Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 514 15 16 17 18497 498 499 500 501
-Cale
26.03.2011 19:42:29 (muokattu 26.03.2011 19:46:43)
Methis: Millä tavalla hienompaa? Mua ei ainakaan otelaudassa loimut tai muut hämmennykset kiinnosta laisinkaan.

Luulen että vaikka Jucciz ostaisi Anttilan Williams -straton, löytyisi aina yksi kehumassa ja jonka mielestä ostos oli hyvä ja hieno. Vaikka eipä siinä, olkoon kukin mitä mieltä lystää :)

Edit: Siis ottamatta mitenkään kantaa tuohon Suhriin.
Jii-Gee
26.03.2011 19:44:10

jipeeällä: Mitä vikaa Juccizen Suhrissa on? Sehän on hieno kitara.

Just näin.

Ja jos se olis jonkun muun ku Jucksun..niin noi urbot ei tossa perseilis.
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
Kivijalka
26.03.2011 20:08:03
-Cale: Luulen että vaikka Jucciz ostaisi Anttilan Williams -straton, löytyisi aina yksi kehumassa ja jonka mielestä ostos oli hyvä ja hieno. Vaikka eipä siinä, olkoon kukin mitä mieltä lystää :)

Tärkeintähän kuitenkin on että ottaa mahdollisimman kalliilla kameralla kuvia mahdollisimman kalliista kitarasta. ;)
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Jucciz
26.03.2011 20:23:19
Krice: Mikset ottanut HSS-versiota alunperin? Sitä paitsi, mihin ihmeeseen sinä tarvitset tallahumpparia?:D

Kirkaa lainatakseni: "Luuleksä tosiaan"... että mää tilasin tuon Suhrilta? Vaihdoin sen päikseen '57 Reissue Les Pauliin, joten speksit ovat juuri nuo. Kitarassa on aiemmin ollut tallahumppari, joten kolo sille on valmiina. Tilasin jo huvikseni humbuckerin ja kunhan löydän jostain HSS-pleksin, pääsen testailemaan.

Mihinkö tallahumpparia? Sehän voi hyvässä lykyssä tuoda entisestään monipuolisuutta valmiiksi erilaiseen, selvästi moderniin Stratoon. Mulla on perinnestrato ruusupuuotelaudalla erikseen. Tää saakin olla ihan erilainen keppi.

P.s. Tällä Suhrilla onnistuu flutterit hienosti! :D
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
vvaltsu
26.03.2011 20:32:30
Jucciz: P.s. Tällä Suhrilla onnistuu flutterit hienosti! :D

Jucciz ja flutterit? Jo on aikoihin eletty. :D
jipeeällä
26.03.2011 20:37:14
En ole koskaan soittanut Suhrin kitaralla. Kaikki jotka ovat, ovat kehuneet erittäin laadukkaaksi. Eikö myös Knopfler ole sillä soittanut?
vvaltsu
26.03.2011 22:07:39
jipeeällä: En ole koskaan soittanut Suhrin kitaralla. Kaikki jotka ovat, ovat kehuneet erittäin laadukkaaksi. Eikö myös Knopfler ole sillä soittanut?

En tiedä, mutta ainakin muuan Guthrie Govan soittaa Suhreilla. Ja tietysti jäsen svilo.
Jii-Gee
27.03.2011 14:06:46

jipeeällä: En ole koskaan soittanut Suhrin kitaralla. Kaikki jotka ovat, ovat kehuneet erittäin laadukkaaksi. Eikö myös Knopfler ole sillä soittanut?

Knopflerilla oli late 80s/early 90s usein käytössä Pensa-Suhr brändin keppejä.

Muistaakseni tais (?) mennä näin;
Ennen siirtymistään Fenderille John Suhr työskenteli Rudy Pensan soitinliikkeessä 'Rudys Music Shop' ja noi Pensa-Suhrit siis sen aikakauden tuotoksia.Fender aikakauden jälk John Suhr siis tehnyt keppejä omalla 'Suhr' brändillään.
Joees
27.03.2011 18:16:29
-Cale: Luulen että vaikka Jucciz ostaisi Anttilan Williams -straton, löytyisi aina yksi kehumassa ja jonka mielestä ostos oli hyvä ja hieno. Vaikka eipä siinä, olkoon kukin mitä mieltä lystää :)

Mä luulen jotta se on ihan sama kuka ostaa mitä ostaa niin aina löytyy joku joka sitä kehuu.

