Aihe: Ran Guitars
1 2 3 4 512 13 14 15 1668 69 70 71 72
hullu_ukko
25.05.2006 20:08:38
Anteeks nyt vaan, mutta miks te työllistätte heppua turhilla hinta-arvioilla? Jokatoinen lähettää sinne hinta-arvioo, mutta jopa 2 on tainnut tilata kitaran. Lukekaa tätä ketjua niin saatte suurinpiirtein hinnan.

Anteeks nyt vaan, mutta miksi siellä sivulla olis tuollanen mahdollisuus jos heppu ei niihin viitsisi vastata?
Olishan se helpompaa kaikille jos siellä toimis tuo hinnan arviointi niinku jacksonilla eli automaattisesti mutta tuskin lähes täysin kaavamaisiin kyselyihin pienillä lisäyksillä on kovin vaikeaa antaa arvioitua hintaa.
Esim. Neck-thru (tietty hinta)
Floikka (tietty hinta)
Mikit (tietty hinta)

Ainoat asiat mitkä vaikeuttaa arviointia on se että joku saattaa haluta jotain erikoisempia mikkejä tai jotain sustainer-systeemeitä.
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! Satan's got me by the balls! khassera: ''Straton vibraattori + puupala''
Artist
25.05.2006 20:10:08
Tätä mäkin mietin, että kuinka moni näitä on oikeasti tilannut? Kaksiko?

Jeah, ja threadissa hypetetään, että kundi osaa tehdä minkälaisia kitaroita tahansa ja vielä halvalla!

No offense tietenkään, ja varmasti laadukkaita keppejä tekee, mutta eipä taida kenelläkään olla kokemusta kuinka hyvin taitaa perinteistemmän mallisten kitaroiden saati sitten joidenkin 8-kielisten tekemisen.
"And I've lost my light, for I toss and turn I can't sleep at night"
Ze Kink
25.05.2006 20:11:16 (muokattu 25.05.2006 20:12:57)
http://www.music123.com/DiMarzio-X2N-7-i420108.music kyllä sitä täällä myydään?

Näköjään on, my bad. Ei DiMarzion sivuilla ollut kyllä mitään mainintaa, outoa.

E: No hahhah miksei sinne saisi lähettää hintakyselyitä, ei siinä nyt mitenkään paljoa hommaa ole vastailla noihin. Just tavallista suomalaisille tämä "no emmä nyt kehtaa vaivata, äh". Mulla meni n.10min kun tuohon tuli vastaus.
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa
Ben_D
25.05.2006 20:14:13

Anteeks nyt vaan, mutta miksi siellä sivulla olis tuollanen mahdollisuus jos heppu ei niihin viitsisi vastata?
Olishan se helpompaa kaikille jos siellä toimis tuo hinnan arviointi niinku jacksonilla eli automaattisesti mutta tuskin lähes täysin kaavamaisiin kyselyihin pienillä lisäyksillä on kovin vaikeaa antaa arvioitua hintaa.
Esim. Neck-thru (tietty hinta)
Floikka (tietty hinta)
Mikit (tietty hinta)

Ainoat asiat mitkä vaikeuttaa arviointia on se että joku saattaa haluta jotain erikoisempia mikkejä tai jotain sustainer-systeemeitä.

Ei ole kyse viitsimisestä, mutta tää alkaa vaikuttaa joltain hauskalta tehdään Custom kitara leikiltä. Ostakaa niitä kitaroita! :)

Ja asiaan...mä olen soittanut Ran Custom RR skeballa. Helvetin hyvä kitara. Ei mitään moitittavaa.
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
Invader
25.05.2006 20:18:08
Anteeks nyt vaan, mutta miks te työllistätte heppua turhilla hinta-arvioilla? Jokatoinen lähettää sinne hinta-arvioo, mutta jopa 2 on tainnut tilata kitaran. Lukekaa tätä ketjua niin saatte suurinpiirtein hinnan.

Omasta puolestani voin sanoa että kun mulla seuraavaks on tonniviissataa laittaa kitaraan niin Ran on aika helkkarin vahvoilla. Eikä se oikeastaan kirpaisis niin pahastikaan kun se maksetaan kahdessa erässä. :)

Olen pitäytynyt lähettämästä omaa tarjouspyyntöäni viimeiseen asti, just sen takia ettei tulis turhaa työtä Dariuszille. Nyt vaan Rico-lookalike-gas on kasvanut sen verran kovaksi että oli pakko ottaa selvää meneekö tuon mallisen heviveen teettäminen haluamillani spekseillä liian kalliiksi. Eipä mennyt.
Tai sitten ei..
Ben_D
25.05.2006 20:20:48

Omasta puolestani voin sanoa että kun mulla seuraavaks on tonniviissataa laittaa kitaraan niin Ran on aika helkkarin vahvoilla. Eikä se oikeastaan kirpaisis niin pahastikaan kun se maksetaan kahdessa erässä. :)

Olen pitäytynyt lähettämästä omaa tarjouspyyntöäni viimeiseen asti, just sen takia ettei tulis turhaa työtä Dariuszille. Nyt vaan Rico-lookalike-gas on kasvanut sen verran kovaksi että oli pakko ottaa selvää meneekö tuon mallisen heviveen teettäminen haluamillani spekseillä liian kalliiksi. Eipä mennyt.

Juuh...Bernie Rico skittoja on Euroopasta kait lähes mahdoton saada muualta kun Ranilta mittatilaustyönä.
Invader
25.05.2006 20:23:10
Juuh...Bernie Rico skittoja on Euroopasta kait lähes mahdoton saada muualta kun Ranilta mittatilaustyönä.

Ebay:sta lähtis kyllä, Ricolla on vaan hintataso ihan pilvissä. Noilla haluamillani spekseillä oleva Rico on listahinnaltaan jossain kolmen tonnin paikkeilla.

Annihilatorin Jeff Waters on nyt myös Ranin miehiä

Aika hauska se video, ihme tyyppi se Waters.
Tai sitten ei..
Ben_D
25.05.2006 20:26:19

Aika hauska se video, ihme tyyppi se Waters.

Hauska tyyppi ja Skolnickin ohella maailman mahtavin soittaja, IMO.
Invader
25.05.2006 20:31:23
Hauska tyyppi ja Skolnickin ohella maailman mahtavin soittaja, IMO.

Samaa mieltä. Just tuossa soittelin (lue:yritin) Never Neverlandilta biisejä. Ei taitu oikein vielä, yllättäen. Kurko kepittäjä kyllä, ei voi muuta sanoa.
Tai sitten ei..
orjake
25.05.2006 20:55:11
Kunhan kuukauden päästä tulee tili niin luultavasti Custom Invader tuolta lähtee tilaukseen, ei ole paha kun kerran saa kahdessa osassa maksaa.
"It's time to kick ass and chew bubblegum...and I'm all out of gum."
J.RA
25.05.2006 21:53:04
Mulla meni n.10min kun tuohon tuli vastaus.

Tekeekö se kitaroita ollenkaan...? ;)
-Sellasta se vaan on-
McNulty
25.05.2006 22:53:37
Minä laitan omassa pienessä hiljaisuudessa rahaa jemmaan jotta RANin saan jossain vaiheessa. Malli, mitat ja mensuurit sekä hardware on selvillä, mutta vielä pähkäilen viimeistelyä. Hinnankin tiedän suunnilleen kun joskus aikoinaan Dariuszille lähetin tiedustelun. Nyt ei muuta kuin pitkäjänteistä säästämistä ja jossain vaiheessa sitten rahaa D:lle ja kitara valmistukseen. Kiirettä ei ole, mutta itse kyllä olen RANia ostamassa kunhan vain on fyffet kasassa. Yksi tiedustelu siis riitti :)
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
ollikainen
25.05.2006 22:56:59

Minä laitan omassa pienessä hiljaisuudessa rahaa jemmaan jotta RANin saan jossain vaiheessa. Malli, mitat ja mensuurit sekä hardware on selvillä, mutta vielä pähkäilen viimeistelyä. Hinnankin tiedän suunnilleen kun joskus aikoinaan Dariuszille lähetin tiedustelun. Nyt ei muuta kuin pitkäjänteistä säästämistä ja jossain vaiheessa sitten rahaa D:lle ja kitara valmistukseen. Kiirettä ei ole, mutta itse kyllä olen RANia ostamassa kunhan vain on fyffet kasassa. Yksi tiedustelu siis riitti :)

Millasta kepukkaa ajattelit?
Ei mitään...
Super-Jari
25.05.2006 22:58:51

Dimeä se ajatteli.
Miltä tuntuisi odottaa kun saisi jatkaa ja jatkaa ja jatkaa?
McNulty
25.05.2006 23:06:39

Dean ML-tyylistä. Kansi loimuvaahteraa, reunoissa bindaukset. Takaosa mahonkia ja saa myös pysyä naturalina. Kannen sävytyksestä vielä pähkäilen. Neckthru-rakenne mahonkikaulalla ja eebenpuisella otelaudalla, special inlayt. Duncanin mikit, 3-way kytkin, master vola ja master tone. OFR tallaksi ja pari muuta sellaista pientä viritystä joista sitten lisää kunhan kitaraan on rahat koossa ja työstäminen on aloitettu :)
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
ninos
25.05.2006 23:13:01

Sama täällä. Alle tonnin pääsin omani kanssa, mikä on todella vähän customista.
Hampparit<3
Räbbänä
25.05.2006 23:19:57
Sama täällä. Alle tonnin pääsin omani kanssa, mikä on todella vähän customista.

Millasen tilasit?
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
ninos
25.05.2006 23:28:43

Millasen tilasit?

En vielä mitään tilannut, mutta aikeissa on :) Stratocaster, H-H mikitys, floikka, leppäbody, vaahteraotelauta/kaula, banaanilapa, 1xvolume ja siinä tärkeimmät.
Hampparit<3
Jormaz
25.05.2006 23:33:35
En vielä mitään tilannut, mutta aikeissa on :) Stratocaster, H-H mikitys, floikka, leppäbody, vaahteraotelauta/kaula, banaanilapa, 1xvolume ja siinä tärkeimmät.

Ohoh, halpaa. Oon vähän haaveillut tämmösestä: Strato, 1xH, floikka, tiikerimaalaus.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Räbbänä
25.05.2006 23:35:58

Jaa, samanlaista hintaluokkaa olis varmaan se strato jossa ois vaahterakaula/otelauta, vaahterabody, reverse stratolapa ja 22nauhaa ja floikka. Ja tallassa vain yksi humppari.

Yks ajatus on ollut etsiä halpa Bullet strato ja modata sitä jotakuinkin vastaavanlaiseksi, mutta ilman floikkaa.
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)