JartZA 17.05.2006 01:27:47 | |
---|
Mulla on toi Blues Overdrive. Yksi kummallinen ominaisuus siitä on kuitenkin ilmennyt. Pedaali tuntuu "vuotavan". Vaikka kytkin on poljettu off-asentoon, kääntäessä volumea ja gainia, puhdas ääni alkaa muroutumaan molempien namiskoiden puolenvälin jälkeen. Missä mahtaa vika olla? "SG - nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
J.RA 17.05.2006 09:11:28 | |
---|
Missä mahtaa vika olla? Merkki. :) -Sellasta se vaan on- |
cruel_destiny 17.05.2006 12:45:43 | |
---|
kyselesin tuosta behkun lattiamallisesta virittimestä? onko jollekulle tullut jo? toimiiko? myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin, myös näitä uudempia hi-gaineja saa tarjota... :D |
Ben_D 17.05.2006 12:46:22 | |
---|
Onko tietoo koska digital delay on markkinoilla. Mun kampi ei soi ilman delayta :) |
tomukka 17.05.2006 12:54:52 (muokattu 17.05.2006 13:02:15) | |
---|
kyselesin tuosta behkun lattiamallisesta virittimestä? onko jollekulle tullut jo? toimiiko? Onko tietoo koska digital delay on markkinoilla. Mun kampi ei soi ilman delayta :) Sekä delayn, että tunerin piti saapua Thomanilta 15.4. Eipä ole kuulunut. Kohta olen vuoden odottanut. Tuskin tulee koskaan... Laitoin juuri uuden tiedustelun Thomanille. Ilmoittelen mitä vastaavat. |
Zakk 17.05.2006 13:39:25 | |
---|
Tulee myös korvien ero mieleen ja nythän sentään tässäkin kohtaa ketjua puhumme behringeristä jotka mitä ilmeisemmin todella yksilöitä. Joo, se on kyllä totta, mä en mikään hirveä hifisti ole, joten en pikku kohinoita välttämättä edes "huomaa". "Where there's a whip there's a way" |
tomukka 17.05.2006 14:35:20 | |
---|
Thomanilta kertoivat, että kesäkuun puolivälissä on Behringer luvannut toimittaa efektejä kauppiaille. Heh, heh... Sen päivän kun näkis. |
PIM 17.05.2006 14:56:53 | |
---|
Thomanilta kertoivat, että kesäkuun puolivälissä on Behringer luvannut toimittaa efektejä kauppiaille. Heh, heh... Sen päivän kun näkis. Hyvät ihmiset, ottakaa nyt huomioon että aina kun puhutaan tulevista päivämääristä, oli sitten kyse mummon kuolinpäivästä jota perinnön toivossa odotellaan tai jonkun tuoteen julkaisupäivästä, niin aina on kyse ARVIOISTA eikä FAKTOISTA. Ja mitä kauemmaksi tulevaisuuteen joku päivä arvioidaan niin sitä suurempi todennäköisyys on että lopullisella päivämäärällä sitten kun tapahtuma tapahtuu ei ole mitään tekemistä alkuperäisen arvion kanssa. Tässäkin Behringerien tapauksessa niin mistä kukaan tietää, vaikka kyse olisi siitä, että pedaalien kysyntä olisi yllättänyt Behringerin ja tehtaat painais liukuhihna punaisena pedaalia maailmalle ja tästä syystä uusien mallientuotantoonsaanti olisi lykkääntynyt alkuperäisistä arvioista. Yks luonnon laki jonka olen ollut huomaavinani on että kukaan ei koskaan halua niitä tuotteita joita, sillä hetkellä on saatavilla vaan aina kaikki haikailevat tulevien tai jo myynnistä poistuneiden tuotteiden perään. Näin ainakin näitä mnetin keskusteluja lukiessa näyttää. Poika tuli kotiin. Kiitos, KERHO!!!!!! (Mage: Elämme hienoja aikoja!) |
ministeri 18.05.2006 15:41:11 | |
---|
Hyvin pelitti treenitilanteessa eilen toi ostamani behku phaser. Hyvältä kuulosti kun pääsi jyvälle kuinka säätää sitä...En mitään kummempia hurinoita tms huomannut. Kyllä taidan tällaisissa vähemmän käytössä olevissa efekteissä tyytyä näihin Behringereihin, ainakin hetken. Sitten jos hajoaa niin ostan esim. sen electro harmonixin venäjä phaserin. pitäisköhän vaihtaa kitaraa... |
Jackie 18.05.2006 16:05:01 | |
---|
Tilasinpa huvikseen tänään phaserin ja flangerin. Ensiviikolla lisää tästä aiheesta... When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
Mäntyin 20.05.2006 16:12:39 | |
---|
Eilen tuli toi lattiaviritin perille ja toimi ekojen reenien perusteel ainaki hyvin. |
ministeri 20.05.2006 19:53:46 | |
---|
Eilen tuli toi lattiaviritin perille ja toimi ekojen reenien perusteel ainaki hyvin. mielenkiintoista! Onko selkeästi seisaaltaan luettava näyttö?? pitäisköhän vaihtaa kitaraa... |
tomukka 20.05.2006 21:51:34 | |
---|
Eilen tuli toi lattiaviritin perille ja toimi ekojen reenien perusteel ainaki hyvin. Mistä tilasit vai ostitko jostain liikkeestä? Minä olen oottanut Thomanilta viritintä melkein vuoden. |
Feggy 21.05.2006 13:58:24 | |
---|
Nost. Kerropa lisää siitä virittimestä. Onko selkeä näyttö, poistaako signaalin virityksen ajaksi? "Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
- Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia |
Mäntyin 21.05.2006 15:11:36 (muokattu 21.05.2006 15:13:43) | |
---|
Jep eli tilasin thomannilt viime viikon torstaina ja tän viikon perjantaina se tuli postiin. On selkeä näyttö, sen näkee vaikka sokea mummo. signaalin katkeamist en pystyny viel testaa ku oli kaks pedaalii mut yks patteri eikä muuntajaa, mut kyl sen pitäis katketa. Toimi hyvin sekä basson et kitaran kanssa. Mielestäni hyvinkin samanlainen laite ku bossin vastaava, ainoastaan vaan muovinen. Todella tyytyväinen olin tohon vehkeeseen ekan käytön perusteella. |
Feggy 21.05.2006 15:13:25 (muokattu 21.05.2006 15:15:34) | |
---|
Jep eli tilasin thomannilt viime viikon torstaina ja tän viikon perjantaina se tuli postiin. On selkeä näyttö, sen näkee vaikka sokea mummo. signaalin katkeamist en pystyny viel testaa ku oli yks patteri eikä muuntajaa, mut kyl sen pitäis katketa. Toimi hyvin sekä basson et kitaran kanssa. Mielestäni hyvinkin samanlainen laite ku bossin vastaava, ainoastaan vaan muovinen. Todella tyytyväinen olin tohon vehkeeseen ekan käytön perusteella. Tänks. Menee hankintaan. Taidan kyllä odottaa siihen asti, että Soundstoreen tulee noita. "Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
- Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia |
ministeri 21.05.2006 15:35:15 | |
---|
Tänks. Menee hankintaan. Taidan kyllä odottaa siihen asti, että Soundstoreen tulee noita. itse jo lähetin soundstoreen e-mailin ja tiedustelin että onko tulossa milloin... pitäisköhän vaihtaa kitaraa... |
BenGlenton 24.05.2006 03:09:27 | |
---|
itse jo lähetin soundstoreen e-mailin ja tiedustelin että onko tulossa milloin... Onko kuulunut mitään Soundstoren suunnalta? Soundatan sivuilla lukee pedaalin hinnaksi 23 euroa. Pitänee soitella löytyykö viritintä hyllystä, kun eivät perskuleet viitsi maileihinsa vastailla. www.supremecourtband.fi |
tomukka 24.05.2006 10:27:03 | |
---|
Jep eli tilasin thomannilt viime viikon torstaina ja tän viikon perjantaina se tuli postiin. On selkeä näyttö, sen näkee vaikka sokea mummo. signaalin katkeamist en pystyny viel testaa ku oli kaks pedaalii mut yks patteri eikä muuntajaa, mut kyl sen pitäis katketa. Toimi hyvin sekä basson et kitaran kanssa. Mielestäni hyvinkin samanlainen laite ku bossin vastaava, ainoastaan vaan muovinen. Todella tyytyväinen olin tohon vehkeeseen ekan käytön perusteella. Nyt lähti T-kaupalle palautetta. Minä ootan spedua yli puoli vuotta ja kaveri saa sen viikossa... |
BenGlenton 24.05.2006 11:48:02 | |
---|
Soundatan sivuilla lukee pedaalin hinnaksi 23 euroa. Pitänee soitella löytyykö viritintä hyllystä, kun eivät perskuleet viitsi maileihinsa vastailla. Soundatassa ei kavereilla ollu mitään hajua koska behringer toimittaa spdeuja heille. Joten pakko venailla, stana. www.supremecourtband.fi |