Sarko 11.02.2014 09:10:31 | |
---|
kosmonausea: Multa ostat kivasti Amfi-Telen :) Ei noi Amfit oikein miellytä esteettisiltä ratkaisuiltaan mutta J. Mascis Jazzari taas miellyttäisi :) "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
jniska 11.02.2014 11:02:03 | |
---|
GAS-peikko kolkuttelee kalloon Marshall JMP-1 etusta. Torillakin olisi muutama sopiva. Sopisi mainiosti BAD CAT unleashin kaveriksi. Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
steelduck 11.02.2014 11:26:18 | |
---|
Kaasuttaa Orangen vahvistimet... onneksi on käsi poikki, niin ei voi testailla mitään... |
Jucciz 11.02.2014 11:36:47 | |
---|
jniska: GAS-peikko kolkuttelee kalloon Marshall JMP-1 etusta. Torillakin olisi muutama sopiva. Sopisi mainiosti BAD CAT unleashin kaveriksi. Ei kai vaan eräs Timppa ole syynä tähän? :) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
jniska 11.02.2014 12:05:51 | |
---|
Jucciz: Ei kai vaan eräs Timppa ole syynä tähän? :) Sä tunnet taustat vähän liiankin hyvin. Mutta et voi väittää ettei sillä JMP:n etusella ja ENGL:n päätteellä ole tehty hienoja saundeja. Kylläpä kyllä, Timo Kivikangas on suuri innoittajani kitaransoitossa. Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
kosmonausea 11.02.2014 14:38:16 | |
---|
Sarko: Ei noi Amfit oikein miellytä esteettisiltä ratkaisuiltaan mutta J. Mascis Jazzari taas miellyttäisi :) No ostat sitten multa sen :D Perkelefantti. |
Sarko 11.02.2014 21:40:17 | |
---|
kosmonausea: No ostat sitten multa sen :D Pitääpä harkita! :D Vittu tämän GASin kanssa, heti kun sai jo pitkään suunnitellun vahvistimen vaihdon suoritettua niin iskee kitara-GASit melkeen pahemmin kuin koskaan. Uskon että tää johtuu siitä kun ei oo päässyt kunnolla soittamaan pariin viikkoon bändin kanssa, tällaisissa tilanteissa olen huomannut GASin nostavan päätään. Pitää siis perustaa uus proggis että pääsee veivaamaan kunnolla. Ps. vaihtakaa joku 80-luvun Tokain isolapainen strato miltei tuliterään El Cabronitaan, paremmat Meksiko-stratotkin kelpais ;) "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Jonubets 11.02.2014 22:41:35 | |
---|
Tekis hirveesti mieli jotain perinteisempää OD-pedaalia, distortion löytyy mutta ehkä jotain miedompaa tarvis kans. Syynä se, että pääsin tuossa yksi päivä kokeilemaan Wampler Plexidrivea, ai jumantsuikka että on hyvänkuuloinen purkki! Tällä minun (opiskelija)budjetillani vaan ei noin kalliita pedaaleja ostella. Ehkä se on ihan hyvä asia mutta ikävästi kuumottelee... se on hyvä ny! |
Muovinen 12.02.2014 13:51:44 | |
---|
Sarko: Vittu tämän GASin kanssa, heti kun sai jo pitkään suunnitellun vahvistimen vaihdon suoritettua niin iskee kitara-GASit melkeen pahemmin kuin koskaan. Uskon että tää johtuu siitä kun ei oo päässyt kunnolla soittamaan pariin viikkoon bändin kanssa, tällaisissa tilanteissa olen huomannut GASin nostavan päätään. Pitää siis perustaa uus proggis että pääsee veivaamaan kunnolla. Niin se on, että soittaminen on paras lääke GAS-kouristuksiin. Heti kun jää soittoaika vähille, niin käsi hamuaa lompsalle. |
jniska 12.02.2014 13:58:11 | |
---|
Muovinen: Niin se on, että soittaminen on paras lääke GAS-kouristuksiin. Heti kun jää soittoaika vähille, niin käsi hamuaa römpsälle. Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
Myrkky Nuoli 12.02.2014 20:21:04 (muokattu 12.02.2014 20:21:20) | |
---|
Sarko: Pitääpä harkita! :D Vittu tämän GASin kanssa, heti kun sai jo pitkään suunnitellun vahvistimen vaihdon suoritettua niin iskee kitara-GASit melkeen pahemmin kuin koskaan. Uskon että tää johtuu siitä kun ei oo päässyt kunnolla soittamaan pariin viikkoon bändin kanssa, tällaisissa tilanteissa olen huomannut GASin nostavan päätään. Pitää siis perustaa uus proggis että pääsee veivaamaan kunnolla. Ps. vaihtakaa joku 80-luvun Tokain isolapainen strato miltei tuliterään El Cabronitaan, paremmat Meksiko-stratotkin kelpais ;) Kyllä! Just olen Bluetonen tilannut ja ES335 GAS räjähti päin naamaa aivan hallitsemattomasti ennenku on päässyt edes käsiksi koko laitokseen. Onneks päädyin modaamaan stratoani vielä entistä miellyttävämmäksi ja se taas hillitsi. Ens viikolla pääsee taas soittamaan kamarunkkausmusaa. Punkin veivaaminen ei kauheesti hillitse kaasuttelua, koska aika sama. Semmoisen oon kanssa huomannut, että kotona on oltava puhuttelevat saundit tai muuten on helvetti valloillaan. Vois loppujen lopuksi säästää aika paljon rahaa hommaamalla jonkun kalliin pelin kotiin :D Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
Bald Anus 13.02.2014 13:19:01 | |
---|
Nyt iski ihan puskista Fender Princeton -GAS. Ehkä myös Vox AC15, pitänee laittaa oma AC30 kiertoon. Kelpuuttanen Fenderin Blues Juniorinkin hätätapauksessa, mutta siinä ei ole tremoloa. sääh |
TexasFlood 13.02.2014 13:39:42 | |
---|
Clapton Strato polttelee taas, kun laitoin tuon Twinoluxin. Joku Sä Baldis olet kyllästynyt siihen? |
Bald Anus 13.02.2014 13:45:53 | |
---|
TexasFlood: Clapton Strato polttelee taas, kun laitoin tuon Twinoluxin. Joku Sä Baldis olet kyllästynyt siihen? En ole ikävä kyllä, heh. Ei ole ollut tilaisuutta kyllästyä, kun sähköissä on jotain vikaa. Takamikki toistuvasti mykkänä, piuhoissa kosketushäikkää. Pitäisi korjauttaa. sääh |
TexasFlood 13.02.2014 13:51:14 | |
---|
Bald Anus: En ole ikävä kyllä, heh. Ei ole ollut tilaisuutta kyllästyä, kun sähköissä on jotain vikaa. Takamikki toistuvasti mykkänä, piuhoissa kosketushäikkää. Pitäisi korjauttaa. Harmi nuo ongelmat. Toivottavasti tulee kuntoon ja kohtuufixillä. Pakko saada jostain Clapton taas itsellekin. |
Bald Anus 13.02.2014 14:03:11 | |
---|
TexasFlood: Harmi nuo ongelmat. Toivottavasti tulee kuntoon ja kohtuufixillä. Pakko saada jostain Clapton taas itsellekin. Puolitoista vuotta sitten huollatin, kun oli tuo sama ongelma, mutta tuli pian uudestaan. Vaatisi ilmeisesti perusteellisempaa laittoa tai jopa piuhojen vaihtoa. En minä noista tiedä. sääh |
Shredator 15.02.2014 16:11:25 | |
---|
Kyllä se vaan GAS-listalle aina tupsahtaa Mesan Dual Recto ja Engl Savage. Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti. |
korvaoo 15.02.2014 17:41:49 | |
---|
Monster La Mesera kaasuttais, semmonen ois myynnissäkin yhessä liikkeessä käytettynä. Onenks ei oo rahaa eikä oikeen mitään järkevää vaihtoonkaan... kaikki paitsi on turhaa. |
Kuha 15.02.2014 18:01:37 | |
---|
Fender Super Reverb -gas. Ainiin, sehän on ollut mulla jo viis vuotta... Old Fenders never die |
mopar 15.02.2014 18:27:48 | |
---|
Kuha: Fender Super Reverb -gas. Ainiin, sehän on ollut mulla jo viis vuotta... Eikös tuolla torilla ole yks vanhempi yksilö... :) http://muusikoiden.net/dyn/users/112469.jpg |