18is9 07.07.2023 22:30:54 | |
---|
msalama: No mä voisin ostaa ton moddausalustaks, muuten en tiä. Vois laittaa super distortionit niin irtoaisi heavyt! "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
msalama 08.07.2023 20:17:53 | |
---|
Buckerit kehiin joo. Ja sitten parit coolit Justin Bieber-kaiverrukset runkoon ja ihqu Hello Kitty-pleksi kruunaamaan koko komeuden. Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/ |
Guitaristi 14.07.2023 14:40:15 | |
---|
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1840881 H&K Trilogy 399e. Eikös tämä nyt ole jo aika halpa? Huukokettusia saa torilta välillä tosi huokeaan hintaan, tuntuvat pitävän huonosti arvonsa. Switchbladeja ja Triampeja saa murto-osalla uusien hinnalla, nyt myös Trilogya. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
atimoc 14.07.2023 14:49:40 | |
---|
Guitaristi: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1840881 H&K Trilogy 399e. Eikös tämä nyt ole jo aika halpa? Huukokettusia saa torilta välillä tosi huokeaan hintaan, tuntuvat pitävän huonosti arvonsa. Switchbladeja ja Triampeja saa murto-osalla uusien hinnalla, nyt myös Trilogya. Tuon hinta taisi päivittyä kun justiin ilmoitin/myin oman Trilogyni pari päivää sitten 390 eurolla :) Isot putkivahvarit, jotka eivät ole klassikoita tai muuten hypekamaa, tuntuvat liikkuvan Torilla nykyään niin hitaasti että laitoin omaani kerralla halvan hinnan, ettei tarvisi viikkokausia kaupitella. Mutta kimppuun vaan tuohon yo. vahvistimeen jos on putkinuppi haussa, pirun hyvä peli se on, ja monipuolinen. |
Guitaristi 14.07.2023 15:04:55 | |
---|
atimoc: Tuon hinta taisi päivittyä kun justiin ilmoitin/myin oman Trilogyni pari päivää sitten 390 eurolla :) Isot putkivahvarit, jotka eivät ole klassikoita tai muuten hypekamaa, tuntuvat liikkuvan Torilla nykyään niin hitaasti että laitoin omaani kerralla halvan hinnan, ettei tarvisi viikkokausia kaupitella. Mutta kimppuun vaan tuohon yo. vahvistimeen jos on putkinuppi haussa, pirun hyvä peli se on, ja monipuolinen. Näin se taitaa olla. Isossa putkinupissa nykyisillä putkien hinnoilla täysi putkiremppa biasointeineen alkaa lähennellä useasti koko vahvistimen jälleenmyyntiarvoa. Jännä tilanne. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Mho 17.08.2023 19:40:30 | |
---|
|
mpekkanen 17.08.2023 19:51:49 | |
---|
Mho: Nyt on hyvä tele halvalla https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1832760 Itse ostin tänään juuri samanlaisen uuden Tokain, mutta se oli ruusupuuotelaudalla. Muuten ihan samanlainen. Minun kitara maksoi 990€ ja en pidä sitä edes kalliina, koska kitara on älyttömän hyvä. Joku saa todella hyvän telecasterin ja vielä todella halvalla. Vähän aikaa sitten oli samanlainen myös kitarakuussa ja hinta oli 690€. Se ei montaa päivää ollut myynnissä. |
rakula 18.08.2023 10:07:42 | |
---|
mpekkanen: Itse ostin tänään juuri samanlaisen uuden Tokain, mutta se oli ruusupuuotelaudalla. Muuten ihan samanlainen. Minun kitara maksoi 990€ ja en pidä sitä edes kalliina, koska kitara on älyttömän hyvä. Joku saa todella hyvän telecasterin ja vielä todella halvalla. Vähän aikaa sitten oli samanlainen myös kitarakuussa ja hinta oli 690€. Se ei montaa päivää ollut myynnissä. Harmillista, että pelkkä nouto ja noin kaukana pk-seutua. Lähtisi muuten kyllä matkaan. Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
Corto 18.08.2023 14:27:22 | |
---|
rakula: Harmillista, että pelkkä nouto ja noin kaukana pk-seutua. Lähtisi muuten kyllä matkaan. Jeps, samaa katsoin itsekin. Toisaalta positiivisena puolena: taas säästyi rahaa! More Gary, Less Paul |
mpekkanen 18.08.2023 20:27:02 | |
---|
rakula: Harmillista, että pelkkä nouto ja noin kaukana pk-seutua. Lähtisi muuten kyllä matkaan. Voihan sitä kysyä myyjältä jos heittää pari kymppiä bensarahaa, niin onnistuisiko kaupat esim puolimatkassa tai lähempänä pääkaupunkia. Ei se kysyminen ainakaan maksa mitään... Minä olen joskus vienyt varmalle ostajalle Jyväskylästä Helsinkiin kitaran. Tosin kaveri oli sellainen, että on aikaisemminkin tehty kauppaa. |
