jhakwe 05.10.2015 18:39:35 (muokattu 05.10.2015 18:40:29) | |
---|
J_Mantyla: Olen itse aina luvannut pitää ensimmäiselle ostajaksi ilmoittautuvalle tavarat vaikka jälkeen päin toinen kandidaatti on tarjonnut jopa yli pyytämäni summan. Kerran mennyt kiville. Tosin suurin osa noista kaupoista on tullut tehtyä suuntaan tai toiseen täällä foorumilla vuosia vaikuttaneiden kavereiden kanssa ... No näin. Varaillessa on usein ne tosiostajat ehtineet ostaa vehkeensä muualta, eikä varailija osannut arvata, että palkkapäivänä pitää maksaa myös vuokra ja parkkisakot. Myös kaupoista sopiminen on vihkiytymistäkin vakavampi sitoumus. Jokunen vuosi sitten torille ilmestyi suhteellisen harvinainen masternauhuri turhan panttina parilla huntilla. Lyötiin sähköpostitse kättä päälle ja sovittiin, että selvitän rahtihinnan itse seuraavaksi päiväksi, ja tulen hakemaan nauhurin mikäli menee tyyriiksi tai hankalaksi. Seuraavana päivänä laittelin maililla rahtihinnan ja kyselin, mihin voi maksaa, niin heppu pahoitteli, että joku ehti jo tarjota viisikymppiä enemmän ja haki pois. Teki mieli kuitata, että olisin mä siitä tonnin maksanut jos olisi tajunnut pyytää, mutta tyydyin kiristelemään hampaitani. http://www.facebook.com/taintedaudiofx - Käsintehtyjä pöristimiä. |
Gary the pine 06.10.2015 20:34:36 (muokattu 06.10.2015 20:34:53) | |
---|
Kaikki myytävät on menny ihan säällisessä ajassa ja järkihintaan, plus että kivoja vaihtoja on saanut osasuoritteena. Mutta mikä ihme siinä on, että kun mä viritän ostoilmon, niin ei pihaustakaan? En mielestäni nyt kuitenkaan mitään kuukiviä yritä hankkia... Tulin, näin, paskoin housuun. |
FensonGibder 06.10.2015 21:11:49 | |
---|
Gary the pine: Kaikki myytävät on menny ihan säällisessä ajassa ja järkihintaan, plus että kivoja vaihtoja on saanut osasuoritteena. Mutta mikä ihme siinä on, että kun mä viritän ostoilmon, niin ei pihaustakaan? En mielestäni nyt kuitenkaan mitään kuukiviä yritä hankkia... Samma på här. Jos myyn halvalla, niin 10 minuutin sisällä kaupat. Jos taas yritän saada kovaa hintaa, niin tulee odotellessa pitkähäntäisiin täihin.. Riffi, nyt. |
Gabe 06.10.2015 21:13:57 | |
---|
Gary the pine: Mutta mikä ihme siinä on, että kun mä viritän ostoilmon, niin ei pihaustakaan? En mielestäni nyt kuitenkaan mitään kuukiviä yritä hankkia... Mulla on ihan toisenlaisia kokemuksia. Yleensä kun laittaa osto -ilmoituksen niin jo alkaa pikaviesti vilkkua. Tuleehan siinä samalla tarjouksia kaikesta vähän sinne päinkin. Yleensä riittää jos täällä palstalla mainitsee jotain etsivänsä että alkaa viesti vilkkumaan. Wanha Celestion G12-65 taisi olla ainut jota ei löytynyt, ei sitten millään. |
Savu 06.10.2015 21:15:58 | |
---|
Mutta mikä ihme siinä on, että kun mä viritän ostoilmon, niin ei pihaustakaan? En mielestäni nyt kuitenkaan mitään kuukiviä yritä hankkia... Samaa olen tässä ihmetellyt itsekkin. Perus ESP:tä ja SG:tä haussa, niin ei sitten yhtään viestiä. "Torilla" tavataan! |
juki 06.10.2015 21:24:28 | |
---|
Savu: Samaa olen tässä ihmetellyt itsekkin. Perus ESP:tä ja SG:tä haussa, niin ei sitten yhtään viestiä. Just tarjosin tuolla Giibboni ketjussa 'pöydänalta' HIM Linden vanhaa SG:tä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=12619026#p12619026 En ole vaan kerinny vielä torille asti tuon kanssa mut pikaviestitellä voi toki jos tuo sattuisi teikäläistä napostelee. ;) Ei se taito vaan se tatsi! Ja SOUNDI! |
Gary the pine 06.10.2015 21:27:11 | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |
juki 06.10.2015 21:28:15 | |
---|
Gary the pine: Jaa sulla on kans yks kymmenestä ;-) Liian vähän desimaaleja, eikös starbat laske sadoissa kepukkansa. :) Ei se taito vaan se tatsi! Ja SOUNDI! |
Gary the pine 06.10.2015 21:30:59 | |
---|
juki: Liian vähän desimaaleja, eikös starbat laske sadoissa kepukkansa. :) Käsittääkseni tilasi kyseisenä vuonna yhdellä kertaa 10 valkoista joista yksi on nykyään mulla. Tulin, näin, paskoin housuun. |
ÄrGee 06.10.2015 23:37:55 | |
---|
Gary the pine: Mutta mikä ihme siinä on, että kun mä viritän ostoilmon, niin ei pihaustakaan? Koska joku doge kaiuttimien tilalla... ;) Asuminen tiheään asutulla alueella, kaiken mahdollisen tiedon hankkiminen myytävästä tuotteesta ja useat kuvat linkitettynä tavarasta ovat hyvinkin pettämätön keino myyntihommissa. Vaivattomuus ostajalle on tärkeätä. Kaikki yhteystiedot vielä näkyville, niin asia helpottuu entisestään. |
Gary the pine 07.10.2015 07:09:10 | |
---|
ÄrGee: Koska joku doge kaiuttimien tilalla... ;) Asuminen tiheään asutulla alueella, kaiken mahdollisen tiedon hankkiminen myytävästä tuotteesta ja useat kuvat linkitettynä tavarasta ovat hyvinkin pettämätön keino myyntihommissa. Vaivattomuus ostajalle on tärkeätä. Kaikki yhteystiedot vielä näkyville, niin asia helpottuu entisestään. Nyt on pakko sanoa että en tajunnu tästä yhtään mitään. Yhteystiedoista ehkä sen verran, että jos pikiksen lähettäminen on ylivoimaista, niin sit voi jatkaa kikkelin näpräystä... Tulin, näin, paskoin housuun. |
kojones 07.10.2015 07:51:05 | |
---|
J_Mantyla: Olen itse aina luvannut pitää ensimmäiselle ostajaksi ilmoittautuvalle tavarat vaikka jälkeen päin toinen kandidaatti on tarjonnut jopa yli pyytämäni summan. Kerran mennyt kiville. Tosin suurin osa noista kaupoista on tullut tehtyä suuntaan tai toiseen täällä foorumilla vuosia vaikuttaneiden kavereiden kanssa ... Meil tältä osin samat. Ostajaksi ilmottautuminen tuntuu vaan monella olevan hakusessa, ja sitten koetaan että on tullut kohdelluksi väärin kun ei ole saanut suustaan ulos sanaa "ostan". |
Gabe 07.10.2015 12:10:55 | |
---|
kojones: Ostajaksi ilmottautuminen tuntuu vaan monella olevan hakusessa, ja sitten koetaan että on tullut kohdelluksi väärin kun ei ole saanut suustaan ulos sanaa "ostan". Toinen on nämä jotka laittaa että: "Ostan, pistä tilinumero". Ja sitten ei kirjauduta mnettiin moneen päivään. |
ÄrGee 07.10.2015 13:12:16 | |
---|
Gary the pine: Nyt on pakko sanoa että en tajunnu tästä yhtään mitään. Yhteystiedoista ehkä sen verran, että jos pikiksen lähettäminen on ylivoimaista, niin sit voi jatkaa kikkelin näpräystä... Sulla olikin ostoilmoitus... niin minunkin mielestä voisi, mutta kaikki potentiaaliset ostajat eivät välttämättä edes ole tänne rekisteröityneitä. |
Gabe 07.10.2015 14:46:33 | |
---|
ÄrGee: kaikki potentiaaliset ostajat eivät välttämättä edes ole tänne rekisteröityneitä. Jep! Tämän vuoksi kannattaa laittaa ainakin maili kaikkien nähtäville. Useamman isommankin kaupan olen tehnyt rekisteröimättömän torikyttärin kanssa. |
kookosjanne 07.10.2015 19:54:33 | |
---|
Mää saan vaan ihan päättömiä tinkaustarjouksia, tyyliin puolet kysytystä hinnasta ja kun siihen vastaa realistisella hinnanpudotuksella niin mitään vastausta ei enää kuulu. Turhauttavaa. |
jhakwe 07.10.2015 20:28:07 | |
---|
Gabe: Vaikea on kyllä arvioida mikä kama menee ja mikä ei. Luulin että tuo kaappi olisi tuohon hintaan mennyt äkkiä, mutta ei. Pari varausta siihen on pyydetty mutta kun olisi tullut maksun aika niin eipä sitä rahaa sitten löydykään. Menikö tää just äsken kaupaks? Mä löysin just kaapista yhden turhan softan, ja meinasin tuupata sen myyntiin rahoittaakseni tätä :D http://www.facebook.com/taintedaudiofx - Käsintehtyjä pöristimiä. |
Gabe 07.10.2015 20:36:20 | |
---|
jhakwe: Menikö tää just äsken kaupaks? Mä löysin just kaapista yhden turhan softan, ja meinasin tuupata sen myyntiin rahoittaakseni tätä :D Se meni. :) Alkoi tapahtumaan kun pistin isomman listan kiinnostavia vaihdokkeja. |
jhakwe 07.10.2015 20:39:17 | |
---|
Gabe: Se meni. :) Alkoi tapahtumaan kun pistin isomman listan kiinnostavia vaihdokkeja. Haha, voi perkele. No, pääasia että meni kaupaksi :) http://www.facebook.com/taintedaudiofx - Käsintehtyjä pöristimiä. |
Gabe 07.10.2015 20:49:28 | |
---|
jhakwe: Haha, voi perkele. No, pääasia että meni kaupaksi :) Sitä se on. :) Noh, nyt ei ole taas mitään ylimääräistä kampetta jaloissa. |