Aihe: Päättömät hintapyynnöt laitteista vol 4
1 2 3 4 5113 114 115 116 117122 123 124 125 126
Estranged
20.02.2010 16:42:07 (muokattu 20.02.2010 16:43:17)
trih: Mitähän nuo kaulan sinnunsilmä kuviot on?
siis puun huipun läheisistä materiaaleista, ei juurien läheltä?
Mitä ihmettä?

Öh? Ehkä kuitenkin, että hyvistä, hienoista puista.

Edit. Blööböök myyjänä, mistä sitä tietää mitä se sillä meinaa, hoh.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone
loner
20.02.2010 20:15:58
Andy sanoi joskus, että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.
Eihän nyt vaan yksi syöpäkasa yritä kerätä mainosta , että halvalla lähtee ja reilu meininki.Herää kysymys, että onko ko kitaroita ollutkaan, vai onkop ostajina ollut skitsofrenian toinen persoona eli dirtyy, ansu, ym.. koska netistä löytyy iso kasa ilmoituksia m.netissä myydyistä kitaroista, jotka ovat edelleen myynissä samalla puhelinnumerolla.Sijainti vaan vaihtelee Tuusulan ja Vantaan välillä.
Fantasmic
20.02.2010 22:04:38 (muokattu 20.02.2010 22:05:25)
ReBeat: Ei se tilaile kitaroitansa mistään vaan tuo mersujen peräkonteissa saksasta.

Ettei vain mursujen?Väärin, tällainen nimittäin ilmestyi pikaviestilootaan, vaikken ollut edes koko kitarasta mitään kysellytkään saati viestin lähettäjältä muutenkaan mitään.Spämmiä siis mutta mieletön myyntipuhe, meinasin jo ostaa:
"kitarapajalla oli näitä uusia modellejä 2 kpl eli talla on paranneltu ja laukku on 2010 uutta Fenderin mallia,nyt olen kitara pajassa vaihhdattanut kitaraan tallaan hot rails SEYMOUR DUNCANIN ja Pleksin vaalean vihreä, samalla kitarapaja sääti kitaran 010 elixireille.kitara on uusi / kitarapakan takuu.ja alkuperäiset USA STD mikki ja pleksi tulee mukaan.vanmenpia stratoja paja myy 1100€ tämä oli lähtö hinta 1300 ,eikä heillä tai koko Suomessa ole näitä uusia 2010 malleja."
teukka
20.02.2010 22:42:22
Fantasmic: Ettei vain mursujen?Väärin, tällainen nimittäin ilmestyi pikaviestilootaan, vaikken ollut edes koko kitarasta mitään kysellytkään saati viestin lähettäjältä muutenkaan mitään.Spämmiä siis mutta mieletön myyntipuhe, meinasin jo ostaa:
"kitarapajalla oli näitä uusia modellejä 2 kpl eli talla on paranneltu ja laukku on 2010 uutta Fenderin mallia,nyt olen kitara pajassa vaihhdattanut kitaraan tallaan hot rails SEYMOUR DUNCANIN ja Pleksin vaalean vihreä, samalla kitarapaja sääti kitaran 010 elixireille.kitara on uusi / kitarapakan takuu.ja alkuperäiset USA STD mikki ja pleksi tulee mukaan.vanmenpia stratoja paja myy 1100€ tämä oli lähtö hinta 1300 ,eikä heillä tai koko Suomessa ole näitä uusia 2010 malleja."

Kyllähän tuo vakuuttaa ostamaan kun ei osaa kirjoittaa ja tekstikin on ihan mitä sattuu...Onnea kaupoille.:)
EXREMAINS "Choices"-EP 3.3.2010 @Myspace. Muista tsekata!!
Jormaz
20.02.2010 23:02:38
Fantasmic: Ettei vain mursujen?Väärin, tällainen nimittäin ilmestyi pikaviestilootaan, vaikken ollut edes koko kitarasta mitään kysellytkään saati viestin lähettäjältä muutenkaan mitään.

Höh miksei mulle tule tämmösiä? Pikaviestejä on lähetelly lähinnä Moderaattori ja humalainen Ron Margoth.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
K.Hill
21.02.2010 02:46:25
Ei tuo nyt ihan päätön pyynti ole, yläkanttiin kuitenkin varmaan.Asioista perillä oleva ymmärtäisi, että kyse on linnunsilmäkuviosta eli kirjoitusvirhe on kyseessä. Jotkut vaan saavat orkkuja Bluebook-nimimerkin mollaamisesta.Mikäs siinä, jokainen taaplaa tyylillään.
Teppo2
21.02.2010 07:04:04
K.Hill: Ei tuo nyt ihan päätön pyynti ole, yläkanttiin kuitenkin varmaan...

No voisin väitää, että ei kukaan täyspäinen tuosta tuota hintaa maksaisi.
"Tämä on kai tällainen heavy bottom-tyyppinen ratkaisu, eli ei ihan kovin ZOG."
Tami
22.02.2010 22:41:34

Vain 2 euroa kalliimpi kuin uusi. Tosin tuo tulee kotiin nopeammin kuin uus englannin maalta..

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=396466

http://www.dv247.com/guitars/line-6 … ulti-effects-processor-pedal--38258
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
padaa@dadaa!
22.02.2010 22:51:40

Nazareth: No mitäs ihmeellistä tossa on?

Mä kun luulin että kaikki m-nettiläiset tuntee jo tän vitsin petaamattomasta sängystä...
zuppermuhle
23.02.2010 00:03:05
LeoFender: Mä kun luulin että kaikki m-nettiläiset tuntee jo tän vitsin petaamattomasta sängystä...

Enpä ole kuullut. Selittäkää
"Itse aloin harjoittaa heti kävelyikään päästyäni muinaista kungfu-tekniikkaa, jossa luustoa vahvistetaan vahingoittamalla, ja iskinkin toistuvasti päätäni erinäisiin koviin esineisiin ensimmäisten elinvuosieni aikana."
bluebook
23.02.2010 11:26:49
J.Hollström: Kandee olla sitten varovainen tänne ihmetellessään hintoja, ettei saa herjaussyytteitä ja käräjillä uhkailua, kuten esim. minä edellisestä ketjusta kysellessäni hinnoittelupolitiikan perusteita eräältä kauppiaalta.

oliko kyseessä tämä tähtimerkki
padaa@dadaa!
23.02.2010 14:58:51 (muokattu 23.02.2010 14:59:05)

zuppermuhle: Enpä ole kuullut. Selittäkää

Ei välttämättä niinkään mnetin torin vaan enemmänkin huuto.netin ja sitten youtube tilutusvideoiden juttu. Siis nämä ilmoitukset jossa myydään vuoden vanhaa texmex-Fenderiä tai Tokaita, joka on aina poikkeuksetta yksilönä custom shopin tuotteiden tasolla. Ja kuvauspaikkana on petaamaton sänky. Tai sitten youtubessa pätkät tyyliin "me shredding @160bpm, this was my first attempt and broke my finger recently".
Kuvauspaikkana myös petaamaton sänky.
Kimmo72
23.02.2010 16:30:14
Aaa.. Ymmärrän. Ihmiset eivät jaksa pedata sänkyjään.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
McNulty
23.02.2010 16:31:19
Raist
23.02.2010 18:22:53
bluebook
23.02.2010 19:42:54 (muokattu 23.02.2010 19:43:54)
tuquoque: Kaikille tutun trokarin päivitetty strato on ollut jonkin aikaa eri toreilla myynnissä 2009 mallina, mutta kun vuosi vaihtui niin kitaran valmistusvuosikin "päivittyi" samalla. On se vekkuli mies...

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=393906

kaivoin tuossa kitarapajan kuitin koska vein fender stratocasterin vm-09 (valkoinen)
vaihtoon tuohon uudempaan versioon vm.2010 (valkoinen) ja päivämäärä on 16.01.2010 samalla myös päivittyi Kitara. Jaakon kanssa tehtiin Kitarapajalla vaihto.
mielestäni vuosi vaihtuu 31.12.2009 24:00
Eli kaksi eri kitaraa.
eli kannattaa katsoa nuo ilmoitukset hieman tarkemmin.
T.vekkuli

ps.toi nimittely voisi jo loppua,kiitos
bluebook
23.02.2010 20:00:19
K.Hill: Ei tuo nyt ihan päätön pyynti ole, yläkanttiin kuitenkin varmaan.Asioista perillä oleva ymmärtäisi, että kyse on linnunsilmäkuviosta eli kirjoitusvirhe on kyseessä. Jotkut vaan saavat orkkuja Bluebook-nimimerkin mollaamisesta.Mikäs siinä, jokainen taaplaa tyylillään.

kiitti sinulle, pikku kirjoitus virhe.
olen tuossa miettinyt ,että taitaa olla kateellisten kirjoittelua.
sticky fingers
23.02.2010 20:09:37 (muokattu 23.02.2010 20:11:46)
bluebook: kiitti sinulle, pikku kirjoitus virhe.
olen tuossa miettinyt ,että taitaa olla kateellisten kirjoittelua.

Mä olen pysynyt näistä sinua koskevista keskusteluista erossa, kun en ole kauppoja kanssasi tehnyt. Eikö tuossa, mitä kutsut "kateellisten kirjoitteluksi" ole kuitenkaan mielestäsi mitään oikeutettua? Sinulla on jatkuvasti laatukitaroita torilla+muilla foorumeilla myynnissä. Ainakin aiemmin sanoit myymiesi kitaroiden tulleen sinulle muiden kauppojen yhteydessä tavalla tai toisella. Eikö tuo ole kuitenkin hiukan epäilyttävää? Tietenkin on ok liikutella harrastuspohjalta vanhoja välineitään seuraaville omistajille soitettaviksi, mutta käytännössä kaikki tuolla torilla myyvät ovat jonkin sortin harrastajia, eikä liki kenelläkään ole jatkuvasti 3-5 kitaraa myynnissä samaan aikaan.

Jos sinulla olisi jokin kitara, joka minua kiinnostaisi, haluaisin kyllä hieman tietää harrastuksesi taustaa ennen kaupantekoa. Tämä ei siis sinuun hlökohtaisesti liity mitenkään, vaan olen kaikkien ostamieni kamojen myyjien kanssa toiminut samalla tavalla. Toistuvista kyselyistä huolimatta et ole asioitasi muille avannut(eikä tarvikkaan, tietty), joten ymmärrän kyllä tämän "kateellisten kirjoittelun" ja kirjoittelijoiden närkästyksen.
...
Jannipaali
24.02.2010 09:41:28
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=397185

Mitäs vittiä, eihän nuo japsiroswellit maksa ku puolet tuosta?
Painoin varoitusta. "Kiitos 24.12.2009 - 21.01.2010"
bluebook
24.02.2010 11:45:23
sticky fingers: Mä olen pysynyt näistä sinua koskevista keskusteluista erossa, kun en ole kauppoja kanssasi tehnyt. Eikö tuossa, mitä kutsut "kateellisten kirjoitteluksi" ole kuitenkaan mielestäsi mitään oikeutettua? Sinulla on jatkuvasti laatukitaroita torilla+muilla foorumeilla myynnissä. Ainakin aiemmin sanoit myymiesi kitaroiden tulleen sinulle muiden kauppojen yhteydessä tavalla tai toisella. Eikö tuo ole kuitenkin hiukan epäilyttävää? Tietenkin on ok liikutella harrastuspohjalta vanhoja välineitään seuraaville omistajille soitettaviksi, mutta käytännössä kaikki tuolla torilla myyvät ovat jonkin sortin harrastajia, eikä liki kenelläkään ole jatkuvasti 3-5 kitaraa myynnissä samaan aikaan.

Jos sinulla olisi jokin kitara, joka minua kiinnostaisi, haluaisin kyllä hieman tietää harrastuksesi taustaa ennen kaupantekoa. Tämä ei siis sinuun hlökohtaisesti liity mitenkään, vaan olen kaikkien ostamieni kamojen myyjien kanssa toiminut samalla tavalla. Toistuvista kyselyistä huolimatta et ole asioitasi muille avannut(eikä tarvikkaan, tietty), joten ymmärrän kyllä tämän "kateellisten kirjoittelun" ja kirjoittelijoiden närkästyksen.

laitoin sinulle pikaviestin,koskien asiaa.
bluebook
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)