Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5145 146 147 148 149444 445 446 447 448
pappasfin
03.04.2016 19:50:48
Jotta ei menisi liian vakavaksi nämä parisuhde offtopikit niin pää-parisuhde on vaimon kanssa ja sitten on näitä "jalkavaimoja" eli kitaroita ;D

Kamat jotka olen torille laitellu on menny aina sutjakkaasti koska niissä on hinta ollut kohdillaan ja on ollut kiva tehdä kauppaa mukavien ostajien kanssa, vielä ei ole pettymyksiä tullut tämän suhteen ja toivotaan, että niin on jatkossakin.
PappaSFin
mpekkanen
03.04.2016 20:14:14
Kyllähän jos ei koskaan menisi offtopiciksi ja ihmiset puhuisivat ja kirjoittasivat vain ja ainoastaan asiaa-->niin suurin osa ihmisistä olisi varmaan monia viikkoja, ettei tarvitsisi kirjoittaa, eikä puhua yhtään mitään :)

Suurin osa tuntuu olevan ihan tyhjänpäiväistä höpinää jo tuttujenkin kesken. Jos näkee kaverin/tutun/naapurin ja kysellään kuulumisia, niin ainahan siihen kaikki vastaa, että ihan hyvin menee.
Todellisuus voi olla jotain muuta ja molemmat tietää vielä sen, mutta silti jatketaan. Kotona sitten voivotellaan, kun sekin ruojake tuli vielä sellaisia utelemaan ja kysymään, että "mitenkä on mennyt".
Sitten on tietenkin sellaiset ihmiset jotka äskeiseen vastaavat jotain muuta ja heitä pidetään joko tyhminä, hulluina tai melkoisella todennäköisyydellä molempina.

Säästäkin puhutaan, vaikka sille ei mitään voi. Jos on kuuma, niin valitetaan. Jos on pakkasia, niin valitetaan. Jos sataa tai on ollut liian kauan satamatta, niin huonoja asioita nekin.
Kaikista asioista aina valitetaan ja ei varmaankaan ole ihminen jos ei valita.
Se on tosiaan poikkeus, jos joku puolituttu kysyy, että miten on mennyt-->Hyvinhän tässä, mitenkäs itselläsi...
Gabe
03.04.2016 20:14:26
Jukka Häikiö: ...näin, ennen kuin tällekin palstalle pääsee, pitää klikata palkkkia jossa lukee:KESKUSTELUUN, mitä tuokin sitten mahtanee tarkoittaa? Juu, onhan tuolla montakin otsikkoa, yhdessäkään ei vaan taida lukea perhe, tms....
Jos esmes meikäläisen pitäis puhua aina vaan aiheen sisällä, ei tarttis ikinä puhua mitään, lähtee meinaan monasti jo ekalta riviltä sivulauseisiin....muuuutta, kyllä mä aion höpöttää just sen mitä tulee ja toivon et muutkin säilyttää "sananvapauden" otsikoista piittaamatta.
Sitähän vois laittaa vaikka oman saitin pelkästään asiassa pysymistä varten, otsikoiden mahdollisesti näin:Kitarajuttujen ehdollistamisen erikoiset säkeet, ei pisaraakaan ohi nuotin, vapaata arvostelua arvostelun vuoksi, pahan mielen parhaat pirskeet, huumori ja oikea elämä kielletty.....

EDIT

Pitää lähtee hakeen Rouva töistä.....

Oli pakko napsauttaa plussaa. :)
Laulava Kylätohtori
03.04.2016 21:53:55
pappasfin: Sellainen mies, joka ei huomioi naistansa ja perhettään ja pitää naista vaan tuhkakuppina, hellan ja nyrkin välissä ei ole mies eikä mikään vaan säälittävä raukka.

