hallu 27.02.2014 12:54:14 | |
---|
amatöörivalen: Juuri kun näytti siltä että gas on selätetty niin muija päätti ettei mun sähkökitarasaundi mitenkään sovi meiän yksiöön. Totta kai nyt ois sitten pakko saada hyvät kuulokket. Hyvä ettei tarvitse kaksiota gasittaa:-). Kävimme hiljattain kuulokkeista keskustelua, jos saat ideoita niin tuolla on muutamia näkemyksiä asiasta http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=221868 Ei onni tule ostamalla. Onni tulee soittaen ja lauluja tehden |
Karvamammutti 27.02.2014 12:57:55 | |
---|
amatöörivalen: Juuri kun näytti siltä että gas on selätetty niin muija päätti ettei mun sähkökitarasaundi mitenkään sovi meiän yksiöön. Totta kai nyt ois sitten pakko saada hyvät kuulokket. Alkaa kuulostaa siltä ettei se muia sovi sinne yksiöön. Ainakaan miulla ei moinen mahtuis. Mister is my cowboy. |
Jucciz 27.02.2014 17:05:41 | |
---|
Yksiö nyt ei sovi kuin pieneksi romuvarastoksi. Vai vielä asunnoksi? :D Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Morri 27.02.2014 19:16:51 | |
---|
Jälleen kerran gasittaa uusi kitara, tällä kertaa Evilbayssä, en kerro mikä koska tulette kuitenkin apajille, sen verran sanon että strato (ei liene ylläri) jossa OFR, eikä ihan viime vuosien tuotantoa... ;) Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Laulava Kylätohtori 27.02.2014 19:37:20 | |
---|
No nyt, nyt on gas saavuttanut uuden tason. Hirveä gas hommata (hyvin todennäköisesti) Bassman kitti ja kasata oma vahvistin. En ole vielä päättänyt, teenkö kotelon itse vai ostanko. Itse tekienkin tulee melko kalliiksi, joten ei siinä pahemmin säästä, mutta itse tehty olisi aina itse tehty. Kittejä on eri hintaisia ja nyt on valinnan vaikeutta, että mikä olisi kohtuuhintainen, mutta kuitenkin riittävän laadukas. Huoh, päähän mahtuu vain yksi "fokus" kerrallaan, joten pedaaligasit ym. on menneen talven lumia, nyt gasitellään amp-kittejä.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
JaaGeRMaisTeR 27.02.2014 19:48:48 | |
---|
Laulava Kylätohtori: No nyt, nyt on gas saavuttanut uuden tason. Hirveä gas hommata (hyvin todennäköisesti) Bassman kitti ja kasata oma vahvistin. En ole vielä päättänyt, teenkö kotelon itse vai ostanko. Itse tekienkin tulee melko kalliiksi, joten ei siinä pahemmin säästä, mutta itse tehty olisi aina itse tehty. Kittejä on eri hintaisia ja nyt on valinnan vaikeutta, että mikä olisi kohtuuhintainen, mutta kuitenkin riittävän laadukas. Huoh, päähän mahtuu vain yksi "fokus" kerrallaan, joten pedaaligasit ym. on menneen talven lumia, nyt gasitellään amp-kittejä.... Kerro sitten millaseen päädyt. Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
Laulava Kylätohtori 27.02.2014 19:50:45 | |
---|
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Funkånaut 27.02.2014 21:20:24 | |
---|
Jucciz: Yksiö nyt ei sovi kuin pieneksi romuvarastoksi. Vai vielä asunnoksi? :D No, se riippuu myös tilan tarpeesta. Devatero remesel, desátá bída.
Kuuntelen tämmöistä |
Jucciz 27.02.2014 21:22:40 | |
---|
Funkånaut: No, se riippuu myös tilan tarpeesta. Tietty jos asuu yksin eikä omista eikä harrasta mitään, eikä koskaan vaikkapa kutsu vieraita käymään. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Funkånaut 27.02.2014 21:27:18 | |
---|
Jucciz: Tietty jos asuu yksin eikä omista eikä harrasta mitään, eikä koskaan vaikkapa kutsu vieraita käymään. Katselin itse asiassa samalla vallan veikeitä kämppiä, jotka on tehty 1-x kuljetuskontista. Ihan veikeitä asuntoja niistäkin saatu aikaiseksi. Mutta joo, jonkinmoinen resonaattorikitara kiinnostelis slidesoittoon. Devatero remesel, desátá bída.
Kuuntelen tämmöistä |
JaaGeRMaisTeR 27.02.2014 22:30:00 | |
---|
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
Laulava Kylätohtori 27.02.2014 22:34:50 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Hieno homma. Lisätty muistiin, jos jossain välissä aina kävisi hiukan vilasemassa. Katsotaan, miten homma lähtee käyntiin, vai lähteekö mitenkään. Tämä täytyy nyt vastoin yleisiä tapojani miettiä kunnolla ja loppuun asti. Ettei ole jotain epämääräistä kittiä ja vituiksi mennyttä puolivalmista koteloa nurkissa pyörimässä. Pitäisi löytää riittävän laadukkaat osat kohtuulliseen hintaan ja päättää tekeekö kotelon itse vai ostaako valmiin. Itse tehdyssä olisi aina enemmän mojoa ja se itse nävertäminen olisi tässä se pointti. Mutta kallista siitä kotelosta tulee itsekin tehtynä, jos kunnon tweedit ym. laittaa. Eikä se tekeminen mitään helppoa ole, riittääkö edes rahkeet... Täytyy nyt miettiä kerrankin loppuun asti ennen kuin toimii... :) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
kekkuliheikki 27.02.2014 23:46:20 | |
---|
Olen Suhrn Modern Customin onnellinen omistaja. Ei ole gasittanut tanaan. Ensimmainen paiva varmaan 4 kuukauteen. En allekirjoita. |
Funkånaut 27.02.2014 23:48:07 | |
---|
kekkuliheikki: Olen Suhrn Modern Customin onnellinen omistaja. Ei ole gasittanut tanaan. Ensimmainen paiva varmaan 4 kuukauteen. Viikon päästä surrutin torilla. Devatero remesel, desátá bída.
Kuuntelen tämmöistä |
Gabe 27.02.2014 23:50:07 | |
---|
Laulava Kylätohtori: No nyt, nyt on gas saavuttanut uuden tason. Hirveä gas hommata (hyvin todennäköisesti) Bassman kitti ja kasata oma vahvistin. En ole vielä päättänyt, teenkö kotelon itse vai ostanko. Itse tekienkin tulee melko kalliiksi, joten ei siinä pahemmin säästä, mutta itse tehty olisi aina itse tehty. Kittejä on eri hintaisia ja nyt on valinnan vaikeutta, että mikä olisi kohtuuhintainen, mutta kuitenkin riittävän laadukas. Huoh, päähän mahtuu vain yksi "fokus" kerrallaan, joten pedaaligasit ym. on menneen talven lumia, nyt gasitellään amp-kittejä.... Pitääpä seurata tätä projektia. :) kekkuliheikki: Olen Suhrn Modern Customin onnellinen omistaja. Ei ole gasittanut tanaan. Ensimmainen paiva varmaan 4 kuukauteen. Sehän vaati kovat lääkkeet! :) |
Myrkky Nuoli 28.02.2014 09:38:33 | |
---|
kekkuliheikki: Olen Suhrn Modern Customin onnellinen omistaja. Ei ole gasittanut tanaan. Ensimmainen paiva varmaan 4 kuukauteen. Ai tämä kuvio on vihdoin ohi? Onnea! Itsekin olen nyt sekä Tokai Essin, että Bluetonen onnellinen omista ja vietän nyt täysin GAS-vapaata elämää tili nollilla. Täytyy nauttia niin kauan kun tätä kestää. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
kekkuliheikki 28.02.2014 09:47:50 | |
---|
Myrkky Nuoli: Ai tämä kuvio on vihdoin ohi? Onnea! Itsekin olen nyt sekä Tokai Essin, että Bluetonen onnellinen omista ja vietän nyt täysin GAS-vapaata elämää tili nollilla. Täytyy nauttia niin kauan kun tätä kestää. Nyt vaan turhat kamat pois ja vieroitusta. Keskityn soittoon. En allekirjoita. |
PIM 28.02.2014 09:49:13 | |
---|
Funkånaut: Viikon päästä surrutin torilla. Joo, se on aina arvoitus uuden hankinnan jälkeen, että kumpi iskee ensin, GAS vai BR. En tyytynyt tavanomaiseen. |
kekkuliheikki 28.02.2014 10:46:06 | |
---|
PIM: Joo, se on aina arvoitus uuden hankinnan jälkeen, että kumpi iskee ensin, GAS vai BR. BR!!??? Mikamika tama on? En allekirjoita. |
Jucciz 28.02.2014 10:56:28 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |