Antti1 24.09.2008 20:53:29 (muokattu 24.09.2008 20:54:30) | |
---|
paitsi että tällä on paremmat muodot kuin naisilla ;) Jumaliste! Älä kuule puhu... No, ehkä sä et oo nähny tätä mun mielitiettyäni. Melkein jo hermostuin. :) No kerro nyt: millanen se sit oikein on? Mikä siinä on paskaa? Höhöö... EDIT: Mut emmä ymmärrä teitä turun lähistöllä asuvia ;-D Sellaista on toisinaan liikkeellä... ;) Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
PuNkKi 24.09.2008 20:56:08 | |
---|
Jumaliste! Älä kuule puhu... No, ehkä sä et oo nähny tätä mun mielitiettyäni. Melkein jo hermostuin. :) No kerro nyt: millanen se sit oikein on? Mikä siinä on paskaa? Höhöö... EDIT: Sellaista on toisinaan liikkeellä... ;) ainakin kaulaprofiili on mun mielestä ihan vastaava kuin aidossa PRS:ässäkin. kivan kevyt ja helppo soitettava ja sopii omaan kouraan kuin......... :) ja vielpä hemmetin kauniin värinenkin on.. ei tässä oo ees mitää paskaa :D tai emmä oo ainakaan vielä huomannu.. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
madmoose 24.09.2008 21:07:43 | |
---|
Framus Cobra kotiutui pitkän ja piinallisen GAS:n jälkeen... "She lived like a murder
but she died
just like suicide" |
darrell 24.09.2008 22:38:19 (muokattu 25.09.2008 08:14:05) | |
---|
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
s8na 24.09.2008 22:39:10 | |
---|
mistäs noita muuten saa? Kierrepiussei sai yhtä fenderin mallia thoomanilta. Sssnakee tais kans olla joku. "All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver |
darrell 24.09.2008 22:43:33 | |
---|
Niin, Kitarapajalta mukava nippu Elixir kielisettejä akustiseen ja sähkiksiin. Mä olen kyllä näihin nyt päätynyt lopullisesti. Vaikka näissä on hiukka liukas tatsi, niin se on pieni vaiva siihen nähden, että käytännössä muut kielet tumppuuntuu parissa viikossa. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Metsämies 24.09.2008 23:27:28 | |
---|
Paha gas tyydytetty ja King V Pro Dave Mustaine saapui tänään kotiin. Yksi parhaista soittamistani kitaroista on. palaan soittelemaan. R.I.P. Jimi Hendrix & Dimebag Darrell Abott |
hapan 24.09.2008 23:50:47 | |
---|
Niin, Kitarapajalta mukava nippu Elixir kielisettejä akustiseen ja sähkiksiin. Mä olen kyllä näihin nyt päätynyt lopullisesti. Vaikka näissä on hiukka liukas tatsi, niin se on pieni vaiva siihen nähden, että käytännössä muut kielet tumppuuntuu parissa viikossa. Oon miettiny ostaa akustiseen ja ehkä sähkikseen elixirejä testiin, mutta yks juttu on hiukan hämärän peitossa: Niitä on Nanowebejä sekä Polywebejä. Mitä eroa noilla on? |
Antti1 24.09.2008 23:56:16 | |
---|
Mitä eroa noilla on? Poly tuntuu mun käteen vähän liukkaammalta. Vissiin vähän paksumpi kerros muovia päällä? Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
darrell 25.09.2008 08:15:35 (muokattu 25.09.2008 08:17:59) | |
---|
Oon miettiny ostaa akustiseen ja ehkä sähkikseen elixirejä testiin, mutta yks juttu on hiukan hämärän peitossa: Niitä on Nanowebejä sekä Polywebejä. Mitä eroa noilla on? Itse käytän noita Nanowebejä. Erona on ... The difference between our coating flavors is found in the tone and feel of the strings. Strings with NANOWEB_ Coating sound and feel like uncoated strings they are bright and lively, and the coating is so micro thin that you can barely tell its there. Strings with POLYWEB_ Coating have a balanced tone and smooth response they sound like strings that have been played in. In addition, POLYWEB_ Coating feels comfortably smooth and helps reduce finger squeak. http://www.elixirstrings.com/home_faq_difference.html Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Kimmo72 25.09.2008 16:01:48 | |
---|
Pari Samickin akustista. Teräs- ja nailonkielinen. Kympin kappale :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
sun wont shine 25.09.2008 16:12:23 | |
---|
No hei hei ostin uutta kitarakamaa taas ja kotona huomasin että Gibsonin kova laukku on lukkiutunut ja lepakko sisässä jumissa.... Kaikki numerot ovat vielä kuitenkin nollalla koskemattomana ja "sinetti" rullien välissä. Onko kellään mitään ehdotuksia kitaran ulos saamiseen? Kohtuu hauska ongelma kyllä pakko myöntää... On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka... |
Anti 25.09.2008 16:13:20 | |
---|
Laneyn Lionheart -nuppi lähti tulemaan. kalamies#27 >-)))> |
fox 25.09.2008 17:06:16 | |
---|
No hei hei ostin uutta kitarakamaa taas ja kotona huomasin että Gibsonin kova laukku on lukkiutunut ja lepakko sisässä jumissa.... Kaikki numerot ovat vielä kuitenkin nollalla koskemattomana ja "sinetti" rullien välissä. Onko kellään mitään ehdotuksia kitaran ulos saamiseen? Kohtuu hauska ongelma kyllä pakko myöntää... Numerolukko ns. jumissa?? Koita haulla, kirjallisia ohjeita "tiirikoimiseen" löytyy mnetistäkin. Taskulampulla voit tsekkailla muuten niitä kiekkoja.. Oletkos muuten varma, että se on just se lukko, kas jos siinä se puikkokin (varmistin) on vielä paikoillaan.. |
Swan 25.09.2008 19:31:59 | |
---|
Ibanez RGA121 tuli taloon. Ze Kinkille kiitokset vielä. Goodness gracious, what a start! You nearly stopped my little heart. >-)))> #26 S.M.A.K. |
Kalm 25.09.2008 19:42:09 | |
---|
No hei hei ostin uutta kitarakamaa taas ja kotona huomasin että Gibsonin kova laukku on lukkiutunut ja lepakko sisässä jumissa.... Kaikki numerot ovat vielä kuitenkin nollalla koskemattomana ja "sinetti" rullien välissä. Onko kellään mitään ehdotuksia kitaran ulos saamiseen? Kohtuu hauska ongelma kyllä pakko myöntää... On tullut kokeiltua miltei samaa trikkiä. Laukku oli vain onneksi sitä wanhaa ruskeaa perusmallia, missä lukon klipsi on ruuveilla kiinni (sellaiset "neliökolot", mutta aukeavat myös sopivalla talttapäällä), eli sai sentään ensihätään kitaran ulos laukusta ja sitten paremmalla ajalla arvottua sen yhdistelmän ojennukseen. |
Mr. Speed 25.09.2008 21:07:48 | |
---|
Capo ja 4kpl mustia Jazz III:sia tuli tänään hankittua, kun pyörähdin F-musiikissa Vantaanportilla. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
mvirta 25.09.2008 21:36:26 | |
---|
No hei hei ostin uutta kitarakamaa taas ja kotona huomasin että Gibsonin kova laukku on lukkiutunut ja lepakko sisässä jumissa.... Kaikki numerot ovat vielä kuitenkin nollalla koskemattomana ja "sinetti" rullien välissä. Onko kellään mitään ehdotuksia kitaran ulos saamiseen? Kohtuu hauska ongelma kyllä pakko myöntää... Mulla joku laukku tekee tota samaa.. koita painaa kantta alaspäin ja renaa nappia, tai paina lukon läppää kiinnipäin ja taas renkutat.. kyllä se aukee. Shut Up 'n Play Yer Guitar |
Antti1 25.09.2008 21:37:54 | |
---|
Potkaise lukkoon teräskärjellä. Jos ei aukea, niin potkaise lujempaa. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
hapan 25.09.2008 21:51:53 | |
---|
|