Näin. En myöskään ymmärrä ajatusta, että 'ämmä pitää turpansa kiinni ja moppaa lattiat' sillä aikaa, kun "isäntä" vähän runkkaa kitaran kanssa. Jne. Säälittäviä ovat sellaiset "miehet", jotka parisuhteessa tekevät, kuten lystää, eli elävät kuin sinkut. Miksi sitä sitten pitää parisuhteeseen tunkea ja varsinkin niitä äpäröitä vääntää, jos homma ei kerran kiinnosta. Aikuiset tehköön, mitä tykkää, mutta jätettäisiin ne pakolliset kakarat vääntämättä, jos niiden hoito ei vähääkään kiinnosta.

Jotenkin tuntuu, että monille miehille se vaimo on ennemmin toinen äiti, jonka kanssa voi harrastaa seksiä...

Sorry offtopikin kirjoitukseni

Väärin. Ei kuulu pyytää anteeksi. Jos offtopic on jollekin ongelma, niin kannattaa siirtyä toisille foorumeille. Tai jos offtopic kielletään, niin meikäläisen profiilin voi ylläpito poistaa. Ei mulla ole asiasta mitään sanottavaa, kun en siitä mitään ymmärrä. En kyllä ymmärrä mistään muustakaan, mutta ei se estä kommentoimasta. Päinvastoin, helpompihan se on neuvoja jakaa, kun ei rajoita itseään turhilla faktuaalisilla kahleilla...
They pass too much electricity. -SRV
Gabe
03.04.2016 22:15:31
Tuli näistä perhejutuista aasinsiltana mieleen että kyllä se rahaa vie harrastus kuin harrastus. Esikoinen on innostunut radio ohjattavista, enpä arvannut että niihinkin saa noin paljon kulumaan. Aikoo isompana pikkupoikana kuulemma alkaa ajamaan mikroautoa, pikaisen googletuksen perusteella se on sen hintaluokan harrastus että isin kamarunkkausajat alkavat olla kaukana takana. :D
BugBadWolf
03.04.2016 22:22:52
Gabe: ... Aikoo isompana pikkupoikana kuulemma alkaa ajamaan mikroautoa..

Sinun ei sitten auta muuta kun toivoa että se on kehno kuski. Ka jos se on lahjakas ja kilpailutaso kovenee, lentää Ruokangas kuussa ikkunasta radalle ;D

Bändikaveri touhusi niitä RC-autoja vanhimman poikansa kanssa. Niihin ei mene kuin jokunen Mexico-Fender silloin tällöin. Hauskoja kapineita. Niillä kannattaa aikuistenkin leikkiä. ;D
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Gabe
03.04.2016 22:50:44
BugBadWolf: Sinun ei sitten auta muuta kun toivoa että se on kehno kuski. Ka jos se on lahjakas ja kilpailutaso kovenee, lentää Ruokangas kuussa ikkunasta radalle ;D

Bändikaveri touhusi niitä RC-autoja vanhimman poikansa kanssa. Niihin ei mene kuin jokunen Mexico-Fender silloin tällöin. Hauskoja kapineita. Niillä kannattaa aikuistenkin leikkiä. ;D

Tämä, ja meikäläisen tuurilla nuorimmainen kiinnostuu arvatenkin jostain jääkiekosta tai vastaavasta. Vaimo harrastaa valokuvausta.. ei ole rahanrei`istä puutetta.

Noh, onneksi hänen ukkinsa ovat sellaisia automiehiä että osallistuvat näin jaloihin harrastuksiin mielellään. :D
Jukka Häikiö
03.04.2016 23:23:19

Pianotuntii, rumputuntii, kitaratuntii, futista, temppukouluu, yleisurheiluu, karatee, partioo, cheerleaderii, näin vaan muutamia harrastuksia mainiten ja on muuten jokusen kilsan saanu ajella noita kuutta mukulaa, sinne, tänne ja vähän tonnekin, loppuaika mikä noilta on jääny, on sitten tuherrettu musahommeleita ja siihen liittyvää "oheistoimintaa". Moni sanoo ettei ole aikaa esmes bändihommiin, kun on tullut vaikkapa perhettä, mun mielestä se on enemmänkin kyse siitä, mihin sen aikansa kohdentaa, jos pitää ehtiä harrastamaan, sehän on vaan valinnan paikka, kun kaikkea ei voi saada, niin mihin kohtaan se musa asettuu tärkeysjärjestyksessä, sen jälkeen kun se tärkein, eli oma fämili on hoidettu, niin kuin parhaiten taitaa.
Ihan kelpoisasti on aika riittänyt, kaiken ensiarvoisen jälkeen, ehkäpä se tässä kertoo itselleen, kuinka arvokas elementti toi musa itselle on, kun ei sitä silleen tuu useinkaan miettineeksi.
Sitä se on vaan tehtävä, mitä sattuu tulemaan...
Krice
03.04.2016 23:48:14

Laulava Kylätohtori: Näin. En myöskään ymmärrä ajatusta, että 'ämmä pitää turpansa kiinni ja moppaa lattiat' sillä aikaa

En ymmärrä miksi tuon pitäisi olla ainoa vaihtoehto sille, että on naisen tossun alla. Kun ei se ole sitä.
BugBadWolf
04.04.2016 00:14:14
Krice: En ymmärrä miksi tuon pitäisi olla ainoa vaihtoehto sille, että on naisen tossun alla. Kun ei se ole sitä.

Kun huomisaamuna ikkunasi alla on 1000 raivoavaa feministiä (joista yli puolet miespuolisia puolijulkkiksia ;D), muistanet ettei internetissä voi lausua mitään tuohon viittaavaakaan.

...saati sitten muistuttaa että luonnossa uros vie ja naaras vikisee. Yleensä onnesta ;D
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Myrkky Nuoli
04.04.2016 01:20:10
BugBadWolf: luonnossa uros vie ja naaras vikisee.

Juu ja koirat syö paskaa. Monia hyviä roolimalleja löytyy sieltä eläinmaailmasta.
More Nintendo, less Marshall.
BugBadWolf
04.04.2016 01:37:04
Myrkky Nuoli: Juu ja koirat syö paskaa. Monia hyviä roolimalleja löytyy sieltä eläinmaailmasta.

Ihmiskunnasta löytyy niin huonoja roolimalleja, että edes koko eläinkunta kaikkine variaatioineen ei pääse edes lähelle. Mutta jos tähän yhteyteen nyt välttämättä tarvitaan kytkentä koiriin, niin passaahan se.

Mikä se on, joka yrittää joka tilanteessa miellyttää, liehitellä suorastaan ja joka toimii käskemällä, on nykyisessä luonnollisessa ympäristössään laumansa vihonviimeinen jäsen, saa asioita vain kerjäämällä ja joka ei koskaan, missään tilanteessa, halua olla sekuntiakaan ilman käskijäänsä?

Sen verran voin vastauksesta vihjaista, että sen ei missään tapauksessa pitäisi olla mies.
Myrkky Nuoli
04.04.2016 01:51:51 (muokattu 04.04.2016 01:53:34)
Mun pointti oli ainoastaan, että "luonto" ei ole mikään validi argumentti, koskaan. Itse asiassa tuo on hyvin kliseinen virheanalogia, joka noudattaa useammankin klassisen argumentaatiovirheen kaavaa.

Tyhjällä höpinällä voi tietysti aina yrittää puolustella sovinismia ja muita epäoikeudenmukaisia konstruktioita, mutta itsensä siinä lähinnä nolaa.
More Nintendo, less Marshall.
Laulava Kylätohtori
04.04.2016 10:30:12
Myrkky Nuoli: Mun pointti oli ainoastaan, että "luonto" ei ole mikään validi argumentti, koskaan. Itse asiassa tuo on hyvin kliseinen virheanalogia, joka noudattaa useammankin klassisen argumentaatiovirheen kaavaa.

Tyhjällä höpinällä voi tietysti aina yrittää puolustella sovinismia ja muita epäoikeudenmukaisia konstruktioita, mutta itsensä siinä lähinnä nolaa.

Tämä oli sen verran hyvin sanottu, ettei ole oikeastaan mitään lisättävää...
BugBadWolf
04.04.2016 14:30:12
Myrkky Nuoli:... Itse asiassa tuo on hyvin kliseinen virheanalogia, joka noudattaa useammankin klassisen argumentaatiovirheen kaavaa...

Jos ihmisellä on asiaa, hän voisi toki keskittyä tuomaan sen esiin. Kaikkien argumentaatiovirheiden klassikko on alkaa asiantuntijan äänellä lausumaan argumentointivirheistä.

Hyvänä kakkosena tulee toki natsikortin heiluttelu, joka toki tässä yhteydessä toimii sanalla sovinismi. Kuka tahansa tolkuissaan oleva ihminen ymmärtää, että tällaista käyttävät vain ihmiset, joiden sanottava on loppu, mutta ääntä olisi vielä jäljellä.

Ja noin yleisellä tasolla, eikä erityisesti yhtään kenellekään henkilokohtaisesti osoitettuna lausuttakoon, että miehellä olisi syytä olla munat. Jos ei sellaisia ole, nainen etsii sellaisen jolla on.
Laulava Kylätohtori
04.04.2016 14:37:48
BugBadWolf: Jos ihmisellä on asiaa, hän voisi toki keskittyä tuomaan sen esiin. Kaikkien argumentaatiovirheiden klassikko on alkaa asiantuntijan äänellä lausumaan argumentointivirheistä.

Hyvänä kakkosena tulee toki natsikortin heiluttelu, joka toki tässä yhteydessä toimii sanalla sovinismi. Kuka tahansa tolkuissaan oleva ihminen ymmärtää, että tällaista käyttävät vain ihmiset, joiden sanottava on loppu, mutta ääntä olisi vielä jäljellä.

Ja noin yleisellä tasolla, eikä erityisesti yhtään kenellekään henkilokohtaisesti osoitettuna lausuttakoon, että miehellä olisi syytä olla munat. Jos ei sellaisia ole, nainen etsii sellaisen jolla on.

No voi tsiisus!

Juurihan Myrkky Nuoli toi asiansa esiin. Ja teki sen fiksummin kuin varmaan ketään tässä ketjussa aikaisemmin. Se, että sua vituttaa, ei tee argumentista virheellistä. Ja argumenttivirheestä mainitseminen ei ole argumentti itsessään...

Myrkky Nuoli nyt ei millään tasolla heiluttanut yhtään mitään korttia. Sovinismi mainittiin, mutta ihan eri kontekstissa kuin natsit natsikortin heiluttelussa....
Krice
04.04.2016 14:46:37

Myrkky Nuoli: puolustella sovinismia ja

Jos haluaa tasa-arvoisen suhteen missä nainen ei määrää omien rahojen kuluttamista niin onko se sovinismia?
Laulava Kylätohtori
04.04.2016 14:48:34
Krice: Jos haluaa tasa-arvoisen suhteen missä nainen ei määrää omien rahojen kuluttamista niin onko se sovinismia?

Kuka tällaista on edes väittänyt? Ei ihme, että Suomi uppoaa, jos jengin sisälukutaito on todellakin tällä tasolla...
BugBadWolf
04.04.2016 14:49:58
Laulava Kylätohtori:.... Se, että sua vituttaa, ei tee argumentista virheellistä...

No mutta eihän minua vituta. Mistä kummasta sinä sellaista sait päähäsi? Lukeeko jossain niin? Ettei tässä nyt vain olisi päässyt käymään niin että itse kokisit jonkinlaista tunteen paloa aiheesta?

Tokenehan nyt. Ei tämä maailma niin kauhea paikka ole ;D
Laulava Kylätohtori
04.04.2016 14:51:02 (muokattu 04.04.2016 14:51:56)
BugBadWolf: No mutta eihän minua vituta. Mistä kummasta sinä sellaista sait päähäsi? Lukeeko jossain niin? Ettei tässä nyt vain olisi päässyt käymään niin että itse kokisit jonkinlaista tunteen paloa aiheesta?

Tokenehan nyt. Ei tämä maailma niin kauhea paikka ole ;D

Kyllä se rivien välistä oli aika selkeästi luettavissa... ;)

e. kuten se, että joskus se, mitä ei sano, kertoo paljon enemmän kuin se, mitä sanoo...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)