Aihe: Suhr Guitars boikottiin - Epic Fails -
1 2 3 4 513 14 15 16 1722 23 24 25 26
KUNU
25.08.2014 06:10:52 (muokattu 25.08.2014 07:18:33)
Seba: Maalarin sormenjälkien rasva jäänyt väliin ennen pintalakkausta?

Nuo jäljet on ilmestyny kahden kuukauden sisällä siitä kun kitaran sain, on pari kuvvaa juuri nuista kohista tuoreeltaan ja kaikki oli silloin vielä kunnossa. Luulis että jos nuin olis käyny niin se olis näkyny heti ko kitaran sain, mutta eipä tuola väliä ennää.

Firman arvio kuvien perusteella oli se että laminointi on noussut ja lakkaus lähtee irti joistaki kohdista. Syytä tuolle eivät osanneet kertoa sen tarkemmin.
jniska
25.08.2014 07:38:25
Kontiak: Perustelepa, miksei KANNATA:

Jos ottaa näin tiukan asenteen kaikkeen, niin ei voi hankkia mitään tai tehdä mitään, koska aina jollain on huonoja kokemuksia jostain palvelusta tai tavarasta.
En puolustele kyllä moista laadunalitusta tai palvelua mitenkään, mutta ei tämä tapaus silti tee Suhrin kaikista tuotteista paskoja tai palvelusta huonoa.
Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa.
jniska
25.08.2014 07:45:35
Decadetroll: Onkos kyseessä frm100-sarjalainen fireman? Jos on, niin ehkei kiinalainen iba ole ihan suhriin verrattavissa?
Meinaan siis vaan sitä, että ei liene kovin poikkeuksellista, että kiinavehkeessä on ongelmia, kun taas suhruttimien pitäis kyllä olla aikalailla virheettömiä pelejä, pienen pajan customeita kun ovat.

Tässäpä ei verrattukaan Ibanezia Suhriin, vaan kirjoitin esimerkin lähinnä ajatuksena toimintatavasta. Kaikenlaista skeidaa tulee vastaan, mutta pääasiassa asioista on pystynyt sopimaan kohtuullisesti.

En millään tavoin puolustele tässä SUHR:n suhtautumista tai toimintaa KUNU:n tapauksessa, tuossa on kaikki mennyt pieleen eikä sitä voi selittelemällä pelastaa.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, mielestäni KUNU on osoittanut tässä kyllä riittävästi pitkämielisyyttä.

Edelleenkään nämä epäonnistumiset eivät vähennä kiinnostustani Suhrin kitaroihin. Ne yksilöt, joita olen päässyt soittamaan, ovat kaikki olleet loistavia kitaroita.
Gabe
25.08.2014 08:41:16 (muokattu 25.08.2014 08:53:00)
jniska: Jos ottaa näin tiukan asenteen kaikkeen, niin ei voi hankkia mitään tai tehdä mitään, koska aina jollain on huonoja kokemuksia jostain palvelusta tai tavarasta.
En puolustele kyllä moista laadunalitusta tai palvelua mitenkään, mutta ei tämä tapaus silti tee Suhrin kaikista tuotteista paskoja tai palvelusta huonoa.

Eipä tässä ole mitenkään ryppyotsaisen tiukka asenne kaikkeen vaan ihan tapaus kerrallaan näitä mietin ja arvioin. :)

Mutta mitenkäs omalla kohdallasi, kun kuulet tällaisen jutun ja jos alat tilaamaan itsellesi omaa kallista customia niin eikö tällaiset kokemukset yhtään vaikuttaisi siihen mihin pajaan lopulta itse päätyisit? Minusta valistunut kuluttaja seuraa miten asiakkaita kohdellaan, pitäähän se valmistajiakin vähän varpaillaan kun ei uskalla tohlata ihan miten sattuu. Kuten sanoin aiemmin niin omalle kohdallenikin on sattunut reklamoitavaa ja tulen asioimaan sellaisten merkkien ja valmistajien kanssa vielä toistekin jotka hoitavat myös reklamaatiot fiksusti ja asiallisesti. Parhaimmillaan asiakkaalle jää reklamaatiostakin hyvä maku suuhun.

jniska: Edelleenkään nämä epäonnistumiset eivät vähennä kiinnostustani Suhrin kitaroihin. Ne yksilöt, joita olen päässyt soittamaan, ovat kaikki olleet loistavia kitaroita.

