Laulava Kylätohtori 05.04.2016 21:25:13 | |
---|
TTV: ...ei ollu pitopeli, vaikka soiva peli onkin, kiertoon vaan. Tunkkainen alapää, kireä yläpää yms. ;-) Ei vaihtoja! Eikös ne reliikit ole kuuminta hottia tällä hetkellä - osaa kaikki temput ja on ennakkoluuloton kokeilija. Äläkä nyt heti vaihtoja tyrmää näkemättä vaihdokkia... They pass too much electricity. -SRV |
BugBadWolf 05.04.2016 21:43:17 | |
---|
TTV:...Hemmetti, nythän mä itekkin lässytän tässä pelkkää p#skaa, näin se M.net vie mennessään... Ja sinulla on paljon, paljon hauskempaa :D Keskustelu toimii kaikkein parhaiten sillä tavalla että asiahommat hoidetaan kunnolla ja muuten ollaan niinkuin Ellun kanat ;D En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Gabe 05.04.2016 21:57:20 (muokattu 05.04.2016 21:59:02) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Eikös ne reliikit ole kuuminta hottia tällä hetkellä - osaa kaikki temput ja on ennakkoluuloton kokeilija. Äläkä nyt heti vaihtoja tyrmää näkemättä vaihdokkia... Eikös nuo kiinalaiset ja korealaiset halpikset ole myös nyt kovasti suosiossa? Niitähän voi ottaa vaikka kymmenen sen yhden suomalaisen hinnalla. TTV: Joo, treenis olosuhteissa vai kotivolalla, kovaan ajoon ;-) Hemmetti, nythän mä itekkin lässytän tässä pelkkää p#skaa, näin se M.net vie mennessään... Treenisvolalla ilman muuta se kannattaa testata. Onhan se ihan eri kokemus viiden äijän kanssa ns. tositoimissa ottaa kunnon tyypit.. ei siitä saa millään oikeaa käsitystä jos yksin nyhjää kerrostaloon sopivilla äänenvoimakkuudessa makkarin sängyn reunalla. Niin.. ja kannattaa hinnoitella niin että menee. Vaikka siinä itselle olisikin tunnearvoa niin toiselle se vuosien mittaan tullut vyönsolki-ihottuma ei välttämättä ole hintaa nostava seikka. Always be yourself, unless you can be Batman. Then always be Batman. |
BugBadWolf 05.04.2016 22:05:35 (muokattu 05.04.2016 22:06:28) | |
---|
Gabe:... Onhan se ihan eri kokemus viiden äijän kanssa ns. tositoimissa ottaa kunnon tyypit... Minä en kyllä tykkää lainailla kamojani. Koskaan ei tiedä, missä kunnossa ne palautetaan. Lisäksi rassaisi, jos toinen osaisi omalla pelillä paremmin kuin itse ;D En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Laulava Kylätohtori 05.04.2016 22:12:34 | |
---|
Gabe: Eikös nuo kiinalaiset ja korealaiset halpikset ole myös nyt kovasti suosiossa? Niitähän voi ottaa vaikka kymmenen sen yhden suomalaisen hinnalla.
Treenisvolalla ilman muuta se kannattaa testata. Onhan se ihan eri kokemus viiden äijän kanssa ns. tositoimissa ottaa kunnon tyypit.. ei siitä saa millään oikeaa käsitystä jos yksin nyhjää kerrostaloon sopivilla äänenvoimakkuudessa makkarin sängyn reunalla. Niin.. ja kannattaa hinnoitella niin että menee. Vaikka siinä itselle olisikin tunnearvoa niin toiselle se vuosien mittaan tullut vyönsolki-ihottuma ei välttämättä ole hintaa nostava seikka. :D Voi helvettiläinen, mutta kylläpä nämä kliseet taipuvat osuvasti myös kaksimielisyyksiin... They pass too much electricity. -SRV |
Haz 07.04.2016 08:07:08 (muokattu 07.04.2016 12:49:08) | |
---|
Huonosti menee kaupaksi. Onneksi vaihtuu) |
tuskiz 08.04.2016 19:35:10 | |
---|
Tulipa laitettua kokeiluna vaihtokaupat mahdolliseksi Mustang 1:een, saas nähä tuleeko tarjouksia ja menisikö eteenpäin. |
Metalkallo 25.04.2016 20:34:52 | |
---|
Tuntuu että olisi tullut kajari kato torilla kun ei paljon ole tullut uusia ilmoituksia elementeistä kyseiseen osioon? Stratossa pitää olla iso lapa! |
iec 25.04.2016 21:12:37 | |
---|
Laulava Kylätohtori: :D Voi helvettiläinen, mutta kylläpä nämä kliseet taipuvat osuvasti myös kaksimielisyyksiin... Liika Fingerporin lukeminen voi aiheuttaa sivuoireita :D -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Hynkel 26.04.2016 08:53:39 (muokattu 26.04.2016 08:54:47) | |
---|
Mulla olisi kiva telecaster kiikarissa, miulla oli siis ostoilmo oli jonkin aikaa torilla ja tuli todella mukavasti tarjouksia. Yksi herätti vähän enemmän mielenkiintoa kuin muut (budjetilla liikkeellä), ja ollaan oltu jutuissa että pääsisi testaamaan. Harmittavasti itselle tuli keuhkokuume ja työjumireissu yllättäen väliin niin en päässyt vastailemaan kaikkiin viesteihin heti tuossa taannoin (pahoittelut siitä jäsenistölle), mutta nyt pitäisi päästä kaupoille jo. Vuan myyjäpä ei vastaa enää pikaviesteihin, vaikka on kyllä ollut kirjautuneena pariinkin otteeseen. Uskon kyllä, omastakin puolestani, että hyvät syyt ovat olemassa, koska ko. jäsenellä vaikuttaa olevan ihan hyvä maine täällä :) Tuli vain mieleen että taisin omalla sekoilullani aiheuttaa jonkinlaista epäröintiä, mutta voin vakuuttaa täällä julkisella puolella että olen kyllä ihan mukiin menevä (heh heh) kauppamies enkä ole huijannut kuin Laaksosen Sirpaa yläasteella. Katsotaan nyt, kohta mun on pakko jo perua kaupat kun syyhyttää niin saatanasti. Olen vielä työni puolesta ajelemassa ohi ko. kitarasta pariinkin otteeseen lähipäivinä, sen jälkeen menee hankalaksi... Edellisen myynti-ilmoituksen jälkeen kävi hieman toisenlainen juttu, kun satuin olemaan Belgiassa hieman väärään aikaan tuossa viime kuussa. Ostajakandidaatti, ihan aiheesta tietenkin, ei ollut uskoa että terroristien takia en nyt pääse lähettämään mitään :) Mutta asia selvisi ja kaupat tuli, kiitokset vain Ylä-Kymin suuntaan "bulvaanille". Heh juupeli, kaikkea sitä. Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano. Pardon me while I fly my aeroplane. |
Corto 27.04.2016 09:07:20 | |
---|
Nyt ei kyllä kauppa vedä. Budjettiluokan putkicomboa ja telecasteria sekä yhtä pedaalia roikutan torilla, mutta ei yhtään yhteydenottoa viikkokausiin. Pitänee kohta nostaa niitä hetkeksi taas etusivulle, jotkut spontaanit ostajat kun selaa laiskasti vain muutaman sivullisen tuoreimpia ilmoja ja jättää tarkemmat hautkin sikseen. En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin |
TTV 27.04.2016 13:42:36 | |
---|
Hiljaista on myynnin suhteen... Nykyään noista ilmoituksista näkee, jos joku on merkinnyt sen muistiin. Huvittavaa sinänsä, että olen uusinut tuota Flaxwood Äijän ilmoitustani nyt vissiin 4 tai 5 kertaa ja joka kerralla sen merkkaa 4-6 ihmistä muistiin, mutta kukaan ei ota mitään yhteyttä aiheen tiimoilta?? Harmi kun tuo Tori-sovellus ei näytä käyttäjätunnuksia, jotka muistiin merkintää ovat käyttäneet... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Morri 27.04.2016 15:01:16 | |
---|
Aika hiljaista on, pedaalit ovat menneet ihan hyvin kaupaksi, muu ei oikein mene. Idioottimaisia tarjouksia kyllä tulee=maksan Thomann *0'6 tai jopa alle uudenveroisesta kamasta. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
tuskiz 27.04.2016 15:43:34 | |
---|
TTV: Hiljaista on myynnin suhteen... Nykyään noista ilmoituksista näkee, jos joku on merkinnyt sen muistiin. Huvittavaa sinänsä, että olen uusinut tuota Flaxwood Äijän ilmoitustani nyt vissiin 4 tai 5 kertaa ja joka kerralla sen merkkaa 4-6 ihmistä muistiin, mutta kukaan ei ota mitään yhteyttä aiheen tiimoilta?? Harmi kun tuo Tori-sovellus ei näytä käyttäjätunnuksia, jotka muistiin merkintää ovat käyttäneet... Ne oottaa, että alennat hintaa. Saatanan kommunistilusmut, menkää töihin jossei ole rahaa. |
TTV 27.04.2016 16:13:46 | |
---|
tuskiz: Ne oottaa, että alennat hintaa.
Näin ehkä, siltikin voisi ottaa yhteyttä, jos kitara kerran kiinnostaa. Pyynti on nyt alle puolet ostohinnasta ja noi 60% uuden nykyhinnasta, eli ei pitäisi olla paha... No, onneksi näitä ei myydä rahantarpeessa :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Corto 27.04.2016 18:32:31 | |
---|
tuskiz: Ne oottaa, että alennat hintaa. Saatanan kommunistilusmut, menkää töihin jossei ole rahaa. Tai sitten joku TosiOstaja siellä ihan vaan odottelee josko saisi kunniallisesti haalittua tarpeeksi ropoja myymällä tarpeeksi paljon muita romuja (tai itseään). Sitä ennen hän on laittanut haaveiden kohteen visusti talteen muistimerkintänä. Ja sitten on iso lauma minun kaltaisiani tapakliksuttelijoita. Oma muistiinmerkintämetodini on kyllä aika holtitonta: nytkin on kymmenkunta Gibson Les Paul Studiota ja ESP/LTD EC1000:ia merkattuna, ja lopulta: "there can be only one". En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin |
Marzi 01.05.2016 09:27:08 | |
---|
Alkuperäiseen otsikkoon vastaten: menis varmaan paremmin jos tajuaisi vastata kun joku tarjoaa rahaa tavarasta. Tarpeeksi on aivan liian vähän. |
tender.insanity 06.05.2016 11:18:50 (muokattu 06.05.2016 11:20:32) | |
---|
Päätin tuossa pari päivää sitten alkaa laittamaan lihoiksi turhaa romua. En edes harkinnut toria vaan facebookiin. About tunti ilmoituksesta, niin meni myyntihintaan, ja seuraavana päivänä noudettu. Torilta etsinyt uusia kivoja ja mitä tässä nyt kysellyt, niin niitä mitä itse tahdon, ei ole juuri menekkiä ollut. Ja hyvin saanut tingattua itselle sopivaan hintaan varaukseen. EDIT: Toisin sanoen, myynti siellä missä kaikki roikkuu 24/7, osto sieltä missä on hiljaista. |
Gabe 06.05.2016 11:42:58 | |
---|
Mitkäs on mietteet uudistetusta torista? Meneekö paremmin kaupaksi? "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
Laulava Kylätohtori 06.05.2016 13:08:12 | |
---|
Gabe: Mitkäs on mietteet uudistetusta torista? Meneekö paremmin kaupaksi? Marshallin 2061 kaappi + case meni tunnissa pyyntihintaan. Toki hinta oli kohdillaan ja luulen, että kävi myös tuuri, että joku halusi juuri sellaisen. Texas Rangerkaan ollut myynnissä kuin hetken. Tosi meni vähän alehintaan, mutta kävi kaupat niin kätevästi, kun meni paikalliselle muusikolle ilman postituksia ym... Olen silti sitä mieltä, että kauppa käy huonosti. Mitä on tullut seurailtua, niin eihän sielä torilla mikään liiku. Muistilistalla on paljon tavaraa ja siellä ne möllöttää viikosta toiseen. Itse olen lopettanut ostelut käytännössä kokonaan... They pass too much electricity. -SRV |