Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5146 147 148 149 150444 445 446 447 448
BugBadWolf
04.04.2016 14:52:36
Laulava Kylätohtori:...Ei ihme, että Suomi uppoaa, jos jengin sisälukutaito on todellakin tällä tasolla...

Tässä yhteydessä on kyllä pakko sanoa että "tohtori, paranna itsesi". Katson sen onnistuneen siinä vaiheessa kun esität minulle pitävän näytön sovinismistani.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Laulava Kylätohtori
04.04.2016 14:54:00
BugBadWolf: Tässä yhteydessä on kyllä pakko sanoa että "tohtori, paranna itsesi". Katson sen onnistuneen siinä vaiheessa kun esität minulle pitävän näytön sovinismistani.

Esitän sen heti sen jälkeen, kun näytät, missä kohtaa minä olen väittänyt sinun olevan sovinisti...
They pass too much electricity. -SRV
BugBadWolf
04.04.2016 14:55:42
Laulava Kylätohtori: Kyllä se rivien välistä oli aika selkeästi luettavissa...

Jaaha. Tällainen tapaus tällä kertaa...

Tapaatko useinkin täyttää lukemiesi rivien välit oletuksilla muiden mielipiteistä?
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Laulava Kylätohtori
04.04.2016 14:58:47
BugBadWolf: Jaaha. Tällainen tapaus tällä kertaa...

Tapaatko useinkin täyttää lukemiesi rivien välit oletuksilla muiden mielipiteistä?

En ole missään kohtaan tehnyt oletuksia mielipiteistäsi. Huomaat sen, jos luet kirjoitukseni uudestaan...
BugBadWolf
04.04.2016 14:58:47
Laulava Kylätohtori: Esitän sen heti sen jälkeen, kun näytät, missä kohtaa minä olen väittänyt sinun olevan sovinisti...

Käyttämällä tapaasi lueskella rivien välit, näyttö löytyy siitä että et ole asiasta mitään sanonut ;D

Voihan se toki löytyä siitäkin, että muutamaa viestiä aikaisemmin kerroit jäsenen Myrkky Nuoli viestin olleen mielestäsi totta.
BugBadWolf
04.04.2016 14:59:55
Laulava Kylätohtori:...Huomaat sen, jos luet kirjoitukseni uudestaan...

En kai minä niitä nyt lukemaan ala. Mitä siitä tulisi, jos internetissä ihmiset yllättäen alkaisivat ymmärtää toisiaan? ;D
Laulava Kylätohtori
04.04.2016 15:02:31
BugBadWolf: Käyttämällä tapaasi lueskella rivien välit, näyttö löytyy siitä että et ole asiasta mitään sanonut ;D

Voihan se toki löytyä siitäkin, että muutamaa viestiä aikaisemmin kerroit jäsenen Myrkky Nuoli viestin olleen mielestäsi totta.

Vaan kun ei se löydy, implikaatiosi on väärä ts. epätosi. Nyt tarkkana. :)
BugBadWolf
04.04.2016 15:05:48
Laulava Kylätohtori: Vaan kun ei se löydy, implikaatiosi on väärä ts. epätosi. Nyt tarkkana. :)

Se on totta, jos minä sanon niin. Rivien välien välistä luin ;D

Äh... Tämä on vähän tylsä aihe. Haen lisää kahvia. Keksi joku sellainen aihe, josta jaksaisi inttää tosissaan.
Laulava Kylätohtori
04.04.2016 15:07:17
BugBadWolf: En kai minä niitä nyt lukemaan ala. Mitä siitä tulisi, jos internetissä ihmiset yllättäen alkaisivat ymmärtää toisiaan? ;D

Tulee mieleen Lionel Hutz ja "Can you imagine a world without lawyers?"

https://s-media-cache-ak0.pinimg.co … ef393e09864e0712f9c27d8ae8eb943.jpg
BugBadWolf
04.04.2016 15:35:25
Laulava Kylätohtori: Tulee mieleen Lionel Hutz ja "Can you imagine a world without lawyers?"...

Lionel oli hyvän jäljillä ajatelmassaan.

Mutta lakimiehelläkin on äiti, joka saattaa pahoittaa mielensä sinä päivänä kun kaikki lakimiehet hukutetaan paskakaivoon. On mahdollista rakastaa lakimiestä.

...tosin television ihmeellinen maailma on kertonut minulle että on myös mahdollista toimittaa rakkauden teko Austin Metron kanssa...

Mutta lakimiehen äiti voisi järkyttyä todella. Ensimmäisenä aamuna tuon hävityksen jälkeen hän olisi aamukahvia keitellessään tunteidensa vallassa. Viidennen ja kuudennen kahvimitallisen välissä hän käyttäisi 3,8 sekuntia huokaukseen.

Aamukahvin jälkeen ensimmäinen aikataulutettu teko olisikin sitten etsiä joku, jota tuosta ajasta voisi laskuttaa ;D
pappasfin
04.04.2016 15:41:33
;D hold your trousers gentlemen
PappaSFin
BugBadWolf
04.04.2016 15:56:49
pappasfin: ;D hold your trousers gentlemen

Minulla on vyö hoitamassa sitä virkaa. Se jättää kädet vapaiksi, joten niillä voi kirjoitella tyhmyysiä internetiin ;D
Gabe
04.04.2016 16:34:01
Mitä täällä taas tapahtuu? :D

Krice: Jos haluaa tasa-arvoisen suhteen missä nainen ei määrää omien rahojen kuluttamista niin onko se sovinismia?

Nämähän ovat ihan pari ja perhekohtaisia asioita. Jos on vaikkapa pieniä lapsia niin on aika vaikeaa enää vetää selvää rajaa mitkä rahat on omia ja mitkä perheen rahoja. Ei meillä ainakaan jakseta niuhottaa, jos joku halua jotain niin se hankitaan (kunhan jokku tolkku vain säilyy, pakolliset hommat saadaan maksettua ja säästöönkin menee). Muutenkin tuollainen minä minun minä minun minun ajattelu ei välttämättä ihan parasta pohjaa luo suhteelle.
calluna
04.04.2016 17:56:02
Sori offtopic, mutta hyvin käy kauppa jos myy halvalla ja ostaa kalliilla.
Ja itse asiassa aina ei tarvitse edes kalliilla ostaa, on hintataso alkanut olla järkevällä seudulla.
"B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen
Laulava Kylätohtori
04.04.2016 17:59:16 (muokattu 04.04.2016 17:59:57)
Gabe: Mitä täällä taas tapahtuu? :D

Mnet strikes again... ;)

calluna: Sori offtopic, mutta hyvin käy kauppa jos myy halvalla ja ostaa kalliilla.
Ja itse asiassa aina ei tarvitse edes kalliilla ostaa, on hintataso alkanut olla järkevällä seudulla.

Me ei täällä oikein tykätä näistä offtopiceista, mutta menköön nyt tämän kerran...
jhakwe
04.04.2016 18:00:16

Upeaa pohdintaa täällä.

Nyt on taas kaik mänt ja kaik ostettu. Paitsi ne putket, joilla on nähtävästi jotenkin huono karma.
http://www.taintedaudiofx.com - Käsintehtyjä pöristimiä.
tuskiz
04.04.2016 18:02:03
jhakwe: Upeaa pohdintaa täällä.

Nyt on taas kaik mänt ja kaik ostettu. Paitsi ne putket, joilla on nähtävästi jotenkin huono karma.

Annetaas ihan näin vinkkinä tohon ilmotukseen, että myytkö nyt 3 vai 2 kappaletta putkia, kun ilmotuksessa on kerran mainittu 3 kpl ja kahdesti 2kpl sekä kuvassa on 3 kappaletta niitä... Saattaa helposti kaatua kaupat tämmösiin virheisiin.
jhakwe
04.04.2016 18:06:36

tuskiz: Annetaas ihan näin vinkkinä tohon ilmotukseen, että myytkö nyt 3 vai 2 kappaletta putkia, kun ilmotuksessa on kerran mainittu 3 kpl ja kahdesti 2kpl sekä kuvassa on 3 kappaletta niitä... Saattaa helposti kaatua kaupat tämmösiin virheisiin.

Ei hyvä tavaton, ilmoitus ollut iät ajat enkä ole huomannut. Alun perin oli kolme, joista yksi meni, ja nyt ei pitäisi olla enää koko ilmoitusta putkien jäätyä omaan käyttöön, mutta näköjään jäi ilmoituskin poistamatta. Hyvin meni!
http://www.taintedaudiofx.com - Käsintehtyjä pöristimiä.
BugBadWolf
04.04.2016 18:49:10
Gabe:...Muutenkin tuollainen minä minun minä minun minun ajattelu ei välttämättä ihan parasta pohjaa luo suhteelle.

Ettäpä osasitkin olla oikeassa. Huitaisen plussaa, jos litanian loputtua vielä muistan ;D

Mutta mutta... Sehän on minäminäminää silloinkin, kun toinen suhteen osapuolista puhuu koko ajan sinäsinäsinä. Vaimon runtaamisen nyrkin ja hellan väliin vastakohta ei ole itsensä täydellinen uhraaminen ja emännän aina oikeassaolevaksi jumalattareksi nosto.

Meillä on yhteisiä leluja ja lisäksi kummallakin omansa. Mikään minun leluistani ei ole trinsessalta pois ja päinvastoin.

Meillä ei ole tasa-arvoa. Minä viskelen sementtisäkit ja rassaan autonromut. Akka tiskaa. Firmamme pyörii onnellisesti mies- ja naisroolien varassa. Yritin kerran sotkeentua tiskihommiin, mutta minua mulkoiltiin ilkeästi ja sanottiin "minä en tykkää että miehet tekee tuollaisia asioita".

Niihn aikoihin minä kiskoin sen niskasta sormuskauppaan ;D

Olkoon jokaiselle vakalle kantensa ja kukin tulkoon onnelliseksi omalla tavallaan. Kannattaa kuitenkin muistaa, että tyytyväiseksi voi tulla monella tavalla.

Joskus vaikka sillä, että toimii järkevästi niinkuin minä ;D
Gabe
04.04.2016 20:02:00
BugBadWolf: Meillä ei ole tasa-arvoa. Minä viskelen sementtisäkit ja rassaan autonromut. Akka tiskaa. Firmamme pyörii onnellisesti mies- ja naisroolien varassa. Yritin kerran sotkeentua tiskihommiin, mutta minua mulkoiltiin ilkeästi ja sanottiin "minä en tykkää että miehet tekee tuollaisia asioita".

Onhan sekin tasa-arvoa jos kumpikin tekee tasapuolisesti yhteisen hyvän eteen, kumpikin kuten parhaaksi taitaa ja toista kunnioittaen. En itsekään ihan allekirjoita että kummankin pitäisi tehdä puoliksi tasan vaikka hampaat irvessä. Jos kumpikin on tyytyväinen niin homma pelaa..

Jaa, pitääkin mennä vauvalehden palstalle juttelemaan kitarakamoista. :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)