nikovirtala 19.08.2023 20:49:03 | |
---|
|
habakoski 25.08.2023 15:59:02 | |
---|
mpekkanen: Itse ostin tänään juuri samanlaisen uuden Tokain, mutta se oli ruusupuuotelaudalla. Muuten ihan samanlainen. Minun kitara maksoi 990€ ja en pidä sitä edes kalliina, koska kitara on älyttömän hyvä. Joku saa todella hyvän telecasterin ja vielä todella halvalla. Vähän aikaa sitten oli samanlainen myös kitarakuussa ja hinta oli 690€. Se ei montaa päivää ollut myynnissä. Niinhän siinä kävi, että kävin tämän Kiteeltä ostamassa pois, kun satuin mummolassa käymään siellä. En ollut kitaroita saatika Teleä ostamassa. Myyjä oli oikein mukava! Kitara oli elämää nähnyt, etenkin muutama chippi otelaudassa mietitytti. Mutta muuten kyllä kitara soi hienosti, tuntui laadukkaalta ja näytti sopivasti relikoidulta, niin kaupathan siitä tuli. Japanilaista laatua. Kaula on profiililtaan hyvä, ja body alle 3,5 kiloa painavana makuuni. En yleensä ole bondannut Telejen kanssa (SG- ja stratomiehenä), mutta tästä voisi tulla pitopeli. Ja jos ei tule, niin PK-seudulla varmasti olisi tätä ketjuakin myöten porukkaa jonossa ostamassa kitaran nykykunnossa. Alla tuore kuva parkkikselta, kitara vielä menossa kotiin Espooseen. https://imgur.com/a/Z8iNxFO |
mpekkanen 25.08.2023 16:11:27 | |
---|
habakoski: Niinhän siinä kävi, että kävin tämän Kiteeltä ostamassa pois, kun satuin mummolassa käymään siellä. En ollut kitaroita saatika Teleä ostamassa. Myyjä oli oikein mukava! Kitara oli elämää nähnyt, etenkin muutama chippi otelaudassa mietitytti. Mutta muuten kyllä kitara soi hienosti, tuntui laadukkaalta ja näytti sopivasti relikoidulta, niin kaupathan siitä tuli. Japanilaista laatua. Kaula on profiililtaan hyvä, ja body alle 3,5 kiloa painavana makuuni. En yleensä ole bondannut Telejen kanssa (SG- ja stratomiehenä), mutta tästä voisi tulla pitopeli. Ja jos ei tule, niin PK-seudulla varmasti olisi tätä ketjuakin myöten porukkaa jonossa ostamassa kitaran nykykunnossa. Alla tuore kuva parkkikselta, kitara vielä menossa kotiin Espooseen. https://imgur.com/a/Z8iNxFO Onnittelut kitarasta! Minulla tuo kitara on TTE-55, mutta käsittääkseni se on soittimena ihan sama kuin hiukan vanhempi ATE-55. Joka tapauksessa todella hyvä kitara ja tykkään ulkonäöstäkin. Kaula on just hyvä omaan käteen ja mitään valittamista ei ole. No etumikkiä täytyy aavistus laskea ja takamikkiä vois hieman nostaa, mutta tuo ei ole iso juttu. Mikit on muuten hyvä soundiset. Eikä tämä minunkaan kitara ole liian painava vaan just sopiva. Harmi kun en tällaista tajunnut aikaisemmin hommata :D |
Guitaristi 20.10.2023 12:38:55 | |
---|
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
BulletFace 20.10.2023 13:46:28 | |
---|
Get the best and fuck the rest. |
A-hp 24.10.2023 09:23:16 | |
---|
Ei ole juuri nyt, eikä täälä torilla, mutta eilen illalla oli tori.fi tullut marshall jcm 900 myyntiin, pyyntinä 270e. Ei ollut nyt aamulla enää ilmoitusta. |
XTL 06.11.2023 20:58:38 | |
---|
|
Jonttu 12.11.2023 15:04:55 | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=-w-B6H0abxY |
empires 14.11.2023 06:43:35 | |
---|
mpekkanen: Voihan sitä kysyä myyjältä jos heittää pari kymppiä bensarahaa, niin onnistuisiko kaupat esim puolimatkassa tai lähempänä pääkaupunkia. Ei se kysyminen ainakaan maksa mitään... Minä olen joskus vienyt varmalle ostajalle Jyväskylästä Helsinkiin kitaran. Tosin kaveri oli sellainen, että on aikaisemminkin tehty kauppaa. Näin olen myös kauppoja tehnyt, treffit puolimatkassa ja esim microcube tms paristoilla toimiva vahvari kyytiin autoon. Lights are on but nobody is home.. |
Gary the pine 14.11.2023 20:07:09 | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |