![]() 28.06.2013 23:59:46 | |
---|---|
Hi-Power: Niin...jos nyt alkaisi myymään Ibanez TS808 Tube Screamer vuodelta 1981, laite on käyttämätön paitsi mitä nyt testattu vähän mukana myös alkuperäinen pakkaus ja käyttöohje. Mikä voisi olla pyyntihinta laitteesta jotta ei pääsisi turvonneihin hintapyynteihin osallistumaan järjettömän kovalla pyynnillä??? Netissä esiintyvät hinnat (ebay) vaikuttavat mielestäni hieman kovilta vai onko tämä laite todellakin niin hyvä... Ei se niin hyvä ole. Mutta jos se on todistettavasti alkuperäinen (kuitti, sarjanumero tms.) eikä reissue, siitä voi ja kannattaa pyytää paljon rahaa. Jos myyt sen satkulla jollekulle, ostaja pistää sen samantien eteenpäin 400€ hintapyynnöllä... Karu fakta. Sitäpaitsi, vintagelaitteet ovat oma juttunsa myös hintojensa suhteen, tykkäsivät kaikki siitä eli eivät. Ei mulla muuta. Liikaa säätöä. | |
![]() 01.07.2013 17:37:55 | |
Onko 420€ liikaa pyydetty Dual Terrorista, jossa vähän käytetyt etuasteputket paikoillaan? Tähän hintaan kuuluu toimituskulut, kantolaukku ja virtapiuha. | |
![]() 02.07.2013 08:17:48 | |
Yallup: Serkku haluaisi ostaa minun Landola F-6 (hummingbird-kopio). Itse ostin sen uutena v. -95, mutta en muista paljonko siitä pulitin, ei se kyllä kallis ollut? Soitin on melkein käyttämätön ja virheetön. Hyvännäköinen, mutta soittimena aika karu. Paljonko kehtaa tutulta pyydellä? Tähän ei ole tullut ehdotuksia. Onko 50 ekee vähän vai paljon? En haluaisi serkkua puijata. "Tosta se taitaa lähteä.." | |
![]() 02.07.2013 09:02:09 | |
seppo69: Minkalaisia hintoja noissa Deanin black gold V-malleissa on ollut? 400€? Lainaan itseäni. Mitä tästä kehtaa pyytää? PS. Ostakaa kitara. | |
![]() 04.07.2013 19:18:02 | |
Mitenkäs Höfner 520? Saksassa 60-luvulla tehty teräskielinen akustinen. Tämän verran löysin: "A small Viennese-style guitar, made with a spruce top and laminated maple back and sides. The body top, body back, and soundhole were bound with black and white celluloid, and the guitar was given a red, highly polished finish. A white celluloid scratchplate was fitted, and as a metal tailpiece was used, the guitar was presumably intended to be steel-strung." ja kuva vastaavanlaisesti (erivärinen pleksi) http://www.vintagehofner.co.uk/flattop/jugend/520.htm pravda | |
![]() 07.07.2013 11:31:16 | |
Paljonkos mahtaa olla arvoa vuoden -96 Gibson Les Paul Special Double Cutilla? Ei faded, P90-versio ja bindattu otelauta. Tallapysäri on vaihdettu Duncanin Distortioniin. Alkuperäinen saippuapala tallessa, tulee SKB:n casessa. Lankomies on myymässä ylimääräisiä kitararomppeitaan, pyysi minua diilaamaan kun ei itse jaksa. Mietin jo josko vaan itse lunastaisin talteen, pätevän oloinen kirves. Vaan mikä olisi kurantti hinta? Edellinen maininta taisi olla vuodelta 2009, jolloin samanlainen oli liikahtanut 800 eurolla. Samoissa mennään? You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose. | |
![]() 07.07.2013 17:46:41 | |
Akkaritietäjiä paikalla? Millaista pyyntiä uskaltaisi Ibanezin korealaiselle ArtWood-sarjalaiselle AW120CE-RVD:lle arpoa? Olikohan vuosimalli jotain 2002-2004 luokkaa. Kova laukkukin kitaralle löytyy. http://muusikoiden.net/dyn/articles/1439.jpg Katalogista tarkempia specsejä. Kuvassa oikealla puolella: http://www.ibanez.co.jp/anniversary/266/4.jpg ↑↑↓↓←→←→BA | |
