Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 5347 348 349 350 351
metlica
07.12.2017 08:17:18 (muokattu 07.12.2017 09:35:24)

virhe
What's yours?!
Tympee Huttunen
07.12.2017 08:24:01 (muokattu 07.12.2017 08:24:32)
metlica: Käyttäjän Alembic99 kanssa sovittu kaupat viikko sitten ja olen kysellyt basson perään useamman kerran. Lähetän kun ehdin jne

Taas uusi ilmoitus bassosta torilla!! Varokaa kusettajaa!!!

Voihan se olla, että on kiireitä. Meni sullakin reilusti toista viikkoa lähettää mulle basso rahojen siirtymisen jälkeen. Monesti sitä lupailit matkan varrella, kunnes et viesteihin enää vastaillutkaan.
metlica
07.12.2017 08:25:06

Tympee Huttunen: Voihan se olla, että on kiireitä. Meni sullakin reilusti toista viikkoa lähettää mulle basso rahojen siirtymisen jälkeen. Monesti sitä lupailit matkan varrella, kunnes et viesteihin enää vastaillutkaan.

Päivä viestin jälkeen käyttäjä laittoi uuden ilmoituksen torille.. perus?
What's yours?!
J.Nikkanen
07.12.2017 08:27:25
metlica: Päivä viestin jälkeen käyttäjä laittoi uuden ilmoituksen torille.. perus?

Eeeh mitä, siis sun ostama basso uudelleen torilla?
metlica
07.12.2017 08:28:44

J.Nikkanen: Eeeh mitä, siis sun ostama basso uudelleen torilla?

Kaupat sovittu fender fsr jazz 30.11.

3.12. Lupaus laittaa postiin
4.12. Fsr torilla..
What's yours?!
Tympee Huttunen
07.12.2017 08:33:19
metlica: Päivä viestin jälkeen käyttäjä laittoi uuden ilmoituksen torille.. perus?

No maksoitko sille jo? Jos se ei vaan jaksa lähettää.
metlica
07.12.2017 08:40:42

Tympee Huttunen: No maksoitko sille jo? Jos se ei vaan jaksa lähettää.

Sori jos olet noin katkera että mulla kesti viikko lähettää sulle basso. Olen postittanut n.20 kitaraa ja olet ollut poikkeus. Yleensä lähtee heti.

Kusettajia en ymmärrä. Kaupat sovittu, lähetystä kyselty, luvattu, jne. Uuden ilmoituksen laittaminen tuskin kielii jaksamisen puutteesta
What's yours?!
J.Nikkanen
07.12.2017 08:43:56
metlica: Sori jos olet noin katkera että mulla kesti viikko lähettää sulle basso. Olen postittanut n.20 kitaraa ja olet ollut poikkeus. Yleensä lähtee heti.

Kusettajia en ymmärrä. Kaupat sovittu, lähetystä kyselty, luvattu, jne. Uuden ilmoituksen laittaminen tuskin kielii jaksamisen puutteesta

Mutta siis raha ei ole vaihtanut omistajaa?

Ehkäpä ei vaan kiinostakkaan myydä bassoa sulle ja jos soitinta ei ole maksettu niin eipä tässä sen suurempaa kusetusta vielä ole päässyt syntymään. Erittäin ikävää käytöstä toki, mutta että kusetus? Hmmm... no jaa. Ei.
metlica
07.12.2017 08:48:57

J.Nikkanen: Mutta siis raha ei ole vaihtanut omistajaa?

Ehkäpä ei vaan kiinostakkaan myydä bassoa sulle ja jos soitinta ei ole maksettu niin eipä tässä sen suurempaa kusetusta vielä ole päässyt syntymään. Erittäin ikävää käytöstä toki, mutta että kusetus? Hmmm... no jaa. Ei.

Mulla on kirjallisena sopimus basson vaihdosta. Hän myös halusi että lähetän ensin hänelle basson. Hän myös vaihdon halusi joten sanoin että nou way. Tämän jälkeen hän otti yhteyttä uudelleen ja sovittiin kaupan ehdot. Nyt olen odottanut bassoa jota hän sanoo lähettävänsä ja samalla myy, fair game? Kusettaja se on
What's yours?!
Kefiiri
07.12.2017 08:48:58 (muokattu 07.12.2017 08:50:45)
Tuntuuhan se tietty ärsyttävältä kun asioista on jo sovittu, mutta joskus myyjät pitävät ilmoituksen näkösällä yllättävien käänteiden varalta, kunnes tavara on maksettu (tai bassot vaihdettu).
En ole musiikin asiantuntija.
Tympee Huttunen
07.12.2017 08:49:25 (muokattu 07.12.2017 08:51:46)
metlica: Sori jos olet noin katkera että mulla kesti viikko lähettää sulle basso. Olen postittanut n.20 kitaraa ja olet ollut poikkeus. Yleensä lähtee heti.

Mikä kusetus tossa on ollut, kun et ole sille mitään maksanut? Nyt huudat tyyppiä täällä huijariksi - tyyppiä, jonka nimen, asuinpaikkakunnan ja puhelinnumeron jokainen löytää tori-ilmon perusteella. Ei toi hyvää kaupankäyntiä ole, mutta aika huono huijari kun ei rahaa pyydä.

Eikä tossa meidän tapauksessa mennyt "viikko". Rahat (1300€) siirsin sulle 18.1. Et vastaillut enää edes viesteihin 26.1 mennessä. Lopulta soittelin sulle ja lupailit aina vaan lähettää seuraavana päivänä. 29.1 asia oli hoidossa lukuisien puhelujen jälkeen.

Hoida omat hommasi kaupankäynnin suhteen kuntoon ennen kuin muita syytät julkisesti huijariksi.
metlica
07.12.2017 08:52:11 (muokattu 07.12.2017 08:54:06)

Tympee Huttunen: Mikä kusetus tossa on ollut, kun et ole sille mitään maksanut? Nyt huudat tyyppiä täällä huijariksi - tyyppiä, jonka nimen, asuinpaikkakunnan ja puhelinnumeron jokainen löytää tori-ilmon perusteella. Ei toi hyvää kaupankäyntiä ole, mutta aika huono huijari kun ei rahaa pyydä.

Eikä tossa meidän tapauksessa mennyt "viikko". Rahat (1300€) siirsin sulle 18.1. Et vastaillut enää edes viesteihin 26.1 mennessä. Lopulta soittelin sulle ja lupailit aina vaan lähettää seuraavana päivänä. 29.1 asia oli hoidossa lukuisien puhelujen jälkeen.

Hoida omat hommasi kaupankäynnin suhteen kuntoon ennen kuin muita syytät julkisesti huijariksi.

Yritti saada mua lähettään ensin hänelle tavaraa. Hmmm

Ps kurkkaa mun seinä ja katso onko kaupankäynti kunnossa. Pahoittelin sulle jo että kesti, etänä ei pysty lähettämään mitään ja varmaan muistat olin mökillä
What's yours?!
metlica
07.12.2017 08:55:53

Kefiiri: Tuntuuhan se tietty ärsyttävältä kun asioista on jo sovittu, mutta joskus myyjät pitävät ilmoituksen näkösällä yllättävien käänteiden varalta, kunnes tavara on maksettu (tai bassot vaihdettu).

Joo, mutta että tekee uuden ilmoituksen?
What's yours?!
J.Nikkanen
07.12.2017 09:03:15
metlica: Joo, mutta että tekee uuden ilmoituksen?

Mutta et sä ole vieläkään mitään ostanut tai vaihdossa antanut.

Jospa vaan mieli muuttui eikä jaksanut säätää sun kanssa enempää?
Tympee Huttunen
07.12.2017 09:03:15
metlica: Yritti saada mua lähettään ensin hänelle tavaraa. Hmmm

Ps kurkkaa mun seinä ja katso onko kaupankäynti kunnossa. Pahoittelin sulle jo että kesti, etänä ei pysty lähettämään mitään ja varmaan muistat olin mökillä

Missään kohtaa et mulle mitenkään perustellut mikset voinut lähettää. Sen sijaan lupailit alussa viesteissä aina seuraavaa päivää ja lopulta lopetit vastailun niihinkin. Lopulta puhelimitse lupasit aina seuraavaa päivää ja taisi sekin mennä jo neljänteen päivään siitä, että oikeasti kama liikkui. Mulle on aina ok, vaikka menee vaikka kuukausi kauppojen jälkeen, että tavara liikkuu - kunhan se kerrotaan etukäteen, eikä aina lupailla seuraavaa päivää viikkotolkulla.

