Aihe: Omistan Gibsonin ja kaikki on hyvin
1 2 3 4 5132 133 134 135 136301 302 303 304 305
PIM
25.02.2014 09:37:09
Hmmm.... nyt kun tarkemmin miettii niin sen jälkeen kun hommasin ensimmäisen Gibsonin moneen vuoteen viime keväänä on elämässäni tapahtunut kaikenlaista vähemmän positiivista asiaa, mutta siltikään en jotenkin vaan osaa yhdistää näitä keskenään. Pitänee varmaan myydä pois noi pari Gibsonia jos sitten alkaisi taas elämää hymyilemään.
En tyytynyt tavanomaiseen.
Laulava Kylätohtori
25.02.2014 09:38:39
PIM: Hmmm.... nyt kun tarkemmin miettii niin sen jälkeen kun hommasin ensimmäisen Gibsonin moneen vuoteen viime keväänä on elämässäni tapahtunut kaikenlaista vähemmän positiivista asiaa, mutta siltikään en jotenkin vaan osaa yhdistää näitä keskenään. Pitänee varmaan myydä pois noi pari Gibsonia jos sitten alkaisi taas elämää hymyilemään.

Niissä on paha karma ja huono aura...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
YarZoo
25.02.2014 10:12:00 (muokattu 25.02.2014 10:16:40)
Laulava Kylätohtori: Niissä on paha karma ja huono aura...

No jo on hitto, tässäkö se nyt alkoi seviämään. Vuosien murhe ja kärsimys...

Justiin tuossa hinkkailen ja herättelen henkiin etulinjassa ahavoitunutta stankku SG:tä. Tarvitseepi toisaalta tämä pahasilmä juttu melkolailla tieteellistä todistuaineistoa taakseen ennenkuin tuostakaan rutjakkeesta kärsii luopua. Ihmeesti vaan syyhyttää saada vielä uudet mikit paikalleen ja soittovaijerit selekään.

e. En ole mikään äärimmäinen puritantti, mutta onhan nuo jotkut G:n 2014 "uudistukset" aika höperöitä ja perimmäisiltä taustoiltaan läpinäkyviä.
S.N.A.F.U
Sarko
25.02.2014 14:46:01
YarZoo:
e. En ole mikään äärimmäinen puritantti, mutta onhan nuo jotkut G:n 2014 "uudistukset" aika höperöitä ja perimmäisiltä taustoiltaan läpinäkyviä.

Aika ihmeellisiä olleet juurikin nuo "uudistukset".
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
JaaGeRMaisTeR
27.02.2014 23:40:44
Sain aloittajalle tuotua murheita. Siellä ei ole kaikki enään niin hyvin. Täälläpä taas menee mallikkaasti. Parit Gibsonit löytyy. Paluu junioriin oli mahti veto. On se kaikessa ynsinkertaisuudessa loistava kitara.
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216
Gabe
27.02.2014 23:46:01
JaaGeRMaisTeR: Sain aloittajalle tuotua murheita. Siellä ei ole kaikki enään niin hyvin. Täälläpä taas menee mallikkaasti. Parit Gibsonit löytyy. Paluu junioriin oli mahti veto. On se kaikessa ynsinkertaisuudessa loistava kitara.

Onkin muuten pitkästä aikaa tilanne ettei ole yhtään Gibsonia talossa! :O Huh.. tämä tilanne pitää vissiin korjata mahdollisimman pian. Ei ole kuitenkaan muuta kuin hyviä muistoja tästä merkistä.

Pidä huoli juniorista! :)
Gary the pine
02.03.2014 00:55:06 (muokattu 02.03.2014 00:55:47)
Jepsistä joo, nythän on niin, että olen päässyt hyvinkin hartaasti vertailemaan Toksun LC85 ja Gibsonin Customia. Kävi niin hassusti, että kun tuli tuo Standardi taloon, niin se sai jonkun oudon reaktion aikaan, joka toi viikkoa myöhemmin valkoisen Customin tullessaan. Eli niitä näköjään tulee ovista ja ikkunoista kun pää aukeaa. Sitä en tiedä onko se aukottoman hyvä asia...

Mutta siis asiaan, tai tiedä nyt onko tää asiaa vai tajunnanvirtaa, mutta kuitenkin.

Toi tonnin Tokaihan on siis aivan järjettömän hyvä vekotin vaikka viereen laitetaan toi karvan alle kolmen tonnin Customi. On aivan aikuisten oikeasti vaikea perustella itelleen tota rahan käyttöä, kun toi vastine on tota luokkaa. Mulla on nyt toi LC85 korotetussa C:ssä ja möyrii ku rantapiru. Tossa touhussa jopa noi Tokain omat mikit tuntuu olevan ku kotonaan. Sit taas näät G:t on standardi-E:ssä eikä jotenkin edes käy mielessä alkaa noita alemmas pudottamaan. No ehkä puolikkaan, mut jotenkin noi kuulostaa tossa vaan niin sairaan kauniilta.

Hyvät on painoerot, Stanu 3,5kg, Custom 4,3kg ja Toksu 4,8kg. Mulla ei oo ryhtiongelmia, kun on rangan ympärillä muutakin kuin flanellipaita, niin tykkään tosta +4kg tuntumasta. Toi Stanu tuntuu jotenkin melkein liian kevyeltä. Mun Charvelikin painaa 4kg...

Stanu on sairaan paljon kirkkaampi ku Customi ja Customissa taas jotenkin extra-paljon munaa, molemmat 50s rounded mut ihan erilaiset keskenään. Toksun kaula taas öljykaula ja profiililtaan identtinen ton Customin kanssa.

Summa summarum, jos multa joskus fyrkat loppuu siihen malliin, et on pakko pistää kamat lihoiks, niin noista Lessuista taitaa juuri tuo Tokai olla se, joka viimeisenä lähtee. Niin outoa mutta totta.

Itse asiassa mietin tuossa että jos löytyis hieno valkoinen LC85, niin ei tekis yhtään heikkoa vedellä semmosella.
kekkuliheikki
02.03.2014 10:09:36
Gary the pine: Jepsistä joo, nythän on niin, että olen päässyt hyvinkin hartaasti vertailemaan Toksun LC85 ja Gibsonin Customia. Kävi niin hassusti, että kun tuli tuo Standardi taloon, niin se sai jonkun oudon reaktion aikaan, joka toi viikkoa myöhemmin valkoisen Customin tullessaan. Eli niitä näköjään tulee ovista ja ikkunoista kun pää aukeaa. Sitä en tiedä onko se aukottoman hyvä asia...

Mutta siis asiaan, tai tiedä nyt onko tää asiaa vai tajunnanvirtaa, mutta kuitenkin.

Toi tonnin Tokaihan on siis aivan järjettömän hyvä vekotin vaikka viereen laitetaan toi karvan alle kolmen tonnin Customi. On aivan aikuisten oikeasti vaikea perustella itelleen tota rahan käyttöä, kun toi vastine on tota luokkaa. Mulla on nyt toi LC85 korotetussa C:ssä ja möyrii ku rantapiru. Tossa touhussa jopa noi Tokain omat mikit tuntuu olevan ku kotonaan. Sit taas näät G:t on standardi-E:ssä eikä jotenkin edes käy mielessä alkaa noita alemmas pudottamaan. No ehkä puolikkaan, mut jotenkin noi kuulostaa tossa vaan niin sairaan kauniilta.

Hyvät on painoerot, Stanu 3,5kg, Custom 4,3kg ja Toksu 4,8kg. Mulla ei oo ryhtiongelmia, kun on rangan ympärillä muutakin kuin flanellipaita, niin tykkään tosta +4kg tuntumasta. Toi Stanu tuntuu jotenkin melkein liian kevyeltä. Mun Charvelikin painaa 4kg...

Stanu on sairaan paljon kirkkaampi ku Customi ja Customissa taas jotenkin extra-paljon munaa, molemmat 50s rounded mut ihan erilaiset keskenään. Toksun kaula taas öljykaula ja profiililtaan identtinen ton Customin kanssa.

Summa summarum, jos multa joskus fyrkat loppuu siihen malliin, et on pakko pistää kamat lihoiks, niin noista Lessuista taitaa juuri tuo Tokai olla se, joka viimeisenä lähtee. Niin outoa mutta totta.

Itse asiassa mietin tuossa että jos löytyis hieno valkoinen LC85, niin ei tekis yhtään heikkoa vedellä semmosella.

Hommaa sellainen 80-luvun alun Tokai LS-120 niin ei tarvi enaa Lessuja hakea.
En allekirjoita.
Gary the pine
02.03.2014 11:29:38
kekkuliheikki: Hommaa sellainen 80-luvun alun Tokai LS-120 niin ei tarvi enaa Lessuja hakea.

Mun ensimmäinen parempi kepukka junnuna oli just 80-alun cherryburst LS-Tokai (80-lukua siis myös elettiin). Mitään kun ei silloin tajunnut, niin vaihtui Ipaneesin mustaan hevitorrakkoon ja voit uskoa, että kun ne ensimmäiset älysolut ajautu myöhemmin korvien väliin, niin vitutus on ollut uskomaton...
Durty
02.03.2014 20:22:57
Gary the pine: Mun ensimmäinen parempi kepukka junnuna oli just 80-alun cherryburst LS-Tokai (80-lukua siis myös elettiin). Mitään kun ei silloin tajunnut, niin vaihtui Ipaneesin mustaan hevitorrakkoon ja voit uskoa, että kun ne ensimmäiset älysolut ajautu myöhemmin korvien väliin, niin vitutus on ollut uskomaton...

Hahhahhah... Plussa paukahti. On aina ilo huomata, että muutkin kuin minä on joskus tyrinyt soitinkaupoissa.
fox
03.03.2014 00:03:02

kekkuliheikki: Hommaa sellainen 80-luvun alun Tokai LS-120 niin ei tarvi enaa Lessuja hakea.

Ootkohan lukenu nyt tuon otsikon täysin väärin? Tuppaa menemään nää G-aiheiset topikit yleensäkin aina tällaseks "plussaa poksahti, kun kopsuja kehutaan ilman alaleukaa!" -meiningiksi. 8)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
kekkuliheikki
03.03.2014 01:11:26
fox: Ootkohan lukenu nyt tuon otsikon täysin väärin? Tuppaa menemään nää G-aiheiset topikit yleensäkin aina tällaseks "plussaa poksahti, kun kopsuja kehutaan ilman alaleukaa!" -meiningiksi. 8)

Jahas. Tarkoitin vaan, etta olemassa parempiakin kopiota kun tuo mainittu.

Huoh...mainittakoon tahan sitten tuo soittamani 1968 ES-175 joka oli yksi parhaita koskaan soittamiani kitaroita. En tosin omista sita joten kaikki ei ole hyvin.
En allekirjoita.
fox
03.03.2014 01:28:12

kekkuliheikki: Jahas. Tarkoitin vaan, etta olemassa parempiakin kopiota kun tuo mainittu.

Huoh..

No huoh huoh nyt sitten vaan..
Gaben aloitusviestissä jo todettiin, että:

On tullut nyt vastaan useassa kirjoituksessa valitusta siitä ettei paljon positiivisia aloituksia ole aiheesta, tämä onkin varmaan totta koska yleensä negatiivisista kokemuksista noustaan parrikaadeille lippua heiluttamaan mutta hyvät kokemukset omaavat ovat yleensä vain tyytyväisiä omissa oloissaan.

Eli valetaanpa pääsiäisen kunniaksi vähän positiivisia mielikuvia tämän muusikoiden netissä vähän liikaa parjatun merkin ympärille.

Kopiovertailut voi ehken esittää muualla. Ihan sillä tuohon tarrasin, kun tuntuu siltä että kohta ollaan taas "normimeiningissä", jos noita viimesimpiä kirjoitelmia katselee...
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
kekkuliheikki
03.03.2014 09:39:22
fox: No huoh huoh nyt sitten vaan..
Gaben aloitusviestissä jo todettiin, että:

Kopiovertailut voi ehken esittää muualla. Ihan sillä tuohon tarrasin, kun tuntuu siltä että kohta ollaan taas "normimeiningissä", jos noita viimesimpiä kirjoitelmia katselee...

Tama selva. Point taken. :)

*hattu ja halpaan essikeskusteluun*
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
03.03.2014 09:47:19 (muokattu 03.03.2014 09:47:48)
kekkuliheikki: Tama selva. Point taken. :)

*hattu ja halpaan essikeskusteluun*

Mieti nyt vielä. Se on vähän kuin alkoholisti menisi baariin juomaan lasin vettä...

Itse taidan pysytellä kaukana siitä ketjusta, se ei ole hyväksi heikolle ihmiselle...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
kekkuliheikki
03.03.2014 10:08:38
Laulava Kylätohtori: Mieti nyt vielä. Se on vähän kuin alkoholisti menisi baariin juomaan lasin vettä...

Itse taidan pysytellä kaukana siitä ketjusta, se ei ole hyväksi heikolle ihmiselle...

Ei tassa nyt ole hataa.

Arkielaman realiteetit, yksi hankinta ja yrittajaelama laittoivat GASit kuriin.
En allekirjoita.
Gary the pine
03.03.2014 12:49:14
fox:

No jos toi oli mun raapustelmaan osoitettu, niin selevä seikka. Ei ollut dissaavaksi eikä oikein miksikään muuksikaan tarkoitettu, olipahan vaan tajunnanvirtaa aiheesta kun nyt sattuu kaikki nuo kolme samassa telineessä nojaavan. Ja niin monta kertaa noissa keskusteluissa vaaditaan päätä pölkylle, että oletkos koskaan oikeata Geetä edes soittanut...

Paremmuudestakaan ei ollut kyse vaan siitä mikä fiilis itelle noista tuli ja sen hienoisen hämmennyksen ulospurkaus. Että on, kyllä ne Toksut on kovia pelejä ja silti tossa kököttää kaks Gibbonia kaverina. On niissä siis jotain muuta mitä ei käsin kosketella. Ja sitäpaitsi Tokain lapa-lootus on ehkäpä maailman rumin kyhäelmä...

Mutta ehkäpä tota allergia-asetusta vois pikkusen reivata epäherkemmälle, vois jotkut väännötkin jäädä vääntämättä ;-)

GTP out
Wradlin
03.03.2014 13:59:28
Miulla on Tokai
"Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis
Funkånaut
03.03.2014 14:00:22

kekkuliheikki: Ei tassa nyt ole hataa.

Arkielaman realiteetit, yksi hankinta ja yrittajaelama laittoivat GASit kuriin.

Ainakin siihen asti, kun keppejä menee taas torille.
Devatero remesel, desátá bída. Kuuntelen tämmöistä
Durty
03.03.2014 21:58:47
fox: Ootkohan lukenu nyt tuon otsikon täysin väärin? Tuppaa menemään nää G-aiheiset topikit yleensäkin aina tällaseks "plussaa poksahti, kun kopsuja kehutaan ilman alaleukaa!" -meiningiksi. 8)

Ollaanpa sitä nyt herkkiä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)