Minulle tästä kaikesta heräsi epäily siitä että mahtaako kyseinen paja nyt olla vähän liian syvissä vesissä tilaustensa kanssa. Jos työtä on enemmän kuin ehtii tehdä niin laatuhan siinä sitten kärsii. Eikä tuo asiakaspalvelukaan ole kyllä ollut parhaasta päästä. Tämän vuoksi en siis uutena kyllä uskaltaisi tällaiselta pajalta alkaa näin kallista kitaraa tilaamaan, sellaisiakin pikkupajoja kuitenkin on joilla homma toimii... ihan täällä Suomessakin. En kuitenkaan ehkä vanno että en ikinä esimerkiksi käytettyä Suhria ostaisi, mutta kyllähän tällaiset jutut laittaa miettimään valitettavasti senkin kohdalla. Mielenkiinnolla kuitenkin seuraan alkaako tällaisia kokemuksia tupsahdella enemmänkin ja miten ne sieltä päästä hoitaa tämän korjauksen. Suhr on ollut yksi niistä kiinnostavista merkeistä ja aina ollut harkinnassa kun olen uutta kitaraa ollut ostamassa, sen vuoksi on aina vähän harmi kun kuulee tällaisia juttuja.
zedder
25.08.2014 08:42:20
KUNU: Firman arvio kuvien perusteella oli se että laminointi on noussut ja lakkaus lähtee irti joistaki kohdista. Syytä tuolle eivät osanneet kertoa sen tarkemmin.

Tuota samaa ilmenee melkoisen yleisesti USA Jacksoneiden lavoissa, etenkin niissä joissa on helmiäislogo. Olis kyllä hauska tietää mistä se johtuu. Niissä on melkoisen paksu kerros lakkaa/laminointia, liekö sillä jotakin tekemistä asian kanssa?
Jokaisella on oikeus kieltäytyä aikuisten kitaroista.
KUNU
25.08.2014 10:07:49
Gabe: Eipä tässä ole mitenkään ryppyotsaisen tiukka asenne kaikkeen vaan ihan tapaus kerrallaan näitä mietin ja arvioin. :)

Mutta mitenkäs omalla kohdallasi, kun kuulet tällaisen jutun ja jos alat tilaamaan itsellesi omaa kallista customia niin eikö tällaiset kokemukset yhtään vaikuttaisi siihen mihin pajaan lopulta itse päätyisit? Minusta valistunut kuluttaja seuraa miten asiakkaita kohdellaan, pitäähän se valmistajiakin vähän varpaillaan kun ei uskalla tohlata ihan miten sattuu. Kuten sanoin aiemmin niin omalle kohdallenikin on sattunut reklamoitavaa ja tulen asioimaan sellaisten merkkien ja valmistajien kanssa vielä toistekin jotka hoitavat myös reklamaatiot fiksusti ja asiallisesti. Parhaimmillaan asiakkaalle jää reklamaatiostakin hyvä maku suuhun.

Minulle tästä kaikesta heräsi epäily siitä että mahtaako kyseinen paja nyt olla vähän liian syvissä vesissä tilaustensa kanssa. Jos työtä on enemmän kuin ehtii tehdä niin laatuhan siinä sitten kärsii. Eikä tuo asiakaspalvelukaan ole kyllä ollut parhaasta päästä. Tämän vuoksi en siis uutena kyllä uskaltaisi tällaiselta pajalta alkaa näin kallista kitaraa tilaamaan, sellaisiakin pikkupajoja kuitenkin on joilla homma toimii... ihan täällä Suomessakin. En kuitenkaan ehkä vanno että en ikinä esimerkiksi käytettyä Suhria ostaisi, mutta kyllähän tällaiset jutut laittaa miettimään valitettavasti senkin kohdalla. Mielenkiinnolla kuitenkin seuraan alkaako tällaisia kokemuksia tupsahdella enemmänkin ja miten ne sieltä päästä hoitaa tämän korjauksen. Suhr on ollut yksi niistä kiinnostavista merkeistä ja aina ollut harkinnassa kun olen uutta kitaraa ollut ostamassa, sen vuoksi on aina vähän harmi kun kuulee tällaisia juttuja.

Omasta mielestäni ei ole kyse siittä että onko firmat kitarat ennää hyviä vaiko ei, vaan ylipäänsä näin huonot kokemukset ja toiminta puhumattakkaan lähes vittuilevista vastauksista itse firman asiakaspalvelupäälliköltä saa mulle oikeasti niin paska fiiliksen, että oli kitarat kuinka hyviä tahansa niin se ei pelasta tätä asiaa.

Tottakai suosittelen kaikkia kokkeilemmaan Suhrin kitaroita ja tillaahmaan jos siltä tuntuu, mutta olen kuullu ja nähny ite nyt liikaa firman toiminnasta että uskaltaisin pilata kokonaista vuotta tämän kanssa taistellessa.
Laulava Kylätohtori
25.08.2014 10:13:44
Gabe: Tämän vuoksi en siis uutena kyllä uskaltaisi tällaiselta pajalta alkaa näin kallista kitaraa tilaamaan, sellaisiakin pikkupajoja kuitenkin on joilla homma toimii... ihan täällä Suomessakin...

Ymmärrän Jniskan pointin, että jos alkaa jokaista valitusta, mitä netistä löytyy, lukemaan liian tarkkaan, niin hetken päästä ei voi ostaa enää mitään, koska varmasti jokaisesta merkistä löytyy jotain ongelmia.

Mutta kuitenkin. Jos pistän uuteen kitaraan tuhansia euroja ja odotan sitä kuukausia, niin haluan varmistua, että prosessi toimii mahdollisimman täydellisesti. Siksi ainakin itseä vähän epäilyttäisi tilata Suhr, koska olisin itsekin samanlainen "peräpohjolan nobody", joiden tilauksilla ei näytä olevan niin väliä. Tosin sillä nyt ei ole mitään väliä, koska en olisi Suhria muutenkaan ostanut. Minusta (oma subjektiivinen mielipiteeni) ne ovat jotenkin mojottomia ja turhan "kliinisiä", vaikka epäilemättä huippukitaroita ovatkin...
Jumalat puhuvat hullujen suulla...
AngieRainbow
25.08.2014 10:23:41
Paljon KUNU toi sun kitara maksoi abouttiarallaa, jos saa kysyä? 3k, 4k, 5k?

Minulla on ja on ollut aika kalliita kitaroita ja tiedän kokemuksesta, että kun instrumenttiin sijoittaa paljon rahaa, niin sen myös haluaa olevan odotustenmukainen. Kallein kitarani maksoi 4500 euroa (Gibson) ja koin kyllä saavani rahoilleni vastinetta, vaikka luonteelleni uskollisena ko kitara onkin jo myyty.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
jniska
25.08.2014 10:33:14
Gabe: Mutta mitenkäs omalla kohdallasi, kun kuulet tällaisen jutun ja jos alat tilaamaan itsellesi omaa kallista customia niin eikö tällaiset kokemukset yhtään vaikuttaisi siihen mihin pajaan lopulta itse päätyisit?

Kyllä varmasti on vaikutusta, jos näitä juttuja alkaa tulla vastaan koko ajan. Mutta pääsääntöisesti luotan omaan harkintakykyyni ja hankkimaani tietoon. Tekemiini ratkaisuihin ei juuri vaikuta ulkopuoliset mielipiteet tai jutut.

Pitää kuitenkin muistaa se fakta, että näille foorumeille kirjoitellaan huomattavasti suuremmalla pieteetillä juuri huonoista kokemuksista. Mikäli palvelu on mennyt mönkään tai tuote on huono, on kynnys kirjoittaa asiasta johonkin foorumille huomattavasti alhaisempi kuin siinä tapauksessa, että palvelu on ollut hyvää ja tuote mainio.

Esimerkkinä vaikka moni aumerkkiin liittymä keskustelupalsta, joitten viesteistä 90% on valituksia vioista tai huonoista ominaisuuksista. Edelleen kuitenkin nämä valitukset kohdistuvat promillen murto-osiin myydyistä tuotteista.

Paha sana leviää aina sata kertaa tehokkaammin kuin hyvä sana.

Ja edelleenkin olen sitä mieltä että KUNU:n saama palvelu tässä tapauksessa on ollut todella ala-arvoista.
Gabe
25.08.2014 12:33:51
Laulava Kylätohtori: Ymmärrän Jniskan pointin, että jos alkaa jokaista valitusta, mitä netistä löytyy, lukemaan liian tarkkaan, niin hetken päästä ei voi ostaa enää mitään, koska varmasti jokaisesta merkistä löytyy jotain ongelmia.

Mutta kuitenkin. Jos pistän uuteen kitaraan tuhansia euroja ja odotan sitä kuukausia, niin haluan varmistua, että prosessi toimii mahdollisimman täydellisesti. Siksi ainakin itseä vähän epäilyttäisi tilata Suhr, koska olisin itsekin samanlainen "peräpohjolan nobody", joiden tilauksilla ei näytä olevan niin väliä.

