Boogierooster 25.03.2013 16:44:40 | |
---|
Jackson J-50BC -mikki? |
4417Ruumis 29.03.2013 13:54:18 | |
---|
Onko kellään tarkempaa tietoa seuraavanlaisesta Framus-merkkisestä kitarasta: http://1.bp.blogspot.com/-I-lDAxdes … AAAF0/blGjm_kv3DE/s320/IMG_4974.JPG Kitara on ilmeisesti valmistettu joskus 70-luvulla. Kaulasta löytyy numerosarja 55157 73. Olen omistanut kitaran 80-luvun alkupuolelta. Se on hyvässä kunnossa, ja esimerkiksi mikit ovat alkuperäiset. Itselläni ei kuitenkaan ole mitään tarkempaa käsitystä kitaran arvosta, joten olisin kiinnostunut kuulemaan mitä tahansa lisäinformaatiota! Trumpetisti. |
Boogierooster 30.03.2013 16:29:30 | |
---|
|
4417Ruumis 02.04.2013 22:39:07 | |
---|
Trumpetisti. |
Ansu67 03.04.2013 20:48:56 (muokattu 04.04.2013 22:48:28) | |
---|
Fender Twin Reverb Silverface vm. 1973 tai 1976. Kunnossa oleva vintagestyrkkari. Sarjanumero A 53701. Yritin tuolla hakea, mutta en löytänyt tietoja. Auttaisko joku? Eli minkä arvoinen on? |
TheMurno 08.04.2013 15:30:00 | |
---|
Milläköhän hintaa Line6 M13 liikkuu nykysin? 300€? Fake and gay |
markusnen 09.04.2013 14:24:56 (muokattu 09.04.2013 17:54:48) | |
---|
Terve! Torilla myynnissä Ampeg VT-40 60W 4x10" putkicombo skeballe. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=724916 Paljon tästä laitteesta - olettaen että se on kaikinpuolin kunnossa - kannattaisi maksaa? Vaikuttaisi olevan semi arvostettu saundiltaan ja ominaisuuksiltaan. Arvostaisin todella paljon asiallisia neuvoja (esim. hinta riippuu tästä ja tästä) ja konkreettisia hinta-arvioita. Kiitos. Edit: ...tuo laite on siis 70-luvulta peräisin. |
freak2 11.04.2013 07:38:15 | |
---|
huomenta. pohdintaa aamusta. tuliko mun jaskasta nyt palajaska vai custom.tai yleensä miten noi nimitetään eli kyseessä jaskan kelly.body? veikkaan japania,hiottu puulle ja tumma tammi petsi+lakka. kaula vaihtu dnk2 vissiin jenkki kaula. toisaalta eikös jenkit ole yleensä neck...? floikaksi japsi pro mallin(90 luvulta) talla mikki emg hz ja kaulassa s d joku rr3;sta säätimet vol ja mikki kytkin. |
Vetehinen 13.04.2013 14:40:40 | |
---|
freak2: huomenta. pohdintaa aamusta. tuliko mun jaskasta nyt palajaska vai custom.tai yleensä miten noi nimitetään eli kyseessä jaskan kelly.body? veikkaan japania,hiottu puulle ja tumma tammi petsi+lakka. kaula vaihtu dnk2 vissiin jenkki kaula. toisaalta eikös jenkit ole yleensä neck...? floikaksi japsi pro mallin(90 luvulta) talla mikki emg hz ja kaulassa s d joku rr3;sta säätimet vol ja mikki kytkin. Palajaska tai modattu. Käytä noita termejä. Custom menee helposti sekaisin Custom Shopin kanssa, joka Jacksonilla on varsin maineikas paja. "When I die, I want you to bury me upside down so that anyone who doesn't like me can kiss my ass!" -Red |
YarZoo 15.04.2013 19:45:08 | |
---|
Missähän kurssissa olisi tuommoinen vähintäänkin hyväkuntoinen Roland Super Cube 100, made in Japania? Alkuperäinen "15 kajari paikallaan jne. Kattelin vähän tuonne sisäpuolelle ja siellähän köllöttelee ihan uskottavan näköinen muuntaja! S.N.A.F.U |
Antsa Lipsanen 19.04.2013 20:46:27 | |
---|
Myyskentelen torilla Kochin Twintone II:ni kovalla, teetetyllä casella (Viiking Case) ja viime vuonna vaihdetuilla putkilla (sekä eap että pp) ja 800€ pyynti tuntuu olevan liikaa?! Omasta mielestäni tuo on vähintäänkin asiallinen pyynti, vaan ostajahan sen päättää. Kuinkas tämä raati asian arvioitsee? |
Laulava Kylätohtori 19.04.2013 21:57:57 | |
---|
Antsa Lipsanen: Myyskentelen torilla Kochin Twintone II:ni kovalla, teetetyllä casella (Viiking Case) ja viime vuonna vaihdetuilla putkilla (sekä eap että pp) ja 800€ pyynti tuntuu olevan liikaa?! Omasta mielestäni tuo on vähintäänkin asiallinen pyynti, vaan ostajahan sen päättää. Kuinkas tämä raati asian arvioitsee? Raadilla on helposti kaksi hintaa yhdelle tuotteelle riippuen siitä, onko raati ostamassa vai myymässä sitä... ;) Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Antsa Lipsanen 19.04.2013 22:17:48 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Raadilla on helposti kaksi hintaa yhdelle tuotteelle riippuen siitä, onko raati ostamassa vai myymässä sitä... ;) No se on luonnollista. Itse olen myyjäpuolella, joten kuulisin mieluusti ostajapuolen arvioita ko. satsin (vehjes+case) toimivasta hinnasta. Voihan se olla niinkin, että hinta on oikea, mutta ketään ei vain kiinnosta:) |
Laulava Kylätohtori 20.04.2013 12:36:10 | |
---|
Antsa Lipsanen: No se on luonnollista. Itse olen myyjäpuolella, joten kuulisin mieluusti ostajapuolen arvioita ko. satsin (vehjes+case) toimivasta hinnasta. Voihan se olla niinkin, että hinta on oikea, mutta ketään ei vain kiinnosta:) Valitettavasti en osaa oikeaa hintaa edes arvailla, mutta ei se myymättömyys välttämättä hinnasta johdu. Torilla tuntuu olevan todella hiljaista. Vaikka mitä itseä kiinnostavaa tavaraa on pitkiä aikoja myynnissä ja välillä ihan kohtuu hintaankin, mutta ei vaan mene. Liekö ihmisiltä rahat loppu... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Antsa Lipsanen 20.04.2013 13:59:04 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Valitettavasti en osaa oikeaa hintaa edes arvailla, mutta ei se myymättömyys välttämättä hinnasta johdu. Torilla tuntuu olevan todella hiljaista. Vaikka mitä itseä kiinnostavaa tavaraa on pitkiä aikoja myynnissä ja välillä ihan kohtuu hintaankin, mutta ei vaan mene. Liekö ihmisiltä rahat loppu... Siksihän tässä taaskin keikalle matkaillaan... Olkoon Koch nyt hetken vielä erikoistarjouksessa ja täytyy tuumata sitten uudestaan. Toisaalta, se on kyllä niin hyvä peli kun tuossa aamupäivän treenailin, etten tiedä raatsiiko siitä taas luopuakaan:) On tämä aina tällaista arpomista, tämä "aikuisen" miehen elämä. Alkukeväästä piti lautakin haalia täyteen kaikenlaisia mainioita pedaaleita ja nyt tuntuisikin taas hienolta vetää pelkkä kitara ja vahvistin -pohjalta. Hohhoijaa sanon minä. |
Joonas.H 23.04.2013 14:51:59 | |
---|
Minkälaisia summia tarjoaisitte n. 9kk vanhasta Fenderin am. deluxe ash stratosta? Mukaan kovalaukku, kampi, hihna + paperit, mitä ostettaessa mukana tuli. Takuuta jäljellä yli vuosi. |
Laulava Kylätohtori 24.04.2013 22:04:15 | |
---|
Antsa Lipsanen: Siksihän tässä taaskin keikalle matkaillaan... Olkoon Koch nyt hetken vielä erikoistarjouksessa ja täytyy tuumata sitten uudestaan. Toisaalta, se on kyllä niin hyvä peli kun tuossa aamupäivän treenailin, etten tiedä raatsiiko siitä taas luopuakaan:) On tämä aina tällaista arpomista, tämä "aikuisen" miehen elämä. Alkukeväästä piti lautakin haalia täyteen kaikenlaisia mainioita pedaaleita ja nyt tuntuisikin taas hienolta vetää pelkkä kitara ja vahvistin -pohjalta. Hohhoijaa sanon minä. Joo, pitkästä aikaa keikalle lauantaina, mutta ei siitä mitään saa, ilmaiset kaljat, muttei rahaa. Ehkä se auttaisi, jos osaisi soittaa... ;) Jos on kerran saanut myyntipäätöksen tehtyä, niin ei sitä enää sen jälkeen saa mennä kokeilmaan. Kuulostaa niin hyvältä, ettei sitä kuitenkaan raaskikkaan myydä. Pitäisi itsekin pistää kylmästi vaan pedaaleita torille, mutta toisaalta, jos niitä kuitenkin vielä tarvitsee... ;) Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Meegs86 26.04.2013 15:40:29 | |
---|
Fender Super Champ XD Tota mallia ei kai valmisteta enää, joten vaikea keksiä hinta... Ja näin basistina en muutenkaan ole niin perillä kitarakamojen hintakehityksestä. Tuolla näköjään vielä myynnissä ja hintaan 329€ http://www.soitintukku.fi/siteshop/item/-/id/677 200€ on varmaan pahasti yläkanttiin? Kyseessä siis priimakuntoinen yksilö. www.whiteflamemusic.com |
miktol 27.04.2013 19:17:54 | |
---|
Meegs86: Fender Super Champ XD Tota mallia ei kai valmisteta enää, joten vaikea keksiä hinta... Ja näin basistina en muutenkaan ole niin perillä kitarakamojen hintakehityksestä. Tuolla näköjään vielä myynnissä ja hintaan 329€ http://www.soitintukku.fi/siteshop/item/-/id/677 200€ on varmaan pahasti yläkanttiin? Kyseessä siis priimakuntoinen yksilö. Ei kuulosta pahalta hinnalta. Itse maksoin hiljattain käytetystä Super Champ XD:stä 200 € tai vähän yli. Jossain internetin ihmeellisessä maailmassa väittivät useammatkin ihmiset tuon olevan soundeiltaan X2:sta mieleisempi. Itse pidän vahvistimesta kovasti ja ostaisin heti samanlaisen tilalle, jos tämä hajoaisi. |
Heroooh 28.04.2013 14:10:59 | |
---|
Paljon kehtaan pyytää Musarin Axis super sportista? Ei kolhuja eikä muuta bubbaa Cow`s go moo when they poo -HeavyMetal Farmer |