Eiköhän toi tyyppi koita saada tosta ensisijaisesti rahaa ja sun vaihtotarjous ei tunnukaan kiinnostavan ja päätti vielä koittaa uudella ilmolla.
metlica
07.12.2017 09:09:34

Tympee Huttunen: Missään kohtaa et mulle mitenkään perustellut mikset voinut lähettää. Sen sijaan lupailit alussa viesteissä aina seuraavaa päivää ja lopulta lopetit vastailun niihinkin. Lopulta puhelimitse lupasit aina seuraavaa päivää ja taisi sekin mennä jo neljänteen päivään siitä, että oikeasti kama liikkui. Mulle on aina ok, vaikka menee vaikka kuukausi kauppojen jälkeen, että tavara liikkuu - kunhan se kerrotaan etukäteen, eikä aina lupailla seuraavaa päivää viikkotolkulla.

Eiköhän toi tyyppi koita saada tosta ensisijaisesti rahaa ja sun vaihtotarjous ei tunnukaan kiinnostavan ja päätti vielä koittaa uudella ilmolla.

Toi tyyppi itse halusi vaihtaa mun kanssa. Mä en ole häntä lähestynyt. Harmi jos torin kaupankäyntimentaliteetti on tätä luokkaa nykyään. Mä olen pitänyt sovitusta kiinni
What's yours?!
metlica
07.12.2017 09:11:47

J.Nikkanen: Mutta et sä ole vieläkään mitään ostanut tai vaihdossa antanut.

Jospa vaan mieli muuttui eikä jaksanut säätää sun kanssa enempää?

Mulla on basso jonka HÄN halusi ollut varattuna hänelle yli viikon. Hän on mua lähestynyt joka kerta paitsi kun olen kysellyt missä se basso menee. Säätää mun kanssa?
What's yours?!
Tympee Huttunen
07.12.2017 09:18:03 (muokattu 07.12.2017 09:20:08)
metlica: Mulla on basso jonka HÄN halusi ollut varattuna hänelle yli viikon. Hän on mua lähestynyt joka kerta paitsi kun olen kysellyt missä se basso menee. Säätää mun kanssa?

Eihän tämä varattuna ole: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1306335

Jos mä nyt ymmärsin ulosannista oikein, hänen pitäisi lähettää basso sulle ensin ja sen jälkeen sinä lähetät. Jos toi ei tunnukaan hänestä hyvältä tavalta, varsinkin kun sulla on toi vaihtoilmo vieläkin voimassa, vaikka vaihdot sovittu?
J.Nikkanen
07.12.2017 09:18:17
metlica: Mulla on basso jonka HÄN halusi ollut varattuna hänelle yli viikon. Hän on mua lähestynyt joka kerta paitsi kun olen kysellyt missä se basso menee. Säätää mun kanssa?

On kyllä perseestä, kyllä näitä ohari-olleja on vastaan tullut mnetin torilla muutamia. Huijaustahan tuossa ei ole vielä munsta tapahtunut mutta melko paskaa meininkiä kyllä ihan riittävästi.
metlica
07.12.2017 09:24:34

Tympee Huttunen: Eihän tämä varattuna ole: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1306335

Jos mä nyt ymmärsin ulosannista oikein, hänen pitäisi lähettää basso sulle ensin ja sen jälkeen sinä lähetät. Jos toi ei tunnukaan hänestä hyvältä tavalta, varsinkin kun sulla on toi vaihtoilmo vieläkin voimassa, vaikka vaihdot sovittu?

Myynti ilmo josta hän otti yhteyttä on ollut varauksessa. Vaihto ilmo vanha.

Jos hän itse ehdottaa jotain / suostuu / sovitaan niin olisiko kenties paikallaan ilmoittaa, hei sori en haluakaan vaihtaa eli elä venaa.? Vai Ok sanoa lähetän lähetän, saat seurantakoodin kohta
What's yours?!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)