Joo, ymmärsin pointin ja olen osittain samaa mieltä. Täsmennetään nyt vielä että en tietystikään tee rajanvetoja jokaisen nettikirjoituksen tai huonon kokemuksen perusteella. Arvioin tietoa kriittisesti kuten kaikkea netissä olevaa tekstiä kannattaa arvioida. Päätöksiin vaikuttaa paljon kuka kirjoittaa, miten kirjoitetaan ja miten vastapuoli on reagoinut. Kyllähän näistä Kunun kaikista kokemuksista paistaa selvästi se että pajalla on liian kova kiire. On lyöty väärät mikit kitaraan, toimitusajat venyy ja venyy, annetaan tyhjiä lupauksia, lakkaus kupruilee kun ei ole annettu kuivua rauhassa. Mutta eniten tässä kuitenkin pöyristyttää se miten huonosti heidän taholtaan kohdellaan maksavaa asiakasta, tällaista toimintaa ei oikein voi puolustella tai selitellä millään. Oma mielipiteeni tämän kyseisen tapauksen julkitulon jälkeen on sellainen että jos olen pistämässä tonnitolkulla rahaa customiin niin sen valmistaja on joku muu kuin sellainen paja missä puuhataan kiireellä ja lähes vittuillaan asiakkaalle asiakaspalvelupäällikon toimesta reklamaatiotilanteessa. Minusta peräpohjolan nobodytkin ansaitsevat asiallista kohtelua, varsinkin kun maksaa itsensä kipeäksi kitarasta. Kyllä tällöin pitää saada sekä hyvä kitara että miellyttävä ostokokemus.

jniska: Kyllä varmasti on vaikutusta, jos näitä juttuja alkaa tulla vastaan koko ajan. Mutta pääsääntöisesti luotan omaan harkintakykyyni ja hankkimaani tietoon. Tekemiini ratkaisuihin ei juuri vaikuta ulkopuoliset mielipiteet tai jutut.

Kyllä minusta muiden asiakkaiden kokemukset tuotteista ja asiakaspalvelusta ovat erittäin arvokasta tietoa joka kannattaa ehdottomasti ottaa huomioon kun pohtii eri vaihtoehtoja. Ainoastaan siitä miten firma on kohdellut aiempia asiakkaitaan voi itsekin arvioida millaista palvelua on mahdollisesti odotettavissa oman tilauksen kanssa. En näe miksi pitäisi ostaa sokkona mitään kun näin netin aikakautena tietoa on niin kätevästi tarjolla. Toki se tieto pitää osata arvioida ja suodattaa, oma harkintakyky ja mielipide minullakin on se ratkaiseva tekijä mutta käytän kyllä saatavilla olevaa tietoa apuna kun muodostan sitä.

Pitää kuitenkin muistaa se fakta, että näille foorumeille kirjoitellaan huomattavasti suuremmalla pieteetillä juuri huonoista kokemuksista. Mikäli palvelu on mennyt mönkään tai tuote on huono, on kynnys kirjoittaa asiasta johonkin foorumille huomattavasti alhaisempi kuin siinä tapauksessa, että palvelu on ollut hyvää ja tuote mainio.

Paha sana leviää aina sata kertaa tehokkaammin kuin hyvä sana.

Totta, mutta juuri tämän takia juuri Suhrin kaltaiselle pienelle kalliita instrumentteja valmistavalle yritykselle jokaisen asiakkaan pitäisi olla arvokas. Tällä alalla kilpailu on niin kovaa että en usko kenelläkään olevan varaa tällaiseen toimintaan. Riippumatta siitä missä asiakas asuu pitäisi valmistajan pyrkiä luomaan ostotilanteesta miellyttävä ja soittimesta hyvä. Kyllä ainakin minua mietityttää että jos he tekevät näin yhdelle asiakkaalle niin mikseivät tekisi myös toiselle. Kuten sanoin niin käytettyä Suhria voisin vielä harkita mutta uutta en ihan heti uskaltaisi niiltä tilata. Seurailen tilannetta, eiköhän sieltä tupsahtele lisääkin vastaavia tapauksia tietoisuuteen jos tällainen toiminta on heillä enemmänkin tapana. Kunu on tuonut tämän tapauksen minusta hyvin esiin ilman turhaa vaahtoamista tai tarinan värittämistä. Faktat on tuotu esiin faktoina ja valmistajan käytökseen on vastattu mielestäni asiallisesti.

KUNU: Omasta mielestäni ei ole kyse siittä että onko firmat kitarat ennää hyviä vaiko ei, vaan ylipäänsä näin huonot kokemukset ja toiminta puhumattakkaan lähes vittuilevista vastauksista itse firman asiakaspalvelupäälliköltä saa mulle oikeasti niin paska fiiliksen, että oli kitarat kuinka hyviä tahansa niin se ei pelasta tätä asiaa.

Tottakai suosittelen kaikkia kokkeilemmaan Suhrin kitaroita ja tillaahmaan jos siltä tuntuu, mutta olen kuullu ja nähny ite nyt liikaa firman toiminnasta että uskaltaisin pilata kokonaista vuotta tämän kanssa taistellessa.

Olen samaa mieltä. Vaikka lopputulos olisikin luvatun laatuinen niin ei ole itselläkään niin paljon aikaa tai energiaa että jaksaisin tuhlata niitä vuoden mittaiseen taisteluun ja mahdollisiin takuukorjauksiin. Se miten tällainen paja kohtelee pientä yksittäistä asiakasta kertaa aika paljon heidän arvoistaan ja toimintatavoistaan. Suhrit on kyllä hyvä soittimia mutta kun puhutaan tämän hintaluokan soittimista niin kyllä siinä pitäisi mennä kaikki muukin ihan nappiin. Yhtä hyviä soittimia saa kuitenkin muualtakin. Mutta toivotaan että tämä takuukorjaus ei muodostu samanlaiseksi taistoksi vaan saat kitaran luvatun toimitusajan puitteissa takaisin. On tässä kyllä kohtuuttomasti kestämistä sattunut teikäläisen kohdalle. :/
Dropped C
25.08.2014 12:48:19 (muokattu 25.08.2014 12:51:03)
Työelämässä olen sen oppinut, että jenkit monesti suhtautuvat suomalaisiin ylimielisesti. Olemme heidän mielestään joku Venäjän provinssi tai jotain ja täällä varmasti tiedetään ja osataan huonommin, kuin siellä.... En tiedä suhtautuvatko kaikkiin ulkomaalaisiin näin.

Tämän vuoksi en itse välttämättä tilaisi sieltä mitään mittatilaustuotetta.
Muovinen
25.08.2014 13:55:27

Ylireagointia tai ei, niin minä en ainakaan laittais euroakaan (enkä dollariakaan, te näsäviisaat) Suhrin suuntaan. Käytettynä eri juttu, mutta eipä noiden kitarat mua kiinnostele kuitenkaan. Liian hifiä.
Kontiak
25.08.2014 14:57:21 (muokattu 25.08.2014 15:01:27)
jniska: Jos ottaa näin tiukan asenteen kaikkeen, niin ei voi hankkia mitään tai tehdä mitään, koska aina jollain on huonoja kokemuksia jostain palvelusta tai tavarasta.

Tähänhän on jo ratkaisu: voi ostaa käytettyjä Suhreja Torilta 0,7 kertaa Thomannin hinta tai sitten voi tilata Suhrilta customin ja kun Epic Fail on parin vuoden jälkeen ohi, niin sanoo, että on näitä muillakin merkeillä.

Mielestäni tuollainen toiminta vaatii tiukkaa asennetta.

Markkinatalouden periaatteiden kannalta taas asiakkaan hoitaessa oman osuutensa (esim. lähettää & hyväksyttää speksit ja maksaa etukäteismaksun) ja valmistajan mokatessa, asiakkaalle ilmaantuu käsiin avoin sekki, johon asiakas saa itse kirjoittaa summan, jolla se oma suu vääntyy taas takaisin hymyyn. Jos se summa taas on niin kova, että valmistajalla ei ole sitä varaa maksaa, niin sittenhän se liiketoiminta ei vaan kannata.
"If you dig it, you must learn it." http://www.truthinshredding.com
vilippon
25.08.2014 17:08:23
siitä olis muuten soppa syntyny jos KUNU olis kerenny myymään tuon kepin
jollekkin tuossa välissä.
VIPMetal
25.08.2014 22:14:52

jniska:
Edelleenkään nämä epäonnistumiset eivät vähennä kiinnostustani Suhrin kitaroihin. Ne yksilöt, joita olen päässyt soittamaan, ovat kaikki olleet loistavia kitaroita.

Tämä. Jos olisin erityisen hyvin toimeentuleva hommaisin varmaan jonku Suhrin kepin. Kaikesta huolimatta.
"I'm waiting for a sunrise, I'm waiting for the end"
KUNU
26.08.2014 01:13:01
AngieRainbow: Paljon KUNU toi sun kitara maksoi abouttiarallaa, jos saa kysyä? 3k, 4k, 5k?

Minulla on ja on ollut aika kalliita kitaroita ja tiedän kokemuksesta, että kun instrumenttiin sijoittaa paljon rahaa, niin sen myös haluaa olevan odotustenmukainen. Kallein kitarani maksoi 4500 euroa (Gibson) ja koin kyllä saavani rahoilleni vastinetta, vaikka luonteelleni uskollisena ko kitara onkin jo myyty.

Höh, eihän tässä kehtaa julkisesti paljastaa asiaa ettei ihmiset pietä minua aivan hulluna. Mutta riittääkö jos sanon että minun mielestä tosi kallis.
pappasfin
26.08.2014 11:20:02 (muokattu 26.08.2014 11:21:15)
KUNU: Höh, eihän tässä kehtaa julkisesti paljastaa asiaa ettei ihmiset pietä minua aivan hulluna. Mutta riittääkö jos sanon että minun mielestä tosi kallis.

Mulle ainakin riittää, kuitenkin useampi tonni maksaa, eikä mun mielestä kukaan ole hullu jos laittaa rahaa reilusti soittimeen tai jopa muuhun, sehän on tärkeintä, että itse tykkää niistä vempaimistaan mihinkä rahansa laittaa ja jos miettii sitä rahan laittoa niin kaippa mäkin menisin hullun kastiin kun menin ostamaan signaturen eli sen Ibanez JEM 7v7, ei se halpa ollut mutta on vaan helvatan hyvä soitin ;D

Rahaa voi hassata paljon huonompaan kuin skitat :D

Toivotaan, että homma tällä kertaa sujuisi paremmin kuin hyvin ja homma hoituisi kohdilleen nopeasti / oikein ja laittaisivat vaikka jotain kunnon hyvitystä kehiin niin olisi iloinen yllätys se.
PappaSFin
AngieRainbow
26.08.2014 11:28:05
KUNU: Höh, eihän tässä kehtaa julkisesti paljastaa asiaa ettei ihmiset pietä minua aivan hulluna. Mutta riittääkö jos sanon että minun mielestä tosi kallis.

Tottahan toki :)

Kalliimman soittimen ostaminen on omalla tavallaan työlästä, kun siltä odottaa (syystäkin) niin paljon. Sitä kun ostaa mökille torilta jonkun 200 euron palacasterin, niin ei se haittaa, jos siinä on vähän sanomista. Sitten kun kitaraan laittaa monta tuhatta euroa, niin ei todellakaan halua, että siinä on mitään vikaa. Vaan kyllä minä aion jatkossakin ostaa niin kalliita kitaroita, kuin varat antaa myöden. En ole vielä löytänyt parempaa tapaa tuhlata rahojani.

Vittumainen juttu kyllä toi sun säätös Suhr:in kanssa...
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Laulava Kylätohtori
26.08.2014 11:29:21

Mitä hullua muutaman tonnin kitarassa on, jolla voi soitella vaikka joka päivä? Entäs sitten 40000 vene, jossa on isot ylläpitokustannukset ja jolla ajetaan kesällä vain muutamana päivänä? Sehän on monien mielestä viisasta, kadehdittavaa ja menestyksen merkki, mutta tiedä sitten...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
zedder
26.08.2014 11:44:21 (muokattu 26.08.2014 11:44:48)
En osaa määritellä missä kohdassa itselläni hintaraja kulkee, mutta olisi se aika tuskallista jos vaikkapa 3000 €:n hienosti ja eksoottisesti pintakäsitelty keppi kolhiutusi rankasti rokatessa. Vitriiniin taitaisi meikäläisellä päätyä semmoinen soittopeli. "Oikeasti" soitettava kitara saisi olla kyllä vähän halvempi, esim. käytetty ja jonkun muun jo hiukan murjoma.

Relikoiduissa ei tietystikään olisi niin väliä, mutta en kyllä oikein moisia luuttuja ymmärräkään noin niinkuin konseptitasolla...
Jokaisella on oikeus kieltäytyä aikuisten kitaroista.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)