Gabe 02.05.2016 18:17:21 | |
---|
Laulava Kylätohtori: En edes tiennyt, että ne tekee vahvareita... :D Eikä yhtään hullumman oloisia. Siellähän on Doug Sewell suunnittelemassa ja rakenteet yhdistelmä p2p ja pcb tekniikkaa, pirun hyvältä näyttää ja kuulostaa. Löin Kemperiin muutaman Archer profiilin ja soundaa kyllä tosi hyvältä, tulee Mesan Rectifier mieleen paikoin. "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
BugBadWolf 02.05.2016 18:58:24 | |
---|
Gabe:... tulee Mesan Rectifier mieleen paikoin. Archonissa on sellaista Expressmäistä säröytymistä. Ei siihen recto pysty. https://youtu.be/0Rf9iqGVZr8 En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Gabe 02.05.2016 20:10:05 | |
---|
BugBadWolf: Archonissa on sellaista Expressmäistä säröytymistä. Ei siihen recto pysty. Vahvat Mesafiilikset siitä joka tapauksessa tuli heti kun aloin soittelemaan. En muista enää Expressiä niin tarkasti, mutta sellainen poor mans recto mielleyhtymä siitä kuitenkin tuli. Ei nyt 1:1 sama mutta paljon samoja piirteitä ainakin noiden profiilien perusteella mitä löysin. "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
Seve- 03.05.2016 23:04:09 | |
---|
Kotiin muutti uusi PRS perheenjäsen, SE 245 Tobaco SE 24 Customin kaveriksi. Vaimo ei kyllä vielä tästä tiedä, mutta ehkä sitä ei edes kiinnosta..? :D Olo on taas kuin pikku pojalla jouluna! Ei mulla muuta. ;) |
BugBadWolf 03.05.2016 23:25:04 | |
---|
Seve-: Kotiin muutti uusi PRS perheenjäsen, SE 245 Tobaco SE 24 Customin kaveriksi. Vaimo ei kyllä vielä tästä tiedä, mutta ehkä sitä ei edes kiinnosta..? :D Olo on taas kuin pikku pojalla jouluna! Ei mulla muuta. ;) Onnea perheenlisäyksen johdosta. Noin ystävällisenä neuvona; vaimot eivät siinä n kymmenen kitaran tienoilla enää tunnista uusia laitteita. Siksipä kannattaa omistaa reilusti useampia, jos on olemassa mahdollisuus että uuden kitaran hankkimisesta joutuu tilille. ;D En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Tomtom 04.05.2016 09:05:58 | |
---|
Tai voi sanoa että on lainassa. Pitkäaikaislainassa. Ja aina jos myy jotain niin siitä tulee tehdä iso numero, myyntihinta _reilusti_ enemmän kuin ostohinta. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Gabe 04.05.2016 09:33:26 | |
---|
Tomtom: Tai voi sanoa että on lainassa. Pitkäaikaislainassa. Ja aina jos myy jotain niin siitä tulee tehdä iso numero, myyntihinta _reilusti_ enemmän kuin ostohinta. On se ikävää jos ei aikuinen ihminen saa itselleen kitaraa ostaa. "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
iec 04.05.2016 10:05:29 | |
---|
Gabe: On se ikävää jos ei aikuinen ihminen saa itselleen kitaraa ostaa. Kyllä rehellisyys maan perii, eli ei tuollaisia asioita kannata salailla. Tosin jos rahatilanne on vaikea, joutuu asioita priorisoimaan perheen rahankäytössä. Mutta eipä tehdä tästä keskustelusta nyt parisuhdeterapia-threadia. Siihen voi perustaa ihan oman aiheen :D -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Gabe 04.05.2016 10:48:24 | |
---|
iec: Kyllä rehellisyys maan perii, eli ei tuollaisia asioita kannata salailla. Tosin jos rahatilanne on vaikea, joutuu asioita priorisoimaan perheen rahankäytössä. Mutta eipä tehdä tästä keskustelusta nyt parisuhdeterapia-threadia. Siihen voi perustaa ihan oman aiheen :D -iec Näin kyllä. Itse en ole yhtään kitaraa joutunut piiottelemaan... eipä kyllä tartte lupiakaan kysellä. Perheen menot ovat toki aina etusijalla. Ei tästä sen enempää, ihmetyttää silti aina. :) "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
gunnar 04.05.2016 10:53:59 | |
---|
Gabe: Näin kyllä. Itse en ole yhtään kitaraa joutunut piiottelemaan... eipä kyllä tartte lupiakaan kysellä. Perheen menot ovat toki aina etusijalla. Ei tästä sen enempää, ihmetyttää silti aina. :) Minä ainakin tulkitsin edellä mainitut vaimo kommentit enemmän tai vähemmän vitseiksi ;)! |
Gabe 04.05.2016 12:25:47 | |
---|
gunnar: Minä ainakin tulkitsin edellä mainitut vaimo kommentit enemmän tai vähemmän vitseiksi ;)! Ei sellaista vitsiä ettei toinen puoli totta. ;) "Guitarists are a strange breed. They love modifications just as long as nothing actually changes." -Thomas Blug |
Krice 04.05.2016 12:31:06 | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=vtHd2v9YiEA Vernonilla on aika pitkälle sellainen PRS jonka itsekin haluaisin. Eli kaula hiottu v-muotoiseksi ja floikka kiinni kanteen. Tuon shadow-mikin jättäisin tosin pois, aika ruma hökötys. |
Uto 04.05.2016 13:14:47 | |
---|
Krice: https://www.youtube.com/watch?v=vtHd2v9YiEA Vernonilla on aika pitkälle sellainen PRS jonka itsekin haluaisin. Eli kaula hiottu v-muotoiseksi ja floikka kiinni kanteen. Tuon shadow-mikin jättäisin tosin pois, aika ruma hökötys. Enpä ole kateellinen Vernonin kitarateknikolle. :) I learn tapping so that I need never use it. |
gunnar 04.05.2016 16:30:02 | |
---|
Gabe: Ei sellaista vitsiä ettei toinen puoli totta. ;) Sanoinkin enemmän tai vähemmän vitseiksi ;) |
Mikko L 17.05.2016 02:09:57 | |
---|
Tässä ehdottomasti minun #1 kitara, joka on yksi minun kolmesta PRS-kitarasta. https://www.youtube.com/watch?v=uJl-lU1hhHs Ulkonäöllä on varmasti myös paljon väliä miksi se on lempikitara, mutta pakko sanoa ettei nämä muutkaan kaksi PRS:ää viallisia ole. Yleensä käytän sitä yksilöä, jossa on uusimmat kielet. :) Olisipa kaikki kitarat yhtä hyviä kuin PRS:t. ML Sound Lab: Virallisia kaappipaketteja Fractal Audio Systems Axe-Fx:lle. |
Michi 06.06.2016 14:35:01 | |
---|
-Up The Irons!- |
iec 06.06.2016 14:43:47 | |
---|
Michi: Mitenkähän väleen ne nuo viedään käsistä http://www.musicradar.com/news/guit … nie-marsden-final-run-models-638239 pirkale ku rokkarilla on matti aina väärään aikaan kukkarossa. Juu... jostain lueskelin / katoin youtubesta että pitäisi olla aika laadukkaita nimenomaan nuo Marsdenin nimikkomallit SE-versioina. Omaa kokemusta ei kylläkään ole, eli huhupuheilla mennään tällä kertaa. -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Michi 06.06.2016 16:52:15 | |
---|
iec: Juu... jostain lueskelin / katoin youtubesta että pitäisi olla aika laadukkaita nimenomaan nuo Marsdenin nimikkomallit SE-versioina. Omaa kokemusta ei kylläkään ole, eli huhupuheilla mennään tällä kertaa. -iec Mulla ei ole epäilystäkään etteikö olisi riittävän laadukkaita mun käyttöön. Joka ikinen SE Custom 24 jota olen soittanut on ollut erittäin hyvä. Varmaanki ainoita ton hintaluokan kitaroita, jonka uskaltaisin ostaa testaamatta. Tosin niinpä se on tainnu tähänkin asti, että ostamatta ei testata. -Up The Irons!- |
Randomizer 16.06.2016 10:22:21 (muokattu 16.06.2016 10:22:49) | |
---|
Alkanut prs-kitarat kiinnostamaan. Soitan lähinnä rock/progea kaikenlaisilla vaikutteilla metallista poppiin, kitaran tulisi selvitä särövalleista utuiseen fiilistelyyn mukisematta. Tähän mennessä olen pärjännyt Epiphonen Lespalla mutta haluaisin jotakin parempaa/laadukkaampaa soitinta alle. Olen katsonut mm: http://www.musiikkikullas.fi/kitara … tara-prs-se-torero-scarlet-red.html Tuo näyttää ainakin kuvissa ja videoilla pätevän oloiselta kamppeelta. Onko tuosta mihinkään? Onko ns. liian hevimedl vähän rauhallisempaan soittoon? Lähinnä kysymyksiä herättää nuo mikit, saako niistä hyvän kuuloista cleania ulos. Åkerfeldtin signature voisi olla aika lähellä sitä mitä haen mutta sitä ei tahdo löytyä mistään + haluaisin siitä jonku ei brändätyn version ilman O-logoa. Budjetti ~1k€. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
klobasa 18.06.2016 20:30:33 | |
---|
Oho, torilla PRS Archtop. Tämä taitaa olla toinen kerta ikinä kun muistan nähneeni moisen mnetin torilla. Jos olisin rikas ja keräilijäluonne, niin ostaisin pois ihan vain siksi kun ovat niin harvinaisia ja cooleja. En tosin ole rikas enkä keräilijä, joten... https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1156497 |