Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5138 139 140 141 142343 344 345 346 347
Mr. Speed
01.03.2014 15:05:17
kekkuliheikki: Juu nain toimitaan. Sitten Tohtori siirtaa rahat minulle ja laitan Teradan postiin. :)

Ja sitten sä ostat multa Shivan!
http://www.sieni.us/?id=38
Myrkky Nuoli
01.03.2014 15:07:01
Hengenvaaralliset kamakaasuttelut on vaihtunut semmoseen, että tekis vartin välein mieli lähteä treenikselle soittamaan uutta Bluetonea uudella Essillä. Voi kunpa tämä pysyis tämmöisenä! Kauhea himo soittaa koko ajan ja saada biisejä valmiiksi.
Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä.
antnis
01.03.2014 15:29:25 (muokattu 01.03.2014 15:32:46)
Laulava Kylätohtori: No, ei sitten muuta kuin ostoksille. Saat 1100 eurolla. ;)

Jahas jahas! :D Tarttis kyl vaihtaa autoon tuuulilasi ja vaik mitä. Tää on niin tätä. Tarttiskohan laittaa kone kiinni ennekuin alkaa punkku vaikuttaa ja otan puhelimen käteen ;D
hevikukko
01.03.2014 16:49:05 (muokattu 01.03.2014 18:56:10)
Myrkky Nuoli: Hengenvaaralliset kamakaasuttelut on vaihtunut semmoseen, että tekis vartin välein mieli lähteä treenikselle soittamaan uutta Bluetonea uudella Essillä. Voi kunpa tämä pysyis tämmöisenä! Kauhea himo soittaa koko ajan ja saada biisejä valmiiksi.

Mahtavaa pidä toi! Itsekin käyn vetämässä pari kertaa päivässä harrastehuoneessa muutamat tiluliluliit. Kokoajan tekis mieli laittaa ämyristä Standby On asentoon :D
On se vaan niin hienoa tuo päinvastainen reaaliaikainen Gasitus.
Allekirjoitus:
Laulava Kylätohtori
01.03.2014 17:50:40 (muokattu 01.03.2014 17:54:04)
antnis: Jahas jahas! :D Tarttis kyl vaihtaa autoon tuuulilasi ja vaik mitä. Tää on niin tätä. Tarttiskohan laittaa kone kiinni ennekuin alkaa punkku vaikuttaa ja otan puhelimen käteen ;D

Käsittämätöntä, miten ihmiset tuhlaavat rahansa kaikkeen turhaan kuten auton tuulilasi, vuokra, lainalyhennykset, ruoka, päivähoitomaksut ja sähkö.

Punkku ei ole koskaan turhaa, päinvastoin, yksi tärkeimmistä raharei'istä. Nyt pullo käteen ja annat mennä. Minä odottelen puhelimen vieressä... :)

Morri: Mie luulin jot tää mänt jo...mutta eipä näköjään vielä. Itsekin sitä kuolailin mutta kun olen siitä kummallinen otus, että kaipaisin reverbin vahvistimeen itseensä.

Piti mennä, mutta ostajan kitarakaman ostaja oli mennyt puihin, joten jäi kaupat tekemättä...

kekkuliheikki: Juu nain toimitaan. Sitten Tohtori siirtaa rahat minulle ja laitan Teradan postiin. :)

Siinä sitä taas pyörähtäisi kamaruletti yhden kierroksen, mutta ei se mitään auttaisi. Päivän päästä olisi uudet lelut torilla ja taas odotettaisiin ostajaa otsa hiessä...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Carvel
01.03.2014 18:15:34
Kitarakamojen päivityttyä ajan tasalle on tullut kuume hankkia kaveri telelle. Pirkkalan verkkokaupassa viimein livenä nähtynä j. mascisin jazzmaster on alkanut hiostaa..
WanhaWihtahousu
01.03.2014 22:49:18

Yhyy, kauan ei gäsittömyys kestänyt. Damn you Strymon Timeline! Ihana kapistus. Nyt vaan äkkiä Deluxe Memory Boista eroon ja kauppaan...
http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w TEASER
Krice
02.03.2014 11:29:45

Peavey Valveking 20 Micro vaikuttaa hauskalta.
Muovinen
02.03.2014 20:52:24

Kuka Lappeenrantalainen hakis mulle ton satasen pharaohin? Myyjä ei lähetä. Voin vastapalveluksena lähettää jonkun uppiniskaisen lähetysvastarintaisen oululaisen kamaa sinnepäin ;D
Myrkky Nuoli
02.03.2014 22:37:05
Muovinen: Kuka Lappeenrantalainen hakis mulle ton satasen pharaohin? Myyjä ei lähetä. Voin vastapalveluksena lähettää jonkun uppiniskaisen lähetysvastarintaisen oululaisen kamaa sinnepäin ;D

No nyt aletaan olla alihintojen maailmassa. "En lähetä" -jätkät ärsyttää varsinkin tämmösessä pikkukamassa niin paljon, etten jaksa tehä kauppaa muustakaan. Antaa itestään änkyrän vaikutelman.
Muovinen
03.03.2014 07:48:00

Myrkky Nuoli: No nyt aletaan olla alihintojen maailmassa. "En lähetä" -jätkät ärsyttää varsinkin tämmösessä pikkukamassa niin paljon, etten jaksa tehä kauppaa muustakaan. Antaa itestään änkyrän vaikutelman.

On kyllä ihmeellisen vaikiaa touhua. Ois varmasti tehnyt kaupat lähettämällä jo moneen kertaan ja jopa sillä alkuperäisellä 140 euron hinnalla. Minä voin maksaa hakijalle tuosta posteineen 115e. Jää vähä hakuja :)
kihtaristi
03.03.2014 15:08:11
Les paul Bigsbyllä houkuttaa! Sais olla stankku, jossa puolitettavat burstbuckerit eli jotain tähän tyyliin:

http://i300.photobucket.com/albums/nn2/FatSting/005.jpg

Tietääkö, joku mikä tuo väri on nimeltään? Juuri tuon värinen on mielestäni todella tyylikäs.
kekkuliheikki
03.03.2014 15:14:10
Mulla tulee aina Bigsbysta mieleen joku keskiaikainen kidutusvaline.
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
03.03.2014 15:15:27
kekkuliheikki: Mulla tulee aina Bigsbysta mieleen joku keskiaikainen kidutusvaline.

Minusta Bigsby on todella hieno - paitsi kitarassa...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Gabe
03.03.2014 15:24:54
Ostamani Tokai Goldstar on vihdoin saapunut Ranskasta Suomen puolelle, ei mene varmaan montaa päivää enää. Miten voikin tuntua pitkiltä taas päivät. :-D
kekkuliheikki
03.03.2014 15:26:17 (muokattu 03.03.2014 15:26:31)
Gabe: Ostamani Tokai Goldstar on vihdoin saapunut Ranskasta Suomen puolelle, ei mene varmaan montaa päivää enää. Miten voikin tuntua pitkiltä taas päivät. :-D

Ala nyt hyva mies liikaa hehkuta. Pahempaa lietsomista kun kylatohtorilla kohta. :)

Mita jos ei sovikaan kateen!
En allekirjoita.
Myrkky Nuoli
03.03.2014 16:10:57
Bigsby on ihana, varsinkin trapezoid-mallinen. Samoin Maestro. Taino, molemmat ne on ihan vehkeestä, mutta näyttävät hienolta. Mulla vilahti yhtäkkiä kevyt Bigsby-himo uuteen Essiini, mutta päätin tukahduttaa sen tulella ja voodoolla. Jos mä nyt saan tähän autuaaseen olooni jonkun typerän Bigsby-kuumeen ja pilaan sillä hienon kitaran niin menen sängyn alle, enkä tule pois.
Sammo
03.03.2014 16:23:26
Tän vuoden saldo näyttää tähän mennessä tältä:

Sisään:
Two Rock Studio Pro 35
PRS Grissom/DGT Standard (tänään)
G-Lab GSX-2
TC Electronicic Flashback (tänään)
EHX Soul Food
EHX Glove

Ulos:
Fuchs ODS Mod
Ibanez AM400
Customer: I'd like a jazz metronome, please. Shop guy: Jazz metronome? Customer: Yeah, you know, the ones that only click on 2 and 4.
steelduck
03.03.2014 16:36:27

Käsipuolena sairaslomalla sohvallamakaaminen on vaarallista. Kaksipäivää on tässä ajankuluksi katsellut pedaaliviedeoita youtubesta ja kaasulista on tässä vaiheessa tälläinen:

MXR Dyna Comp
TC Ditto
MXR Distortion+
TC Röttweiler Distortion
Strymon OB.1
Fulltone Clyde wah
Mad Professor Electric Blue Chorus
Big Muff
Wampler Triple Wreck
Gabe
03.03.2014 17:23:59
kekkuliheikki: Ala nyt hyva mies liikaa hehkuta. Pahempaa lietsomista kun kylatohtorilla kohta. :)

Mita jos ei sovikaan kateen!

Tällä on kyllä hyvä mahdollisuus lyödä itsensä läpi. :) Olen vastaavanlaista stratoa päässyt tässä nyt hetken räpeltämään ja todennut oikein mieluisaksi.

Paketin viimeinen sijainti on Finlande, pohdin että mahtavatko tarkemmin ilmoittaa koska tulevat vai onko edessä jännäämistä koska ovikello soi. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)