LaMotta 22.11.2018 07:35:38 | |
---|
tuskiz: Tummanharmaat PRS kitarat. Et oo omistanut. Mulla on tuo Friedman. Sirinäpurkki. Menee myyntiin. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
LaXu 22.11.2018 11:42:08 | |
---|
LaMotta: Friedman BE-ODn hehkutus ei aukene minulle. Se on ihan onnistunut pedaaliversio Friedman BE:n soundista monta tonnia halvemmalla. Mielestäni vähän yhden tempun peli kuten oikea vahvistinkin, mutta se temppu on varsin hyvä: modattu Marshall-soundi järeämmällä alakerralla. |
LaMotta 22.11.2018 11:58:47 | |
---|
LaXu: modattu Marshall-soundi järeämmällä alakerralla. Se siinä huonoa just onkin. Sit en ymmärrä mix on treble ja presence säädöt muttei middleä? Tuon puute on lopullinen niitti arkkuun. Tarjotkaa fuzzia tuohon vaihdossa. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Haeroe 22.11.2018 16:57:46 | |
---|
LaMotta: Friedman BE-ODn hehkutus ei aukene minulle. En ole koskaan kokeillut, mutta demojen perusteella on kyllä melkoinen sirinäpurkki. Ei siis aukene minullekaan. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
VIPMetal 24.11.2018 07:59:37 | |
---|
Haeroe: En ole koskaan kokeillut, mutta demojen perusteella on kyllä melkoinen sirinäpurkki. Ei siis aukene minullekaan. Olen yhdellä pikkukeikalla todistanut, että Rolandin Jazz Chorus 120:n päälle tempastiin tuo BE OD purkki. Oli pakko mennä ihmettelemään, että miten sai noin hyvän soundin puhtaan kanavan päälle. Ja pääsin sitte itse testaamaan pedaalia ja kyllä. Paras kokeilemani säröpedaali tuohon tarkoitukseen. Jaa, pitäisköhän se ostaa itelle? |
Kefiiri 24.11.2018 15:16:38 | |
---|
Minustakin vehje vaikuttaa demon perusteella fiksulta. Ei maailman monipuolisin, mutta toimittanee tavoitesoundin melkein minkä vahvistimen kanssa vaan. En ole musiikin asiantuntija. |
Corto 24.11.2018 20:04:10 | |
---|
VIPMetal: Jaa, pitäisköhän se ostaa itelle? Pitäisi. Myyt sitte mulle ku kyllästyt... More Gary, Less Paul |
VIPMetal 24.11.2018 20:59:08 | |
---|
Corto: Pitäisi. Myyt sitte mulle ku kyllästyt... Corto, vanha Predator!!! =DD |
LaMotta 04.12.2018 10:21:32 | |
---|
Alberts overdriven hinnoissa näyttää olevan hypeä. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Jucciz 04.12.2018 11:20:57 | |
---|
LaMotta: Alberts overdriven hinnoissa näyttää olevan hypeä. No mut Pekka veti diu diu. |
LaMotta 04.12.2018 11:34:13 (muokattu 04.12.2018 11:34:38) | |
---|
Jucciz: No mut Pekka veti diu diu. Ja hyvin vetikin. Mut toi boxi ei oo Albert. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
paskiaispaska 04.12.2018 12:17:32 | |
---|
LaMotta: Ja hyvin vetikin. Mut toi boxi ei oo Albert. Yhtään kuuntelua enempää perehtymättä aiheeseen Albert, niin vetelikö se tollasella boksilla? Vai onks tossa sen soundi mikä synty tietystä kitara-vahvistin yhdistelmästä? Ja onko se soundi sama, soitti tota boksia millä kitaralla tahansa ja minkä vahvistimen läpi tahansa? Vai mistä moinen nimi tulee. |
Sarko 04.12.2018 15:17:50 | |
---|
alberts box, instant diu diu. Houlama skuge! "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Kefiiri 04.12.2018 21:14:08 | |
---|
paskiaispaska: Yhtään kuuntelua enempää perehtymättä aiheeseen Albert, niin vetelikö se tollasella boksilla? Vai onks tossa sen soundi mikä synty tietystä kitara-vahvistin yhdistelmästä? Ja onko se soundi sama, soitti tota boksia millä kitaralla tahansa ja minkä vahvistimen läpi tahansa? Vai mistä moinen nimi tulee. Tuskin tuosta boksista soinnin tavoittelussa haittaakaan on. Järvinen ruuvasi eri härveleistä usein tietyn ryhdikkään, ei liian saturoituneen soundin. Eihän sekään aina samalta kuulostanut, mutta samansuuntainen mielikuva tuosta soinnista asiaan perehtyneillä on. Varmaan purkki tarjoaa tuollaisen lähtökohdan soinnin muokkaamiselle. Löperöstä soittajasta ei boksin avulla Järvistä tehdä. Jäsennellyt fraasit, hallittu tatsi ja turhanpäiväisestä räpläyksestä vapaat kehittelyt muodostavat tosi diu diun kovan ytimen. Hinnassa on ilmaa, parin kybän Behringerillä pääsee soinnin puolesta tarpeeksi lähelle, mutta entäs sitten? Jos olisin rahamies, hommaisin tuommoisen heti. En edes tiedä sitä hintaa, liian kallis meikäläiselle joka tapauksessa :D En ole musiikin asiantuntija. |
LaMotta 04.12.2018 21:17:42 | |
---|
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Kefiiri 04.12.2018 21:46:52 (muokattu 04.12.2018 21:49:49) | |
---|
Hinta just kohdallaan ja Järvismäisen jämpti :) (Laitetaan nyt tähän ketjua tulevaisuudessa selaaville näkyviin, että hinta oli tasan 500 erkkiä.) En ole musiikin asiantuntija. |
Laulava Kylätohtori 04.12.2018 22:04:20 | |
---|
LaMotta: Alberts overdriven hinnoissa näyttää olevan hypeä. Päinvastoin, mukavan halpoja ovat. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
LaMotta 04.12.2018 22:10:37 (muokattu 04.12.2018 22:15:40) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Päinvastoin, mukavan halpoja ovat. Ai jaa? No osta multa sinimusta marshall blues breaker mkI nyt erikoistarjoushintaan 750€. Ei hypeä. Silkkaa hyvyyttä. Alkuperäiskuitti ja laatikko. Ei koskaan keikkailtu. Patterikotelon kansi tallessa. Virheetön. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 04.12.2018 22:20:55 | |
---|
LaMotta: Ai jaa? No osta multa sinimusta marshall blues breaker mkI nyt erikoistarjoushintaan 750€. Mutku ei se oo Pekan nuottiin taottu* diu-boxi. :( *Lainasin Sarkon varsin osuvaa sanontaa tuolla. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
p130 04.12.2018 22:48:57 | |
---|
LaMotta: Ai jaa? No osta multa sinimusta marshall blues breaker mkI nyt erikoistarjoushintaan 750€. Ei hypeä. Silkkaa hyvyyttä. Alkuperäiskuitti ja laatikko. Ei koskaan keikkailtu. Patterikotelon kansi tallessa. Virheetön. Tarjoan 75 euroa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |