Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5114 115 116 117 118444 445 446 447 448
JaaGeRMaisTeR
26.08.2015 09:06:41
Kun tavaran tarvisi mennä kaupaksi, niin torilla kukkuu käki ja kaukaisuudesta kuuluu härkäsammakon vaimea kurnutus.
Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa.
Gary the pine
26.08.2015 09:11:01
JaaGeRMaisTeR: Kun tavaran tarvisi mennä kaupaksi, niin torilla kukkuu käki ja kaukaisuudesta kuuluu härkäsammakon vaimea kurnutus.

Hinnat lienee ihan kohdillaan, mitä nopsasti katoin. Ja tuo Orange on parhaita 2x12"-kaappeja mitä löytyy. Ehkä se on taas loppukuun odottava tunnelma...
Tulin, näin, paskoin housuun.
Metalkallo
26.08.2015 11:10:57 (muokattu 26.08.2015 11:15:04)
JaaGeRMaisTeR: Kun tavaran tarvisi mennä kaupaksi, niin torilla kukkuu käki ja kaukaisuudesta kuuluu härkäsammakon vaimea kurnutus.

Ja minun kommentit. :D

Omastakin mielestä sun hinnat on todella hyvät noille mitä nyt kauppaat. 150e on kyllä jo rikollisen halpa tuosta MMV08 laiho kepistä! Siis ihan tajuttoman! Jos ei mene tuolla niin on ihme. Itse joskus kauan kauan sitten ostin tuollaisen ritsan 600e kun oli vielä uutta ja ihmeellistä, oli mun eka V- keppi ja hyvä se olikin. Kaiken lisäksi nuo MMV08:t on niitä pohjoismaiden (tai suomen) rajoitettuja.

Se voi olla että moni katsonut muttei kysellyt vielä, sitten kuun lopussa paukahtaa ja kaikki menee. Noin ostajan kannalta itse kyllä suosittelen aina kysymään myyjältä HETI jos on aikeita ostaa ja todella haluaa tavaran ettei se mene toisille.
Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä...Vieläkin.
JaaGeRMaisTeR
26.08.2015 11:19:43 (muokattu 26.08.2015 11:22:04)
Metalkallo: Ja minun kommentit. :D

Omastakin mielestä sun hinnat on todella hyvät noille mitä nyt kauppaat. 150e on kyllä jo rikollisen halpa tuosta MMV08 laiho kepistä! Siis ihan tajuttoman! Jos ei mene tuolla niin on ihme. Itse joskus kauan kauan sitten ostin tuollaisen ritsan 600e kun oli vielä uutta ja ihmeellistä, oli mun eka V- keppi ja hyvä se olikin. Kaiken lisäksi nuo MMV08:t on niitä pohjoismaiden (tai suomen) rajoitettuja.

Se voi olla että moni katsonut muttei kysellyt vielä, sitten kuun lopussa paukahtaa ja kaikki menee. Noin ostajan kannalta itse kyllä suosittelen aina kysymään myyjältä HETI jos on aikeita ostaa ja todella haluaa tavaran ettei se mene toisille.

Oikeastaan se on juuri tuo keppi mikä saisi lähteä. Ei ole aikaa ja jaksamista ollut nyt soitella. Sieltä pitäisi sen Aurorankin saapua tässä jossain kohtaa. Kyllä tuosta itekkin tuli maksettua tuplat tuosta pyynnistä. Menisi nyt vain, niin pääsee tekemään viikonlopulla toisen hankinnan.

E: Nuo mmv:t jos kaikki on tuollaisia, niin ovat kyllä aivan liian aliarvostettuja vehkeitä. Kyllä tuo kaikinpuolin ainakin js30 jaskaa mukavampi on soitella. Siinäpä ne meikäläisen rärrä seikkailut toistaiseksi on olleetkin.
metlica
03.09.2015 14:46:57

Lähti vissii tuo mmv.. Oisin ite ottanu jo tohon hintaan.

Hyvin tuntuu tavara liikkuvan, kumpaankin suuntaan :) paitsi mun nuppi, ei jummarra.
Get it fucking done.
JaaGeRMaisTeR
03.09.2015 16:05:31
metlica: Lähti vissii tuo mmv.. Oisin ite ottanu jo tohon hintaan.

Hyvin tuntuu tavara liikkuvan, kumpaankin suuntaan :) paitsi mun nuppi, ei jummarra.

Sehän lähti. Soitteli perään, jos lähtis vielä siihen 150€ ja minähän hellyin. Toimitinkin vielä työpaikalle. Halvalla meni, mutta kun ei tule soitettua ja muutamalle setelille oli käyttöä.

Tuo vahvistinsetti tuossa torilla roikkuu vielä. Nyt ole pakottavaa tarvetta enään siitä luopua, niin voisi ottaa pois tai kattelis vielä hetken.
Little Savage
11.09.2015 14:20:05
Navdi: Itsehän en ole torin kautta saanut yhtään mitään myytyä, joten joko myyn huonoa tavaraa tai sitten pyydän siitä liikaa. ;)

Kerran sain jopa myytyä jotain, mutta hinta oli liian alhainen. Pikaviestejä tuli kaikenlaisilta onnenonkijoilta jotka kuvittelivat saavansa tuotteesta enemmän pois myydessä.
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana.
kekkuliheikki
11.09.2015 17:09:01

:D

Plussaa.
En allekirjoita.
klobasa
11.09.2015 17:13:44 (muokattu 11.09.2015 17:14:14)
Kaikki tavara on mennyt kaupaksi viimeisen parin kk aikana. Ja ostoilmoituksiinkin on kaikkiin lopulta tarjottu hyvää tavaraa.

Eilen oli v-käyrä korkealla ja heitin pikku Monsterin halvalla myyntiin. Periaatteessa toivon ettei kukaan ostaisi, koska en tykkää rankasta persnetosta, mutta ton merkkiset vahvarit ja minä ei selkeästikään kuuluta yhteen vaikka kuinka yritän.
Gabe
11.09.2015 17:24:37
klobasa: Kaikki tavara on mennyt kaupaksi viimeisen parin kk aikana. Ja ostoilmoituksiinkin on kaikkiin lopulta tarjottu hyvää tavaraa.

Eilen oli v-käyrä korkealla ja heitin pikku Monsterin halvalla myyntiin. Periaatteessa toivon ettei kukaan ostaisi, koska en tykkää rankasta persnetosta, mutta ton merkkiset vahvarit ja minä ei selkeästikään kuuluta yhteen vaikka kuinka yritän.

Mikäs Monsterissa mättää merkkinä?
klobasa
11.09.2015 17:56:54 (muokattu 11.09.2015 17:58:14)
Gabe: Mikäs Monsterissa mättää merkkinä?

Ei merkissä sinällään mitään vikaa ole. Mullon ollu kaksi täysin samalaista vahvistinta ja molempiin tullut sama vika joka liittyy kytkimiin. Jatkossa käytän vahvaria missä ei ole mitään muuta säätöjä kuin vol ja tone. Tai voisin kyllä repiä tostakin kaiken ylimääräisen pois ja soitella tolla, mutta en tiä, maku menny.
Gabe
11.09.2015 18:32:20
klobasa: Ei merkissä sinällään mitään vikaa ole. Mullon ollu kaksi täysin samalaista vahvistinta ja molempiin tullut sama vika joka liittyy kytkimiin. Jatkossa käytän vahvaria missä ei ole mitään muuta säätöjä kuin vol ja tone. Tai voisin kyllä repiä tostakin kaiken ylimääräisen pois ja soitella tolla, mutta en tiä, maku menny.

Ikävää tuollainen. Millainen vika kyseessä? Noissa Monstereissa on noita vipuja ja kytkimiä kyllä vaikka miten, olisiko tyypillinen vika sitten?

Eihän sitä ihminen muuta kyllä tarvitse kuin volumen ja tonen.
toivase
11.09.2015 18:41:22
Gabe: Mikäs Monsterissa mättää merkkinä?

Ainakin omassa Monsterissani mättää se, että soundi on täydellinen :).
Gabe
11.09.2015 18:56:12
toivase: Ainakin omassa Monsterissani mättää se, että soundi on täydellinen :).

Swartissa on vähän samaa vikaa. :)

Noista Monstereista olisi kyllä joskus mukava kuunnella jotain pätkiä. Sivuilla on vähemmän mitään materiaalia eikä netistäkään paljon mitään ole löytynyt. Ilmeisen hyviä ilmeisesti kun niistä tykätään, tuollainen pieni champ johdannainen on ollut pari kertaa liipasimellä. Helvetin hienoja ne kyllä on.
Hi-Power
11.09.2015 19:04:56

Ei taaskaan mee kaupaksi... Onkohan hinta jotenkin kallis vai mikä tässä mättää, kyseessä kuitenki käytännössä uusi vahvistin
yanera
11.09.2015 19:45:40

Kaikki menee kaupaksi mahdollisemman halvalla...
Randall, Peavey, Krank - Läpi Orangen.
Hi-Power
11.09.2015 20:37:02

yanera: Kaikki menee kaupaksi mahdollisemman halvalla...

Palijo on se hinta että tuon marsun joka on mulla myynnissä saa myytyä?
Laulava Kylätohtori
11.09.2015 21:24:49
Hi-Power: Palijo on se hinta että tuon marsun joka on mulla myynnissä saa myytyä?

Tee niin kuin minä joskus jonkun romun kanssa. 2-3 päivän välein nosta ilmoitus ja laske joka kerta hintaa. Jossain kohtaa menee varmasti. :)
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Metalkallo
11.09.2015 21:47:59
Hi-Power: Palijo on se hinta että tuon marsun joka on mulla myynnissä saa myytyä?

Varmaan 300e. Jos aivan extremeen mennään niin 250e on varmasti pohjahinta eli alin, sen alemmaksi tuskin kannattaa mennä.
Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä...Vieläkin.
seventy4
11.09.2015 22:11:51
Osa meni nopsasti. Menispä loputkin niin pääsisi edistämään muiden myyntiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)