Aihe: Mitä kannattaa pyytää/maksaa tästä laitteesta -ketju
1 2 3 4 5153 154 155 156 157207 208 209 210 211
oiva tumpeloinen
06.06.2013 19:54:50 (muokattu 06.06.2013 19:55:05)
JnZm: Miksei mun 6505-nuppi mene kaupaksi 650 euron pyynnillä?

Koska samaan rahaan saa plusmallin.
Antti1
06.06.2013 22:20:57
oiva tumpeloinen: Koska samaan rahaan saa plusmallin.

Tai jos ei vaikka saisikaan, niin noita on paljon tarjolla jatkuvasti ja kysyntää ei nyt mitenkään supermegapaljon. Ei oo mitään SISO-buumia tällä hetkellä meneillään.
"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
JnZm
07.06.2013 00:01:08 (muokattu 07.06.2013 00:02:42)
Antti1: Tai jos ei vaikka saisikaan, niin noita on paljon tarjolla jatkuvasti ja kysyntää ei nyt mitenkään supermegapaljon. Ei oo mitään SISO-buumia tällä hetkellä meneillään.

Kaks SISOa oli Torilla ja molemmat kalliimpia kuin mun kampe vaikka kyseessä aika lailla sama laite, en ny näkis että markkinat on saturoitunu kuitenkaan...:( Yks Plussa näkyi olevan mutta combona, siinäkin hintapyynti vähän ylempänä.

Eikö rokkarit uskalla/osaa tingata? Yks ala-arvoinen tarjous tuli minkä jouduin hylkäämään.
Pörröistä ja pinkkiä
Laulava Kylätohtori
07.06.2013 08:48:53
JnZm: Miksei mun 6505-nuppi mene kaupaksi 650 euron pyynnillä?

Ei siellä mikään muukaan mene kaupaksi, vaikka hinnat olisivat enemmän kuin kohdallaan. Ihmisiltä on rahat loppu.

Itse en ole pahemmin nyt myynyt mitään, mutta aika halvalla saa myydä, jos oikeasti haluaa kauppoihin päästä. Nytkin torilla oelvat romut tuskin liikkuvat koskaan tuohon hintaan (itse en jaksa montaa päivää odotella myymistä).

Se on harmillista siinä mielessä, että enää ei viitsi ostella pedaaleja kokeilumielellä, koska ei niistä pääse eroon torilla...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
sibbis
07.06.2013 09:52:03
Kirpparilöytönä Welson Les Paul Black Pearl. Vuosimallia -70-71. Kaikki muoviosat löytyy, kaikki toimii, potikat ja konkat ei alkuperäiset. Joitain kolhuja on. Mahtaako kenelläkään olla tietoa, tai edes arviota hinnasta? Sen verran tiedän, harvinainen on, mutta ei keräilyharvinaisuus. Italialaisesta laatutyöstä kyse, teki myös Vox:lle jotain kitaroita.

http://aijaa.com/G2rFAM

Toinen ihmetyksen aihe Fender Telecaster talla vuodelta -82, japanialaisesta Squier Telekasterista s.no JV07xxx.
JaaGeRMaisTeR
08.06.2013 02:01:25
Laulava Kylätohtori: Ei siellä mikään muukaan mene kaupaksi, vaikka hinnat olisivat enemmän kuin kohdallaan. Ihmisiltä on rahat loppu.

Itse en ole pahemmin nyt myynyt mitään, mutta aika halvalla saa myydä, jos oikeasti haluaa kauppoihin päästä. Nytkin torilla oelvat romut tuskin liikkuvat koskaan tuohon hintaan (itse en jaksa montaa päivää odotella myymistä).

Se on harmillista siinä mielessä, että enää ei viitsi ostella pedaaleja kokeilumielellä, koska ei niistä pääse eroon torilla...

