Aihe: Päättömät hintapyynnöt laitteista vol 4
1 2 3 4 5114 115 116 117 118122 123 124 125 126
Lego
24.02.2010 11:48:42
Jannibal: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=397185

Mitäs vittiä, eihän nuo japsiroswellit maksa ku puolet tuosta?

Ei niin, 300 arvonen peli noin suunnilleen.
Lilli
24.02.2010 11:57:54
bluebook: laitoin sinulle pikaviestin,koskien asiaa.
bluebook

...siellä se sanan säilä viuhuu!
But she never lost her head Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side
Tjero
24.02.2010 12:06:01
Lilli: ...siellä se sanan säilä viuhuu!

Samaa minäkin, miksei voinut kirjoittaa vastausta tähän topiciin?
Jäsen #75428.
nannne
24.02.2010 13:15:10

Tjero: Samaa minäkin, miksei voinut kirjoittaa vastausta tähän topiciin?

Varmaan jotain haasteluontosta asiaa. Tiätsää nää kun elinkeinoharrastus häiriintyy.
varakeef
24.02.2010 13:16:16
En ota kantaa hintaan, mutta onhan tämä hauska lähestymistapa. Ehkä potentiaaliselle ostajalle iskee paniikki ostaa, ennen kuin hinta popsahtaa taas.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=397218
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
sticky fingers
24.02.2010 14:38:58
bluebook: laitoin sinulle pikaviestin,koskien asiaa.
bluebook

Kiitos. Eipä tuosta mitään mullistavaa paljastunut, mutta kiitos silti vaivannäöstäsi. Viestissä ei mun mielestä ollut mitään sellaista, mitä ei voisi julkaista ihan tässä palstallakin. Tietenkään en sitä itse tee, mutta jonkinlainen "toiminnan avaaminen" voisi ainakin osan arvostelavasta kirjoittelusta(mikäli sen koet loukkaavana) vähentää. Tee toki, niinkuin itse parhaaksi näet.

Jatkoja!

-af
...
jalaluus
24.02.2010 17:20:11 (muokattu 24.02.2010 18:49:49)

LeoFender: Ei välttämättä niinkään mnetin torin vaan enemmänkin huuto.netin ja sitten youtube tilutusvideoiden juttu. Siis nämä ilmoitukset jossa myydään vuoden vanhaa texmex-Fenderiä tai Tokaita, joka on aina poikkeuksetta yksilönä custom shopin tuotteiden tasolla. Ja kuvauspaikkana on petaamaton sänky. Tai sitten youtubessa pätkät tyyliin "me shredding @160bpm, this was my first attempt and broke my finger recently".
Kuvauspaikkana myös petaamaton sänky.

Pedatuissa sängyissä heikosta ilman kierrosta ja kosteudesta johtuen kaiken maailman mörrimöykyt pääsevät lisääntymään moninkertaisesti petaamattomiin verrattuna.

Varokaa oikeasti kuvaamasta niitä arvokkaita nitrolakattuja kitaroitanna pedatulla sängyllä, ettei se erittäin kevyt suosaarni muutu vieläkin kevyemmäksi.
Kivijalka
24.02.2010 17:32:04
JAK: Ei niin, 300 arvonen peli noin suunnilleen.

Tuollainen Roswell saisi ilmaantua torille järkihintaan ja sillä violetilla hilevärillä niin ottaisin heti itselleni.
Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
tuquoque
24.02.2010 21:58:37
bluebook: kaivoin tuossa kitarapajan kuitin koska vein fender stratocasterin vm-09 (valkoinen) vaihtoon tuohon uudempaan versioon vm.2010 (valkoinen) ja päivämäärä on 16.01.2010 samalla myös päivittyi Kitara. Jaakon kanssa tehtiin Kitarapajalla vaihto.

Vaihdoit ensin "2009-mallin" Kitarapajalla uudempaan "2010-malliin" ja sitten heti tänne torille myyntiin? On sulla harrastukset... : )
m.
bluebook
27.02.2010 10:33:27
tuquoque: bluebook: kaivoin tuossa kitarapajan kuitin koska vein fender stratocasterin vm-09 (valkoinen) vaihtoon tuohon uudempaan versioon vm.2010 (valkoinen) ja päivämäärä on 16.01.2010 samalla myös päivittyi Kitara. Jaakon kanssa tehtiin Kitarapajalla vaihto.

Vaihdoit ensin "2009-mallin" Kitarapajalla uudempaan "2010-malliin" ja sitten heti tänne torille myyntiin? On sulla harrastukset... : )

jep,halusin vaahtera otelaudan.
mulla on kitaroita torilla, jos jostain
löytyisi SE elämäni Strato,
vaihdolla/myynnillä/ostolla.
kiitos
Räbbänä
27.02.2010 10:45:24
bluebook: tuquoque:

jep,halusin vaahtera otelaudan.
mulla on kitaroita torilla, jos jostain
löytyisi SE elämäni Strato,
vaihdolla/myynnillä/ostolla.
kiitos

Eli ostat kerralla useamman straton, jotka toteat pikakokeiluilla huonoiksi ja pistät eteenpäin huomattavasti alkuperäistä isommalla pyynnillä?
Painajaismainen: Tätä keskustelua ei sitten käyty. ⊗_____________________⊗
bluebook
27.02.2010 11:47:13
Räbbänä: bluebook:

Eli ostat kerralla useamman straton, jotka toteat pikakokeiluilla huonoiksi ja pistät eteenpäin huomattavasti alkuperäistä isommalla pyynnillä?

nyt ymmärsit väärin.En todellakaan osta kitaroita useampaa kuin yhden kerralla
ja senkin käyn huolella läpi.
kaikki kitarani valikoin huolella,
miten resonoi, minkälainen kaula,
viimeistely jne.. yleensä jos mahdollista niin kokeilen useampaa
kitaraa ja valikoin mielestäni parhaimman.
ps.tämä vm. 2010 maksoi tasan 1300 euroa ja nyt siihen on vaidettu
tallamikki Seymour Duncan Hot Rail, pleksi vaihdettu vaalean vihreään
sekä säädetty 010 elixir kielille.(alkuperäinen mikki ja pleksi tulee mukaan).
Että tällä kaavalla laskettuna en saa tuota hintaa millään
huomattavasti alkuperäistä isommaksi pyynniltään,
päinvastoin sippiähän tuosta tulee.

ja elämäni Stratolla tarkoitan jotain todella vanhaa hyväkuntoista
kitaraa, maksavat vaan useita tonneja eli tuon seikan johdosta minulla on
aina useampi kitara torilla jos jostain löytyisi se elämäni strato vaikka vaihdolla.
kiitos.
lukeman
27.02.2010 12:03:04 (muokattu 27.02.2010 12:04:11)
bluebook:
ps.tämä vm. 2010 maksoi tasan 1300 euroa ja nyt siihen on vaidettu
tallamikki Seymour Duncan Hot Rail, pleksi vaihdettu vaalean vihreään
sekä säädetty 010 elixir kielille.(alkuperäinen mikki ja pleksi tulee mukaan).
Että tällä kaavalla laskettuna en saa tuota hintaa millään
huomattavasti alkuperäistä isommaksi pyynniltään,
päinvastoin sippiähän tuosta tulee.

No juu, mutta eipä yleensä kitaran hinta nouse vaikka siihen kuinka vaihdetaan mikkejä tai pleksejä vaikka tuollaisen perus-straton orkkismikit onkin kuraa. Näin mä olen asian ymmärtänyt. Kitaran pitää aina olla jonkinlaisissa perussäädöissä eikä sekään kyllä nosta hintaa. Toki mä toisaalta ymmärrän tuon myyjän kannalta kun vaihdetaan mikkiä ja rahaa palaa että pitäisi saada sen ja sen verran. Tietyissä rajoissa joku on varmaan valmis maksamaankin ekstraa "ei orkkiksesta".

Edit. OT.
Ostakkee ostakkee.
bluebook
27.02.2010 12:41:09
lukeman: No juu, mutta eipä yleensä kitaran hinta nouse vaikka siihen kuinka vaihdetaan mikkejä tai pleksejä vaikka tuollaisen perus-straton orkkismikit onkin kuraa. Näin mä olen asian ymmärtänyt. Kitaran pitää aina olla jonkinlaisissa perussäädöissä eikä sekään kyllä nosta hintaa. Toki mä toisaalta ymmärrän tuon myyjän kannalta kun vaihdetaan mikkiä ja rahaa palaa että pitäisi saada sen ja sen verran. Tietyissä rajoissa joku on varmaan valmis maksamaankin ekstraa "ei orkkiksesta".

Edit. OT.

Jenkki Standartin alkuperäiset mikit ovat ihan Ok,
mutta halusin hieman lisää boostia ja sustainia kun
en käytä minkäälaisia pedaaleja.
ja mitä säätöihin tulee niin tehdas säädöt eivät todellakaan ole kohdallaan.
ja hinnathan ovat torilla tietty euro ja jokainen joka tietää/tuntee,että kitara tai
muu tuote ei ole hänen mielestään oikean hintainen niin aina kannattaa yrittää tinkiä,eikö vain.
hyvät jatkot ja kiitos.
bluebook
27.02.2010 14:32:45 (muokattu 28.02.2010 07:40:21)
bluebook: Jenkki Standartin alkuperäiset mikit ovat ihan Ok,
mutta halusin hieman lisää boostia ja sustainia kun
en käytä minkäälaisia pedaaleja.
ja mitä säätöihin tulee niin tehdas säädöt eivät todellakaan ole kohdallaan.
ja hinnathan ovat torilla tietty euro ja jokainen joka tietää/tuntee,että kitara tai
muu tuote ei ole hänen mielestään oikean hintainen niin aina kannattaa yrittää tinkiä,eikö vain.
hyvät jatkot ja kiitos.
jyrkalt
27.02.2010 15:33:41
Oonko mä ainoa joka on ihan pihalla äskeisestä?
"Huuhdon kultaa", sanoi lapin-ukko, kun eukkoaan hukutti.
Antti1
27.02.2010 15:39:23 (muokattu 27.02.2010 17:29:05)
E: Olkoon...
When I awoke I thought I'd died. I actually did but not inside.
ReBeat
27.02.2010 15:39:26

Mä luulen että tossa pintaliipattiin ajankuvaa laajemmasta projektista, jonka tarkoituksena on löytää se elämän paras strato. Eli Ilkalta kysyttiin olisko Keith Holland Guitarsin valmistama custom-strato, näkemättä, mahdollisesti bluebookin unelmastrato. Vaihtoehtoisesti Ilkalta tiedusteltiin, että onko kyseisen custom-straton hinta sellainen, että se kannattaisi tilata joka tapauksessa sokkona ja tehdä sillä bisnestä.
jusaboy
27.02.2010 15:48:04 (muokattu 27.02.2010 15:50:13)
ReBeat: Mä luulen että tossa pintaliipattiin ajankuvaa laajemmasta projektista, jonka tarkoituksena on löytää se elämän paras strato. Eli Ilkalta kysyttiin olisko Keith Holland Guitarsin valmistama custom-strato, näkemättä, mahdollisesti bluebookin unelmastrato. Vaihtoehtoisesti Ilkalta tiedusteltiin, että onko kyseisen custom-straton hinta sellainen, että se kannattaisi tilata joka tapauksessa sokkona ja tehdä sillä bisnestä.

Siis ilmeisesti tästä se puhuu: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=397933 . Mutta mitä ja miksi? Hintahan tuossa varmasti on ihan kohdallaan.
Nonnii nappikullit!
erty
27.02.2010 15:49:09
ReBeat: Mä luulen että tossa pintaliipattiin ajankuvaa laajemmasta projektista, jonka tarkoituksena on löytää se elämän paras strato. Eli Ilkalta kysyttiin olisko Keith Holland Guitarsin valmistama custom-strato, näkemättä, mahdollisesti bluebookin unelmastrato. Vaihtoehtoisesti Ilkalta tiedusteltiin, että onko kyseisen custom-straton hinta sellainen, että se kannattaisi tilata joka tapauksessa sokkona ja tehdä sillä bisnestä.

Eikun kai tässä yritettiin havitella tuota torin yksilöä kierrätykseen..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)