Laulava Kylätohtori 21.08.2013 09:03:29 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Halpaa kun saippua. Onkohan sitä itekkin köyhä kun 50€ pedalitkin kirvelee ikävästi ja tippa linssissä aina kun sen rahan ojentaa.. Vitonenkin on liikaa, jos ei sitä vitosta ole. Toisaalta voit olla myös tarkka rahoistasi, eli kitsas, pihi tai saita... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
JaaGeRMaisTeR 21.08.2013 14:02:38 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Vitonenkin on liikaa, jos ei sitä vitosta ole. Toisaalta voit olla myös tarkka rahoistasi, eli kitsas, pihi tai saita... Oli tuossa perässä juttua eräästä uskontokunnasta, joka usein nuihin vertauksiin yhdistetään :D Poistin sen suosiolla.. Pyrin olemaan kyllä tarkka ja hankkimaan laitteiston halvalla ja mettästämään niistä sopivan möykän. Ehkä sitä järkeä tulee joskus sen verrqn ettei säästäisi väärässä paikassa :D *Maailma on potta* |
jmyrakka 21.08.2013 20:14:38 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Kaappi siinä 5-6hunttia (ehkä).. siellä nuo mesat näyttää yleensä pyörivän.. hyvä tyyli vedä 30 pinnaa ostohinnasta ja menee varmastikkin :) no ei se ongelma siinä ole, että saako sitä menemään. kyllä mä siitä mahdollisimman hyvän hinnan haluan, koska se on melkein tuliterä. |
JaaGeRMaisTeR 21.08.2013 20:33:37 | |
---|
jmyrakka: no ei se ongelma siinä ole, että saako sitä menemään. kyllä mä siitä mahdollisimman hyvän hinnan haluan, koska se on melkein tuliterä. Nopea vastaus :D Mutta tarkistele ite hintoja paremmin. Tuo oli veikkaus *Maailma on potta* |
Gabe 21.08.2013 23:37:12 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: 50€ pedalitkin kirvelee ikävästi ja tippa linssissä aina kun sen rahan ojentaa.. Itsehän en pitänyt efekteistä ollenkaan ennen kuin ymmärsin että laadukkaisiin kannattaa satsata. Alkuperäinen 800 euron pedaalibudjettikin on paukkunut rikki jo tuhat euroa sitten ja vielä olisi pari purkkia ostoslistalla. Mutta lohduttaudun sillä että saan tilalle jotain pysyvämpää ja parempaa kuin sieluton ja kylmä raha. Muutenkin perheelliselle kitarakamat ovat suora sijoitus omaan henkiseen hyvinvointiin. :) |
JaaGeRMaisTeR 22.08.2013 00:19:18 | |
---|
Gabe: Itsehän en pitänyt efekteistä ollenkaan ennen kuin ymmärsin että laadukkaisiin kannattaa satsata. Alkuperäinen 800 euron pedaalibudjettikin on paukkunut rikki jo tuhat euroa sitten ja vielä olisi pari purkkia ostoslistalla. Mutta lohduttaudun sillä että saan tilalle jotain pysyvämpää ja parempaa kuin sieluton ja kylmä raha. Muutenkin perheelliselle kitarakamat ovat suora sijoitus omaan henkiseen hyvinvointiin. :) Voi tsiisu mikä pedalibudjetti.. Ite suunnittelin nyt vaihtavani nuo multiefektit hevontuuttiin ja hommata parit hyvät pedalit tilalle.. No sain sovittua kauppoja jo jekyll&hydestä tuossa. Toivottavasti kauppa toteutuu.. Saan nähdä onnistuuko idea toivotusti ja lähetettyä bossin kiertoon. Joten aasinsillalla.. Mitä kehtaa pyytää Me-20:stä? *Maailma on potta* |
Gabe 22.08.2013 00:38:57 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Voi tsiisu mikä pedalibudjetti.. Ite suunnittelin nyt vaihtavani nuo multiefektit hevontuuttiin ja hommata parit hyvät pedalit tilalle.. No sain sovittua kauppoja jo jekyll&hydestä tuossa. Toivottavasti kauppa toteutuu.. Saan nähdä onnistuuko idea toivotusti ja lähetettyä bossin kiertoon. Joten aasinsillalla.. Mitä kehtaa pyytää Me-20:stä? Varmaan joku 80-90e? Eipä tuollakaan monta putiikkipurkkia saa, varsinkaan jos uutena hankkii. |
JaaGeRMaisTeR 22.08.2013 00:55:29 | |
---|
Gabe: Varmaan joku 80-90e? Eipä tuollakaan monta putiikkipurkkia saa, varsinkaan jos uutena hankkii. Tuolla sun budjetilla vai tuolla me:n hinnalla :D Ite hyvä hommata purkkeja kun niitä suuremmin käytäkkään. Kunhan säröä saa jonku verran :) *Maailma on potta* |