Surullista mutta totta.. ei torilla liiku nykyään mikään. Samat kitarat pyörii viikosta toiseen ja parhaimmat jopa pari kertaa päivässä. No onneksi itelläkään ei ole mikään pakko päästä eroon mistään. Eikä kyllä ole akuuttia tarvettakaan millekkään. Voi mielenkiinnosta vaan seurata tilannetta taustalta :)
V
jimbeans
12.06.2013 08:51:39
Minkä verran alle vuoden ikäisestä Fender Sonoran elektroakkarista + fenderin kotelo...
Arttu90
13.06.2013 12:40:17
Yamaha FG-365S, minkä verran tuosta kepistä kannattaa hyväkuntoisena kovan laukun kanssa maksaa?
Numb
13.06.2013 15:36:33

Arttu90: Yamaha FG-365S

Tuossa hintareferenssiä amöriikasta: http://www.guitar-museum.com/model.php?ID=15391 Luulisi kääntyvän aika suoraan Euroiksi, eli 300-450€ - jotakin tällaista voisin itse kuvitella maksavani, jos tuommoista mieluilisin.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
-J.-
16.06.2013 18:43:11
Mitteehän tuosta Laneyn Tfx3h -nupista kehttois pyytää ku aika vaihtelevia on nuo hinnat olleet kautta internetin ?
Akkoi tulee, akkoi menee mut Wrök änd wröll Föäövä!
strattis90
20.06.2013 13:51:55
Mitähän kannattais pyytää Fenderin Stratocasterista, näppäilin tälle sivulle sarjanumeron http://www.guitardaterproject.org/fender.aspx ja tämmönen teksti tuli; ''This guitar is a STRAT (Gold hardware, 2 position rotary tone switch)
made at the Fullerton Plant (Fender - Pre CBS Era), USA
in the Year(s): Circa 1980 ''

Oon siis ihan tumpelo näiden juttujen kanssa ja sain kyseisen kitaran isoisältäni :D Tuollainen valkoinen, tumma kaula tuossa on. Jos se sarjanumero johonkin vaikuttaa niin tässäpä sekin: G018381

Kiitos! :)
JaaGeRMaisTeR
20.06.2013 17:40:12
strattis90: Mitähän kannattais pyytää Fenderin Stratocasterista, näppäilin tälle sivulle sarjanumeron http://www.guitardaterproject.org/fender.aspx ja tämmönen teksti tuli; ''This guitar is a STRAT (Gold hardware, 2 position rotary tone switch)
made at the Fullerton Plant (Fender - Pre CBS Era), USA
in the Year(s): Circa 1980 ''

Oon siis ihan tumpelo näiden juttujen kanssa ja sain kyseisen kitaran isoisältäni :D Tuollainen valkoinen, tumma kaula tuossa on. Jos se sarjanumero johonkin vaikuttaa niin tässäpä sekin: G018381

Kiitos! :)

Suosittelen ettet myy :)
V
strattis90
20.06.2013 19:04:53
JaaGeRMaisTeR: Suosittelen ettet myy :)

Okei, tuo nyt kuitenkin lojuu tuolla nurkassa ihan turhuutta ja ehkä se pääsee oikeuksiinsa paremmin jossain muualla. Tuo on siis ollut n. 10 vuotta minulla ihan käyttämättömänä. Jos nyt kuitenkin olen tätä myymässä niin mitä tästä uskaltaa pyytää? :)
rosberg
20.06.2013 22:07:24
strattis90: Okei, tuo nyt kuitenkin lojuu tuolla nurkassa ihan turhuutta ja ehkä se pääsee oikeuksiinsa paremmin jossain muualla. Tuo on siis ollut n. 10 vuotta minulla ihan käyttämättömänä. Jos nyt kuitenkin olen tätä myymässä niin mitä tästä uskaltaa pyytää? :)

parin tonnin korvilla on perus 79-stratot olleet. toi 80-vuosi on vähän kinkkisempi. harvemmin tulee vastaan, mutta:
http://www.stratcollector.com/scn/models/strat.html
http://www.stratcollector.com/newsdesk/archives/000273.html

http://www.ebay.com/itm/1980-Fender … 2?pt=Guitar&hash=item232bd27386

Vähän se on jännä, 1500€ vois olla hyvä arvaus. Mites alkuperäinen se on?
Ibanez AW5 Auto Wag Ibanez BC5 Bass Chorus Ibanez BP5 Bass Comp Ibanez CD5 Cyberdrive Ibanez CP5 Compressor Ibanez CR5 Crunchy Rhythm Ibanez CS5 Super Chorus Ibanez DL5 Digital Delay Ibanez FL5 Flanger Ibanez MF5 Modern Fusion -näitä speduja s
strattis90
20.06.2013 22:54:54
Vähän se on jännä, 1500€ vois olla hyvä arvaus. Mites alkuperäinen se on?

Aa okei, kiitos avusta! Käytännössä tilanne on tämä että kyseinen skitta on ensimmäinen mitä olen koskaan omistanut, enkä kitaransoitosta sitten innostunutkaan. Isoisäkin on jo poismennyt, joten en voi häneltä kysyä. Minulla ei ole minkään sortin hajua kuinka alkuperäinen kyseinen kitara on, enkä tiedä mistä sellaisen saisin edes selville. Tosi pihalla ollaan tässä. :D

Tässä vielä kuva, en kyllä tiedä mitä se auttaa mutta:
http://tinypic.com/r/2li7tpd/5
rosberg
21.06.2013 10:34:16
okei. no ei se sitten ehkä niin helvetin erikoinen (mikä on ihan hyvä juttu) ollutkana.
mene kitarapajaan sen kanssa ja pistä myyntitiliin. Näyttää kyllä helvetin hyvältä.
Harmi, että olen menossa just jenkkeihin ja en ole ihan ostotuulella. Muuten lähtisi kuin mummo hangesta.
Ibanez AW5 Auto Wag Ibanez BC5 Bass Chorus Ibanez BP5 Bass Comp Ibanez CD5 Cyberdrive Ibanez CP5 Compressor Ibanez CR5 Crunchy Rhythm Ibanez CS5 Super Chorus Ibanez DL5 Digital Delay Ibanez FL5 Flanger Ibanez MF5 Modern Fusion -näitä speduja s
Yallup
25.06.2013 13:10:39
Serkku haluaisi ostaa minun Landola F-6 (hummingbird-kopio). Itse ostin sen uutena v. -95, mutta en muista paljonko siitä pulitin, ei se kyllä kallis ollut? Soitin on melkein käyttämätön ja virheetön. Hyvännäköinen, mutta soittimena aika karu. Paljonko kehtaa tutulta pyydellä?
"Tosta se taitaa lähteä.."
saastara
25.06.2013 22:33:34
Siskon mies kantoi sisään tänään kasan vahvareita jotka oli saanut jostain. En ite tee noilla mitään joten aattelin rahaksi realisoida. Marsun 5210, Laneyn TF300 ja joku Craten leluminitrankku. Mitähän noista kehtaisi pyydellä..? Google ei oikein osaa antaa neuvoja..
"I've suffered for my music. Now it's your turn"
JeKo
28.06.2013 12:15:47

Hei PRS-tietäjät, minkä arvoinen on 2001 vuoden CU24 (tremolo) Moons-inlaylla? Onko vähemmän arvokkaampi kuin lintu-inlaylla?
"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
"There's no money beyond the 5th fret" -Tommy Tedesco
Kitaramusaa
Hi-Power
28.06.2013 13:10:12 (muokattu 28.06.2013 13:11:14)

Niin...jos nyt alkaisi myymään Ibanez TS808 Tube Screamer vuodelta 1981, laite on käyttämätön paitsi mitä nyt testattu vähän mukana myös alkuperäinen pakkaus ja käyttöohje. Mikä voisi olla pyyntihinta laitteesta jotta ei pääsisi turvonneihin hintapyynteihin osallistumaan järjettömän kovalla pyynnillä???
Netissä esiintyvät hinnat (ebay) vaikuttavat mielestäni hieman kovilta vai onko tämä laite todellakin niin hyvä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)