Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5118 119 120 121 122343 344 345 346 347
Muovinen
07.01.2014 12:13:28

Gabe: Jos joku tuollainen jää nakuttamaan takaraivoon niin ei siinä auta muu kuin itse todeta. :)

Mutta kuinka monta kertaa? :D En minä vaan jaksais. Ennemmin hommaan jotain mikä kutkuttelee varmasti. LP:kin on melkein aina kutitellu silleen kivasti, mutta nyt jos mietin ko. mallia niin ei tunnu yhtään mitään. Jännä.

Starfire-kuumeeseen on tulossa lääkettä, mutta tuo torin Guild S60D kiusaa pahasti :/
Laulava Kylätohtori
07.01.2014 12:17:21
Muovinen: Mutta kuinka monta kertaa? :D En minä vaan jaksais. Ennemmin hommaan jotain mikä kutkuttelee varmasti. LP:kin on melkein aina kutitellu silleen kivasti, mutta nyt jos mietin ko. mallia niin ei tunnu yhtään mitään. Jännä.

Starfire-kuumeeseen on tulossa lääkettä, mutta tuo torin Guild S60D kiusaa pahasti :/

Kyllä sitä nyt pari kertaa ainakin. Ja viimeksi oli Standard, jos nyt Customia ja eebenillä, tiedä vielä miten hivelee itsetunnon lisäksi kättä ja jalkaa...

Gabe: ...

Tosiaan, näin ajattelin tehdä. Torilta, kun hommaa, niin pääsee samaan rahaan eroon sitten aikanaan...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Gabe
07.01.2014 16:03:08
Muovinen: Mutta kuinka monta kertaa? :D En minä vaan jaksais. Ennemmin hommaan jotain mikä kutkuttelee varmasti. LP:kin on melkein aina kutitellu silleen kivasti, mutta nyt jos mietin ko. mallia niin ei tunnu yhtään mitään. Jännä.

Niin monesti että ei jää mitään mietityttämään. :D

Laulava Kylätohtori: Tosiaan, näin ajattelin tehdä. Torilta, kun hommaa, niin pääsee samaan rahaan eroon sitten aikanaan...

Tämä on hyvä tyyli. :)
Räbbänä
09.01.2014 08:14:49 (muokattu 09.01.2014 08:15:12)
Ei taas yhtään tiedä mihin suuntaan pitäis revetä. Tovin jo kyttäillyt halpaa Musarin JP6, joskin hiljalleen vanha PRS-kaasukin alkanut puskemaan pintaan. Tosin vuosien plugarisoittoon haluttaisi piristystä hakea 11Rackin muodossa. Torilla olisi parikin kipaletta myynnissä. Hnngg... vaikeaa on pienen ihmisen elämä.
↑↑↓↓←→←→BA
Point
09.01.2014 08:23:50
Räbbänä: Torilla olisi parikin kipaletta myynnissä. Hnngg... vaikeaa on pienen ihmisen elämä.

Katokkin että et osta sitä halvempaa pois sieltä perhana. Kuumottelen sitä tässä just.
Krice
09.01.2014 19:17:42

Morri
09.01.2014 23:07:23
Ihmeellinen "kaasu" iski hankkia oman syntymävuoden strato, eipä ne silloin laadukkaimmillaan toki olleet, mutta silti...helpommin vaan sanottu kuin tehty, ebayhin toki jo laitoin seurannan, katsotaan.
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
professori
10.01.2014 14:32:30
Squierin J. Mascis Jazzmaster pyörii päässä alituiseen, samoin Pharaoh Fuzz kummittelee silloin tällöin. En oo ikinä pyöritelly kamoja näin ahkerasti, mutta joulukuusta lähtien rumba on ollut melkoinen.
"More beers more cheers that's it that's all" -Deaner | https://soundcloud.com/fubear
Gabe
10.01.2014 17:15:19
Kunnollisen Viben osto alkaa lähestyä, vielä pähkäilen vaihtehtoja. Loppusuoralle ovat päässeet: Jam Pedals Retrovibe, Guitar Systems Vibetool, Drybell Vibe Machine ja Roger Mayer Voodoo Vibe TC. Näistä joku se tulee olemaan... mutta mikä?

Muutama hyvä purkki lähtee myös torille kun tilaa ei laudassa ole enkä ala kaappiinkaan säilömään. Tällä hetkellä myyntiin on menossa ainakin Hummingbird / Jaskas Music Garage, H.B.E. Full Metal Jacket, Lovepedal Magicboy Vibe ja ehkä myös Otsola Phaser / Janne Paasonen.

Josko se lauta nyt pikkuhiljaa löytäisi muotonsa. :)
Laulava Kylätohtori
10.01.2014 17:19:53
Gabe: Kunnollisen Viben osto alkaa lähestyä, vielä pähkäilen vaihtehtoja. Loppusuoralle ovat päässeet: Jam Pedals Retrovibe, Guitar Systems Vibetool, Drybell Vibe Machine ja Roger Mayer Voodoo Vibe TC. Näistä joku se tulee olemaan... mutta mikä?

Muutama hyvä purkki lähtee myös torille kun tilaa ei laudassa ole enkä ala kaappiinkaan säilömään. Tällä hetkellä myyntiin on menossa ainakin Hummingbird / Jaskas Music Garage, H.B.E. Full Metal Jacket, Lovepedal Magicboy Vibe ja ehkä myös Otsola Phaser / Janne Paasonen.

Tuossa on jotain, joka voi helpottaa osaltaan valintaa:

http://www.gilmourish.com/?page_id=4537

Onhan noita paljon hyviä. Itse olen siinä käsityksessä, että se superautenttinen Uni-Vibe soundi saattaa olla vähän tumma/bassokas ja tästä syystä itse olen suunnannut katseeni vehkeisiin, joissa on modern/vintage-säätö.

Itse mietin vielä tuota Les Paul Customia. Japanista saisi melko kohtuullisin hinnoin, mutta toisaalta niillä rahoilla voisi kyllä ostaa paljon muutakin. Pitää nyt miettiä vielä....
Gabe
10.01.2014 17:31:00
Laulava Kylätohtori: Tuossa on jotain, joka voi helpottaa osaltaan valintaa:

http://www.gilmourish.com/?page_id=4537

Onhan noita paljon hyviä. Itse olen siinä käsityksessä, että se superautenttinen Uni-Vibe soundi saattaa olla vähän tumma/bassokas ja tästä syystä itse olen suunnannut katseeni vehkeisiin, joissa on modern/vintage-säätö.

Itse mietin vielä tuota Les Paul Customia. Japanista saisi melko kohtuullisin hinnoin, mutta toisaalta niillä rahoilla voisi kyllä ostaa paljon muutakin. Pitää nyt miettiä vielä....

Tuo on luettu jo parikin kertaa. :) Harmi vain että Jam Pedalsin Retrovibe tulee listaan vasta seuraavssa päivityksessä, olisi ollut kiinnostavaa lukea miten se vertautuu tuohon Vibemachineen. Mutta noita ei oikein saa käytettynä ja uusi maksaa aika paljon. Jam Pedals tekee kylläkin upeaa jälkeä...

Saatan olla samoilla linjoilla. Fulltonen Dejavibe ei ollutkaan niin hyvä kuin olin alkuun arvellut, ehkä liian aito? :D Vibetoolia ja Vibemachinea en ole vielä päässyt testaamaan, mutta käytettynä pyörii toisinaan.

Les Paul gas on kavala :D Torilla noita Tokain Customeja on toisinaan aika huokuttelevaan hintaan..
Jucciz
10.01.2014 17:33:46
Gabe: Kunnollisen Viben osto alkaa lähestyä, vielä pähkäilen vaihtehtoja. Loppusuoralle ovat päässeet: Jam Pedals Retrovibe, Guitar Systems Vibetool, Drybell Vibe Machine ja Roger Mayer Voodoo Vibe TC. Näistä joku se tulee olemaan... mutta mikä?

Sweet Sound Mojo Vibe on tosi hyvä. Torillakin on yksi:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=834349

Hyvä vehjes, luotettava myyjä.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Laulava Kylätohtori
10.01.2014 17:40:40
Gabe: Tuo on luettu jo parikin kertaa. :) Harmi vain että Jam Pedalsin Retrovibe tulee listaan vasta seuraavssa päivityksessä, olisi ollut kiinnostavaa lukea miten se vertautuu tuohon Vibemachineen. Mutta noita ei oikein saa käytettynä ja uusi maksaa aika paljon. Jam Pedals tekee kylläkin upeaa jälkeä...

Saatan olla samoilla linjoilla. Fulltonen Dejavibe ei ollutkaan niin hyvä kuin olin alkuun arvellut, ehkä liian aito? :D Vibetoolia ja Vibemachinea en ole vielä päässyt testaamaan, mutta käytettynä pyörii toisinaan.

Usein se Aito soundi ei välttämättä olekaan se itselle paras, vaikka on niin kuvitellut. Siksi en enää anna niin painoarvoa "autenttisille ja alkuperäisille" soundeille.

Juuri oli Vibe Machine torilla, mutta ei vaan rahat venyneet tässä kohtaa. Tämä oli toinen kerta, kun moisen olen torilla bongannut. Vibetooleja on myös muutamia ollut, mutta eihän niitä koskaan silloin ole, kun olisi rahaa niitä ostella...

Les Paul gas on kavala :D Torilla noita Tokain Customeja on toisinaan aika huokuttelevaan hintaan..

Juuri meni yksi 600 ja siinä oli Duncanin mikitkin. Hieroin vaihtokauppaa teleen, mutta eipä ollut välirahaa juuri sillä hetkellä. Oikeastaan vähän harmittaa vieläkin, että meni sivu suun. Ja toinen mint-kuntoinen oli 650. Tässä, kun saa rahat kasaan, niin ei ole varmasti yhtään myynnissä moneen kuukauteen....
Gabe
10.01.2014 19:43:00
Jucciz: Sweet Sound Mojo Vibe on tosi hyvä. Torillakin on yksi:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=834349

Hyvä vehjes, luotettava myyjä.

Kiitos vinkistä, olen tuotakin silmäillyt mutta jätin sen pois laskuista kun sitä ei oikein saa täältä mistään. Pitääpäs kysäistä sattuisiko suora vaihto kiinnostamaan... tuo ei kyllä varmaan kauaa torilla pyöri tuohon hintaan.

Laulava Kylätohtori: Usein se Aito soundi ei välttämättä olekaan se itselle paras, vaikka on niin kuvitellut. Siksi en enää anna niin painoarvoa "autenttisille ja alkuperäisille" soundeille.

Näinhän se menee, ei se autenttisuus aina tarkoita automaattisesti täydellisesti itselle sopivaa. Vaikkakin joskus se on juuri paikallaan. :)

Juuri oli Vibe Machine torilla, mutta ei vaan rahat venyneet tässä kohtaa. Tämä oli toinen kerta, kun moisen olen torilla bongannut. Vibetooleja on myös muutamia ollut, mutta eihän niitä koskaan silloin ole, kun olisi rahaa niitä ostella...

Joo, se meni ohi ennen kuin ehdin edes reagoimaan. :) Samoin kävi sen edellisen Vibetoolin kanssa. Sitten kun on rahaa niin niitä ei tule sitten millään. :D Nyt kävi tosin säröpuolella harvnaisen hyvä tuuri kun samaan aikaan tuli Analogman Sunbender, Fulltone 69 Fuzz ja BJFe Baby Blue OD käytettynä torilla ja rahaakin juuri sopiva läjä. :D

Juuri meni yksi 600 ja siinä oli Duncanin mikitkin. Hieroin vaihtokauppaa teleen, mutta eipä ollut välirahaa juuri sillä hetkellä. Oikeastaan vähän harmittaa vieläkin, että meni sivu suun. Ja toinen mint-kuntoinen oli 650. Tässä, kun saa rahat kasaan, niin ei ole varmasti yhtään myynnissä moneen kuukauteen....

Tosi ikävä mäihä. :/ Tuollainen jää harmittamaan. Mutta saahan tuon telen varmasti hävitettyä niin olisi sitten pätäkkää väijyä Les Paulia. :)
Jonubets
12.01.2014 15:45:52
Ach, ei pitäis selailla toria näin paljoa... Les Paul-GAS alkaa ikävästi hiipiä takaraivoon. Yritän selitellä itselleni ettei G sovi käteen läheskään yhtä hyvin kuin F, mutta kyllä te tiedätte..

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=835690
se on hyvä ny!
Laulava Kylätohtori
12.01.2014 16:02:19
ColdRush01: . Yritän selitellä itselleni ettei G sovi käteen läheskään yhtä hyvin kuin F, mutta kyllä te tiedätte..

Täysin saman vamman kanssa kilvoittelevana voin sanoa, että kyllä, kyllä me tiedämme... Itse asiassa vähän jopa ärsyttävää...
kekkuliheikki
12.01.2014 16:06:25
Mulla on GAS lahtenyt kasista.

Nyt ollaan siina pisteessa, etta vaimo ei edes tieda mita tulee ja menee.
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
12.01.2014 16:07:45
kekkuliheikki: Nyt ollaan siina pisteessa, etta vaimo ei edes tieda mita tulee ja menee.

No mutta, niinhän sen kuuluu ollakin...
Jucciz
12.01.2014 16:22:32 (muokattu 12.01.2014 16:23:14)
kekkuliheikki: Mulla on GAS lahtenyt kasista.

Nyt ollaan siina pisteessa, etta vaimo ei edes tieda mita tulee ja menee.

Ei meilläkään vaimo oo vuosiin tiennyt muuta kuin sen, että kamaa on sen verran, että siitä noin 90% on pakko säilyttää treenikämpällä kun kotiin ei mahdu.

Toisaalta, niin kauan kun raha riittää elämiseen, laskujen maksamiseen ja asuntosäästämiseen, ei mitään väliä olekaan. Ei mulle koskaan oo vaimo sanonut, että jotain ei sais/ois saanu ostaa. Tuo tietää, että ne on mulle työkaluja, tulonhankkimisvälineitä - ja yleensä ostan vieläpä semmosta, jossa arvo säilyy tai nousee. Eli jos menee myyntiin, omansa saa kyllä pois, joskus enemmänkin.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
kekkuliheikki
12.01.2014 16:35:08
Jucciz: Ei meilläkään vaimo oo vuosiin tiennyt muuta kuin sen, että kamaa on sen verran, että siitä noin 90% on pakko säilyttää treenikämpällä kun kotiin ei mahdu.

Toisaalta, niin kauan kun raha riittää elämiseen, laskujen maksamiseen ja asuntosäästämiseen, ei mitään väliä olekaan. Ei mulle koskaan oo vaimo sanonut, että jotain ei sais/ois saanu ostaa. Tuo tietää, että ne on mulle työkaluja, tulonhankkimisvälineitä - ja yleensä ostan vieläpä semmosta, jossa arvo säilyy tai nousee. Eli jos menee myyntiin, omansa saa kyllä pois, joskus enemmänkin.

Sama juttu minulla. Mutta liikaa gasittaa. Kun soittaa niin monta tyylia.
En allekirjoita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)