Gabe 22.08.2013 08:34:50 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Tuolla sun budjetilla vai tuolla me:n hinnalla :D Ite hyvä hommata purkkeja kun niitä suuremmin käytäkkään. Kunhan säröä saa jonku verran :) Niin.. siis 80-90e vois varmaan olla hyvä pyynti tuosta ME:stä. :) |
JaaGeRMaisTeR 22.08.2013 12:03:21 | |
---|
Gabe: Niin.. siis 80-90e vois varmaan olla hyvä pyynti tuosta ME:stä. :) Ilmestyy torille jossain kohdin. *Maailma on potta* |
Thimann 22.08.2013 15:21:11 | |
---|
Mikä olisi sopiva hinta Vox pathfinder 15r-vahvistimelle? Ajattelin siis myydä mutta hinta on pikkusen hakusessa kun olen tämän itse joskus kauan aikaa sitten saanut. Olisiko joku about 80€ ihan sopuhinta, kun tavoite on ainostaan saada se tuosta tieltä pois kun on jo monta vuotta tuossa seissyt tyhjän panttina. "It was success that screwed us up" Slash |
Gabe 22.08.2013 19:44:01 | |
---|
Thimann: Mikä olisi sopiva hinta Vox pathfinder 15r-vahvistimelle? Ajattelin siis myydä mutta hinta on pikkusen hakusessa kun olen tämän itse joskus kauan aikaa sitten saanut. Olisiko joku about 80€ ihan sopuhinta, kun tavoite on ainostaan saada se tuosta tieltä pois kun on jo monta vuotta tuossa seissyt tyhjän panttina. 80e on varmaan ihan sopiva. 60-70e vois olla sellainen millä lähtee liukkaasti pois jaloista, tuohon hintaan niitä ainakin näkyy pyörähtelevän torilla toisinaan. |
Thimann 23.08.2013 23:17:06 | |
---|
Gabe: 80e on varmaan ihan sopiva. 60-70e vois olla sellainen millä lähtee liukkaasti pois jaloista, tuohon hintaan niitä ainakin näkyy pyörähtelevän torilla toisinaan. Jeps laitan 70€ myyntiin josko vaikka joku sen ostaisi :) Kiitos! "It was success that screwed us up" Slash |
Laulava Kylätohtori 28.08.2013 09:57:03 | |
---|
Jos maksan vanhasta RMC3 wahista 150, niin maksanko kovaa ylihintaa? Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
ReBeat 28.08.2013 12:09:16 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Jos maksan vanhasta RMC3 wahista 150, niin maksanko kovaa ylihintaa? Mun mielestä mieletöntä alihintaa :D Jos tolla hinnalla löytyy niin tilanne on outo ja spesiaali. |
Laulava Kylätohtori 28.08.2013 12:11:44 (muokattu 28.08.2013 12:12:58) | |
---|
ReBeat: Mun mielestä mieletöntä alihintaa :D Jos tolla hinnalla löytyy niin tilanne on outo ja spesiaali. Ok, ehdein tuosta jo kaupat sopimaan, joten kai se sitten oli/on ihan hyvä diili. Itse löysin googlella vanhoja tori-ilmoituksia, joissa hinta oli 150/160, joten niiden pohjalta rohkaistuin kaupat tai oikeastaan vaihdon sopimaan... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
oiva tumpeloinen 28.08.2013 22:38:34 | |
---|
ReBeat: Mun mielestä mieletöntä alihintaa :D Jos tolla hinnalla löytyy niin tilanne on outo ja spesiaali. Ihan suhteellisen normihintoja on, jos multa kysytään. Uudemmista pyydetään usein enemmän, mutta noista vanhoista malleista pyynnit liikkuu välillä 120-180 euroa. Usein juurikin siinä 150 euron tietämillä. |
Laulava Kylätohtori 02.09.2013 17:33:07 (muokattu 02.09.2013 18:46:11) | |
---|
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Tigerstedt 02.09.2013 20:33:59 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Missä hinnoissa noin keskimäärin Fulltonen '69 fuzzit liikkuvat? Siis ne vanhat isoboksiset? http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=791258 Aikalailla noissa hinnoissa. Tosin se, että niinkin yksinkertaisesta efektistä kuin fuzz, maksetaan yli 200e, on vähintäänkin kyseenalaista. Jokainen toki tyylillään. The gum you like is going to come back in style. |
Laulava Kylätohtori 03.09.2013 10:12:23 | |
---|
Tigerstedt: Tosin se, että niinkin yksinkertaisesta efektistä kuin fuzz, maksetaan yli 200e, on vähintäänkin kyseenalaista. Jokainen toki tyylillään. No onhan se toki vähän omistuista. Tuossakaan ei montaa komponenttia ole. Onko niissä transistorien soundeissa (tai mätchäyksessä) tosiaan niin paljon eroa, että tuota hintaa voi yrittää perustella edes osittain järjellä? Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |