![]() 30.07.2009 12:39:56 (muokattu 30.07.2009 12:51:41) | |
---|---|
Alkanut vähän Gasittaa Nuppi + Kaappi yhdistelmä, kun nyt on alla tuo Vox AD30VT. Miettinyt jo pitkään tuota Blackheartin Little Giantin ostamista ja siihen jotain kaappia kylkeen. Selasin ketjun nopeasti läpi ja kattelin, että ihmiset ovat olleet tyytyväisiä tuohon Blackheartin omaan 1x12 kaappiin. Mitenkäs kaapin elementin laita esim. verrattuna celestionin v30 elementtiin? Sitten sellainen kysymys, että onko joku jo kokeillut tuota nuppia ja jotain kaappia multiefektin kanssa? Efektilenkkihän tuosta puuttuu, mutta kuinka hyvin saa saundeja ulos? Itse haen hyvää neoklassista saundia ja sitten ihan perus kasarihevisaundia etupäässä. Vielä en multiefektiä tosin omista, koska Voxin kanssa eivät multiefektit oikein toimi kunnolla (ei ole efektilenkkiä ja on mallintava vahvari) | |
![]() 03.08.2009 11:03:13 | |
Vieläkin kaipaisin vastauksia noista kaapeista, mitkä toimivat hyvin tuon nupin kanssa. | |
![]() 03.08.2009 12:43:21 | |
Neponen: Vieläkin kaipaisin vastauksia noista kaapeista, mitkä toimivat hyvin tuon nupin kanssa. Valitettavasti ei ole Little Giantin kaverina kokemusta kuin aikaisemmin mainituista Blackheartin omasta 1x12" komerosta ja Marshall 1960ax (Celestion greenback-elementit) komerosta. Olen ollut tyytyväinen kumpaankin kombinaatioon. Veikkaisin että Celestion V30 toimii mainiosti, vaikka itse en Blackheartin omaa Eminence-elementtiä lähtisikään V30:ksi päivittämään. | |
![]() 03.08.2009 19:27:36 | |
rheinone: vaikka itse en Blackheartin omaa Eminence-elementtiä lähtisikään V30:ksi päivittämään. Eli ihan pätevä elementtinä arvaan ma. Kiitos vastauksesta =) | |
![]() 03.08.2009 20:32:03 | |
Neponen: Eli ihan pätevä elementtinä arvaan ma. Kiitos vastauksesta =) Minä saattaisin harkita vaihtoehdoksi vaikka tätä: http://www.thomann.de/fi/vox_v112nt.htm Ei kuitenkaan ihan kauhean paljon kalliimpi ja toi Greenbacki on kyllä mun mielestä erinomaisen hyväsoundinen + mun makuun toi kaapin ulkonäkökin toimii vähän paremmin jos sillä nyt on merkitystä. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. | |
![]() 13.08.2009 15:25:32 | |
Nyt on ihminen vaikean valinnan edessä: Little Giant nuppi + siihen sen oma kaappi ~310e + odottamista että saapuu maahan Handsome Devil -combo ~370e ja voisin heti hakea pois Ehdotuksia immeiset, kumpaan sitä sijoittaisi :) Guns 'n roses - maiden tyyppinen soundi hakusessa opiskelija-asuntolassa :D Vauhti korjaa virheet! | |
![]() 13.08.2009 15:45:18 | |
Louhimo: Nyt on ihminen vaikean valinnan edessä: Little Giant nuppi + siihen sen oma kaappi ~310e + odottamista että saapuu maahan Handsome Devil -combo ~370e ja voisin heti hakea pois Ehdotuksia immeiset, kumpaan sitä sijoittaisi :) Guns 'n roses - maiden tyyppinen soundi hakusessa opiskelija-asuntolassa :D Toivottavasti mnet-toveri hapan kiirehtii kertomaan, irtoaako Handsome Devilistä G*N*R-tsöyndit ilman overdrive/särköpedaaleja edessä. Little Giantin kanssa joutuu sitä säröpedaalia kerrostaloympäristössä käyttämään. Mutta mikäli se on ok, on suositukseni Little Giant. | |
![]() 13.08.2009 20:56:03 | |
Löytyy mm. paha apina + pari muuta OD / Dist pedaalia että ei luulisi olevan ongelma, mutta alkoi tänään vain tuo Devili pahasti kuumottamaan.. Ainoa vaan että combo näyttää jotenkin pieneltä verrattuna esmes little giant nuppiin + kaappiin :) Stna kun ei nyt tiedä mitä sitä tekis... Vauhti korjaa virheet! | |
![]() 13.08.2009 21:33:19 | |
rheinone: Toivottavasti mnet-toveri hapan kiirehtii kertomaan, irtoaako Handsome Devilistä G*N*R-tsöyndit ilman overdrive/särköpedaaleja edessä. No sen verran pitää sanoa tässä vaiheessa, että _mielestäni_ se 7 watin asetus on aivan perseestä. Soundi menee tosi tummaksi ja vaikka preesenssin ja treblen täysille kääntäisi, ei soundi selkene vaan tulee lähinnä piikikkääksi. Toki se on huomattavasti hiljaisempi kuin se 15 wattia, jos ei ole niin nuuka soundistaan. Artikkelia laitteesta pukkaa varmaan tossa sunnuntai-iltana. | |
![]() 13.08.2009 21:39:29 | |
Louhimo: Löytyy mm. paha apina + pari muuta OD / Dist pedaalia että ei luulisi olevan ongelma, mutta alkoi tänään vain tuo Devili pahasti kuumottamaan.. Ainoa vaan että combo näyttää jotenkin pieneltä verrattuna esmes little giant nuppiin + kaappiin :) Stna kun ei nyt tiedä mitä sitä tekis... Little Giant peliin sitte. Hyvä kone. | |
![]() 13.08.2009 21:41:07 | |
Hetkonen ja wattafak? Blackheart=Blackstar, vai mitä saatanaa? | |
![]() 13.08.2009 21:42:48 | |
JAK: Hetkonen ja wattafak? Blackheart=Blackstar, vai mitä saatanaa? Älä hätäile. Elohiiri sun silmääs sekoitti, eri asioita nuo ovat. | |
![]() 13.08.2009 21:44:13 | |
hapan: Älä hätäile. Elohiiri sun silmääs sekoitti, eri asioita nuo ovat. No jumalantio, nyt on puurot ja vellit ihan sekasin. Pitääpä metsästää sitten käyttökokemukset tosta Blackstarista.. | |
![]() 13.08.2009 21:44:16 | |
rheinone: Little Giant peliin sitte. Hyvä kone. Kiinnostaisi vaan jo pikkuhiljaa testata mitenkä vahvistimen (devilin) oma särö käyttäytyy kun eteen lykkää pahan apinan. Että saako riittävät säröt pedaaleista vai onko tuossa pirulaisessa oikeasti käyttökelpoista pörinää :) Vauhti korjaa virheet! | |
![]() 13.08.2009 21:48:07 | |
Louhimo: Kiinnostaisi vaan jo pikkuhiljaa testata mitenkä vahvistimen (devilin) oma särö käyttäytyy kun eteen lykkää pahan apinan. Että saako riittävät säröt pedaaleista vai onko tuossa pirulaisessa oikeasti käyttökelpoista pörinää :) Käyt testaamassa, jos kerran on mahdollisuus? Eihän sun sitä pakko ole ostaa. | |
![]() 30.09.2009 14:53:15 | |
Iteltä löytyy tuo Little Giant + Mesan 1x12 Thiele kaappi. Omistan toistaiseksi vain humbucker mikeillä valikoituja keppejä mutta mm. Bad Monkeyn kanssa pörinää irtoaa tarvittaessa mukavasti sekä 3W että 5W asennoissa. Ei tuon pöntön oma särökään kelvoton ole, ja sopii mielestäni hyvin OD purkkien pohjaksi. Ja meteliä riittää treenikselläkin jossei tarvitse peltorit päässä soittaa. Kliiniä saundia on kyllä vaikea saada aikaiseksi kovilla volyymeillä, varsinkin jos on vähän ärhäkämmät mikit kyseessä... | |
![]() 04.12.2009 19:19:10 | |
Kellään sattuisi olemaan kokemuksia tuosta hotheadista (blackheart BH100h) ? Itse testailin soundatassa, mutta aika tuli vastaan tutkiessa noita kaikkia ominaisuuksia. Vaikutti ainakin, mmm, helvetin monipuoliselta. | |
![]() 25.03.2010 21:18:18 | |
Moro taas uutta ja ihmeellistä taas tästä Vintage-hirmusta! Valittelin pitkä aika sitten ihmeellisistä sivuäänistä mun Handsome Devilista, ja ny se selvis. Tää Eminencen Blackheartille suunnitteleman elementin johdot resonoivat F-A sävelillä niin karmeesti, että ne hakkaa elementin metalliosia, ja siitää se ääni tulee! Suosittelen todella testaamaan just sillä yksilöllä mitä meinaatte ostaa ennen kuin päätöstä teette. | |
![]() 25.03.2010 23:05:29 | |
Moro taas uutta ja ihmeellistä taas tästä Vintage-hirmusta! Valittelin pitkä aika sitten ihmeellisistä sivuäänistä mun Handsome Devilista, ja ny se selvis. Tää Eminencen Blackheartille suunnitteleman elementin johdot resonoivat F-A sävelillä niin karmeesti, että ne hakkaa elementin metalliosia, ja siitää se ääni tulee! Suosittelen todella testaamaan just sillä yksilöllä mitä meinaatte ostaa ennen kuin päätöstä teette. no tuota, jos vaan käy asettelemassa ja vaikka teippailemassa niitä johtoja niin etteivät resonoi enää. | |
![]() 26.03.2010 17:11:03 | |
jpjanhun: no tuota, jos vaan käy asettelemassa ja vaikka teippailemassa niitä johtoja niin etteivät resonoi enää. Saa kyllä jo kikkailla kun on johdot magneetin ja kartion välissä. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)