Aihe: Boss Katana, edullinen versio Wazasta
1 2 3 4 511 12 13 14 1517 18 19 20 21
Ormanto
28.02.2019 19:43:36
Vau, kiitokset BugBadWolf tuosta vinkistä. Saattaa olla että tuleekin roudattua tuo nyt reeneihin vielä lisätestaukseen, helppo tuo on kyllä kuljettaa kun ei oikein paina mittää.

Hyvä soundi ei enää painakaan paljon ???
Muuten hyvä, mutta ihan päin helvettiä.
Progorava
28.02.2019 22:01:01 (muokattu 28.02.2019 22:18:03)
BugBadWolf:

Brown saa vähän selkeämmin lihaa luidensa ympärille kanavavolumesta. Cleaniin päin mentäessä ainakin itselleni tulee enemmän mutaa. Rakkine artikuleeraapi tarkemmin kanavavolat klo 8-12 välillä.

Tää on täysin totta. Saman havainnon tein itsekin eilen.

Edit:

Löysin nyt kyselyn tuolta Katana-ryhmästä.

47-14 meni gallup kanavavolan hyväksi. Voi siis olla, että yleisemmin sillä saa hyviä tuloksia aikaiseksi, mutta ei päde joka tilanteeseen. Clean-kanava meni minullakin mutaiseksi jos laittoi kanavavolaa liikaa. Brown pelasi taas mainiosti.
Miksi pilata hyvä hiljaisuus puhumalla?
hallu
01.03.2019 09:50:26
Ormanto: ........
Hyvä soundi ei enää painakaan paljon ???

Hyvä soundi ei paina mitään, koska soundi on soittajan ominaisuus ;-)
"voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?"
Progorava
01.03.2019 11:27:22
hallu: Hyvä soundi ei paina mitään, koska soundi on soittajan ominaisuus ;-)

Missä se painavan raja muuten menee?

50W kombohan on kuin ilmapallo mutta 112 100W painaa jo 15kg ja 212 20kg. Kyllä noilla saa jo tarvittaessa hien pintaan. Toki keveitän nuokin vielä on kun ottaa toiseen hanskaan vaikka AC30:sen.
hallu
01.03.2019 11:44:05
Progorava: Missä se painavan raja muuten menee?

50W kombohan on kuin ilmapallo mutta 112 100W painaa jo 15kg ja 212 20kg. Kyllä noilla saa jo tarvittaessa hien pintaan. Toki keveitän nuokin vielä on kun ottaa toiseen hanskaan vaikka AC30:sen.

No kai se riippuu vähän kantajasta, mutta itselläni Mesa mark IV 1x12 kombo painaa varmaan rapiat kolkytkiloa meinas jo jähmettää hymyn naamalle :-) . Siinä kun on vain yksi kahva. Takavuosina mulla on 16 kg painava Session Sessionette kombo joka roudaaminen oli suorastaan ilo. Tranistori/digitaali vahvistimet ja neodyymi elementit, niin ei varmaan tarvitse pääsääntöisesti painoa edes ajatella. Putkivahvistimista taitaa ainoastaan Bluetone kilpailla noiden kanssa painossa.

Mutta pääsääntöisesti ptukivahvistimet lienee yksiä halavatun rohjakkeita :-D
"voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?"
Dropped C
01.03.2019 16:01:51
Pirun kovan kuulonen peli kyllä tuollainen tuubivideoiden perusteella. Puhtaat, reunasäröt ja rokkisäröt varsinkin. Ei ollu "wanhoina hyvinä aikoina" tälläisiä. Ainakaan tähän hintaan.
BugBadWolf
01.03.2019 22:04:59
No niin... Sepä Win 10 päivitti itsensä. Koska Microsoft ja varsinkin Win 10 ovat paskaa jota vain paskan paska pystyy suoltamaan, testasin tietysti toiminnan. En ollut yllättynyt, vaikka verenpaineeni huitelee vieläkin kahdensadan paremmalla puolella (ja se on vasta alapaine) että Katana ei keskustele Tone Studion kanssa.

Ja kyllä. Kaikki tarpeelliset ohjelmat ja ajurit ovat ajan tasalla, tietoturva sallii mikrofonin käytön ohjelmille (koska onhan se selvästi mikrofoni, tuo onneton vahvistin, eikä vahvistin ..kele). Kaikki tunnetut poppakonstit siis käytetty.

Selvittelen asiaa. Jos joku jo löysi tämän uuden ongelman ratkaisun, jakanee sen ystävällisesti muiden kanssa tässä langassa. Selvittelen ongelmaa itsekin ja ratkaisu tulee, jos löytyy.

Jos olet varma että olet pitänyt kaiken ajan tasalla, älä tuhlaa aikaasi lataamalla kaikkia uusia palikoita koneisiisi. Se ei auta.

...ja jos olet Microsoftilla hommissa, mittaa yksi käsivarrenmitta + Fiskarsin iso halkokirves, lisää metri ja kierrä kohdatessasi minut vähintään siltä etäisyydeltä.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Progorava
02.03.2019 00:24:21 (muokattu 02.03.2019 00:26:12)
BugBadWolf:

...ja jos olet Microsoftilla hommissa, mittaa yksi käsivarrenmitta + Fiskarsin iso halkokirves, lisää metri ja kierrä kohdatessasi minut vähintään siltä etäisyydeltä.

Joillakin tuota on aiheuttanut se, että käyttiksen suojausasetuksissa on estetty sovelluksia käyttämästä mikrofonia -> BTS ei juttele vahvarin kanssa.

Kannattanee testata tuo.
BugBadWolf
02.03.2019 00:49:39
Progorava:... estetty sovelluksia käyttämästä mikrofonia....

Sen kanssa se temppuili viimeksi. Nyt on jotakin muuta hauskaa ilmassa.

Väittää ajurin tiedostoa puutteelliseksi. Siinä ei kuitenkaan ole mitään vialla.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Progorava
02.03.2019 01:09:32
BugBadWolf: Sen kanssa se temppuili viimeksi. Nyt on jotakin muuta hauskaa ilmassa.

Väittää ajurin tiedostoa puutteelliseksi. Siinä ei kuitenkaan ole mitään vialla.

Ominaisuuspäivitys 1809? Testaanpa itekin. Näkyy olevan päivitys tyrkyllä.
BugBadWolf
02.03.2019 13:47:03
Progorava: Ominaisuuspäivitys 1809? Testaanpa itekin. Näkyy olevan päivitys tyrkyllä.

Mikä lie... Tämähän ei lupia kysele, vaan päivittää itsensä kun huvittaa.

Kyllästyin eilen vääntämään. Pitänee tänään tehdä kaikki puhtaalta pöydältä ja katsoa mikä vaivaa. Ajurista se selittää että olisi viallinen. Ja tietenkään sille ei ole tehty mitään pitkiin aikoihin.
Stone
02.03.2019 16:00:32

BugBadWolf: Mikä lie... Tämähän ei lupia kysele, vaan päivittää itsensä kun huvittaa.

Kyllästyin eilen vääntämään. Pitänee tänään tehdä kaikki puhtaalta pöydältä ja katsoa mikä vaivaa. Ajurista se selittää että olisi viallinen. Ja tietenkään sille ei ole tehty mitään pitkiin aikoihin.

Nyt alkoi vähän hirvittämään. Äsken hain Katanan matkahuollosta ja toistaiseksi en ole sille tehnyt muuta, kuin ihmetellyt, että mitä mistäkin tapahtuu /miten omien asetuksien tallennus tapahtuu. Tone studio yhä kurkkaamatta.

Toivon mukaan ei tule tuollaisia vastaavia epämieluisia ylläreitä tässä. 14 päivää aikaa testata toimivuus.
Tsemppiä vaan hermojen kanssa ja toivon mukaan ratkaisu löytyy!
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
Progorava
02.03.2019 20:27:37
BugBadWolf: Mikä lie... Tämähän ei lupia kysele, vaan päivittää itsensä kun huvittaa.

No niin. Mulla ei hajonnut Katana vaan Cubasen soft-e-licenser. Meni aktivoinnit uusiksi ja softa piti päivittää.

Olet varmaan jo kokeillut testata toisessa USB-portissa? Bossin sivujen mukaan tuo ei diggaa 3.0 porteista välttämättä ja suosittelee Intelin piirisarjaa.
BugBadWolf
02.03.2019 21:22:54
Progorava:...Olet varmaan jo kokeillut testata toisessa USB-portissa? Bossin sivujen mukaan tuo ei diggaa 3.0 porteista välttämättä ja suosittelee Intelin piirisarjaa.

Juu. Joskus tuo USB:n älyvamma korjaantuu porttia vaihtamalla. Eikä tuo ole sinisessä portissa, joten yhteensopimattomuus 3-protokollan kanssa ei (välttämättä) ole selitys.

Tässä on nyt kyse jostain kummallisesta. Enhän ole tehnyt muuta kuin jättänyt rakkineen sammuta ja päivitä komennolla taakseni ja startin jälkeen selittää että ajuri paskana virheellä 39. Ilmeisesti ei asenna sitä loppuun saakka?

Nyt on vielä kerran poistettu ihan kaikki vanhaan viittaava (ettei lukihärjöin takia sekoaisi Windows Paska), joka palikka erikseen poistettu, uudelleenkäynnistelty ja uusittu.

Jos yrittää päivittää käsipelillä, se kehuu että paras ajuri on asennettu. Jos heität laitehallinnasta ajurit vittuun ja asennat manuaalisesti, tulee sama riesa.

Virustorjunta on jo kaadettu (ettei skitsopäissään jätä osia asentamatta), eikä tässä oikeasti ole mitään tunnettua manuaalien ja foorumeiden konstia jätetty käyttämättä.

Saattaa tietysti riidellä jonkun usb-laitteen kanssa, mutta tässä tapauksessa ainakin rautapuolella telepatian avulla. Koska ne piuhat on nyhdetty helkkariin.

En ole edes uskaltanut kokeilla, mitä GT-100:n kanssa tapahtuisi. Luultavasti se peltinen möykky syttyisi tuleen kuin napalm ja polttaisi talon mukanaan.
BugBadWolf
02.03.2019 21:26:42
Stone: Nyt alkoi vähän hirvittämään...

Ensiasennuksen kanssa ei kaiketi samoja ongelmia tule. Luulen että Win10 on niin perseestä että säilöö joka tapauksessa vanhat ajurit jonnekin, eikä vain osaa valita oikeaa.

Muista kuitenkin oikea järjestys. Eli ensin uusin systeemi Katanaan, sitten ajuri, sitten Tone Studion asennus. Kun starttaat härvelin päivitystilaan (käynnistät ch1 ja Panel pohjassa), vahvistin ilmestyy usb-asemana koneelle eikä ala leikkimään ajureiden kanssa.
Progorava
02.03.2019 22:04:51
Stone: Nyt alkoi vähän hirvittämään. Äsken hain Katanan matkahuollosta ja toistaiseksi en ole sille tehnyt muuta, kuin ihmetellyt, että mitä mistäkin tapahtuu /miten omien asetuksien tallennus tapahtuu. Tone studio yhä kurkkaamatta.

Toivon mukaan ei tule tuollaisia vastaavia epämieluisia ylläreitä tässä. 14 päivää aikaa testata toimivuus.
Tsemppiä vaan hermojen kanssa ja toivon mukaan ratkaisu löytyy!

Katanalle löytyy jo useampiakin mobiilisovelluksia ainakin android -alustalle, joten kaikki munat eivät ole windowsin korissa. Rohkeesti vain kohti pettymyksiä.
BugBadWolf
02.03.2019 22:43:33
Progorava:...oten kaikki munat eivät ole windowsin korissa...

No ainakin mädät munat ovat.

"Ohjaimien hallinta viimeisteli ohjaimen rdif1179.inf_amd64_946bd19ef9a5a514 asennusprosessin (laite-esiintymätunnus USBVID_0582&PID_01D86&1F333836&0&1). Tila: 0x0"

Jos en ymmärrä väärin, tämä onneton systeemi kuvittelee nyt itseään amd-prossuiseksi. Jos ei sitten Katanassa ole sellaista.

Saatan toki olla pudonnut tietokoneiden kehityksen kelkasta, mutta jos koneen kyljessä lukee i5 ja kaikki mahdolliset muut lelut tuntuvat ymmärtävät asian...

Tässä taitaa nyt käydä niin että minä en voi tälle paskalle mitään. Mitään ei voi tehdä käsipelillä ja tämän romun automatiikka potee pahanlaatuista identiteettikriisiä. Kirves tietysti olisi vaihtoehto, mutta internet on onnetonta turaamista tabletilla.
Decadetroll
02.03.2019 23:16:10 (muokattu 02.03.2019 23:17:46)
Amd64 kattaa sekä amd:n, että intelin... Muistaakseni amd kehitti ja intel sitten lisensoi sen itselleen.

Google jaksanee kertoa enemmän.
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Stone
03.03.2019 01:40:09

BugBadWolf: Ensiasennuksen kanssa ei kaiketi samoja ongelmia tule. Luulen että Win10 on niin perseestä että säilöö joka tapauksessa vanhat ajurit jonnekin, eikä vain osaa valita oikeaa.

Muista kuitenkin oikea järjestys. Eli ensin uusin systeemi Katanaan, sitten ajuri, sitten Tone Studion asennus. Kun starttaat härvelin päivitystilaan (käynnistät ch1 ja Panel pohjassa), vahvistin ilmestyy usb-asemana koneelle eikä ala leikkimään ajureiden kanssa.

Kiitti kovasti vinkkelistä!
Se ei siis ollutkaan niin simppeliä, että lataa pelkän Tone studion ja rokkenroll vaan ...
No tästä se "töppäily" sitten taas alkaa :D
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
Stone
03.03.2019 14:40:00 (muokattu 03.03.2019 14:42:46)

Kuten arvasin, niin kikkailuahan tämä heti vaatii ja minä en ole siihen penaalin terävin kynä välttämättä.
Latasin sen KATANA System Program (Ver.3.02) bin-tiedosto, mutta nyt ei hajuakaan, että millä sovelluksella se sitten pitäisi avata? Tuskin ainakaan Paint tai notepad sovelluksella :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)