Mun makuun tuo Suhr on ihan kiva. Eli ottaisin jos saisin mut en mä siitä välttämättä maksais. Vaikka tsoundi olis kuinkakin kova. Vähän pitäis ulkonäköä ehkä fiksailla niin vois olla kohdillaan.

Toisaalta, niinkin hyviä kuin Suhrit ovat ne ei ole ikinä silleensä mua säväyttäneet. Tai siis tuntuneet mun jutulta. Huomenna voi ehkä olla toisin?
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
JeKo
27.03.2011 18:31:34

Jucciz: Uusi kitara, uusi kamerakin. Jotain tuttua, jotain tuoretta:
https://www.dropbox.com/gallery/4302688/1/Suhr%20S4?h=d71436

Mitä oot tykännyt kitarasta? Tässä itelläkin lähdössä eräs Pro -sarjalainen tilaukseen.
"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia
Jucciz
27.03.2011 19:13:18
JeKo: Mitä oot tykännyt kitarasta? Tässä itelläkin lähdössä eräs Pro -sarjalainen tilaukseen.

Vasta akustista testailua takana, koska oon sukuloimassa tän viikonlopun. Maanantaina eka testi vahvistimen kanssa. Keppi kyllä soi todella pitkään ja voimakkaasti jo ilman sähköjä. Sustainia on suorastaan hämmentävän paljon.

Tuntuuhan tää myös kouraan loistavalta, eivätkä nuo hieman normaalia isommat nauhatkaan ylitsepääsemättömiltä vaikuta. Työn jälki on huippulaadukasta ja kitara on myös tosi kevyt, mikä kertonee vähintään kohtuullisista puista.

Kertoilen enemmän ja pistän varmaan jotain ääninäytettäkin, jahka tyrkkään tuon vahvistimeen kiinni.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
250768
27.03.2011 19:15:17 (muokattu 27.03.2011 19:20:51)
Et pety.Ittellä ollust S-sarjalainen suosaarni Suhr ja seuraavakin tulee olemaan samanlainen.Tulet huomaamaan että mikit vielä saakelin hyvät.
Suhr,Prs,Cornell,Bluetone
TexasFlood
27.03.2011 19:47:02
Torilta poimin tuon CIJ SRV:n projektiksi.
Jii-Gee
27.03.2011 20:03:08

TexasFlood: Torilta poimin tuon CIJ SRV:n projektiksi.

You bastard..heh..mä kyselin samaa keppiä !! ;-D
TexasFlood
27.03.2011 23:02:45
Jii-Gee: You bastard..heh..mä kyselin samaa keppiä !! ;-D

Heh, näin se homma menee :) Eihän tuo kaksinen luuttu ole, mutta ajattelin purkaa sen atomeiksi ja vaihtaa melkein kaiken mahdollisen siitä ja tehdä DIY Tribute Straton siitä. Siihen oiva runko kaiketi.
Jii-Gee
28.03.2011 09:22:33

TexasFlood: Heh, näin se homma menee :)

Juu..siis tota kyselin,mut ku ei oikein osaa ostaa keppiä sokkona/kokeilematta.

Eihän tuo kaksinen luuttu ole,

Yleensä noi japskit kyl ihan kelpo keppejä !?

mutta ajattelin purkaa sen atomeiksi ja vaihtaa melkein kaiken mahdollisen siitä ja tehdä DIY Tribute Straton siitä. Siihen oiva runko kaiketi.

Älä ny prkl laita hienoa keppiä atomeiksi..höh.. !? :-o
juikkipuikki
28.03.2011 14:52:16 (muokattu 28.03.2011 19:52:42)

Uraltonelta 1kpl Celestion Vintage 30 8ohm

Lisää: 3 metriä 3m dual lockia
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
Echelon-IV
28.03.2011 15:07:05

on muuten makea suhri juccizella (vaikka en olekaan maistanut). hyvin mätsätty kansi kyllä. :)
In Caparison we t(h)rust.
tracyjacks
28.03.2011 17:48:13
- Pedaltrain Junior SC
- DiMarzio Area T Hot & Area T-mikit Telecasteriin
- Musta kolmikerrospleksi
- Gotohin talla
- TUSQ-satula ja kieltenohjain
I'm Rob Chappers and you're not!
kotoilija
28.03.2011 22:45:52
Tänään tuli postissa Squier Classic Vibe 50's Stratocaster ja viisipaikkainen kitarateline.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)