![]() 08.07.2013 15:48:14 | |
Spirocore: Paljonkos mahtaa olla arvoa vuoden -96 Gibson Les Paul Special Double Cutilla? Ei faded, P90-versio ja bindattu otelauta. Tallapysäri on vaihdettu Duncanin Distortioniin. Alkuperäinen saippuapala tallessa, tulee SKB:n casessa. Eli jyrsäisty humpparinkokoinen kolo tallaan? Se pudottaapi kyllä hintaa ihan meleko lailla semmoinen. Jos ei sitten joku satu olemaan etsimässä juuri semmoista. Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head | |
![]() 14.07.2013 21:32:43 | |
strattis90: Aa okei, kiitos avusta! Käytännössä tilanne on tämä että kyseinen skitta on ensimmäinen mitä olen koskaan omistanut, enkä kitaransoitosta sitten innostunutkaan. Isoisäkin on jo poismennyt, joten en voi häneltä kysyä. Minulla ei ole minkään sortin hajua kuinka alkuperäinen kyseinen kitara on, enkä tiedä mistä sellaisen saisin edes selville. Tosi pihalla ollaan tässä. :D Tässä vielä kuva, en kyllä tiedä mitä se auttaa mutta: http://tinypic.com/r/2li7tpd/5 Tuo ei kyllä ihan matsaa...siis kuva ja sarjis. Sarjanumeron mukaan olis 80-luvun alun The Strat..eli pitäis olla kultaset metalliosat, bodin värinen lapa, jossa isolla STRAT ei stratocaster...ja nuo made in usa ja sarjanumerotiedot pitäis olla lavassa kanssa. Talla noissa oli kanssa ihan omanlaisensa. Oisko tuohon sit vaihdettu metalliosat ja hiottu lapa?? Suosittelen kanssa kitarapajaa arvion tekemiseksi. | |
![]() 15.07.2013 15:27:11 | |
Löytyi tämmönen Levinin akustinen kitara, ilmeisesti 60-luvun soittimia. Malli on nro 115 ja sarjanumero 448-390. Kitara on hyvässä kunnossa, ainoastaan edessä on pari kulumaa. Kitaraan on vaihdettu muutama vuosi sitten nylonkielet. Mitähän tästä uskaltaa pyytää? Kuva: http://muusikoiden.net/dyn/tori/775402_s.jpg?1373856284 | |
![]() 18.07.2013 14:23:08 | |
Hei! Olisin myymässä sähkökitaraani ja bassoani kun ei niillä ole nyt tullut moneen vuoteen soiteltua, mutta olen aivan hukassa niiden arvon suhteen! Kitara on Fender Telecaster, siinä on pään takana 60-vuotis juhlaleima. Mattamusta, valkoinen plektrasuojus, ruusupuinen otelauta. Muuta damagea ei ole, paitsi pientä kulumaa edessä/reunalla pieni osa ja takana vyönsoljesta tullutta pientä kulumaa myös. Aikoinaan maksoi €850 Helsingin F-Musiikista. Basso on joku Epiphonen Jazz bass, ostin sen käytettynä eikä silloinkaan hirveästi maksanut joten siltä en odota liikoja (en tosin muista alkuperäistä hintaa). Runko oli kuulemma alunperin kokonaan musta mutta maalattu valkoiseksi paitsi plektrasuojus. Myöskin, kuinkahan paljon vahvistimista voisi pyytää? Kitaran on pieni Roland Micro Cube ja basson Roland Cube-30 Bass. Kiitos jo etukäteen! | |
![]() 19.07.2013 14:42:33 | |
Vm. 1971 Ibanez 2350 mustana. Virityskoneisto ei alkuperäinen ja kulumaa (=katu-uskottavuutta) löytyy... Suuntaa-antavaa arviota, anyone? Et silleen... hyytymään päin. | |
![]() 19.07.2013 23:16:15 (muokattu 19.07.2013 23:20:55) | |
