JuSu 09.11.2020 20:46:48 (muokattu 09.11.2020 20:46:58) | |
---|
zedder: Body näyttää kyllä siltä kuin sokea orava olisi etsinyt pähkinäänsä. Ja plexi asennettu kännissä sinneppäi. Tai se sama orava asentanu. Tai molemmat. Vois kyl saada hyvän ku askartelis, jos menee pääosin pelkällä säädöllä. JOS. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Gary the pine 09.11.2020 21:29:14 | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |
Lego 09.11.2020 21:45:58 | |
---|
Gary the pine: Alkusyksystä oli tuommoinen torilla 500e. Joku myi useamman mörököllivehkeen halvalla pois. Eikö se ollu satanen? Enihuu, halapaa on. |
VesQ1986 10.11.2020 14:10:36 | |
---|
Muistelisin myös, oliko vielä samalla kaverilla Engl Special Edition vai Savage myös 500-600 hintaan, koko sunnuntai päivän jahkasin että olisinko lähtenyt hakemaan jompaa kunpaa tai jopa molempia Järki voitti kun ei suoranaista tarvetta sitten kuitenkaan ollut :D ja alkuviikosta näytti jo menneenkin |
Lunnu 11.11.2020 09:26:49 | |
---|
Nostalgy is not what it used to be |
iec 11.11.2020 11:15:57 (muokattu 11.11.2020 11:17:01) | |
---|
Lunnu: Eikös tätä voida pitää jo melko edullisena? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1601861 Carvin BelAir 123€. Ymmärsin ainakin itse tuon niin, että jätä järkevä tarjous (ja satasen tarjoukset voi unohtaa samoin kuin että maksaa tuon 123 euroa.) Jos tällaisen ilmoituksen laittaa, saa olla itse vastuussa siitä että tulee vaikka ja minkälaisia yhteydenottoja. Tarjotaaan varmasti mitä vaan laidasta laitaan ja vaihdossa käytettyä tiskikonetta yms yms. Ja joku huumoriveikko saattaa tarjota jonkun Martti-nimisen tyypin joskus omistamaa kitaraa vaihdossa :D Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Lunnu 11.11.2020 11:29:16 | |
---|
iec: Ymmärsin ainakin itse tuon niin, että jätä järkevä tarjous (ja satasen tarjoukset voi unohtaa samoin kuin että maksaa tuon 123 euroa.) Jos tällaisen ilmoituksen laittaa, saa olla itse vastuussa siitä että tulee vaikka ja minkälaisia yhteydenottoja. Tarjotaaan varmasti mitä vaan laidasta laitaan ja vaihdossa käytettyä tiskikonetta yms yms. Ja joku huumoriveikko saattaa tarjota jonkun Martti-nimisen tyypin joskus omistamaa kitaraa vaihdossa :D Näinhän se varmaan on mutta kannattaisi ehkä jättää tuo hinta sitten laittamatta... Nostalgy is not what it used to be |
Kefiiri 11.11.2020 12:08:41 | |
---|
Lunnu: Näinhän se varmaan on mutta kannattaisi ehkä jättää tuo hinta sitten laittamatta... Onkos se niin että Torin ilmoituksissa joku lukema on tuohon paikkaan laitettava? Ilmoittajan mielestä 123 on selkeästi pelkkä mitään tarkoittamaton numerosarja joka täyttää hinnan paikan silloin kun hintapyyntöä ei haluta ilmoittaa? Itse en koskaan jaksa lähteä tarjoilemaan ilmoituksiin joissa hintaa ei ilmoiteta. Silloin tuskin ollaan innokkaita ostajan kannalta edullisiin kauppoihin. En ole musiikin asiantuntija. |
Snapo 11.11.2020 13:16:21 | |
---|
Mielestäni myyjän tehtävä on määritellä hinta jolla on valmis luopumaan. Lisäksi hän on laitteen omistajana maksanut summan x joko käytettynä tai mikäli uutena, niin hän tekee taustatyön mikä on käypä markkina-arvo. Myyjälle jää selvittää onko pyyntö linjassa markkinaan. Uskon että huomattava osa torikaupasta jäisi käymättä jos ilmoista poistettais hinnat. En sano että kaikissa kaupoissa ois sulo vilen asialla mutta totta hitossa hinta vaikuttaa houkuttelevuuteen. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
nightbird 11.11.2020 13:18:13 (muokattu 11.11.2020 13:18:27) | |
---|
Tuohon hintakenttään kannattaa laittaa vielä 4 perään niin mänttikin tajuaa ettei se edusta mitään järkevää hintaa.... |
Lunnu 11.11.2020 13:22:10 | |
---|
Snapo: Mielestäni myyjän tehtävä on määritellä hinta jolla on valmis luopumaan. Lisäksi hän on laitteen omistajana maksanut summan x joko käytettynä tai mikäli uutena, niin hän tekee taustatyön mikä on käypä markkina-arvo. Myyjälle jää selvittää onko pyyntö linjassa markkinaan. Uskon että huomattava osa torikaupasta jäisi käymättä jos ilmoista poistettais hinnat. En sano että kaikissa kaupoissa ois sulo vilen asialla mutta totta hitossa hinta vaikuttaa houkuttelevuuteen. Näinpä juuri. Veikkaanpa että jokaisella on jonkinlainen haarukka mielessä millä tavara lähtee. Ilmoituksen voi laatia siten että laittaa hinnaksi sen mitä on mielessä ja sanoo että kuuntelee myös tarjouksia. On edes jonkinlainen käsitys sitten missä summissa liikutaan. Nostalgy is not what it used to be |
ÄrGee 17.11.2020 18:04:36 | |
---|
To the stars!!! |
jhlamm 26.11.2020 11:23:51 | |
---|
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
JuSu 27.11.2020 13:25:27 (muokattu 27.11.2020 13:26:22) | |
---|
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Laulava Kylätohtori 27.11.2020 13:37:07 | |
---|
JuSu: ...mut tässä ois samaan hintaan kaappikin. https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1606520 Tää on jo niin halpa, että kantsii hakea kauempaakin. Laney GH50L + Laney 2x12" V30 yht. 300 euroa. Vittu että pitää asua täällä jumalan selän takana. Kyllähän Hki on melkoista metsää Poriin verrattuna. Ja se Ulvila o kato heti siin Pori jälkee, tiäksää. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
JuSu 27.11.2020 14:33:53 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kyllähän Hki on melkoista metsää Poriin verrattuna. Ja se Ulvila o kato heti siin Pori jälkee, tiäksää. Vähä hianoo, kyl mä tiädä. Asunu Poris seittämä vuatta lapsena, mut siitä ei puhuta. Ikinä. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Laulava Kylätohtori 27.11.2020 18:52:12 | |
---|
JuSu: Vähä hianoo, kyl mä tiädä. Asunu Poris seittämä vuatta lapsena, mut siitä ei puhuta. Ikinä. :D Asia kunnossa. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
jhlamm 28.11.2020 11:58:10 | |
---|
JuSu: Vähä hianoo, kyl mä tiädä. Asunu Poris seittämä vuatta lapsena, mut siitä ei puhuta. Ikinä. Mä oo Porist kotosi ja asui siel ekat kakskyt vuot elämäst. Vitu paska mesta, mut en vaihtais mihinkää. :D "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Snapo 30.11.2020 18:36:48 | |
---|
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
hallu 30.11.2020 19:32:52 | |
---|
Mä otan omat juttuni ihan liian tosissani, älä sinä ota :-) |