gtrhead 26.12.2008 14:36:39 | |
---|
Saattaa olla maadoitusongelma. Itse tarkistaisin ensimmäiseksi juotokset sekä sen, että johdotus ylipäänsä menee oikein. Kuvauksen mukaan maadoitus ja tod. näk. mikkikin toimii juuri kuten pitääkin.. Jos haluaa hurinattoman soundin ilman, että koskee kitaran metalliosiin (maadoitus), kannatta harkita EMG:n mikkejä. Niitä ei tarvitse maadoittaa, eikä ne hurise.. |
Les Fender 26.12.2008 14:37:37 (muokattu 26.12.2008 14:41:55) | |
---|
Vaihdoin teleen duncanin yksikelaisen. Hurina on aivan järjettömän suurta, siis niin suurta ettei ole mikään ominaisuus :D Häröilyt vähenee reilusti kun koskettaa jotain metalliosaa, jos koskettaa tallaa ja potikoita yhtäaikaa niin sitten loppuu kokonaan Kuulostaa siltä että tallan maadoitusjohto on irronnut samalla. Meinaan sun pitäisi olla jo potikoihinkin nähden maadoitettuna kun kosket tallaan. E: Yleismittarilla tuon yhtenäisen maadoituksen toteat helposti. "Living is easy with eyes closed!" |
Aki 26.12.2008 14:53:02 | |
---|
Meinaan sun pitäisi olla jo potikoihinkin nähden maadoitettuna kun kosket tallaan. Monissa metallisissa potikannupeissa on muovinen holkki, tai potikoissa muoviset varret, jolloin kunnollista maadoitusta ei tuota kautta tapahdu. Jakin mutteri olisi oivempi verrokki. "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
gtrhead 26.12.2008 15:24:38 | |
---|
Monissa metallisissa potikannupeissa on muovinen holkki, tai potikoissa muoviset varret, Ei ilmeisesti kovinkaan yleistä Telecastereissa; ei ole kumpikaan ominaisuus tullut ikinä vastaan Telecasterissa. Ei aidoissa USA, eikä Mexico/Japan-osastossakaan. |
Max 04.01.2009 13:18:43 | |
---|
Nyt olisi hurja kuumotus kokeilla telen kaulaan jotain humpparia (singlen kokoista siis). Tallassa majailee jo SD hot rails ja oon siihen ollu ihan tyytyväinen. Onkos muilla telemiehillä/naisilla hyviä ehdotuksia? Hirmuisesti noita ei ole tähän mennessä vastaan tullut... "Olut kylmänä ja naiset kuumana..." |
jomppu 08.01.2009 16:49:42 | |
---|
Osaako kukaan sanoa minkälaiset mikinkolot Highway 1 sarjalaisissa on tehtaan jäljiltä? Saako kaulaan asennettua humpparia, ilman talttaa? Speksien perusteella saattaisi olla minun tuleva kitara, jos vain paikallisen liikkeen setä saa tehtyä hyvän tarjouksen. Mitä mieltä yleensä porukka on noista halvimmista jenkkimalleista?? http://www.fender.com/products/search.php?partno=0111260375 |
kuolio 08.01.2009 19:03:29 | |
---|
Ach! Ne saivat minut! |
BigPapa 08.01.2009 19:06:25 | |
---|
Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Smokejarvinen 08.01.2009 19:13:16 | |
---|
Teleni humisee niin perkeleesti, se loppuu kun koskee plugiin ja alkaa jos koskee muuhun metalli osaan! Mikä neuvoksi? |
NitroJeesus 08.01.2009 19:29:30 | |
---|
Teleni humisee niin perkeleesti, se loppuu kun koskee plugiin ja alkaa jos koskee muuhun metalli osaan! Mikä neuvoksi? Maadoitukset kuntoon, niin häipyy hurinat kieliin (ja muihin metalliosiin) koskiessa. Unless you take pride in what you're doing, it won't last / Craftsmanship is a quality that some lack / You got to give people a reason for them to come back |
darrell 08.01.2009 19:37:42 | |
---|
