Decadetroll 16.03.2019 13:56:28 (muokattu 16.03.2019 15:46:29) | |
---|
Perkeleen windowsin päivitys, joka näemmä hajotti tuon usb yhteyden bossin tone studioon... Pari kertaa saanut jollain taikuudella tuon toimimaan, mutta kohta taas connection error. Ois aika hiton näpsäkkä ohjelma, jos nyt vaan toimisi, niinkuin pitää. Läppärissä toimii näemmä vallan mainiosti tuo ohjelma ja yhteys... Pitääkö tässä ratkaisua kehitellessä alkaa pitämään läppäriä katanan päällä, perhana... I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Master of Teräskäsi 2016 |
Progorava 16.03.2019 16:45:54 | |
---|
Decadetroll: Läppärissä toimii näemmä vallan mainiosti tuo ohjelma ja yhteys... Pitääkö tässä ratkaisua kehitellessä alkaa pitämään läppäriä katanan päällä, perhana... W7? No ei hemmeti soikoon ole tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Miksi pilata hyvä hiljaisuus puhumalla? |
Decadetroll 17.03.2019 12:36:12 | |
---|
Progorava: W7? No ei hemmeti soikoon ole tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Eip, vaan w10. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
BugBadWolf 17.03.2019 22:32:50 | |
---|
Decadetroll: Eip, vaan w10. Yleisin pätkimisen syy on se että johto on usb3:ssa (sininen). Vaihda toiseen. Oletko tehnyt jo read me:n ohjeiden mukaan? Tietäisi vähän, mistä alkaa ehdottelemaan korjauksia. Itse asensin lopulta kympin uusiksi, koska ilmeisesti jo kasista kymppiin päivittäessä päivitystietokanta oli rappiolla ja ajurit alkoivat temppuilla niin printtereissä kuin musiikkilaitteissakin. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Decadetroll 18.03.2019 07:03:31 | |
---|
BugBadWolf: Yleisin pätkimisen syy on se että johto on usb3:ssa (sininen). Vaihda toiseen. Oletko tehnyt jo read me:n ohjeiden mukaan? Tietäisi vähän, mistä alkaa ehdottelemaan korjauksia. Itse asensin lopulta kympin uusiksi, koska ilmeisesti jo kasista kymppiin päivittäessä päivitystietokanta oli rappiolla ja ajurit alkoivat temppuilla niin printtereissä kuin musiikkilaitteissakin. Juu, kaikki on testattu. Sekä usb3 että usb2. Ajurit asenneltu, poistettu, kokeiltu vikasietotilassa, työnnetty lyijykynä vasempaan sieraimeen mahdollisimman syvälle, asenneltu usb-kortit ym uudestaan, kokeiltu vanhemmilla ajureilla, päivitelty itse vahvistin, sallittu mikrofonin käyttö sovelluksille jne. Tosiaan kerran-pari saanu toimimaan rukoilemalla Vishnua, mutta muuten ei pelaa ei. Paitsi win10 läppärillä. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
BugBadWolf 18.03.2019 19:41:59 | |
---|
Decadetroll:...rukoilemalla Vishnua, mutta muuten ei pelaa ei. Paitsi win10 läppärillä. Shiva auttaa paremmin. Sota, tuho ja niin edelleen. Kurkkaa ohjauspaneelin laitehallinnasta, josko saisit poistettua ns näkymättömät laitteet. Tämän jälkeen ajuriasennus. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Decadetroll 19.03.2019 06:45:54 | |
---|
BugBadWolf: Shiva auttaa paremmin. Sota, tuho ja niin edelleen. Kurkkaa ohjauspaneelin laitehallinnasta, josko saisit poistettua ns näkymättömät laitteet. Tämän jälkeen ajuriasennus. Tehty jo... Ei tässä nyt varsinaisesti olla ekaa kertaa ns pappia kyydissä näitten wintoosien ongelmien kanssa, mutta nyt on aika kinkkinen ja erikoinen ropleema... Epäilin jo väliin rautapuolen ongelmaa, nimittäin vahvistimen puolella, mutta kun se läppärillä kerta toimii :D No, valmistajan (boss, roland, microsoft) puolelta korjausta odotellessa... I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
BugBadWolf 19.03.2019 19:42:08 | |
---|
Decadetroll:...No, valmistajan (boss, roland, microsoft) puolelta korjausta odotellessa... On Windowsin ongelma. Kuten aiemmin kirosin, asensin kympin uudelleen ja toimii. Kympissä on jotakin päivitystietokantaan liittyviä ongelmia. Onko se sinunkin koneenrakkineesi päivitetty kymppiin vanhemmasta? Veikkaan että omat riesani liittyivät siihen. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Progorava 08.04.2019 17:29:32 | |
---|
Jaksaisko kukaan Katana 50:n omistaja mitata kajarin resistanssin? Miksi pilata hyvä hiljaisuus puhumalla? |
Decadetroll 25.04.2019 17:47:02 (muokattu 25.04.2019 21:06:47) | |
---|
BugBadWolf: On Windowsin ongelma. Kuten aiemmin kirosin, asensin kympin uudelleen ja toimii. Kympissä on jotakin päivitystietokantaan liittyviä ongelmia. Onko se sinunkin koneenrakkineesi päivitetty kymppiin vanhemmasta? Veikkaan että omat riesani liittyivät siihen. Ihan kympin suoraan olen laittanut, en päivittänyt vanhasta. Noh, lopulta kyllästyin tähän paskaan ja asensin winukan uusiksi. Joo-o, toimihan se monta päivää ihan hienosti taas (kuten alussakin) ja sittenpä taas meni käyttökelvottomaksi. Ei nyt nappais juuri alkaa uudelleen wintoosaa laittamaankaan taas... Mutta hetkonen. Äskettäin kone päivitti sen adobe airin ja heti sen jälkeen alkoi oikuttelu! Hmmm... edit. Asennettu vanhempi air (ja tottakai tuo tonekikkare yrittää heti päivittää sen uusimpaan versioon, kuinkas muutenkaan!), mutta vehje ei vaan pelitä taas. Ei saatanan saatana, että alkaa pikkuhiljaa kypsyttää. Pitäsköhän hankkia vaan wintoosa-tabletti, jonka löis kiinni tuohon katanaan, eikä ikänä päivittäis sitä tai ees välttis yhistäis nettiin... Edit 2! Jumalauta... Sain toimimaan sillä, että siirsin langattoman netin usb-mokkulan eri usb-porttiin. Hoh hoijaa. Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
Progorava 25.04.2019 21:46:44 (muokattu 25.04.2019 21:48:33) | |
---|
Decadetroll:Pitäsköhän hankkia vaan wintoosa-tabletti, jonka löis kiinni tuohon katanaan, eikä ikänä päivittäis sitä tai ees välttis yhistäis nettiin... ATKoo on kyllä ihmeellistä välillä. Onhan myös olemassa se Android-alustalle tehty appi, jolla voi komentaa sitä vahvaria. Kuulemma erittäin hyvä. Olikohan se Katana Librarian tjs nimeltään. Miksi pilata hyvä hiljaisuus puhumalla? |
Decadetroll 26.04.2019 06:55:01 | |
---|
Progorava: ATKoo on kyllä ihmeellistä välillä. Onhan myös olemassa se Android-alustalle tehty appi, jolla voi komentaa sitä vahvaria. Kuulemma erittäin hyvä. Olikohan se Katana Librarian tjs nimeltään. Juu, oon sitäki miettiny... Pitänee alkaa tutkimaan vähä noita tablettijuttuja. Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
Decadetroll 26.04.2019 17:42:04 | |
---|
Progorava: Jaksaisko kukaan Katana 50:n omistaja mitata kajarin resistanssin? Mulla kyllä katana 100, mutta eiköpä noissa liene samat kaiuttimet? 7 ohmia näytti meikän mastech. Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
Progorava 26.04.2019 19:44:10 | |
---|
Decadetroll: Mulla kyllä katana 100, mutta eiköpä noissa liene samat kaiuttimet? 7 ohmia näytti meikän mastech. Iha eri kajarit ovat. Miksi pilata hyvä hiljaisuus puhumalla? |
Syntipukki 11.09.2019 12:45:26 | |
---|
paskiaispaska: Just äske soittivat fasulta ja vehjes on korjattu ja noudettavissa. Päätemuuntaja oli kärähtänyt. Iteltä meni kans tuo päätemuuntaja ja viime lauantaina hain katana 100wattisen takaisin kotiin ja tänään keskiviikkona ei lähtenyt enää päälle. Minkä takia tuo mahtaa aina hajota? Onko sinulle käynyt sama homma uudestaan? |
Progorava 11.09.2019 14:36:48 (muokattu 11.09.2019 22:08:54) | |
---|
Syntipukki: Iteltä meni kans tuo päätemuuntaja ja viime lauantaina hain katana 100wattisen takaisin kotiin ja tänään keskiviikkona ei lähtenyt enää päälle. Minkä takia tuo mahtaa aina hajota? Onko sinulle käynyt sama homma uudestaan? Eiköhän tuolla ny lie jokin korjaamaton vika, joka sen rikkoo. Vai luukutatko sitä aina master täkyllä? Hetkinen. Ei kai näissä trankkupeleissä ole päätemuuntajaa.. Joulupukki |
Kylyma 03.10.2019 20:58:30 | |
---|
|
Kontiak 01.01.2020 02:29:46 | |
---|
"Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
Guitarfreak 02.01.2020 07:23:01 | |
---|
Progorava: Eiköhän tuolla ny lie jokin korjaamaton vika, joka sen rikkoo. Vai luukutatko sitä aina master täkyllä? Hetkinen. Ei kai näissä trankkupeleissä ole päätemuuntajaa.. Jos se päätemuuntaja on W10 päälle tehty softakikkare? Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Guri 17.01.2020 18:30:17 | |
---|
Moikka, Mulla on Boss Tone Studion kanssa ongelma eli kun kytken Maciin niin tulee seuraavanlainen ilmoitus Katana connection failure. Please select MIDI/AUDIO device connection. Please turn the unit from slave mode to normal settings. Eli mitä pitää tehdä ja missä |