse en ainakaan tähän mennessä ole voittanut chorus-lotossa, myöskään rahoja ei ole palautettu.
Huutamalla ne asiat selviää.
jelma
06.06.2020 13:21:44
horseface: Nyt näyttävät nuo kaikki jäsenen Jade12345678 ilmoitukset kadonneen. Itse en ainakaan tähän mennessä ole voittanut chorus-lotossa, myöskään rahoja ei ole palautettu.

Ei se chorus eksynyt tähänkään osoitteeseen, eikä myöskään ole rahat palautuneet. Poliisistakaan ei ole rikosilmoituksen vastaanottamisilmoituksen jälkeen kuulunut. Ilmeisesti ei ehtinyt tarpeeksi usealta rahoja viemään että laskettaisiin "oikeaksi" rikolliseksi. Perkele.
horseface
06.06.2020 14:38:29
jelma: Ei se chorus eksynyt tähänkään osoitteeseen, eikä myöskään ole rahat palautuneet. Poliisistakaan ei ole rikosilmoituksen vastaanottamisilmoituksen jälkeen kuulunut. Ilmeisesti ei ehtinyt tarpeeksi usealta rahoja viemään että laskettaisiin "oikeaksi" rikolliseksi. Perkele.

Mulle poliisi kertoi, että rahat on luvattu palauttaa tulevalla viikolla. Multa myyjä kysyi jopa tilinumeroa, joten sormet ristiin.
jelma
17.06.2020 18:42:22
horseface: Mulle poliisi kertoi, että rahat on luvattu palauttaa tulevalla viikolla. Multa myyjä kysyi jopa tilinumeroa, joten sormet ristiin.

Palautuiko rahat? Tänne ei ainakaan.
horseface
18.06.2020 00:25:56
jelma: Palautuiko rahat? Tänne ei ainakaan.

Ei ole näkynyt.
ROCKnROLL_guy
22.06.2020 13:39:24
Laitoin hiljattain myyntiin setin, johon kuuluu kitaravahvistin: nuppi + kaappi ja lisäksi pedaali lauta pedaaleineen. Sain tänään viestin espanjalaiselta tyypiltä että onko vielä myynnissä. Hän sanoi ostavansa tämän setin tällä kyseisellä hinnalla. Hän sanoi siirtävän rahat western union pankin kautta ja hän tilaisi noudon tälle lähetykselle. Hän lupasi et raha olisi tilillä ennen kuin nouto tulee.

Kuulostaa sinänsä oudolta... Mutta kun ja jos rahat tulee tilille niin ei kai siinä mitään. Kuski voi tulla noutamaan kerrostalon pihasta. Vähän kyllä ihmetyttää tämä homma
Traditional
22.06.2020 13:51:49
ROCKnROLL_guy: Laitoin hiljattain myyntiin setin, johon kuuluu kitaravahvistin: nuppi + kaappi ja lisäksi pedaali lauta pedaaleineen. Sain tänään viestin espanjalaiselta tyypiltä että onko vielä myynnissä. Hän sanoi ostavansa tämän setin tällä kyseisellä hinnalla. Hän sanoi siirtävän rahat western union pankin kautta ja hän tilaisi noudon tälle lähetykselle. Hän lupasi et raha olisi tilillä ennen kuin nouto tulee.

Kuulostaa sinänsä oudolta... Mutta kun ja jos rahat tulee tilille niin ei kai siinä mitään. Kuski voi tulla noutamaan kerrostalon pihasta. Vähän kyllä ihmetyttää tämä homma

Todennäköisesti saat viestin että rahat pitää lunastaa western unionista parilla satasella. Kannattaa sen verran pitää siis sukanvarressa.
hullu_ukko
22.06.2020 14:10:54
Omakohtaisen kokemukseni perusteella sanoisin, että oudolta kuulostaviin tarjouksiin internetissä kannattaa aina tarttua. Olen ihan lähiviikkoina saamassa miljoonaperinnön kaukaiselta sukulaiseltani josta en ollut koskaan ennen kuullutkaan. Täytyy vain odottaa, että Mr. Jones vahvistaa, että Western Unionin kautta maksamani tuhannen euron käsittelykulut näkyvät paikallisen pankin tilillä ja he pystyvät siirtämään perintöni minulle.

Mahtaa harmittaa, vitun köyhät.
Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia
Laulava Kylätohtori
22.06.2020 14:20:57
hullu_ukko: Omakohtaisen kokemukseni perusteella sanoisin, että oudolta kuulostaviin tarjouksiin internetissä kannattaa aina tarttua. Olen ihan lähiviikkoina saamassa miljoonaperinnön kaukaiselta sukulaiseltani josta en ollut koskaan ennen kuullutkaan. Täytyy vain odottaa, että Mr. Jones vahvistaa, että Western Unionin kautta maksamani tuhannen euron käsittelykulut näkyvät paikallisen pankin tilillä ja he pystyvät siirtämään perintöni minulle.

No voi vittu! Epäreilua! Mäkin haluun miljoonaperinnön. Miksi toisilla vaan käy tuuri... :( :(
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Twinkle
22.06.2020 16:04:25
hullu_ukko: Omakohtaisen kokemukseni perusteella sanoisin, että oudolta kuulostaviin tarjouksiin internetissä kannattaa aina tarttua. Olen ihan lähiviikkoina saamassa miljoonaperinnön kaukaiselta sukulaiseltani josta en ollut koskaan ennen kuullutkaan. Täytyy vain odottaa, että Mr. Jones vahvistaa, että Western Unionin kautta maksamani tuhannen euron käsittelykulut näkyvät paikallisen pankin tilillä ja he pystyvät siirtämään perintöni minulle.

Herra Jones lähestyi minuakin, ollaan ilmeisesti sukua. Sori siitä.
Odekhamon
22.06.2020 16:53:29

Mulle taas tärähti bisnesidea duunipostiin. Hyödymme siitä kuulemma molemmat. Kai sekin oli joku Jones, ihmettelin vaan, että lähetteli viestiä georgialaisesta osoitteesta. No, varmaan se bisnesidea vaatii yhteyksiä ympäri maailman.

Täytynee korottaa noita nostorajoja pankkitilillä, että ei mene tilaisuus hukkaan...
Durty
22.06.2020 20:23:47
Kun myin mun Gibson LP:tä, tuli parikin tekstaria ilman puhelinnumeroa, että olisi pitänyt lähettää spostia, että onko "musical instrument" vielä myynnissä. En lähettänyt.
aleinone
24.06.2020 11:32:09
Minulle on tullut jo puolenkymmentä kertaa seuraavanlainen viesti sähköpostiin:
"Nimeni on Charles W. Jackson Jr. ja voitin 344,6 miljoonaa dollaria Powerball-jattipotin 4. kesakuuta 2019.
Lahjoitan viidelle satunnaisesti valitulle sahkopostiviestille, ja sinun omasi on yksi sahkopostiosoitteista, jotka olen valinnut arvontaan.
Lahjoitan 1 000 000 dollarin summan sinulle ja perheellesi vilpittomassa mielessa.
Ota yhteytta sahkopostitse judejude60@yahoo.com pyytaaksesi lahjoitustasi."

Ihmettelen vaan, että joka kerta on eri sähköposti, mistä pitää lahjoitus pyytää, mutta sehän sopii, kun jokaiselta saa sen miljoona dollaria käteen ;-)
Klassinen musiikki on paljon parempaa kuin miltä se kuulostaa.
pappasfin
24.06.2020 17:37:31 (muokattu 24.06.2020 17:39:56)
aleinone: Minulle on tullut jo puolenkymmentä kertaa seuraavanlainen viesti sähköpostiin:
"Nimeni on Charles W. Jackson Jr. ja voitin 344,6 miljoonaa dollaria Powerball-jattipotin 4. kesakuuta 2019.
Lahjoitan viidelle satunnaisesti valitulle sahkopostiviestille, ja sinun omasi on yksi sahkopostiosoitteista, jotka olen valinnut arvontaan.
Lahjoitan 1 000 000 dollarin summan sinulle ja perheellesi vilpittomassa mielessa.
Ota yhteytta sahkopostitse judejude60@yahoo.com pyytaaksesi lahjoitustasi."

Ihmettelen vaan, että joka kerta on eri sähköposti, mistä pitää lahjoitus pyytää, mutta sehän sopii, kun jokaiselta saa sen miljoona dollaria käteen ;-)

Noilla rikkailla vissiin tuppaa olemaan ihan tolkuton määrä noita sähköposti-osoitteita ;D
PappaSFin
Durty
24.06.2020 20:21:29
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)