Osaako kukaan sanoa minkälaiset mikinkolot Highway 1 sarjalaisissa on tehtaan jäljiltä? Saako kaulaan asennettua humpparia, ilman talttaa? Speksien perusteella saattaisi olla minun tuleva kitara, jos vain paikallisen liikkeen setä saa tehtyä hyvän tarjouksen. Mitä mieltä yleensä porukka on noista halvimmista jenkkimalleista?? http://www.fender.com/products/search.php?partno=0111260375 Entäs jos Fender Baja Teleen laittaisi humpparin kaulaan. Miten sille S-1 systeemille käy? Ei varmaan mitään ihmeempää (soundien muutosta lukuunottamatta). Itse sitä tulee käytettyä paljon siinä 4. asennossa (mikit sarjassa), jossa S-1 namikalla vaihdetaan vaiheen ja vastavaiheen välillä. S-1 Switch Up: Position 1. Bridge Pickup Position 2. Bridge and Neck Pickups (In Parallel) Position 3. Neck Pickup (Standard Tele) Position 4. Neck and Bridge Pickups (In Series) (Fatter Tone Than Position 2. and More Output Than Position 1., 2., or 3.) S-1 Switch Down: Position 1. Bridge Pickup Position 2. Bridge and Neck Pickups (In Parallel)-Out of Phase Position 3. Neck Pickup (Standard Tele) Position 4. Neck and Bridge Pickups (In Series) Out of Phase Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Freewheeler 09.01.2009 10:30:13 (muokattu 09.01.2009 10:31:17) | |
---|
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
J.Hollström 09.01.2009 10:34:17 | |
---|
"Tää on sitä varte et ku taidot loppuu, nii sit näitä aletaan polkeen. Heti kun ideat loppuun nii sit joku näistä päälle. Jos edelleenkään ei keksi mitään, niin sit voi rueta pyllistelemään, että niissä on jotain vikaa". - Heikki Silvennoinen |
Les Fender 09.01.2009 10:50:07 | |
---|
Ei viittis mäkättää pienistä, mutta onko muuta konstia jakaa kuvia kuin jonkun foorumin yli jonne pitää erikseen rekistöröityä? Tää kyllä vaatis viittimistä, ei jaksa... "Living is easy with eyes closed!" |
Freewheeler 09.01.2009 11:01:03 | |
---|
Ei viittis mäkättää pienistä, mutta onko muuta konstia jakaa kuvia kuin jonkun foorumin yli jonne pitää erikseen rekistöröityä? Sori, en tiennyt että katselu vaatii rekisteröinnin! Laitan kuvat kohta uudelleen. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Freewheeler 09.01.2009 11:07:56 (muokattu 09.01.2009 11:10:10) | |
---|
Les Fender 09.01.2009 11:20:46 | |
---|
Tässä, toiminee nyt: http://www.propellihattu.fi/Broadyrelic8.1.09/ Toimii. Ihan uskottavalta näyttää, en kyl tekis yhtään lisää - paitsi soittamalla. Onhan tuossa kuluneisuudessa aina jotain viehättävää, vaikka rakentamista aktiivisesti harrastavana siihen vähän ristiriitaisesti suhtaudunkin. "Living is easy with eyes closed!" |
Freewheeler 09.01.2009 11:57:59 (muokattu 09.01.2009 11:59:19) | |
---|
Numb 09.01.2009 14:13:07 | |
---|
Milloinkas tuo refin on laitettu? On meinaan siistissä kunnossa. A waist is a terrible thing to mind. |
Freewheeler 09.01.2009 14:16:10 | |
---|
Milloinkas tuo refin on laitettu? On meinaan siistissä kunnossa. En tiedä, verme on ollut mulla nelisen vuotta, veikkaanpa että on refinattu joskus viime vuosikymmenellä. Olen sen kertaalleen buffannut kiiltäväksi, joten ihan hyvältä näyttää senkin vuoksi. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |