Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5117 118 119 120 121343 344 345 346 347
Funkånaut
04.01.2014 20:52:49

AKWM: Itsekään en siis todellakaan osta mitään harley bentonia ja milleniumia ellei oo kyse jostain kitarahihnasta, mikkiständistä tai laitteesta, jolta ei vaadita mitään ihmeitä, vaan olen nimenomaan vaativa näitä kamoja kohtaan. Kuitenkin edullisemmasta hintaluokasta löytyy tosi paljon hyviä juttuja, jotka täyttää mun laatuvaatimukset.

Ps. Älkää oikeasti ostako milleniumin mitään ständejä. Ne on aika pelkästään paskoja. Itse olen ostanut varmaan 20 erilaista ja aina vaan vahingossa menee ostoskoriin lisää, kun se halpa hinta houkuttelee niin kovasti.

Mulla on Milleniumin ständejä jokunen, ja toimii ihan ok. Lattiamallit nimittäin skeboille. Ei noin yksinkertaista rakennetta voi edes munata. Tuli Harley Bentonin akkarin mukana. :{DDDDD

Miksi Harley Bentonin akkari? Ei kalliimpaa viitti ottaa saunaan, järveen tai Miittiin mukaan.
"Se on kyllä helevetin hyvä asia että sie oot pasisti etkä laulaja" - Karvamammutti Kuuntelen tämmöistä
Joees
04.01.2014 21:02:09
Halvat mikkiständit on kyllä hanurista. Tai ainakin halvat ja huonot sellaiset.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Muovinen
04.01.2014 21:32:37

Funkånaut: Tuli Harley Bentonin akkarin mukana. :{DDDDD

Siinä on kyllä ollu vuosisadan diili, jumalauta!
Jucciz
05.01.2014 01:19:22
Muovinen: Siinä on kyllä ollu vuosisadan diili, jumalauta!

"Millennium - vuosisadan diili."

Ryssitään kunnolla kun ryssitään. :D
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Funkånaut
05.01.2014 02:35:39

Muovinen: Siinä on kyllä ollu vuosisadan diili, jumalauta!

Voi voi, enää ei ole NIIN hyviä diilejä. Nykyään paketti on jo yli 60€. http://www.thomann.de/fi/harley_benton_blues_guitar_set_2.htm

Mutta, jos tolla rahalla saa kitaran jonka voi ottaa kuumaan saunaan tahi järveen soitettavaksi ja lisäksi kitaraständi ja kantopussukka, niin onhan se hyvä!

Ja, onhan se pienen säädön jälkeen jopa suhteellisen soiteltava peli. Soundihan on kaikkea muuta kuin hyvä, mutta jos saunassa soittelee jotakin Isontalon Anttia niin se ei ole niin justiinsa. Autenttisempi delta-soundi.
"Se on kyllä helevetin hyvä asia että sie oot pasisti etkä laulaja" - Karvamammutti Kuuntelen tämmöistä
kekkuliheikki
05.01.2014 10:38:13
Funkånaut: Voi voi, enää ei ole NIIN hyviä diilejä. Nykyään paketti on jo yli 60€. http://www.thomann.de/fi/harley_benton_blues_guitar_set_2.htm

Mutta, jos tolla rahalla saa kitaran jonka voi ottaa kuumaan saunaan tahi järveen soitettavaksi ja lisäksi kitaraständi ja kantopussukka, niin onhan se hyvä!

Ja, onhan se pienen säädön jälkeen jopa suhteellisen soiteltava peli. Soundihan on kaikkea muuta kuin hyvä, mutta jos saunassa soittelee jotakin Isontalon Anttia niin se ei ole niin justiinsa. Autenttisempi delta-soundi.

Toi on saatava. Armoton GAS tuli. Onneksi on GASiton tammikuu joten yritan kestaa helmikuulle.
En allekirjoita.
Dunga
05.01.2014 11:33:59
Gasittaa tele aika pahasti.

Eka tarttis saattaa LP eteenpäin kuitenkin, vink vink ;)
War... war never changes.
Heroooh
05.01.2014 13:08:22

uuuuh kaasuttelen omaa customiaaah
Rakentaja ja specsit on jo päätetty mutta uupuu rahat:( ostakee joku mun Monsterrrrr:))
Olis eka custom ja toivottavasti pitkään ainoa kitara(heh)
Saatana sano mummo lumessa
JaaGeRMaisTeR
05.01.2014 13:09:10
Void: Gasittaa tele aika pahasti.

Eka tarttis saattaa LP eteenpäin kuitenkin, vink vink ;)

Onko tuo vanilija lp?
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/s/21352
M4ss3 m/
05.01.2014 16:28:21
musta ripulihevikitara
Point
05.01.2014 16:50:43
Olisiko joku halukas luopumaan eleven rackista? En ees muistanut koko laitetta, kunnes törmäsin siihen tompan sivuilla eilen. Järkevästi mietittynä se olis mulle erittäin toimiva ratkaisu, kun äänitän kuitenkin hyvin paljon erityylisiä biisejä ja mielelläni vedän kaiken mikkien kanssa hösäämisen minimiin.
Type
05.01.2014 22:37:41

Kolmella soinnulla tekee biisin, neljällä koko albumin.
Point
05.01.2014 23:51:55
Type: Onhan tuolla torillakin pari myynnissä.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=831873

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=830464

Oho, kiitti! Ekan jätin laskuista pois kun se on niin kallis, mutta toisen olin missannut kokonaan. Ostan heti pois kun tulee mahollisuus.
Type
05.01.2014 23:57:33

Eipä tuo toinenkaan kallis ole, kun huomioi mitä kaikkea pakettiin kuuluu. Tieten jos ei tarvitse muuta kuin pelkän 11r:n, niin sitten.
Kolmella soinnulla tekee biisin, neljällä koko albumin.
Point
05.01.2014 23:58:55
Type: Eipä tuo toinenkaan kallis ole, kun huomioi mitä kaikkea pakettiin kuuluu. Tieten jos ei tarvitse muuta kuin pelkän 11r:n, niin sitten.

Niin, sen takia just menee budjetin ylitte kun en tartte muuta.
Funkånaut
06.01.2014 01:19:38

kekkuliheikki: Toi on saatava. Armoton GAS tuli. Onneksi on GASiton tammikuu joten yritan kestaa helmikuulle.

Toivottavasti on vielä helmikuussa jäljellä. :)
Laulava Kylätohtori
07.01.2014 09:18:34 (muokattu 07.01.2014 09:26:04)
Nyt täytyy alkaa silmä kovana kyttäämään toria Tokain LC-85 suhteen. Jos helmikuussa napsauttaisi, niin tässä olisi hyvää aikaa silmäillä hyvää yksilöä. Ei tämä tästä parane ennen kuin lyö pään taas mahonkiin...

Eben otelautamateriaalina himottaisi kovasti. Onko tuntumassa merkittävää eroa ruusupuuhun nähden?
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
kekkuliheikki
07.01.2014 09:49:34
Nyt olisi tyrkylla Ynkan YJM 100 Marsu!!!

Sillapa silla. Olisi kiva vetaa taysille. Mutta on tammikuu.
En allekirjoita.
JaaGeRMaisTeR
07.01.2014 09:52:04
kekkuliheikki: Nyt olisi tyrkylla Ynkan YJM 100 Marsu!!!

Sillapa silla. Olisi kiva vetaa taysille. Mutta on tammikuu.

Iso mies! Jos kaasuttaa niin huijaa itseäsi. Osta se. Se on enemmän tarvetta ja fiksusti ajateltu sijoitus. Ei kamarunkkausta ;)
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/s/21352
Gabe
07.01.2014 10:16:25
Laulava Kylätohtori: Nyt täytyy alkaa silmä kovana kyttäämään toria Tokain LC-85 suhteen. Jos helmikuussa napsauttaisi, niin tässä olisi hyvää aikaa silmäillä hyvää yksilöä. Ei tämä tästä parane ennen kuin lyö pään taas mahonkiin...

Eben otelautamateriaalina himottaisi kovasti. Onko tuntumassa merkittävää eroa ruusupuuhun nähden?

Käytettynä kun ostaa niin kyllä sen saa kiertoon jos ei vieläkään iske. Jos joku tuollainen jää nakuttamaan takaraivoon niin ei siinä auta muu kuin itse todeta. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)