markkuh: Vm. 1971 Ibanez 2350 mustana. Virityskoneisto ei alkuperäinen ja kulumaa (=katu-uskottavuutta) löytyy... Suuntaa-antavaa arviota, anyone? Eikös nuo ole nuita ns. lawsuit-ibanezeja? Eli ainaki jotain arvoa on. "Based on the condition and missing original parts, your Ibanez Model 2391 is worth between $475 and $550 today. If this guitar was in mint condition with all original parts in place, it would be worth between $600 and $700. In comparison, a mid-70s Les Paul Custom is currently worth between $2500 and $3000. The Model 2391 probably retailed between $300 and $400 originally while the Gibson Les Paul retailed for between $850 and $950 in 1978. Other Ibanez Les Paul Custom-based guitars include the Model 2335, Model 2341, Model 2350, Model 2386, Model 2393, and Model 2398. Read more: http://www.premierguitar.com/Magazi … ustom_Copy.aspx#ixzz2ZWa0cigD" "The set neck LP copies command around (300-600) while the bolt neck copies vary between (100 - 300) The upper end ones are fine instruments the bolts are very much in line with the Magnum and Hondo LP copies. Some are decent some are cheap. Play it first." Tuollasta löysin nopealla googletuksella, toivottavasti jotain apua! :) ps. kannattaa tsekata myös EBay | |
![]() 22.07.2013 19:57:06 | |
Menetän uskoni toriin jos ei Esp Ltd mh-400 lähde tähän hintaan. Ihanko oikeasti ei instrumentit mene kaupaksi nykyään vai missä vika? http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=772588 Kulta - Lutka | |
![]() 24.07.2013 20:13:26 | |
Onko tässä nyt hinta kohdillaan? http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=775811 | |
![]() 24.07.2013 22:29:13 | |
Hei kaikille! Kaverilla olisi 80-luvun cherry-värityksellä oleva Yamaha SG300. Täydessä iskussa ja käytetään vielä huollossa varmuudeksi. Mitähän tällaisesta voisi pyytää? Vakava efektiriippuvainen ja pahemman luokan kamarunkkari. | |
![]() 24.07.2013 22:44:38 | |
Roso: Menetän uskoni toriin jos ei Esp Ltd mh-400 lähde tähän hintaan. Ihanko oikeasti ei instrumentit mene kaupaksi nykyään vai missä vika? http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=772588 Tavara ei liiku.. kannattaa kurkata muutenkin hintatasoa.. halvalla lähtis tavaraa jos sen verran ylimääräistä löytyy.. vanhoista on turha kokeilla eroon.. toisaalta sain ite myytyä kolme kitaraa kahteen viikkoon.. mutta ei niitä ollut hinnalla pilattu. *Maailma on potta* | |
![]() 24.07.2013 22:52:10 | |
Olenpa tuossa kysellyt LP orkkaria. En etsi mitään viiden tonnin vintagea vaan ihan perus studiolla mutta ei junnua. Nettikauppoja Saksasta kun tsekkailee niin 679 on yleinen hinta. Täällä vedetään pokkana vajaata 8 hunttia vanhasta vehkeestä? Onko kaikki ihan pihalla vai minäkö se olen huomaamattani ulos mennyt. Mitä minä nyt en ymmärrä? | |
![]() 25.07.2013 09:17:15 | |
Kysytääs vielä täältäkin päivän hinta Mesa/Boogie f-50 combolle? Putket vaihdettu hiljattain, mutta ulkonäöltään ei mikään timantti. Uutena ilmeisesti ollut jotain 1300€-1600€ luokkaa? |
|
|
|
V
tässä nyt sitten tämä alle kirjoitus | |
![]() 25.07.2013 10:41:12 | |
Kepakko63: Mitä minä nyt en ymmärrä? LP Studioitakin on erilaisia. Esim. Thomannin kallein Studio on 1300€. Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)